Ahja, die verwachten dat de knappe ridders op het witte paard langs komen bij hen thuis.quote:Op maandag 26 november 2012 12:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die zitten thuis, met hun kind(eren) waarvan de vader allang alweer de volgende aan het bezwangeren is
Maar hechten aan een ander persoon en zelfvertrouwen kunnen toch ook een rol spelen, ook als je van de ene naar de andere relatie rolt?quote:Op maandag 26 november 2012 12:14 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
jullie halen nu alleen maar labiel eruit, zo had ik het niet bedoeld. Het kan ook een probleem zijn op het vlak van initiatief nemen, hechten aan een ander persoon, zelfvertrouwen etc etc etc.
Ik vind het leuk bedacht, maar klopt vrij weinig van.quote:Op maandag 26 november 2012 12:13 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik en hij zeggen dat de kans groter is dat er wat mis is met je dan. Ik zeg niet dat er wat mis met je is. Maar de kans is groter aangezien je blijkbaar na al die jaren dus toch nog niet een stabiele relatie hebt. Wat jij noemt is een voorbeeld wat iedereen overkomt, mensen met een afwijking en zonder. Maar op latere leeftijd effent zich dat zo uit dat mensen die iets extra's negatiefs hebben vaker vrijgezel zullen zijn/blijven.
Nee dat zeg ik niet. Maar als iemand 10 jaar vrijgezel is vraag ik eerder de 'waarom / waardoor' dan als iemand een jaar single is.quote:Op maandag 26 november 2012 12:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
Dus als je langere tijd single bent, ben je dus labiel?
Want daar ging het toch over?
Edit:En als je van de ene naar de andere relatie rolt, ben je dus per definitie niet labiel?
Hoeveel mensen ken jij die op het eerste gezicht leuk, vlot, populair etc zijn maar ook al heel lang vrijgezel? Die zijn echt op 1 hand te tellen hoor. En danheb ik het niet over degene die er hele scharen aan scharrels op na houden en zich niet willen binden. Nee, echt de verstokte vrijgezellen.quote:Op maandag 26 november 2012 12:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik vind het leuk bedacht, maar klopt vrij weinig van.
Maar als jullie gelukkiger worden zo te denken, heb ik maar 1 advies voor je.
Kin omhoog, borst voor uit en stug volhouden
Vreemd ja. Al krijg ik die indruk niet echt hier.quote:Op maandag 26 november 2012 12:17 schreef Cue_ het volgende:
Hier in het topic lijkt het net dat als je vrijgezel bent op je 30/35e dat je er dan dus blijkbaar iets 'mis' is. Want iedereen hoort blijkbaar toch een relatie te hebben/vinden.
Wat bedoel je hier nou weer mee? Geef maar eens aan waar het niet klopt. Mensen die op latere leeftijd vrijgezel zijn hebben dus een even grote kans om normaal te zijn als wanneer ze wel een vaste relatie zouden hebben? Dat is wat jij stelt als je deze stelling tegenspreekt.quote:Op maandag 26 november 2012 12:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik vind het leuk bedacht, maar klopt vrij weinig van.
Maar als jullie gelukkiger worden zo te denken, heb ik maar 1 advies voor je.
Kin omhoog, borst voor uit en stug volhouden
Yupquote:Op maandag 26 november 2012 12:20 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Mensen die op latere leeftijd vrijgezel zijn hebben dus een even grote kans om normaal te zijn als wanneer ze wel een vaste relatie zouden hebben?
Hoe heb jij dat Fobo logo erbij gekregen als je een post plaatst?quote:
Zieke versier moves braquote:Op maandag 26 november 2012 12:24 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Hoe heb jij dat Fobo logo erbij gekregen als je een post plaatst?
En waarom staan er geen foto's op je fobo!?
De versier moves van een stinkdier zijn nog beter dan die van mijquote:
Jup.quote:Op maandag 26 november 2012 12:20 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier nou weer mee? Geef maar eens aan waar het niet klopt. Mensen die op latere leeftijd vrijgezel zijn hebben dus een even grote kans om normaal te zijn als wanneer ze wel een vaste relatie zouden hebben? Dat is wat jij stelt als je deze stelling tegenspreekt.
En heeft niks te maken met gelukkiger worden ofzo. En dat soort flauw advies hoeft ook niet. Is gewoon iets wat nogal logisch is en juist heel normaal om door te hebben. Snap je het gedeelte over 'grotere kans' niet of?
Ook niet stabiel lijkt me.quote:Op maandag 26 november 2012 12:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jup.
Maar laten we het eens omdraaien. Mensen die altijd een relatie hebben. Dus van relatie in relatie rollen.
Hoe stabiel zijn die dan? Doen ze dat omdat ze niet alleen durven te zijn, ze niet op eigen benen kunnen / durven te staan. Altijd maar bevestiging en steun van een partner nodig hebben.
Hoe stabiel zijn die dan?
Of dat je partner ook niet echt stabiel is, soms trekt dat elkaar aan.quote:Op maandag 26 november 2012 12:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ook niet stabiel lijkt me.
Het kan best zijn dat je gewoon geen relatiemateriaal bent (om wat voor reden dan ook), maar toevallig je versierskillz en je looks hebt meezitten.
Ik had het over afwijkingen trouwens. Stabiel zijn of niet zijn kan ook onder zoiets vallen. Maar gaat erom dat de kans groter is dat je iets negatiefs hebt wat anderen niet hebben als je op oudere leeftijd nog alleen bent. Grotere kans, zegt niet dat het zo is. Maar ja discussie heeft niet echt zin, maar dit is vrij logisch verder. Mensen met meer negatieve eigenschappen krijgen gewoon minder snel een partner, minder lang, vaker vrijgezel e.d.quote:Op maandag 26 november 2012 12:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jup.
Maar laten we het eens omdraaien. Mensen die altijd een relatie hebben. Dus van relatie in relatie rollen.
Hoe stabiel zijn die dan? Doen ze dat omdat ze niet alleen durven te zijn, ze niet op eigen benen kunnen / durven te staan. Altijd maar bevestiging en steun van een partner nodig hebben.
Hoe stabiel zijn die dan?
Precies, relatie zegt helemaal niets.quote:Op maandag 26 november 2012 12:32 schreef Myraela het volgende:
Je hebt sowieso al verschillende soorten van vrijgezel zijn. De mensen die nog wel daten of scharrelen en de mensen die dat niet doen. Lijkt me niets mis met mensen die op latere leeftijd nog single zijn over het algemeen. Sowieso zie ik niet in wat een relatie hebben over iemand zou vertellen, behalve dat die gewoon een juist persoon is tegen gekomen. Binnen een relatie kan het net zo fout zijn, beter nog, iemand kan door een relatie zo erg beïnvloed worden door een partner dat dit hem/haar helemaal verneukt.
De lengte van het single zijn en labiliteit hebben volgens mij sowieso weinig tot niks met elkaar te maken.quote:Op maandag 26 november 2012 12:33 schreef Cue_ het volgende:
Maar hoelang mag je dan vrijgezel zijn voordat je iemand als labiel/iets mis of wat dan ook bestempeld?
of moet je dan vanaf je 25e dan altijd een vaste relatie hebben en houden?
(ja generaliserend, want het lijkt erop dat jullie het in ieder geval over de 'meeste' mensen hebben)
Vetgedrukte hoeft dus niet hequote:Op maandag 26 november 2012 12:35 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik had het over afwijkingen trouwens. Stabiel zijn of niet zijn kan ook onder zoiets vallen. Maar gaat erom dat de kans groter is dat je iets negatiefs hebt wat anderen niet hebben als je op oudere leeftijd nog alleen bent. Grotere kans, zegt niet dat het zo is. Maar ja discussie heeft niet echt zin, maar dit is vrij logisch verder. Mensen met meer negatieve eigenschappen krijgen gewoon minder snel een partner, minder lang, vaker vrijgezel e.d.
Ho zie nu pas dat ik die zelf ook gewoon hebquote:Op maandag 26 november 2012 12:24 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Gewoon een fobo aanmaken.. komt ie er vanzelf bij.quote:Op maandag 26 november 2012 12:24 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |