Bedankt voor de tip, maar je quote een post van 7 uur geledenquote:Op zondag 25 november 2012 19:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Praten over een gegeneraliseerde angststoornis kan beter hier: R&P / Depressie & Angst #22
Dus?quote:Op zondag 25 november 2012 19:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, maar je quote een post van 7 uur geleden
Gewoon doenquote:Op zondag 25 november 2012 20:11 schreef formerjellybean het volgende:
Ik kreeg vandaag een lief mailtje van hem , ik ben naar Halloween geweest als Amy en ik kreeg er een compliment over en ook over mijn figuur en dat die mij altijd wel een beetje als een Amy type zag ( hij is zelf altijd een beetje apart en weet het van zichzelf ook en bedoelde dat positief )
En ik zit er aan een kant wel aan te denken om een keer in de kroeg af te spreken en bij te kletsen.
Ah kom op, je bent slim genoeg om op je eigen vraag antwoord te gevenquote:
Amy van The Big Bang Theory?quote:Op zondag 25 november 2012 20:11 schreef formerjellybean het volgende:
Ik kreeg vandaag een lief mailtje van hem , ik ben naar Halloween geweest als Amy en ik kreeg er een compliment over en ook over mijn figuur en dat die mij altijd wel een beetje als een Amy type zag ( hij is zelf altijd een beetje apart en weet het van zichzelf ook en bedoelde dat positief )
En ik zit er aan een kant wel aan te denken om een keer in de kroeg af te spreken en bij te kletsen.
Je hebt denk ik 2 soorten vrouwen : Die vallen op ''foute'' mannen omdat ze het interessant vinden, en omdat die foute mannen toch binnen een bepaalde groep een interessante status hebben, waar ze graag naast willen lopen.quote:Op zondag 25 november 2012 15:23 schreef AverageJoe het volgende:
Klopt en het nadeel van humor is het gevaar. Zoveel verschillende smaken. Daarnaast heb je vrouwen die geen humor hebben of je humor niet snappen. Anderzijds, weet je dan wel waar je aan toe bent en dat het geen match zou kunnen zijn.
Valt me ook op dat veel vrouwen kiezen voor foute mannen. Zijn meestal vrouwen die hard-to-get spelen. Vrouwen die ik bij voorbaat al af doe.
Maar wat je zegt, dat het bij jou ook even klote is. Herken dat. Dit weekend heeft ook zo'n stempel gekregen. Tijd heelt wonden. Maar ben op dit moment een beetje mijn focus kwijt, mijn motivatie. Beetje een verloren gevoel. Komt wel weer goed.
het feit dat je gewoon niet zoveel nieuwe vrouwen ontmoet is denk ik het allerbelangrijkste. Ik heb dat zelf ook wel. Mijn leven bestaat uit werken en in de avond wat dingen voor mij zelf doen. ik spreek nog vaak wat af met vrienden/vriendinnen maar die zitten allemaal in een lange relatie dus ik zit eigenlijk altijd tussen dezelfde stelletjes te eten/film te kijken/wat te drinken in een kroeg. Het aantal vrijgezelle vrouwen wat ik ontmoet is echt verschrikkelijk weinig (zeker als je al rond de 30 bent).quote:Op maandag 26 november 2012 10:38 schreef EiPet het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo gek, want ik ontmoet gewoon weinig meiden. Mn leven bestaat vooral uit werken, leren, en sporten in de sportschool. Uitgaan heb ik weinig tijd voor, op mn werk zijn geen interessante meiden, en de sportschool is lang zo ideaal niet om contact met vrouwen te maken als sommigen denken.
Juist rond de 30 zijn er veel vrijgezellen vrouwen. Ik hb er geen last van. Tussen de 25 en iets over de 30 zijn genoeg vrouwen vrijgezel.quote:Op maandag 26 november 2012 10:56 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
het feit dat je gewoon niet zoveel nieuwe vrouwen ontmoet is denk ik het allerbelangrijkste. Ik heb dat zelf ook wel. Mijn leven bestaat uit werken en in de avond wat dingen voor mij zelf doen. ik spreek nog vaak wat af met vrienden/vriendinnen maar die zitten allemaal in een lange relatie dus ik zit eigenlijk altijd tussen dezelfde stelletjes te eten/film te kijken/wat te drinken in een kroeg. Het aantal vrijgezelle vrouwen wat ik ontmoet is echt verschrikkelijk weinig (zeker als je al rond de 30 bent).
Ik ook, en je hebt er maar 1 nodigquote:Op maandag 26 november 2012 11:11 schreef Pvoesss het volgende:
Dat dus ik ken een gigantische groep vrijgezelle dames rond de 25-30
Ik blijf erbij dat het gewoon confirmation bias is. Ik ken leuke vrouwen die bezet zijn, maar ook leuke vrouwen die vrijgezel zijn. Als je je alleen maar gaat focussen op de bezette exemplaren, dan kom je al snel tot de conclusie dat "alle leuke vrouwen bezet zijn".quote:Op maandag 26 november 2012 11:20 schreef Bittere_Bal het volgende:
dat klinkt dan weer hoopvol. In mijn ervaring hoor ik na een poosje met een interessante vrouw te hebben gepraat heel vaak de gevreesde zin "oh, maar mijn vriend...(vul maar in)"
Nou.... Genoeg mannen die een bij vrouw hebbenquote:Op maandag 26 november 2012 11:40 schreef Cue_ het volgende:
Er zijn ongeveer net zoveel mannen als vrouwen op de wereld. Dus acht de kans zeer klein dat als je 30 bent je als man dus geen vrijgezelle vrouw kan vinden![]()
Want dat zou betekenen dat er mannen zijn met meerdere vrouwen en dat komt in de regel toch zeer weinig voor.
Die bijvrouw is vaak dan wel vrijgezelquote:Op maandag 26 november 2012 11:44 schreef ook_gek het volgende:
Nou.... Genoeg mannen die een bij vrouw hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |