Ja, hij is hier nog geen week en zo lekker relaxed, alles is leuk volgens hemquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]Ongegeneerd met de bips omhoog!
Geen idee eigenlijkquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
Komt er eigenlijk nog Voice UK binnen niet al te lange tijd?
Ja! Is echt een heel goed liedjequote:Op vrijdag 23 november 2012 21:14 schreef iBenny het volgende:
Lutte, lutte, lutte....
Beter dan Skyfall
Hoe gaat het ook alweer bij X-factor, daar zit je ook in teams, maar ik ben vergeten hoe of wat.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:14 schreef Day het volgende:
En toch vind ik het raar. Als er elke week per team iemand uitgaat, is dit toch een soort van the battle, part 2? Het is niet helemaal eerlijk zo.
Das een makkiequote:Op vrijdag 23 november 2012 21:14 schreef iBenny het volgende:
Lutte, lutte, lutte....
Beter dan Skyfall
Ik heb er 2 die rondlopen, Basje is een logee uit de opvang. Zoekt nog een huisjequote:Op vrijdag 23 november 2012 21:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik heb er twee, liggen tegen elkaar aan onder de tafel
dat is altijd nog zo geweest bij The Voice hoor...quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:14 schreef Day het volgende:
En toch vind ik het raar. Als er elke week per team iemand uitgaat, is dit toch een soort van the battle, part 2? Het is niet helemaal eerlijk zo.
Ja leukquote:
Oftewel team Nick en Simon is wederomquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:12 schreef ranja het volgende:
Ik snap echt niks van die stemmen... Salome als hoogste? Klinkt voor geen meter... Maame ook weinig bijzonders en Claudia klinkt als een songfestivalkandidaat die ergens in de grijze middenmoot hoort
Dat publiek ook. Claudia zingt, klap klap.... Claudia krijst, publiek helemaal dol....
Kan nooit erger dan kwAdele zijnquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is echt een pestpokkepleurisnummer
gewoon zelf houdenquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:15 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb er 2 die rondlopen, Basje is een logee uit de opvang. Zoekt nog een huisje
Het is van Adele lieve schatquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan nooit erger dan kwAdele zijn
Johannes was wel ok, en die kreeg de laagste cijfersquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:15 schreef Starlie het volgende:
Oftewel team Nick en Simon is wederom
RUK!
Nee, toch? In seizoen 1 ging er toch 1 per aflevering uit?quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:15 schreef ranja het volgende:
[..]
dat is altijd nog zo geweest bij The Voice hoor...
Hallo wereld is van Adele?quote:
Bert een optie?quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:16 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik wil een boerderij. Volgend jaar maar schrijven op een leuke boer uit BzV
Neuhquote:
Mindblown!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |