Je hebt niemand gequote. Tegen wie heb je het?quote:Op maandag 26 november 2012 12:33 schreef ook_gek het volgende:
Tja lekker blijven denken en een excuus verzinnen waarom een relatie / versieren niet wilt lukken. En als labiel daar goed in past lekker stug volhouden
Ik heb vaak genoeg een vriendin en juist niet zo'n moeite daarmee. Het afschuiven daarop is erg flauw hoor. Het is geen excuus voor iets ofzo, gewoon een feitje. Wat heeft het uberhaupt met versieren te maken? Ik zag die vent posten en zag dat de rest hem niet begreep dus verduidelijkte hem. Hij zei dat hij dat bedoelde min of meer (wat ik poste) en daarmee was het voor mij wel klaar. Maar jij doet nu alsof het een excuus is voor versieren ofzo?quote:Op maandag 26 november 2012 12:33 schreef ook_gek het volgende:
Tja lekker blijven denken en een excuus verzinnen waarom een relatie / versieren niet wilt lukken. En als labiel daar goed in past lekker stug volhouden
Ow nee nu komt er ook nog iemand binnen met een simpele oneliner. Ja we zijn ons op de hoogte van het aantal vrijgezellen ook op latere leeftijd. Dank u voor uw bijdrage.quote:Op maandag 26 november 2012 12:35 schreef formerjellybean het volgende:
Joh dan mag je toch wel om je heen kijken als je dat soort ideeen hebt er zijn zat mensen die rond hun 40e , 50e nog vrijgezel zijn.
Dus mensen met meer negatieve eigenschappen krijgen evenveel relaties/vriendinnen e.d. als mensen die die negatieve eigenschappen niet hebben?quote:Op maandag 26 november 2012 12:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vetgedrukte hoeft dus niet he
Dit zegt me dan eigenlijk weer meer dan iemand die heel erg lang geen relatie heeft gehad.quote:Op maandag 26 november 2012 12:38 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik heb vaak genoeg een vriendin en juist niet zo'n moeite daarmee.
Dat kan heel goed, zoals ik in een eerdere post van mij al aankaarte. Ook al is iemand een rotte appel, als ie goed kan versieren en z'n looks (en evt geld/baan etc) mee heeft, dan kan zo iemand makkelijk van de ene mislukte relatie naar de volgende stromenquote:Op maandag 26 november 2012 12:40 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dus mensen met meer negatieve eigenschappen krijgen evenveel relaties/vriendinnen e.d. als mensen die die negatieve eigenschappen niet hebben?
Yupquote:Op maandag 26 november 2012 12:40 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Dus mensen met meer negatieve eigenschappen krijgen evenveel relaties/vriendinnen e.d. als mensen die die negatieve eigenschappen niet hebben?
Volgens mij doen die 't juist nog makkelijkerquote:Op maandag 26 november 2012 12:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat kan heel goed, zoals ik in een eerdere post van mij al aankaarte. Ook al is iemand een rotte appel, als ie goed kan versieren en z'n looks (en evt geld/baan etc) mee heeft, dan kan zo iemand makkelijk van de ene mislukte relatie naar de volgende stromen
Tsja, je zou kunnen stellen dat zo iemand dermate bedreven is in het versieren en het voorhouden van een nepbeeld (meer nog dan iemand die wel langere relaties achter de rug heeft, simpelweg omdat zo iemand dus minder vaak heeft moeten versieren/courten), dat zoiemand zelfs de meer voorzichtige partners de eerste tijd prima voor de gek kan houden.quote:Op maandag 26 november 2012 12:43 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Volgens mij doen die 't juist nog makkelijker
Goed omschreven, dat ben ik wel met je eens eigenlijk. Wat je omschrijft, het weinig ontmoeten van meiden herken ik ook. Altijd zelfstandig gewerkt, dus geen collega's. Daarvoor tijdens mijn studie, 90% jongens, 10% meisjes. En de meiden die er zaten waren niet echt types waar ik op val (alternatief, gamer en over het algemeen vaak shemales). Ik help nu regelmatig bij een theaterstudio van een goede kennis (zelfde leeftijd), waarbij ik nu al sneller meiden tegenkom. Een positief, extra gegeven. Naast dat ik er mijn vak kan uitvoeren, is dit extra leuk. Het schept kansen.quote:Op maandag 26 november 2012 10:38 schreef EiPet het volgende:
[..]
Je hebt denk ik 2 soorten vrouwen : Die vallen op ''foute'' mannen omdat ze het interessant vinden, en omdat die foute mannen toch binnen een bepaalde groep een interessante status hebben, waar ze graag naast willen lopen.
En je hebt vrouwen die juist voor de enorm lieve, ietwat sullige jongens gaan waar ze geborgenheid en veiligheid bij voelen. Waarvan ze weten dat als zij zin heeft om zaterdagavond bij de openhaard te gaan zitten, dat ze zullen luisteren en bij ze blijven in plaats van met hun vrienden op stap gaan.
Ik ben geen van beiden, hang er eigenlijk een beetje tussenin. Betekent natuurlijk niet dat er dan geen markt is, alhoewel ik af en toe wel eens begin te twijfelen.
Zelf heb ik vrienden van zowel het 'bad boy' type, als van het 'sullige, goedzakkerige' type, en het valt mij op dat beiden toch wel vaak vanzelf aandacht van vrouwen krijgen.
Een van mijn huisgenoten is een 'bad boy' en die heeft soms wel 5 vrouwen tegelijk om uit te kiezen als hij een keer wil seksen. Een andere vriend van mij is best een ''sulletje'', en ook niet echt een extreme knapperd, maar bij facebookupdates reageren er toch 9 van de 10 keer een standaardgroepje van 3/4 meisjes bij hem, waarvan ik bijna zeker weet dat ze hem willen. Omdat hij zo lief is, of omdat hij zo serieus in het leven staat enzo..
Zelf heb ik dat soort chicks dus niet. Ja heb wel af en toe een scharrel gehad, maar dat klikte voor mijn gevoel echt totaal niet. Maar verder heb ik eigenlijk zelden tot nooit (2/3 keer per jaar misschien) dat een meisje contact met mij opneemt![]()
Dat is ook niet zo gek, want ik ontmoet gewoon weinig meiden. Mn leven bestaat vooral uit werken, leren, en sporten in de sportschool. Uitgaan heb ik weinig tijd voor, op mn werk zijn geen interessante meiden, en de sportschool is lang zo ideaal niet om contact met vrouwen te maken als sommigen denken.
Toen ik nog bij een studentenvereniging zat werd het al meteen een stuk meer, dus heb het ook deels aan mezelf te danken.
Niets mis meequote:Op maandag 26 november 2012 12:49 schreef AverageJoe het volgende:
alternatief, gamer en over het algemeen vaak shemales
Feitje? Juist ja.quote:Op maandag 26 november 2012 12:38 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik heb vaak genoeg een vriendin en juist niet zo'n moeite daarmee. Het afschuiven daarop is erg flauw hoor. Het is geen excuus voor iets ofzo, gewoon een feitje. Wat heeft het uberhaupt met versieren te maken? Ik zag die vent posten en zag dat de rest hem niet begreep dus verduidelijkte hem. Hij zei dat hij dat bedoelde min of meer (wat ik poste) en daarmee was het voor mij wel klaar. Maar jij doet nu alsof het een excuus is voor versieren ofzo?
Ach vent hou toch op met je kinderlijke hinderlijke gedrag.quote:Op maandag 26 november 2012 12:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Feitje? Juist ja.
Geef anders even een aantal bronnen die je "feitje" ondersteunen.
Deze hele discussie gaat helmaal nergens over, het is geen feit het is een mening van iemand.
Een mening die in mijn ogen debiel krom is en gebruikt word om een bepaalde groep te bestempelen met een reden waarom die vrijgezel zijn.
Prima, ieder zo zijn of haar mening. Echter naar mijn mening vrij kansloos. Maar wat ik eerder aan gegeven heb. Als dat je goed doe. Kin omhoog, borst voor uit en stug volhouden
Ik denk dat je ongelijk hebt hierin, negatieve eigenschappen van mensen kunnen er ook voor zorgen dat ze juist sneller in relaties terecht komen, je kunt hier eigenlijk totaal niets uit afleiden.quote:Op maandag 26 november 2012 12:48 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Nou ja weet eigenlijk niet of ik verder moet gaan met het uitleggen aangezien het ook offtopic is. Maar het punt is dat als iemand negatieve eigenschappen heeft in vergelijking tot een gemiddeld persoon deze die inderdaad soms kan compenseren. In andere gevallen weer niet. Gemiddeld gesproken is het echter zo dat de tijd (om het in een tijdsbestek te zien) die hij steekt in het compenseren de mensen zonder afwijking kunnen steken in hun vaardigheden. Wat jij stelt is een uitzondering die het negatieve gat vult terwijl gemiddeld gesproken mensen met minder sterke negatieve afwijkingen die minder sterke negatieve afwijkingen ook zo kunnen compenseren. Op die manier blijft dat gat tussen die 2 mensen wel bestaan.
Mensen met afwijkingen zijn niet de enigen die groeien ofzo..
De lat wordt verlegd maar het gat blijft gemiddeld gezien (over een hele groep mensen) bestaan. En over die groep mensen is de kans daarom ook groter dat ze op latere leeftijd niet een vriendin hebben, geldproblemen hebben, iets anders negatiefs of wat dan ook.
En ik had het trouwens niet over labiel maar over afwijkingen in het algemeen, labiel kan ook als dat gezien worden. Verder is dit een randdiscussie maar goed, blijkbaar heeft het levensvatbaarheid![]()
Er zijn ook mensen waar op zich niks mis mee is, maar die gewoon niet kunnen versierenquote:Op maandag 26 november 2012 12:48 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Nou ja weet eigenlijk niet of ik verder moet gaan met het uitleggen aangezien het ook offtopic is. Maar het punt is dat als iemand negatieve eigenschappen heeft in vergelijking tot een gemiddeld persoon deze die inderdaad soms kan compenseren. In andere gevallen weer niet.
En ditquote:Op maandag 26 november 2012 12:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat je ongelijk hebt hierin, negatieve eigenschappen van mensen kunnen er ook voor zorgen dat ze juist sneller in relaties terecht komen, je kunt hier eigenlijk totaal niets uit afleiden.
quote:Op maandag 26 november 2012 12:54 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja inderdaad niets mis mee
quote:
Ha ha, nee hoor, niets mis mee. Heb enkel goede herinneringen met ze. Maar puur vriendschappelijk. Nooit meer gevoeld dan dat. In de liefde heb ik een andere smaak.quote:Op maandag 26 november 2012 12:54 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja inderdaad niets mis mee
Je kan lekker lullen. Maar stukje bronnen die je feitje onderbouwen vergeet je even.quote:Op maandag 26 november 2012 12:55 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ach vent hou toch op met je kinderlijke hinderlijke gedrag.
Maar goed mensen met negatieve eigenschappen hebben dus even grote kansen om dingen te bereiken als mensen zonder die eigenschappen is jouw conclusie. Duidelijk en klaar dan. Maar noem iets niet debiel krom terwijl het aan de basis staat van evolutie wat betreft overlevingskans zelfs. Wees maar trots met je kin omhoog en dat soort gelul hoor
Dat zegt waarschijnlijk over ze dat ze introverter zijn dan gemiddeld, of dat soort dingen, maar extraverter zijn dan gemiddeld is dan ook een afwijking, en dat is er weer een waardoor je versierskills beter wordenquote:Op maandag 26 november 2012 12:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen waar op zich niks mis mee is, maar die gewoon niet kunnen versieren
[..]
En dit![]()
Volgens mij hebben mensen hier moeite met het woord 'grotere kans'quote:Op maandag 26 november 2012 12:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen waar op zich niks mis mee is, maar die gewoon niet kunnen versieren
[..]
En dit![]()
Precies. Goed kunnen versieren en labiel zijn (of dat er iets mis met je is) hebben op zich weinig tot niks met elkaar te makenquote:Op maandag 26 november 2012 12:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat zegt waarschijnlijk over ze dat ze introverter zijn dan gemiddeld, of dat soort dingen, maar extraverter zijn dan gemiddeld is dan ook een afwijking, en dat is er weer een waardoor je versierskills beter worden
Wat je vergeet is dat die kans andersom ook op gaatquote:Op maandag 26 november 2012 12:59 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Volgens mij hebben mensen hier moeite met het woord 'grotere kans'Maar goed lang genoeg hierover gepraat eigenlijk ik hou me afzijdig want hierover worden we het niet eens denk ik
Vrouwen vallen in het algemeen minder op lelijke mensen. Ben je lelijk geboren dan moet je dat compenseren. Gemiddeld gezien heb je hetzelfde sociale niveau als anderen (eerder minder omdat die mensen vaker gepest worden, onzeker zijn e.d. maar ik hou gemiddeld aan). Vrouwen kiezen eerder voor iemand die zowel sociaal is als knap dan iemand die sociaal is en lelijk (gegeven die 2 eigenschappen). De kans dat die persoon vrijgezel blijft, onzeker is e.d. is groter dan de kans van de knappe persoon.quote:Op maandag 26 november 2012 12:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je kan lekker lullen. Maar stukje bronnen die je feitje onderbouwen vergeet je even.
Dus ben erg benieuwd.
Maar waar?quote:Op maandag 26 november 2012 13:02 schreef Joanne35 het volgende:
Ok, stel dat het waar is en dat dating pool op latere leeftijd kleiner is omdat de meeste leuke en stabiele mensen al bezet zijn? Moet je dan maar een beetje mokkend aan de kant gaan zitten?
Nee, natuurlijk niet. Gewoon harder zoeken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |