Kijk eens naar jezelf ethanolfabriekquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:15 schreef RickoKun het volgende:
Mannen Vas is niks voor ons Vas die smoked en is vet ongezond als wij thuis komen en aan de zuurstoffles moeten voor optimaal spierheling
Waarom stop je nu niet? Gaat niks worden op deze manier he.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:26 schreef DeLoet het volgende:
Volgende week stoppen met roken; ben benieuwd wat dit gaat doen voor het sporten. Conditie zal zeker verbeteren. Ga ook wat meer cardio doen na het stoppen. Ben benieuwd hoe ik dit ga merken tijdens de krachttraining. Iemand ervaring?
Haha echt he.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:41 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Waarom stop je nu niet? Gaat niks worden op deze manier he.
Alles gaat vooruit. Ik weet niet meer wie het tegen me zei maar dat vond ik wel een goede: Je mist niks, het is alsof er een last van je schouders valt.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:26 schreef DeLoet het volgende:
Volgende week stoppen met roken; ben benieuwd wat dit gaat doen voor het sporten. Conditie zal zeker verbeteren. Ga ook wat meer cardio doen na het stoppen. Ben benieuwd hoe ik dit ga merken tijdens de krachttraining. Iemand ervaring?
Mwa, ik vond het wel fijn om naar het stoppunt toe te leven. Get your head around it, zogezegd.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:41 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Waarom stop je nu niet? Gaat niks worden op deze manier he.
Inderdaad, de mens is niet gemaakt om een duwbeweging te maken.quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:49 schreef mtchel112 het volgende:
gister weer een oud klasgenoot aan het pronken over zn fitness kennisdoet een of andere sport opleiding (HBO), begon die over benchpress dat dat geen natuurlijke beweging zou zijn oid, en hij gaat nu trainschema's maken tegen betaling
nog verder nooit 1 deadlift geplaatst oid, royal sadness
Care.quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:49 schreef mtchel112 het volgende:
gister weer een oud klasgenoot aan het pronken over zn fitness kennisdoet een of andere sport opleiding (HBO), begon die over benchpress dat dat geen natuurlijke beweging zou zijn oid, en hij gaat nu trainschema's maken tegen betaling
nog verder nooit 1 deadlift geplaatst oid, royal sadness
Eh nou, een beetje care toch wel. Ik bedoel, weer zo'n hersenloze trainer met een opleiding erbij die mensen verkeerde dingen aanleert.quote:
Wat een pussy routine.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:55 schreef stinkie het volgende:
Leg is nu squat, legpress om echt af te matten en calf 'raises' op machine, hoewel dat ding maar tot 120 gaat.
Meer doe ik niet, te veel isolatie of onnatuurlijke bewegingen.
Ik vind het meer je eigen verantwoordelijkheid om je eerst goed in te lezen over iets voordat je eraan gaat beginnen. Zo moeilijk is het ook allemaal niet en met een beetje eigen initiatief kom je al een heel eind. Je kan mensen beter leren om zelf na te denken. Zulke waardeloze trainers zullen er toch altijd wel zijn.quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Eh nou, een beetje care toch wel. Ik bedoel, weer zo'n hersenloze trainer met een opleiding erbij die mensen verkeerde dingen aanleert.
Ik vind het eigenlijk wel de hoogste tijd dat dit soort bull shit gaat stoppen.
Ik ben het helemaal met je eens, maar als ik bij ons in de gym kijkt loopt ongeveer 90% met een schema van een trainer. Ik bedoel, het gros van de mensen denk er niet eens aan om zich in te lezen, die gaan blind op wat zo'n gozert ze verteld.quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:00 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Ik vind het meer je eigen verantwoordelijkheid om je eerst goed in te lezen over iets voordat je eraan gaat beginnen. Zo moeilijk is het ook allemaal niet en met een beetje eigen initiatief kom je al een heel eind. Je kan mensen beter leren om zelf na te denken. Zulke waardeloze trainers zullen er toch altijd wel zijn.
Ja inderdaad, vreselijk jammer. Maar wat kan je er aan doen? Mensen luisteren toch liever naar een officieel iemand zoals een PT.quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens, maar als ik bij ons in de gym kijkt loopt ongeveer 90% met een schema van een trainer. Ik bedoel, het gros van de mensen denk er niet eens aan om zich in te lezen, die gaan blind op wat zo'n gozert ze verteld.
Ook de PT's die rondlopen. Als je ze zelf ziet trainen doen ze een goede workout, zodra ze iemand anders trainen is het ineens bosu bull shit enzo.
Waarom deadlifts op een benendag?quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:55 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Wat een pussy routine.
Squats, deadlifts, leg extensions, leg curls, calf raises en als je hard wilt gaan nog lunges erbij.
Deadlifts verneuken mn rug.quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:12 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haten is in mijn geval overdreven, maar ik word er altijd misselijk van dus het is ook niet mijn favoriete oefening. Mbt deadlifts ben ik het helemaal met je eens
Of verneuk je zelf je rug door een verkeerde houding?quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Deadlifts verneuken mn rug.
is tog chill man. Gaat je DL gewicht wel van achteruit, maar ik doe op rugdag voor onderrug al zware rack pulls. Verder kan je de mate waarin DL zwaar is op je benen natuurlijk enigszins aanpassen door bijvoorbeeld lager te beginnen (benen meer ingevouwen), waardoor het eerste deel van de ROM bijna volledig benen is. Etc. Ik maak hem dus lekker zwaar voor m'n benen. Zo heb ik gewoon nog een compound waarbij ik hard hams en glutes hit, en natuurlijk ook tot een bepaalde hoogte quads.quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:32 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Waarom deadlifts op een benendag?
Gewoon 100 of meer youtube filmpjes kijken over techniek. Zodra je techniekfout is verziek je je rug inderdaad, met de juiste techniek krijg je alleen spierpijn.quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Deadlifts verneuken mn rug.
Nee mijn rug is een probleemgeval. Het gaat echt niet. Het is feitelijk ook een rare oefening want het is exact hoe ze je afraden te tillen...quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
Gewoon 100 of meer youtube filmpjes kijken over techniek. Zodra je techniekfout is verziek je je rug inderdaad, met de juiste techniek krijg je alleen spierpijn.
Zegt wie?Dit is juist hoe je zou moeten tillen. Anders krijgt iemand echt geen 250 kilo of meer van de grond.quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee mijn rug is een probleemgeval. Het gaat echt niet. Het is feitelijk ook een rare oefening want het is exact hoe ze je afraden te tillen...
Ik doe alsof ik dit niet gelezen heb.....quote:Squads doe ik ook alleen in smith.
Dorian Yates squatte ook in de smith.quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zegt wie?Dit is juist hoe je zou moeten tillen. Anders krijgt iemand echt geen 250 kilo of meer van de grond.
[..]
Ik doe alsof ik dit niet gelezen heb.....
Hihi, tja het is gewoon vragen om problemen bij mij. Daarom in de smithquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zegt wie?Dit is juist hoe je zou moeten tillen. Anders krijgt iemand echt geen 250 kilo of meer van de grond.
[..]
Ik doe alsof ik dit niet gelezen heb.....
Ik had er echt een hekel aan, en deed ze eigenlijk maar heel af en toe. Maar nu mijn techniek beter wordt (ook door m'n nieuwe prothese) ga ik het steeds lekkerder vinden. Ik blijf nog steeds lezen en filmpjes kijken om het nog beter te krijgen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:49 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind deadlift ook veruit de fijnste compound. Merkte ook dat wanneer ik zwaarder ga en een goede lockout doe aan het eind, je echt het gewicht aan je traps voelt hangen en je automatisch ook je lats flexed.
Vanuit je benen én je rug. Zie bovenstaand plaatje welke spieren je gebruikt. Het is de meest natuurlijke manier van tillen. Het is onmogelijk om je rug niét te gebruiken bij een zware lift, wat je houding ook is.quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik bedoel dat normaal met tillen wordt aangeraden je rug volledig recht te houden en vanuit je benen te tillen. Bij deadlifts til je juist vanuit je rug.
http://www.youtube.com/re(...)lift&gs_l=youtube.12...666.5003.0.6820.17.13.0.0.0.0.0.0..0.0...0.0...1ac.1. Have fun.quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik bedoel dat normaal met tillen wordt aangeraden je rug volledig recht te houden en vanuit je benen te tillen. Bij deadlifts til je juist vanuit je rug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |