abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119611546
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 19:00 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Praten over een gegeneraliseerde angststoornis kan beter hier: R&P / Depressie & Angst #22
Bedankt voor de tip, maar je quote een post van 7 uur geleden :P
pi_119612960
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 19:25 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip, maar je quote een post van 7 uur geleden :P
Dus?
pi_119613051
Ik heb een dilemma, ik heb een oude jeugdliefde van toen ik 16 was op mijn facebook, hij is single en ik ook en hij laat altijd een beetje doorschemeren dat die weer contact wil , zal ik weer een keer met hem afspreken ?
pi_119613104
waarom is dat een dilemma?
pi_119613188
Omdat er een hele lange tijd tussen 16 en nu zit en ik eigenlijk een beetje schijterig ben gewoon
pi_119613232
dan spreek je niets af. :)
pi_119613332
Ik kreeg vandaag een lief mailtje van hem , ik ben naar Halloween geweest als Amy en ik kreeg er een compliment over en ook over mijn figuur en dat die mij altijd wel een beetje als een Amy type zag ( hij is zelf altijd een beetje apart en weet het van zichzelf ook en bedoelde dat positief )
En ik zit er aan een kant wel aan te denken om een keer in de kroeg af te spreken en bij te kletsen.
  zondag 25 november 2012 @ 20:11:43 #158
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_119613360
Gewoon doen toch, wat valt er nou te verliezen? :)
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_119613380
dan doe je het wel. dat kunnen wij natuurlijk niet voor je beslissen.
pi_119613400
ik denk dat inderdaad een keer mijn stoute schoenen moet aantrekken
pi_119613810
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 20:11 schreef formerjellybean het volgende:
Ik kreeg vandaag een lief mailtje van hem , ik ben naar Halloween geweest als Amy en ik kreeg er een compliment over en ook over mijn figuur en dat die mij altijd wel een beetje als een Amy type zag ( hij is zelf altijd een beetje apart en weet het van zichzelf ook en bedoelde dat positief )
En ik zit er aan een kant wel aan te denken om een keer in de kroeg af te spreken en bij te kletsen.
Gewoon doen ;)
Als je het niet doet, weet je nog niks. Als je het wel doet, kan je altijd nog "nee" zeggen :)
quote:
17s.gif Op zondag 25 november 2012 20:02 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dus?
Ah kom op, je bent slim genoeg om op je eigen vraag antwoord te geven ;)
  zondag 25 november 2012 @ 20:23:58 #162
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_119613866
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 20:11 schreef formerjellybean het volgende:
Amy van The Big Bang Theory?
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_119615362
Nee Amy Winehouse ging als Amy Winehouse naar halloweenfeest
pi_119631300
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 15:23 schreef AverageJoe het volgende:
Klopt en het nadeel van humor is het gevaar. Zoveel verschillende smaken. Daarnaast heb je vrouwen die geen humor hebben of je humor niet snappen. Anderzijds, weet je dan wel waar je aan toe bent en dat het geen match zou kunnen zijn.

Valt me ook op dat veel vrouwen kiezen voor foute mannen. Zijn meestal vrouwen die hard-to-get spelen. Vrouwen die ik bij voorbaat al af doe.

Maar wat je zegt, dat het bij jou ook even klote is. Herken dat. Dit weekend heeft ook zo'n stempel gekregen. Tijd heelt wonden. Maar ben op dit moment een beetje mijn focus kwijt, mijn motivatie. Beetje een verloren gevoel. Komt wel weer goed.
Je hebt denk ik 2 soorten vrouwen : Die vallen op ''foute'' mannen omdat ze het interessant vinden, en omdat die foute mannen toch binnen een bepaalde groep een interessante status hebben, waar ze graag naast willen lopen.

En je hebt vrouwen die juist voor de enorm lieve, ietwat sullige jongens gaan waar ze geborgenheid en veiligheid bij voelen. Waarvan ze weten dat als zij zin heeft om zaterdagavond bij de openhaard te gaan zitten, dat ze zullen luisteren en bij ze blijven in plaats van met hun vrienden op stap gaan.

Ik ben geen van beiden, hang er eigenlijk een beetje tussenin. Betekent natuurlijk niet dat er dan geen markt is, alhoewel ik af en toe wel eens begin te twijfelen.

Zelf heb ik vrienden van zowel het 'bad boy' type, als van het 'sullige, goedzakkerige' type, en het valt mij op dat beiden toch wel vaak vanzelf aandacht van vrouwen krijgen.

Een van mijn huisgenoten is een 'bad boy' en die heeft soms wel 5 vrouwen tegelijk om uit te kiezen als hij een keer wil seksen. Een andere vriend van mij is best een ''sulletje'', en ook niet echt een extreme knapperd, maar bij facebookupdates reageren er toch 9 van de 10 keer een standaardgroepje van 3/4 meisjes bij hem, waarvan ik bijna zeker weet dat ze hem willen. Omdat hij zo lief is, of omdat hij zo serieus in het leven staat enzo..

Zelf heb ik dat soort chicks dus niet. Ja heb wel af en toe een scharrel gehad, maar dat klikte voor mijn gevoel echt totaal niet. Maar verder heb ik eigenlijk zelden tot nooit (2/3 keer per jaar misschien) dat een meisje contact met mij opneemt :')

Dat is ook niet zo gek, want ik ontmoet gewoon weinig meiden. Mn leven bestaat vooral uit werken, leren, en sporten in de sportschool. Uitgaan heb ik weinig tijd voor, op mn werk zijn geen interessante meiden, en de sportschool is lang zo ideaal niet om contact met vrouwen te maken als sommigen denken.

Toen ik nog bij een studentenvereniging zat werd het al meteen een stuk meer, dus heb het ook deels aan mezelf te danken.
pi_119631810
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 10:38 schreef EiPet het volgende:

[..]

Dat is ook niet zo gek, want ik ontmoet gewoon weinig meiden. Mn leven bestaat vooral uit werken, leren, en sporten in de sportschool. Uitgaan heb ik weinig tijd voor, op mn werk zijn geen interessante meiden, en de sportschool is lang zo ideaal niet om contact met vrouwen te maken als sommigen denken.

het feit dat je gewoon niet zoveel nieuwe vrouwen ontmoet is denk ik het allerbelangrijkste. Ik heb dat zelf ook wel. Mijn leven bestaat uit werken en in de avond wat dingen voor mij zelf doen. ik spreek nog vaak wat af met vrienden/vriendinnen maar die zitten allemaal in een lange relatie dus ik zit eigenlijk altijd tussen dezelfde stelletjes te eten/film te kijken/wat te drinken in een kroeg. Het aantal vrijgezelle vrouwen wat ik ontmoet is echt verschrikkelijk weinig (zeker als je al rond de 30 bent).
Hope is the first step on the road to dissapointment
pi_119632093
Dan zoek je op de verkeerde plaatsen.. :Y
  maandag 26 november 2012 @ 11:09:04 #167
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119632173
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 10:56 schreef Bittere_Bal het volgende:

[..]

het feit dat je gewoon niet zoveel nieuwe vrouwen ontmoet is denk ik het allerbelangrijkste. Ik heb dat zelf ook wel. Mijn leven bestaat uit werken en in de avond wat dingen voor mij zelf doen. ik spreek nog vaak wat af met vrienden/vriendinnen maar die zitten allemaal in een lange relatie dus ik zit eigenlijk altijd tussen dezelfde stelletjes te eten/film te kijken/wat te drinken in een kroeg. Het aantal vrijgezelle vrouwen wat ik ontmoet is echt verschrikkelijk weinig (zeker als je al rond de 30 bent).
Juist rond de 30 zijn er veel vrijgezellen vrouwen. Ik hb er geen last van. Tussen de 25 en iets over de 30 zijn genoeg vrouwen vrijgezel.

Kennelijk kom je op de verkeerde plekken. Want ik kom er meer dan genoeg tegen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_119632231
Dat dus ik ken een gigantische groep vrijgezelle dames rond de 25-30 :Y
  maandag 26 november 2012 @ 11:11:57 #169
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119632241
quote:
2s.gif Op maandag 26 november 2012 11:11 schreef Pvoesss het volgende:
Dat dus ik ken een gigantische groep vrijgezelle dames rond de 25-30 :Y
Ik ook, en je hebt er maar 1 nodig :)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_119632494
dat klinkt dan weer hoopvol. In mijn ervaring hoor ik na een poosje met een interessante vrouw te hebben gepraat heel vaak de gevreesde zin "oh, maar mijn vriend...(vul maar in)"
pi_119632565
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 11:20 schreef Bittere_Bal het volgende:
dat klinkt dan weer hoopvol. In mijn ervaring hoor ik na een poosje met een interessante vrouw te hebben gepraat heel vaak de gevreesde zin "oh, maar mijn vriend...(vul maar in)"
Ik blijf erbij dat het gewoon confirmation bias is. Ik ken leuke vrouwen die bezet zijn, maar ook leuke vrouwen die vrijgezel zijn. Als je je alleen maar gaat focussen op de bezette exemplaren, dan kom je al snel tot de conclusie dat "alle leuke vrouwen bezet zijn".

Ik heb er persoonlijk nog nooit last van gehad, dat ik geen vrouwen om mij heen zag die nog beschikbaar waren.
  maandag 26 november 2012 @ 11:40:17 #172
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119633078
Er zijn ongeveer net zoveel mannen als vrouwen op de wereld. Dus acht de kans zeer klein dat als je 30 bent je als man dus geen vrijgezelle vrouw kan vinden ;)
Want dat zou betekenen dat er mannen zijn met meerdere vrouwen en dat komt in de regel toch zeer weinig voor.
  maandag 26 november 2012 @ 11:44:27 #173
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119633221
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 11:40 schreef Cue_ het volgende:
Er zijn ongeveer net zoveel mannen als vrouwen op de wereld. Dus acht de kans zeer klein dat als je 30 bent je als man dus geen vrijgezelle vrouw kan vinden ;)
Want dat zou betekenen dat er mannen zijn met meerdere vrouwen en dat komt in de regel toch zeer weinig voor.
Nou.... Genoeg mannen die een bij vrouw hebben :P
  maandag 26 november 2012 @ 11:45:16 #174
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119633240
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2012 11:44 schreef ook_gek het volgende:
Nou.... Genoeg mannen die een bij vrouw hebben :P
Die bijvrouw is vaak dan wel vrijgezel ;)
Of ze moet hopen dat hij alsnog voor haar kiest enzo, maar dat zijn zeg maar de uitzonderingen (ja komt vaker voor blabla, je snapt m'n punt :+ )
pi_119633307
Dan ligt het misschien vooral in de kringen waar ik mij in begeef maar ik ben al aardig verbitterd aan het raken en als je dan ook nog eens constant vrouwen tegenkomt waar ik een beetje het gevoel bij heb van "hee, jij bent leuk" en ze zijn weer bezet dan krijg je een aardig scheef beeld. Aan de andere kant, het is toch niet heel gek om te denken dat de leuke, stabiele mensen heel vaak in een relatie zitten? Iets met vraag en aanbod enzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')