SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.we dan![]()
Het is me wel een paar keer gebeurd, in het verleden.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:02 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Vroeger had ik dat ook nog wel eens, dat meisjes op me afkwamen. Maar ik ben mijn mojo kwijt, blijkbaar
Maar inderdaad veel minder dan mannen. Misschien zijn mannen van nature meer benaderend, omdat ze vrouwen "voor zich moeten winnen". Misschien zijn vrouwen van nature minder benaderend omdat ze als zwakker geslacht meer risico lopen.
Of misschien zien wij het wel helemaal verkeerd.
Kruisvlak tussen evolutiebiologie en psychologie, daar is vast wat over gepubliceerd.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
De man jager die moet strijden voor een vrouwtje. De vrouw die hetgeen is waar om gestreden wordt. Al van oudsher zo en in de natuur ook zo bij de meeste soorten. Gewoon de rol van man en vrouwquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is me wel een paar keer gebeurd, in het verleden.
Maar inderdaad veel minder dan mannen. Misschien zijn mannen van nature meer benaderend, omdat ze vrouwen "voor zich moeten winnen". Misschien zijn vrouwen van nature minder benaderend omdat ze als zwakker geslacht meer risico lopen.
Kruisvlak tussen evolutiebiologie en psychologie, daar is vast wat over gepubliceerd.we dan![]()
Bijna al die dingen word je niet echt relaxed van in je eentjequote:Op vrijdag 23 november 2012 13:58 schreef formerjellybean het volgende:
Stomme vraag maar doet Benzin wel leuke dingen ?? Hij klaagt hier wel heel veel maar doet die ook wel eens leuke dingen zoals naar de bios gaan, andere dingen ??
Ik denk namelijk als je ook de tijd neemt om bijvoorbeeld voor jezelf leuke dingen te doen en niet te veel bij alles stil te staan dat dat ook wel helpt voor je gemoedstoestand en juist doordat je dingen doet die je leuk vind ook beter in je vel gaat zitten en dan ook juist voor jezelf makkelijker maakt.
Het hoeft niet eens kroegen ofzo te zijn maar sporten , filmpje pakken andere dingen waar je relaxed van word helpen al een boel.![]()
oergedachtenquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:08 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
De man jager die moet strijden voor een vrouwtje. De vrouw die hetgeen is waar om gestreden wordt. Al van oudsher zo en in de natuur ook zo bij de meeste soorten. Gewoon de rol van man en vrouw
hetzelfde zoals dat alleen de man werk voor de kost, maar in de moderne tijd is het anders geworden.Nosce te ipsum.![]()
In grote lijnen is het hetzelfde, maar dan een beetje anders.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:21 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
oergedachten
hetzelfde zoals dat alleen de man werk voor de kost, maar in de moderne tijd is het anders geworden.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
En dit bedoel ik nu, mensen opperen iets aan je en je bent meteen afwijzend. Heel eerlijk ik ben er een beetje klaar mee om je advies te geven want alles wijs je af .quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:17 schreef benzin het volgende:
[..]
Bijna al die dingen word je niet echt relaxed van in je eentje
Bij jou schiet maar een zin in mijn gedachte en dat is Misery loves company. En dat je niet lekker in je vel voelt moet je zelf weten maar ga niet lopen klagen als je uberhaupt te beroerd ben er iets voor te doen. Dat je zielig voelt moet je ook zelf weten maar ga niet smeken om advies als alles voor jou toch niet goed genoeg is.![]()
Dit ja, soms zijn mensen wanhopig en wil je ze helpen en zeggen ze; "nee dat helpt toch niet."quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:22 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
En dit bedoel ik nu, mensen opperen iets aan je en je bent meteen afwijzend. Heel eerlijk ik ben er een beetje klaar mee om je advies te geven want alles wijs je af .
Bij jou schiet maar een zin in mijn gedachte en dat is Misery loves company. En dat je niet lekker in je vel voelt moet je zelf weten maar ga niet lopen klagen als je uberhaupt te beroerd ben er iets voor te doen. Dat je zielig voelt moet je ook zelf weten maar ga niet smeken om advies als alles voor jou toch niet goed genoeg is.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Ik ben niet per se afwijzend en ik ben ook niet expres afwijzend. Alleen heel veel dingen zijn alleen niet zo leuk als samen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:22 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
En dit bedoel ik nu, mensen opperen iets aan je en je bent meteen afwijzend. Heel eerlijk ik ben er een beetje klaar mee om je advies te geven want alles wijs je af .
Bij jou schiet maar een zin in mijn gedachte en dat is Misery loves company. En dat je niet lekker in je vel voelt moet je zelf weten maar ga niet lopen klagen als je uberhaupt te beroerd ben er iets voor te doen. Dat je zielig voelt moet je ook zelf weten maar ga niet smeken om advies als alles voor jou toch niet goed genoeg is.![]()
Seks is ook leuker met zijn tweeën.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben niet per se afwijzend en ik ben ook niet expres afwijzend. Alleen heel veel dingen zijn alleen niet zo leuk als samen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dat ligt er nog weleens aanquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Seks is ook leuker met zijn tweeën.![]()
![]()
Dat is ook wel weer waar ja.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:30 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat ligt er nog weleens aanEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
geef ik je helemaal gelijk in. tis gewoon een feit.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben niet per se afwijzend en ik ben ook niet expres afwijzend. Alleen heel veel dingen zijn alleen niet zo leuk als samen.
maar misschien wel kijken of je toch iets zou kunnen ondernemen, alleen.Nosce te ipsum.![]()
Dat is waar, maar je gaat voorbij aan de echte vraag:quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Is in je 1tje naar de bios gaan leuker dan alweer een dag alleen thuis zitten?
Probeer dingen positiever in te zien Benzin, daar ben je (in theorie althans) slim genoeg voor!![]()
![]()
Nee. Alleen naar de bios is minder leuk dan thuis zitten, hoewel ik liever niet thuis zou zitten.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is waar, maar je gaat voorbij aan de echte vraag:
Is in je 1tje naar de bios gaan leuker dan alweer een dag alleen thuis zitten?Ik vind dat heel erg moeilijk omdat ik zoveel zie wat ik shit vind en zo weinig wat ik wil.quote:Probeer dingen positiever in te zien Benzin, daar ben je (in theorie althans) slim genoeg voor!![]()
Je zit liever niet thuis, maar je zit nog veel minder liever alleen in de bios? Ok, dan wordt het lastiger natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee. Alleen naar de bios is minder leuk dan thuis zitten, hoewel ik liever niet thuis zou zitten.Ook al zie je alleen maar shit, als je positief kijkt, zie je heel erg shit, erg shit en gewoon shit. Dan kies je toch voor gewoon shit als dat het beste is?quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind dat heel erg moeilijk omdat ik zoveel zie wat ik shit vind en zo weinig wat ik wil.
Dat is positief denken! Proberen overal het beste uit te halen!![]()
Ik vind heel veel dingen in mijn eentje echt waardeloos, naar de bios is daar ééntje van,quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je zit liever niet thuis, maar je zit nog veel minder liever alleen in de bios? Ok, dan wordt het lastiger natuurlijk.Dat is wel waar.quote:[..]
Ook al zie je alleen maar shit, als je positief kijkt, zie je heel erg shit, erg shit en gewoon shit. Dan kies je toch voor gewoon shit als dat het beste is?
Dat is positief denken! Proberen overal het beste uit te halen!![]()
Ik begrijp het op zich ook wel, volgens mij gaan mannen er veel te snel vanuit dat de vrouw meer wil, als ze alleen maar een gesprek begint.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is me wel een paar keer gebeurd, in het verleden.
Kruisvlak tussen evolutiebiologie en psychologie, daar is vast wat over gepubliceerd.![]()
Nou meiden krijgen ook al heel snel een naam hoor onderling bij de meiden als ze op een jongen afstappen. Veel meisjes blijven toch qua ideeen in de traditionele sfeer hangen en daardoor doen ze dat minder gauw![]()
Dat ligt eraan ik praat met zat mannen makkelijk maar dan moet ik ook zeggen dat ik wel een aantal vrienden achter me aan kreeg juist omdat ik zo vriendschappelijk met ze omging.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:17 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik begrijp het op zich ook wel, volgens mij gaan mannen er veel te snel vanuit dat de vrouw meer wil, als ze alleen maar een gesprek begint.![]()
Weinig veranderd hierNet als mijn situatie overigens in de zin van dat ik alleen ben. Ik heb me er inmiddels al een maand of 8 bij neergelegd maar ik heb ook de indruk dat vanwege mijn leeftijd ik steeds minder drang heb om sociale contacten op te doen. Ik ben sterk genoeg om alleen het leven door te gaan zonder sociale contacten maar het wordt met de jaren steeds minder lastig. Ik heb steeds minder het gevoel dat ik iets mis en ik leef steeds meer in mijn eigen wereldje. Ik ben dan ook mentaal sterk genoeg mede dankzij het sporten dat ik nu ruim een jaar doe om mij gelukkig te voelen in mijn eentje.
Ik kies er voor om me gelukkig te voelen ondanks mijn sociaal isolement. Ik doe alles alleen en ik onderneem alle dingen in mijn eentje en mede daardoor ben ik op gegaan in mijn eigen wereldje waardoor ik me vanzelf overal van afsluit.
Zolang ik mezelf kan redden ben ik gelukkig helemaal nu mijn oogziekte grotendeels op dit moment onder controle is. In mijn situatie is het uitermate belangrijk om mentaal en lichamelijk sterk te zijn.![]()
Leuk verhaal man,quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:38 schreef richard_prf het volgende:
Weinig veranderd hierNet als mijn situatie overigens in de zin van dat ik alleen ben. Ik heb me er inmiddels al een maand of 8 bij neergelegd maar ik heb ook de indruk dat vanwege mijn leeftijd ik steeds minder drang heb om sociale contacten op te doen. Ik ben sterk genoeg om alleen het leven door te gaan zonder sociale contacten maar het wordt met de jaren steeds minder lastig. Ik heb steeds minder het gevoel dat ik iets mis en ik leef steeds meer in mijn eigen wereldje. Ik ben dan ook mentaal sterk genoeg mede dankzij het sporten dat ik nu ruim een jaar doe om mij gelukkig te voelen in mijn eentje.
Ik kies er voor om me gelukkig te voelen ondanks mijn sociaal isolement. Ik doe alles alleen en ik onderneem alle dingen in mijn eentje en mede daardoor ben ik op gegaan in mijn eigen wereldje waardoor ik me vanzelf overal van afsluit.
Zolang ik mezelf kan redden ben ik gelukkig helemaal nu mijn oogziekte grotendeels op dit moment onder controle is. In mijn situatie is het uitermate belangrijk om mentaal en lichamelijk sterk te zijn.Ik zwaai naar dieren.![]()
Je zou kunnen kijken op websites als nmlk.nl en fellas.nlquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:47 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind heel veel dingen in mijn eentje echt waardeloos, naar de bios is daar ééntje van,
[..]
Dat is wel waar.
Dat geldt ook voor Richard trouwens."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
No thanksquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:53 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Je zou kunnen kijken op websites als nmlk.nl en fellas.nl
Dat geldt ook voor Richard trouwens.![]()
![]()
Niet echt nee, maar gewoon ff een update omdat ik hier een tijd gepost heb zo'n jaartje geleden.quote:
Hoe gaat het met MliG hij inmiddels al succes?![]()
Volgens mij nog steeds hetzelfde.quote:Op zaterdag 24 november 2012 01:36 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Niet echt nee, maar gewoon ff een update omdat ik hier een tijd gepost heb zo'n jaartje geleden.
Hoe gaat het met MliG hij inmiddels al succes?![]()
Ik heb wel verregaande plannen om in een ander land opnieuw te beginnen. Het zou zomaar kunnen zijn dat ik op een dag besluit om te vertrekken en dat gaat binnenkort ook gebeuren vermoed ik. Canada spreekt mij heel erg aan.![]()
Mooi land met aardige mensenquote:Op zaterdag 24 november 2012 01:45 schreef richard_prf het volgende:
Ik heb wel verregaande plannen om in een ander land opnieuw te beginnen. Het zou zomaar kunnen zijn dat ik op een dag besluit om te vertrekken en dat gaat binnenkort ook gebeuren vermoed ik. Canada spreekt mij heel erg aan.![]()
![]()
Wat denk je wat daar beter gaat dan hier?quote:Op zaterdag 24 november 2012 01:45 schreef richard_prf het volgende:
Ik heb wel verregaande plannen om in een ander land opnieuw te beginnen. Het zou zomaar kunnen zijn dat ik op een dag besluit om te vertrekken en dat gaat binnenkort ook gebeuren vermoed ik. Canada spreekt mij heel erg aan.Ik zwaai naar dieren.![]()
Bevolking met andere uitstraling, en sowieso verandering van omgeving. Kan best positief uitwerken hoor.quote:Op zaterdag 24 november 2012 01:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat denk je wat daar beter gaat dan hier?![]()
Je hebt het over bevolking met andere uitstraling, en ja idd iets met spijs doet anders eten.quote:Op zaterdag 24 november 2012 01:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bevolking met andere uitstraling, en sowieso verandering van omgeving. Kan best positief uitwerken hoor.
Maar dat kun je ook dichter bij huis zoeken.
Wat denk je ? Ik ga maar verhuizen misschien krijg ik dan wel geile neuq sex?Ik zwaai naar dieren.![]()
Weet niet hoe lang je al in dit topic kijkt, maar geile neukseks is niet prioriteit nummer 1 voor de meeste.quote:Op zaterdag 24 november 2012 01:56 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je hebt het over bevolking met andere uitstraling, en ja idd iets met spijs doet anders eten.
Maar dat kun je ook dichter bij huis zoeken.
Wat denk je ? Ik ga maar verhuizen misschien krijg ik dan wel geile neuq sex?
Je kunt het inderdaad dichter bij huis zoeken, maar er is toch ook niks mis met een beetje avontuur? En mocht het niks worden en je gaat terug naar NL, dan heb je toch weer leuke verhalen te vertellen aan ee toekomstige date![]()
![]()
Nee gewoon... ik ben gewoon uitgekeken in Nederand. Ik wil een nieuw begin maken in een andere omgeving in een ander land.... en nee... niet omdat de dames daar op mij zitten te wachten want als het hier niet lukt dan zie ik geen reden waarom het daar wel zou lukken bovendien ben ik zelf niet meer gemotiveerd om weer heel veel moeite te doen om de situatie te proberen te veranderen.. Ik wil gewoon iets anders.quote:Op zaterdag 24 november 2012 01:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat denk je wat daar beter gaat dan hier?
Ik heb nieuwe elan nodig en een totaal andere omgeving stimuleert mij daarbij. Mijn leven is elke dag hetzelfde op het moment. Het begint te lineair te worden.
Een familie heb ik nagenoeg niet dus ik laat weinig achter. Het ligt eraan hoe mijn oogziekte zich ontwikkeld en als het stabiel blijft zoals het nu is dan wil binnen afzienbare tijd deze stap maken.
Keep in mind dat mijn oogziekte zich op een vervelende manier manifisteert ergens tussen nu en 15 jaar is het maar de vraag of ik genoeg zicht heb om zelfstandig te leven. Maar de tijd dat mijn zicht hard achteruit gaat is onoverkomelijk de vraag is niet of maar wanneer.
Dus nu is het de hoogste tijd om zoveel mogelijk te ondernemen.
Reizen vind ik leuk. Ik ben dit jaar al 8 keer in de UK geweest en een paar keer naar België met Halcon. ook misschien een keer naar Roemenië toe omdat Halcon en zijn vriendin daar wonen dacht ik.
Als ik zou willen neuqken dan zou ik wel een ander land kiezen denk je niet? Zoals Thailand ofzo.
Hoewel bij anderen hier misschien in het topic sex het grootste issue is , is het mij het gevoel van eenzaamheid en aan gebrek van iemand die je accepteert zoals je bent.
[ Bericht 5% gewijzigd door richard_prf op 24-11-2012 03:35:06 ]![]()
Ja in de moderne tijd is miljoenen jaren aan genen en instinct plotseling teniet gedaan of niet.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:21 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
oergedachten
hetzelfde zoals dat alleen de man werk voor de kost, maar in de moderne tijd is het anders geworden.Denk even na zeg. En dan ook nog
erbij doen alsof ik ongelijk heb en het dom is. Wat is dit voor gedrag. Sorry maar ik haat die smilie gewoon echt zo erg
[ Bericht 7% gewijzigd door Hiergaanwedan op 24-11-2012 10:03:15 ]we dan![]()
Ja sorry, maar ik zie het meer als een traditie.quote:Op zaterdag 24 november 2012 09:53 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja in de moderne tijd is miljoenen jaren aan genen en instinct plotseling teniet gedaan of niet.Denk even na zeg. En dan ook nog
erbij doen alsof ik ongelijk heb en het dom is. Wat is dit voor gedrag. Sorry maar ik haat die smilie gewoon echt zo erg
![]()
En meid zou mij net zo goed ook kunnen versieren. Zal wel aan mij liggen.Nosce te ipsum.![]()
Is het ook niet zo dat vrouwen vaak de eerste move maken? Subtiele hints, oogcontact maken... en als het er genoeg zijn dan durft de man het initiatief te nemen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:10 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
Ja sorry, maar ik zie het meer als een traditie.
En meid zou mij net zo goed ook kunnen versieren. Zal wel aan mij liggen.![]()
quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is het ook niet zo dat vrouwen vaak de eerste move maken? Subtiele hints, oogcontact maken... en als het er genoeg zijn dan durft de man het initiatief te nemen.![]()
Dat durven initiatief nemen is ook iets hè. Daar loopt het vaak mis denk ik.
Kort verhaaltje:
Op school een paar jaar terug was er een hele mooie meid die mij duidelijk zag staan. Ik heb daar nooit wat mee gedaan, omdat ik alhoewel ik haar met mooi en lief vond niet echt wat voor haar voelde. Ik heb ook echt het idee dat ik homo ben en daarover in de war ben.
Nosce te ipsum.![]()
Oogcontact maken een eerste move noemenquote:Op zaterdag 24 november 2012 13:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is het ook niet zo dat vrouwen vaak de eerste move maken? Subtiele hints, oogcontact maken... en als het er genoeg zijn dan durft de man het initiatief te nemen.![]()
![]()
Zieke move brah.quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is het ook niet zo dat vrouwen vaak de eerste move maken? Subtiele hints, oogcontact maken... en als het er genoeg zijn dan durft de man het initiatief te nemen.
En volgens mij bedoel je het oogcontact beantwoorden. Niet het oogcontact maken.![]()
![]()
Als ze lelijk zijn durven ze het niet, als ze lekker zijn hebben ze vaak betere dingen te doen. Als ze je dan toch willen, gaan ze oogcontact zoeken. De letterlijke eerste stap zal je dan alsnog zelf moeten zetten.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:58 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Gister had ik dat ook opeens, dat op een feestje een jongen een praatje met me maakte uit het niksVind ik best gezellig, waarom doen vrouwen dat nooit zo weinig?
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Deze had ik nog niet eens gelezen, maar zo 'openen' vrouwen idd. Dat vrouwen de eerste move maken is niet zo trouwens, iig niet in de kringen waar ik me in bevind nuquote:Op zaterdag 24 november 2012 13:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is het ook niet zo dat vrouwen vaak de eerste move maken? Subtiele hints, oogcontact maken... en als het er genoeg zijn dan durft de man het initiatief te nemen.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Move is het verkeerde woord.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:10 schreef twi het volgende:
[..]
Oogcontact maken een eerste move noemenEerste 'blijk van interesse' dan.
![]()
Ook goed.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:34 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Deze had ik nog niet eens gelezen, maar zo 'openen' vrouwen idd.![]()
-Strawberry- is echt nice elke keer als ik hier kom kijken met mn ben en jerries is ze daar om fokkers aan de man/vrouw te helpen“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Tis niet echt het seizoen voor ben en jerries.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:48 schreef n8n het volgende:
-Strawberry- is echt nice elke keer als ik hier kom kijken met mn ben en jerries is ze daar om fokkers aan de man/vrouw te helpen![]()
altijdquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tis niet echt het seizoen voor ben en jerries.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Maar dat kan net zo goed van de man komen toch?quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Move is het verkeerde woord.Eerste 'blijk van interesse' dan.
![]()
Dacht t niet
[ Bericht 97% gewijzigd door Re op 24-11-2012 23:44:49 ]YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
ManageTheAnger, beter plaats je geen DM's in het openbaar
En ja, hij was gister aardig pissig ja (niet per DM naar mij toe trouwens).
Edit:Overigens, wat jouw post betreft, ik weet niet waar HGWD het over heeft![]()
Laat alleen even, de ware "persoon" zien ;-)quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
ManageTheAnger, beter plaats je geen DM's in het openbaar
En ja, hij was gister aardig pissig ja (niet per DM naar mij toe trouwens).
Edit:Overigens, wat jouw post betreft, ik weet niet waar HGWD het over heeft
en als je gaat dreigen over een dm, kan je er vanuit gaan dat ik je aan de schandpaal nagel ;-)YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
De ware persoon reageert erop als managetheanger me belachelijk gaat maken met leugens. Door te stellen dat Eefje dingen heeft gezegd die sowieso al niet waar zijn en die ze ook niet heeft gezegd. Hij is ziekelijk bezig en gaat er nu zelfs over door nog terwijl hij ook al aangesproken erop is. Misschien dat eefje wil zeggen in hoeverre je wel niet liegt. Wil haar er niet bij betrekken maar ja zij is de enige die kan aangeven hoe het echt zit. Als ze dat niet wil is het ook goed. Maar fuck off met je leugens zeg. Mij zwartmaken terwijl jij juist keihard liegt over alles. Het ging er alleen maar om dat ik zei dat ik het wel goed voor elkaar heb. En vervolgens ga jij doen alsof dat niet zo is op basis van leugens. Misselijk ventje ben je
R&P / Als versieren niet zo makkelijk gaat #72 hier begon het vooralwe dan![]()
Waarover liegt hij dan volgens jou?quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:55 schreef Hiergaanwedan het volgende:
De ware persoon reageert erop als managetheanger me belachelijk gaat maken met leugens. Door te stellen dat Eefje dingen heeft gezegd die sowieso al niet waar zijn en die ze ook niet heeft gezegd. Hij is ziekelijk bezig en gaat er nu zelfs over door nog terwijl hij ook al aangesproken erop is. Misschien dat eefje wil zeggen in hoeverre je wel niet liegt. Wil haar er niet bij betrekken maar ja zij is de enige die kan aangeven hoe het echt zit. Als ze dat niet wil is het ook goed. Maar fuck off met je leugens zeg. Mij zwartmaken terwijl jij juist keihard liegt over alles. Het ging er alleen maar om dat ik zei dat ik het wel goed voor elkaar heb. En vervolgens ga jij doen alsof dat niet zo is op basis van leugens. Misselijk ventje ben je![]()
Hij zegt dat ik met eefje date en direct een relatie wou en opvulling zocht van mijn ex e.d. o.a. en over zijn fysiek deed alsof hij sterker is dan ik enzo blijkbaarquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarover liegt hij dan volgens jou?En daarna is het alleen nog maar meer bashen en leugens. Maar goed fuck it. Genoeg mensen weten wel dat hij vol gelul zit maar dan nog hoef ik dit niet te pikken. Belachelijk gedrag
we dan![]()
Naja, hij reageerde op 1 of meerdere posts van jou waarin je zelf met kutargumenten kwamquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:58 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hij zegt dat ik met eefje date en direct een relatie wou en opvulling zocht van mijn ex e.d. o.a. en over zijn fysiek deed alsof hij sterker is dan ik enzo blijkbaarEn daarna is het alleen nog maar meer bashen en leugens. Maar goed fuck it. Genoeg mensen weten wel dat hij vol gelul zit maar dan nog hoef ik dit niet te pikken. Belachelijk gedrag
![]()
![]()
Als eerste heb ik Eefje haar naam nooit genoemd.... Dat doe jij.
Ten tweede, waarom zou ik de moeite doen om een compleet uit me duim gezogen verhaal te gaan posten hier op Fok! Terwijl daar voor mij totaaaaaaaaal geen voordeel aan zit?
De enige reden dat ik dit gepost heb over jou, was omdat ik genoeg had voor jou oordelend vermogen over een ander waarin je heel duidelijk liet blijken dat de personen die vaak op zichzelf aangewezen zijn, in jou ogen losers zijn.
Wat mij betreft gedraag je je als een loser, als je tijdens een date met een andere vrouw je druk gaat lopen maken om het contact wat ze heeft met mij.
Ik ben niet iemand die een beerput openknalt, en ik laat het hierbij.
Alleen bedreigingen, en tegenwerpingen om jezelf niet zo'n stumper te laten lijken als dat je je eigenlijk voordoet, dat gaat mij te ver vriend... of dat nou hier op fok is, of die paar dreigementen die je over msn naar me hoofd hebt gegooid ;-)
Daarbij komt, één van de eerste dingen die je tegen me zei op msn was: "Dus jij wil beweren, dat je ondanks zo'n foto niet aan de vrouw kan komen?"
en dat was een foto, waar ik voor de spiegel stond in de gym
Succes!YouTube
Helemaal niet. Je ziet toch wat hij zegt of niet? Hij zit keihard te liegen en jij neemt het voor hem op op basis van onze discussie over alleen gaan naar de bios en stappen enzo? Wat heeft dat er in vredesnaam mee te maken.quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naja, hij reageerde op 1 of meerdere posts van jou waarin je zelf met kutargumenten kwamwe dan![]()
Gequote zodat je het niet kan verwijderenquote:Op zaterdag 24 november 2012 18:00 schreef ManageTheAnger het volgende:
Als eerste heb ik Eefje haar naam nooit genoemd.... Dat doe jij.
Ten tweede, waarom zou ik de moeite doen om een compleet uit me duim gezogen verhaal te gaan posten hier op Fok! Terwijl daar voor mij totaaaaaaaaal geen voordeel aan zit?
De enige reden dat ik dit gepost heb over jou, was omdat ik genoeg had voor jou oordelend vermogen over een ander waarin je heel duidelijk liet blijken dat de personen die vaak op zichzelf aangewezen zijn, in jou ogen losers zijn.
Wat mij betreft gedraag je je als een loser, als je tijdens een date met een andere vrouw je druk gaat lopen maken om het contact wat ze heeft met mij.
Ik ben niet iemand die een beerput openknalt, en ik laat het hierbij.
Alleen bedreigingen, en tegenwerpingen om jezelf niet zo'n stumper te laten lijken als dat je je eigenlijk voordoet, dat gaat mij te ver vriend... of dat nou hier op fok is, of die paar dreigementen die je over msn naar me hoofd hebt gegooid ;-)
Daarbij komt, één van de eerste dingen die je tegen me zei op msn was: "Dus jij wil beweren, dat je ondanks zo'n foto niet aan de vrouw kan komen?"
en dat was een foto, waar ik voor de spiegel stond in de gym
Succes!we dan![]()
Ja schijt ik ben niet diegene die hier nog weer over begon trouwens. Laat dat even duidelijk zijn. Zit me alleen te verdedigen voor iets helemaal leips hierquote:Op zaterdag 24 november 2012 18:02 schreef Faxie het volgende:
Dan heb ik nog liever een Benzin topic dan ditwe dan![]()
Het valt me wel vaker op dat je nogal overdrijft.quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:01 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Helemaal niet. Je ziet toch wat hij zegt of niet? Hij zit keihard te liegen en jij neemt het voor hem op op basis van onze discussie over alleen gaan naar de bios en stappen enzo? Wat heeft dat er in vredesnaam mee te maken.
Als ik 1 koekje uit de schaal pak, dan heb ik volgens jou meteen de hele bak opgevroten...op zo'n manier praat je.
En daar houd ik gewoon niet zo van!
Ik neem het niet voor hem op, maar ik stamp hem ook de grond niet in
Ik weet niet eens waar dit over gaat dus waarom zou ik me ermee bemoeien?![]()
Ik kan jullie toch al niet uit elkaar houden... en ik heb de hele rel ook al gemist.quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:04 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja schijt ik ben niet diegene die hier nog weer over begon trouwens. Laat dat even duidelijk zijn. Zit me alleen te verdedigen voor iets helemaal leips hier
Maar kan dit niet ergens anders uitgeruzied worden ofzo?![]()
Ja... want dat was ik ook echt van plan.....quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:03 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Gequote zodat je het niet kan verwijderenYouTube
Tis al klaar, heb al aangegeven dat ik het hierbij laat.quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kan jullie toch al niet uit elkaar houden... en ik heb de hele rel ook al gemist.
Maar kan dit niet ergens anders uitgeruzied worden ofzo?
Gister ging de discussie mij gewoon even te ver. Iemand zijn of haar mening is geen feit en zo werd er wel gesproken waarop de tegenpartij als "stumper" bestempeld werd.
Vaak hebben zulke mensen het al moeilijk genoeg en zijn ze vaak op plekken zoals dit te vinden om toch nog enig sociaal contact met de buitenwereld te hebben. Dan is het niet aan hem, ons of wie dan ook om zulke personen net zo hard weer de grond in te boren.YouTube
Ik help juist meestal mensen in topics. Jij zit te liegen over mij, hoe het ging bij eefje, wat mijn intenties waren, wat ik zeg e.d. Het is niet normaal hoe jij alles verdraait en liegt.we dan![]()
Echt flikker op met dit gezeik, zelfs het benzingezeik is meer on-topic dan dit.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Slingers
En
Ballenvroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_vándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_prätéñ![]()
Dat boeit me niet als jij issues hebt met diegene vecht ze lekker ergens anders uit dan dit topic te vervuilen met dit soort rariteiten .quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:48 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Laat alleen even, de ware "persoon" zien ;-)
en als je gaat dreigen over een dm, kan je er vanuit gaan dat ik je aan de schandpaal nagel ;-)![]()
Ik meld me ook. Niet persé onzeker, niet persé verlegen. Ik spreek mensen aan, help ze, breek graag het ijs (als initiatieven uitblijven), gangmaker in de groep (de man van de grappen). Vermijd vrouwen niet, spreek ze aan, maak kennis. Maar mijn probleem is, het niet durven. Ik wacht altijd af tot het perfecte moment. Bang voor afwijzing.
Daarnaast heb ik 4 jaar geleden een paniekstoornis opgelopen, waardoor mijn sociale leven compleet in duigen viel. Het gaat steeds beter, maar dat heeft wel voor een achterstand gezorgd.
Ik moet toegeven, het doet best pijn om bijna al mijn vrienden met vriendinnen te zien. Gisteren is een maat van me getrouwd (christelijk, in die kringen trouwen mensen sneller). Net meldde een vriend van me dat hij weer een vriendin heeft. Het zijn allemaal confrontaties. Vind het lastig soms.![]()
Wat is er verkeerd gegaan dan als ik vragen mag? Verder beschrijf je je toch wel als een fijn persoon die iedereen er wel bij wil hebben in een groepquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:23 schreef AverageJoe het volgende:
Ik meld me ook. Niet persé onzeker, niet persé verlegen. Ik spreek mensen aan, help ze, breek graag het ijs (als initiatieven uitblijven), gangmaker in de groep (de man van de grappen). Vermijd vrouwen niet, spreek ze aan, maak kennis. Maar mijn probleem is, het niet durven. Ik wacht altijd af tot het perfecte moment. Bang voor afwijzing.
Daarnaast heb ik 4 jaar geleden een paniekstoornis opgelopen, waardoor mijn sociale leven compleet in duigen viel. Het gaat steeds beter, maar dat heeft wel voor een achterstand gezorgd.
Ik moet toegeven, het doet best pijn om bijna al mijn vrienden met vriendinnen te zien. Gisteren is een maat van me getrouwd (christelijk, in die kringen trouwen mensen sneller). Net meldde een vriend van me dat hij weer een vriendin heeft. Het zijn allemaal confrontaties. Vind het lastig soms.![]()
![]()
Ik blijf altijd te correct, wil niet kwetsen of verkeerd overkomen. Blijf altijd 'de gentlemen' om het zo maar te zeggen. Te vriendelijk, te goed, te behulpzaam, te geïnteresseerd (houdt het gesprek gaande). Vind het wat arrogant om dit over mezelf te zeggen, maar het is een forum, je moet jezelf omschrijven om een duidelijk beeld te geven.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wat is er verkeerd gegaan dan als ik vragen mag? Verder beschrijf je je toch wel als een fijn persoon die iedereen er wel bij wil hebben in een groep
Omdat ik geen risico neem blijf ik altijd een vriend van de vrouwen die ik leer kennen. Van de man wordt toch meestal verwacht dat hij de eerste stap maakt. Het wordt wel eens tijd dat ik die stap ga maken, maar het zal klungelen worden.
Heb jij / en aan de rest, hebben jullie wel eens iemand leuk gevonden die je eigenlijk niet kent. Je weet wie hij / zij is, althans, je weet zijn of haar naam en wat kleine andere info die je bijv. van het internet hebt (twitter / facebook e.d.). Hij / zij is een vriend / vriendin van een vriend of vriendin, je wilt graag contact met haar maken. Maar je wilt ook niet verkeerd overkomen (als een foute man / vrouw bijv.). Hoe pakken jullie dat aan?![]()
Dat zal je dan via die vriend/vriendin van je moeten doen. Haar rechtstreeks benaderen via b.v. Facebook lijkt me geen goed idee.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:49 schreef AverageJoe het volgende:
[..]
Heb jij / en aan de rest, hebben jullie wel eens iemand leuk gevonden die je eigenlijk niet kent. Je weet wie hij / zij is, althans, je weet zijn of haar naam en wat kleine andere info die je bijv. van het internet hebt (twitter / facebook e.d.). Hij / zij is een vriend / vriendin van een vriend of vriendin, je wilt graag contact met haar maken. Maar je wilt ook niet verkeerd overkomen (als een foute man / vrouw bijv.). Hoe pakken jullie dat aan?"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin![]()
Heb jij deze situatie al eens meegemaakt en zo ja, hoe heb je dit aangepakt via een vriend / vriendin?quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:53 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Dat zal je dan via die vriend/vriendin van je moeten doen. Haar rechtstreeks benaderen via b.v. Facebook lijkt me geen goed idee.![]()
Bespreek met degene die je kent dat je haar leuk vind en haar beter wil leren kennen zodat je kan bijvoorbeeld met een groepje af kan spreken en kijk hoe het klikt met haar.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:49 schreef AverageJoe het volgende:
[..]
Ik blijf altijd te correct, wil niet kwetsen of verkeerd overkomen. Blijf altijd 'de gentlemen' om het zo maar te zeggen. Te vriendelijk, te goed, te behulpzaam, te geïnteresseerd (houdt het gesprek gaande). Vind het wat arrogant om dit over mezelf te zeggen, maar het is een forum, je moet jezelf omschrijven om een duidelijk beeld te geven.
Omdat ik geen risico neem blijf ik altijd een vriend van de vrouwen die ik leer kennen. Van de man wordt toch meestal verwacht dat hij de eerste stap maakt. Het wordt wel eens tijd dat ik die stap ga maken, maar het zal klungelen worden.
Heb jij / en aan de rest, hebben jullie wel eens iemand leuk gevonden die je eigenlijk niet kent. Je weet wie hij / zij is, althans, je weet zijn of haar naam en wat kleine andere info die je bijv. van het internet hebt (twitter / facebook e.d.). Hij / zij is een vriend / vriendin van een vriend of vriendin, je wilt graag contact met haar maken. Maar je wilt ook niet verkeerd overkomen (als een foute man / vrouw bijv.). Hoe pakken jullie dat aan?![]()
Ach, te aardig zijn is volgens mij beter dan gewoon strontverlegen tegen vrouwen zijnquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:49 schreef AverageJoe het volgende:
[..]
Ik blijf altijd te correct, wil niet kwetsen of verkeerd overkomen. Blijf altijd 'de gentlemen' om het zo maar te zeggen. Te vriendelijk, te goed, te behulpzaam, te geïnteresseerd (houdt het gesprek gaande). Vind het wat arrogant om dit over mezelf te zeggen, maar het is een forum, je moet jezelf omschrijven om een duidelijk beeld te geven.Nietquote:Omdat ik geen risico neem blijf ik altijd een vriend van de vrouwen die ik leer kennen. Van de man wordt toch meestal verwacht dat hij de eerste stap maakt. Het wordt wel eens tijd dat ik die stap ga maken, maar het zal klungelen worden.
Heb jij / en aan de rest, hebben jullie wel eens iemand leuk gevonden die je eigenlijk niet kent. Je weet wie hij / zij is, althans, je weet zijn of haar naam en wat kleine andere info die je bijv. van het internet hebt (twitter / facebook e.d.). Hij / zij is een vriend / vriendin van een vriend of vriendin, je wilt graag contact met haar maken. Maar je wilt ook niet verkeerd overkomen (als een foute man / vrouw bijv.). Hoe pakken jullie dat aan?
Maar even serieus: ligt eraan waar je haar van kent. Als het van college is, zou je proberen een keer naast haar te gaan zitten bij werkcollege, of een keer na hoorcollege een praatje te maken. Anders op een feestje gewoon een gesprek beginnen 'waar ken jij ... van?' ofzo.
Maargoed, dat is nogal obvious. Verder zou ik het ook niet weten![]()
![]()
Het lijkt alsof je mij beschrijft, behalve de paniekstoornis dan. Inclusief je stukje hieronder over 'te correct' blijven, teveel gentleman enzo. Ik wacht ook altijd veel te lang af voor ik een move maak (inderdaad, angst om afgewezen te worden). Gaat al wel beter, maar nog niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:23 schreef AverageJoe het volgende:
Ik moet toegeven, het doet best pijn om bijna al mijn vrienden met vriendinnen te zien. Gisteren is een maat van me getrouwd (christelijk, in die kringen trouwen mensen sneller). Net meldde een vriend van me dat hij weer een vriendin heeft. Het zijn allemaal confrontaties. Vind het lastig soms.
Zelfs je stukje over iemand leuk vinden die je eigenlijk niet echt kent, had zo van mij kunnen zijn! Ook gehad, afgelopen zomer eindelijk mijn move gemaakt, helaas niet goed afgelopen (mede door de wijze waarop ik het had aangepakt)![]()
Nou, mijn situatie is niet helemaal vergelijkbaar. Ik ken wel iemand via twitter/facebook die een vriend is van een vriendin van mij, en volgens mijn vriendin zouden we wel eens een goede match kunnen zijn. Maar we hebben elkaar nog nooit ontmoet, dus ik wacht gewoon rustig af tot we elkaar een keer ontmoeten en dan zie ik wel of 't klikt.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:59 schreef AverageJoe het volgende:
[..]
Heb jij deze situatie al eens meegemaakt en zo ja, hoe heb je dit aangepakt via een vriend / vriendin?
Maar daar heb je dus eigenlijk je antwoord al wel, het zal echt via die vriend/vriendin moeten want die kan jullie met elkaar in contact brengen. Ik ga er althans vanuit dat je dat meisje nog niet eerder ontmoet hebt? Hoe weet je eigenlijk van haar bestaan, ben je daar via facebook achtergekomen of zo? Of heb je haar al wel eens ontmoet, en zo ja, hoe verliep het contact toen?"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin![]()
Wat moet ik me daarbij voorstellen? Als je dat kwijt wil.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:23 schreef AverageJoe het volgende:
Daarnaast heb ik 4 jaar geleden een paniekstoornis opgelopen, waardoor mijn sociale leven compleet in duigen viel. Het gaat steeds beter, maar dat heeft wel voor een achterstand gezorgd.Dit vind ik ook wel jammer. Op de middelbare school was het in mijn klas nog zo dat niemand een vriendin had. Toen ik een keer iets korts met een meisje was, was dat vrij uniek in de klas zegmaar.quote:Ik moet toegeven, het doet best pijn om bijna al mijn vrienden met vriendinnen te zien. Gisteren is een maat van me getrouwd (christelijk, in die kringen trouwen mensen sneller). Net meldde een vriend van me dat hij weer een vriendin heeft. Het zijn allemaal confrontaties. Vind het lastig soms.
Later op examenreis ook, ik had seks terwijl een maat van me zijn eerste zoen op dezelfde examenreis kreeg. Nu, drie jaar later, heeft diezelfde maat 4 knappe vriendinnen en een groter aantal scharrels versleten (en hij is nu weer in een relatie), terwijl ik amper sjans heb gehad.
Dan vraag ik me toch af waar het is misgegaan bij mij. En eigenlijk weet ik het ook wel, want die gast doet een studie waar hij geen reet voor hoeft te doen, en hij is heel actief bij zijn studievereniging, gaat veel uit enzo, terwijl ik nu gewoon moet ploeteren om al mijn vakken te halen.
Achteraf gezien heb ik de verkeerde studie gekozen, had ik wat actiever bij een studievereniging of een studentenvereniging moeten zijn, en eerder op kamers moeten gaan.![]()
Maar je bezorgt jezelf wel een ban.quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:48 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Laat alleen even, de ware "persoon" zien ;-)
en als je gaat dreigen over een dm, kan je er vanuit gaan dat ik je aan de schandpaal nagel ;-)![]()
Natuurlijk, net zoals een vrouw een man kan versieren, maar volgens mij gebeurt het vaker andersom. Kijk je als man ook niet een beetje welke van de vrouwen geïnteresseerd lijkt?quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dat kan net zo goed van de man komen toch?![]()
Ja dat moet ik eigenlijk ook gewoon doen. Nothing to lose eigenlijk.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:00 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Bespreek met degene die je kent dat je haar leuk vind en haar beter wil leren kennen zodat je kan bijvoorbeeld met een groepje af kan spreken en kijk hoe het klikt met haar.Dan gaan we er met zijn tweeën er tegen aan (aan de slag met de stap maken he). Er zijn er vast velen zoals wij. Vorig jaar heb ik ook een meisje (klinkt ook weer zo jong eigenlijk) aangesproken via Facebook. Toen eerlijk mijn zegje gedaan, ze was verbaasd, maar ook verrast. Omdat we elkaar totaal niet kende is het bij Facebook contact gebleven en toen we elkaar alles verteld hadden is het totaal uitgedoofd.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het lijkt alsof je mij beschrijft, behalve de paniekstoornis dan. Inclusief je stukje hieronder over 'te correct' blijven, teveel gentleman enzo. Ik wacht ook altijd veel te lang af voor ik een move maak (inderdaad, angst om afgewezen te worden). Gaat al wel beter, maar nog niet goed genoeg.
Zelfs je stukje over iemand leuk vinden die je eigenlijk niet echt kent, had zo van mij kunnen zijn! Ook gehad, afgelopen zomer eindelijk mijn move gemaakt, helaas niet goed afgelopen (mede door de wijze waarop ik het had aangepakt)
In jouw geval is het niet goed afgelopen. Gelukkig slijt pijn, want dat doet het altijd wel even.Ik heb haar wel eens ontmoet. Ik heb haar voor het eerst gezien bij een musical die een goede kennis van me een paar jaar terug produceerde. Tijdens de repetities maakte ik foto's en heb ik een deel van de grafische productie gedaan, waardoor ik haar vaak zag repeteren of foto's waar zij op stond grafisch moest door verwerken in brochures, posters en ander promotiemateriaal. Onlangs, eigenlijk een paar jaar later kwam ze toevallig bij diezelfde kennis langs toen ik bij zijn bedrijf wederom grafisch aan het werk was. De gevoelens van toen bloeide opnieuw op. Stelde me aan haar voor en daar bleef het op dat moment bij. Zij moest door, ik moest door. Zag haar gisteren ook op een bruiloft van een vriend. Het is fijn te weten dat ik het ook via een andere lijn kan proberen, maar had er achteraf spijt van dat ik niet op haar ben afgestapt. Dat ik als het ware verder kon gaan op de laatste keer dat ik haar echt sprak. Zo van "jij bent hier ook, wat toevallig, bla bla".quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:33 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Nou, mijn situatie is niet helemaal vergelijkbaar. Ik ken wel iemand via twitter/facebook die een vriend is van een vriendin van mij, en volgens mijn vriendin zouden we wel eens een goede match kunnen zijn. Maar we hebben elkaar nog nooit ontmoet, dus ik wacht gewoon rustig af tot we elkaar een keer ontmoeten en dan zie ik wel of 't klikt.
Maar daar heb je dus eigenlijk je antwoord al wel, het zal echt via die vriend/vriendin moeten want die kan jullie met elkaar in contact brengen. Ik ga er althans vanuit dat je dat meisje nog niet eerder ontmoet hebt? Hoe weet je eigenlijk van haar bestaan, ben je daar via facebook achtergekomen of zo? Of heb je haar al wel eens ontmoet, en zo ja, hoe verliep het contact toen?Ik zal bij het eerste beginnen. Door een samenloop van omstandigheden (te hoge werkdruk door afstudeerstage, scriptie, een goedlopend eigen bedrijf) putte ik mezelf compleet uit. Met een lichte burn-out op vakantie gegaan, gevlogen (waar ik doodsbang voor ben) en toen ik weer thuis kwam overleed een vriend en collega van me. Na zijn dood ontwikkelde zich angsten (zo'n proces sluipt er heel langzaam in). Het begon met depersonalisatie en uitte zich daarna regelmatig in derealisatie. Hierdoor ben ik getraumatiseerd geraakt en overmatig gaan nadenken. Wanneer je extreme angst ervaart (vecht / vluchtreactie) ervaar je derealisatie en in zijn hefstigste vorm: depersonalisatie slaat de amygdala (onderdeel van je hersenen) deze ervaring op + de locatie. Bij mij was dat in de stad, waardoor ik in het begin bij elke drukke situatie in paniek raakte. Derealisatie kun je vergelijken met een roes gevoel, alles gaat voor je gevoel heel snel. Je denkt dat je de controle verliest (in mijn geval bang om flauw te vallen / in slaap te vallen / of op een andere manier knock-out te gaan). De omgeving ervaar je als onecht, een droom en omdat de wereld heel wonderlijk is (als je er over nadenkt, alles lijkt prachtig bedacht) denk je veel te diep na, wat ook weer angst triggert. Lang verhaal kort: je gaat vermijden (komt door de vecht / vlucht reactie, amygdala, menselijke reactie), je ontwikkeld agorafobie en het duurt over het algemeen jaren voor je er van af bent. Ging niet meer uit, vermeed het centrum en andere drukke plaatsen, het openbare vervoer e.d.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:39 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen? Als je dat kwijt wil.
[..]
Dit vind ik ook wel jammer. Op de middelbare school was het in mijn klas nog zo dat niemand een vriendin had. Toen ik een keer iets korts met een meisje was, was dat vrij uniek in de klas zegmaar.
Later op examenreis ook, ik had seks terwijl een maat van me zijn eerste zoen op dezelfde examenreis kreeg. Nu, drie jaar later, heeft diezelfde maat 4 knappe vriendinnen en een groter aantal scharrels versleten (en hij is nu weer in een relatie), terwijl ik amper sjans heb gehad.
Dan vraag ik me toch af waar het is misgegaan bij mij. En eigenlijk weet ik het ook wel, want die gast doet een studie waar hij geen reet voor hoeft te doen, en hij is heel actief bij zijn studievereniging, gaat veel uit enzo, terwijl ik nu gewoon moet ploeteren om al mijn vakken te halen.
Achteraf gezien heb ik de verkeerde studie gekozen, had ik wat actiever bij een studievereniging of een studentenvereniging moeten zijn, en eerder op kamers moeten gaan.
Later heel veel pech gehad door ook nog een overval mee te maken, waardoor zich slaapklachten ontwikkelde. Het gaat nu heel goed met me, maar ben er nog langerna niet.
Het leven draait om keuzes. Het is mens-eigen om angsten uit de weg te gaan (mwah, bij de meeste mensen). Bij de een wat extremer dan de ander. Elk begin is eng. Ik denk dat veel mensen laten wat ze eigenlijk graag willen doen. Waar ze achteraf misschien een beetje spijt van hebben. Maar je eigen waarden zijn ook heel belangrijk.
Ik had een vriend die ieder weekend een ander meisje had, de een na de ander. Maar eigenlijk alleen sex had, geen liefde. One night stands hebben mij persoonlijk nooit wat geleken. Het is best intiem, dat moet je niet gelijk willen.![]()
Wow, wat een verhaal! Klinkt erg heftig!! Ik kan me ook wel vinden in je eerdere verhaal. Altijd dikke lol met meiden en soms vloeit daar ook meer uit voort, alleen aan het eind van de rit blijf je dan toch 'gewoon' vrienden.Als je zelf niet gek bent maak je een ander wel gek!![]()
Heftig wat je allemaal is overkomen!quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:52 schreef AverageJoe het volgende:
[..]
Ja dat moet ik eigenlijk ook gewoon doen. Nothing to lose eigenlijk.
[..]
Dan gaan we er met zijn tweeën er tegen aan (aan de slag met de stap maken he). Er zijn er vast velen zoals wij. Vorig jaar heb ik ook een meisje (klinkt ook weer zo jong eigenlijk) aangesproken via Facebook. Toen eerlijk mijn zegje gedaan, ze was verbaasd, maar ook verrast. Omdat we elkaar totaal niet kende is het bij Facebook contact gebleven en toen we elkaar alles verteld hadden is het totaal uitgedoofd.
In jouw geval is het niet goed afgelopen. Gelukkig slijt pijn, want dat doet het altijd wel even.
[..]
Ik heb haar wel eens ontmoet. Ik heb haar voor het eerst gezien bij een musical die een goede kennis van me een paar jaar terug produceerde. Tijdens de repetities maakte ik foto's en heb ik een deel van de grafische productie gedaan, waardoor ik haar vaak zag repeteren of foto's waar zij op stond grafisch moest door verwerken in brochures, posters en ander promotiemateriaal. Onlangs, eigenlijk een paar jaar later kwam ze toevallig bij diezelfde kennis langs toen ik bij zijn bedrijf wederom grafisch aan het werk was. De gevoelens van toen bloeide opnieuw op. Stelde me aan haar voor en daar bleef het op dat moment bij. Zij moest door, ik moest door. Zag haar gisteren ook op een bruiloft van een vriend. Het is fijn te weten dat ik het ook via een andere lijn kan proberen, maar had er achteraf spijt van dat ik niet op haar ben afgestapt. Dat ik als het ware verder kon gaan op de laatste keer dat ik haar echt sprak. Zo van "jij bent hier ook, wat toevallig, bla bla".
[..]
Ik zal bij het eerste beginnen. Door een samenloop van omstandigheden (te hoge werkdruk door afstudeerstage, scriptie, een goedlopend eigen bedrijf) putte ik mezelf compleet uit. Met een lichte burn-out op vakantie gegaan, gevlogen (waar ik doodsbang voor ben) en toen ik weer thuis kwam overleed een vriend en collega van me. Na zijn dood ontwikkelde zich angsten (zo'n proces sluipt er heel langzaam in). Het begon met depersonalisatie en uitte zich daarna regelmatig in derealisatie. Hierdoor ben ik getraumatiseerd geraakt en overmatig gaan nadenken. Wanneer je extreme angst ervaart (vecht / vluchtreactie) ervaar je derealisatie en in zijn hefstigste vorm: depersonalisatie slaat de amygdala (onderdeel van je hersenen) deze ervaring op + de locatie. Bij mij was dat in de stad, waardoor ik in het begin bij elke drukke situatie in paniek raakte. Derealisatie kun je vergelijken met een roes gevoel, alles gaat voor je gevoel heel snel. Je denkt dat je de controle verliest (in mijn geval bang om flauw te vallen / in slaap te vallen / of op een andere manier knock-out te gaan). De omgeving ervaar je als onecht, een droom en omdat de wereld heel wonderlijk is (als je er over nadenkt, alles lijkt prachtig bedacht) denk je veel te diep na, wat ook weer angst triggert. Lang verhaal kort: je gaat vermijden (komt door de vecht / vlucht reactie, amygdala, menselijke reactie), je ontwikkeld agorafobie en het duurt over het algemeen jaren voor je er van af bent. Ging niet meer uit, vermeed het centrum en andere drukke plaatsen, het openbare vervoer e.d.
Later heel veel pech gehad door ook nog een overval mee te maken, waardoor zich slaapklachten ontwikkelde. Het gaat nu heel goed met me, maar ben er nog langerna niet.
Het leven draait om keuzes. Het is mens-eigen om angsten uit de weg te gaan (mwah, bij de meeste mensen). Bij de een wat extremer dan de ander. Elk begin is eng. Ik denk dat veel mensen laten wat ze eigenlijk graag willen doen. Waar ze achteraf misschien een beetje spijt van hebben. Maar je eigen waarden zijn ook heel belangrijk.
Ik had een vriend die ieder weekend een ander meisje had, de een na de ander. Maar eigenlijk alleen sex had, geen liefde. One night stands hebben mij persoonlijk nooit wat geleken. Het is best intiem, dat moet je niet gelijk willen.
Hoe weet je er eigenlijk zoveel vanaf? Of is dat wat je overkwam al zo lang geleden?![]()
Meestal houden meiden ook niet van de 'lolbroek' van de groep. Ik denk dat dit komt omdat de spanning er te snel af is met iemand waar je altijd de grootste lol mee hebt. Niet in de zin van dat het niet leuk is om met diegene om te gaan, maar die spanning waardoor ze (seksueel/relationeel) geïnteresseerd zijn verdwijnt daardoor misschien sneller?quote:Op zondag 25 november 2012 09:41 schreef Mark-J het volgende:
Wow, wat een verhaal! Klinkt erg heftig!! Ik kan me ook wel vinden in je eerdere verhaal. Altijd dikke lol met meiden en soms vloeit daar ook meer uit voort, alleen aan het eind van de rit blijf je dan toch 'gewoon' vrienden.
Ook hier vind ik het even klote. Gisteravond was er even een vriend bij mij thuis en hij heeft sinds een maand of 2 een vriendin. Moet ook zeggen dat ik het dan toch wel even kut vond toen hij werd gebeld gisteravond door haar waaruit ik op kon maken dat zij hem thuis in bed op lag te wachten![]()
Ben absoluut niet jaloers aangelegd, maar al mijn vrienden hebben de laatste tijd relaties en dan ook echt met leuke vlotte meiden! Ik heb al in geen maanden uberhaupt contact gehad met een leuke meid ( Ja die vriendin van zei gisteren door de telefoon dat hij de groetjes aan mij moest doen)..
Heel lang maakte het me eigenlijk geen ruk uit dat ik geen relatie had, maar nu staat het vuurtje op zo'n laag pitje dat ik wel begin te denken 'what da fuck is wrong with me'.Begin nu toch wel een beetje aan mezelf te twijfelen en dat vind ik niet zo fijn...
![]()
Herkenbaar verhaal!quote:Op zondag 25 november 2012 10:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heftig wat je allemaal is overkomen!
Hoe weet je er eigenlijk zoveel vanaf? Of is dat wat je overkwam al zo lang geleden?
Ik kreeg angsten van mail openen, echt vreemd hoe die angsten zich kunnen ontwikkelen![]()
![]()
Dat het pijn deed kun je wel zeggen. In mijn geval is het ook een vrij lang verhaal, misschien moet ik het een keer op papier zetten. Zou ook wel goed zijn voor mezelf, denk ik, om het echt af te sluiten en er lering uit te trekken.quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:52 schreef AverageJoe het volgende:
[..]
Ja dat moet ik eigenlijk ook gewoon doen. Nothing to lose eigenlijk.
[..]
Dan gaan we er met zijn tweeën er tegen aan (aan de slag met de stap maken he). Er zijn er vast velen zoals wij. Vorig jaar heb ik ook een meisje (klinkt ook weer zo jong eigenlijk) aangesproken via Facebook. Toen eerlijk mijn zegje gedaan, ze was verbaasd, maar ook verrast. Omdat we elkaar totaal niet kende is het bij Facebook contact gebleven en toen we elkaar alles verteld hadden is het totaal uitgedoofd.
In jouw geval is het niet goed afgelopen. Gelukkig slijt pijn, want dat doet het altijd wel even.![]()
Dat zou kunnen ja, weet het ook niet zo goedquote:Op zondag 25 november 2012 10:40 schreef EiPet het volgende:
[..]
Meestal houden meiden ook niet van de 'lolbroek' van de groep. Ik denk dat dit komt omdat de spanning er te snel af is met iemand waar je altijd de grootste lol mee hebt. Niet in de zin van dat het niet leuk is om met diegene om te gaan, maar die spanning waardoor ze (seksueel/relationeel) geïnteresseerd zijn verdwijnt daardoor misschien sneller?
Ook hier vind ik het even klote. Gisteravond was er even een vriend bij mij thuis en hij heeft sinds een maand of 2 een vriendin. Moet ook zeggen dat ik het dan toch wel even kut vond toen hij werd gebeld gisteravond door haar waaruit ik op kon maken dat zij hem thuis in bed op lag te wachten![]()
Ben absoluut niet jaloers aangelegd, maar al mijn vrienden hebben de laatste tijd relaties en dan ook echt met leuke vlotte meiden! Ik heb al in geen maanden uberhaupt contact gehad met een leuke meid ( Ja die vriendin van zei gisteren door de telefoon dat hij de groetjes aan mij moest doen)..
Heel lang maakte het me eigenlijk geen ruk uit dat ik geen relatie had, maar nu staat het vuurtje op zo'n laag pitje dat ik wel begin te denken 'what da fuck is wrong with me'.Begin nu toch wel een beetje aan mezelf te twijfelen en dat vind ik niet zo fijn...
Ik ben ook wel eens te aardig denk ik, altijd iets leuks voorstellen om te doen en dan netjes ophalen en thuis brengen. Wordt er een beetje misbruik van gemaakt
[ Bericht 6% gewijzigd door Mark-J op 25-11-2012 11:40:11 ]Als je zelf niet gek bent maak je een ander wel gek!![]()
dat is vanaf nu dan ook afgelopen, iedereen die hier persoonlijk en op de man speelt krijgt een note en wordt voorgelegd aan de FAs ter aanvraag van een banquote:Op zaterdag 24 november 2012 18:05 schreef AlexanderC het volgende:
Waarom altijd van die spanningen in dit topic dan?
doe eens normaal zeg...04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15![]()
Ik weet niet of dat van die echte angsten zijn. Ik heb angst om m'n mail te checken en om te bellen. Ik stel dat steeds maar uit (en soms afquote:Op zondag 25 november 2012 10:48 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Herkenbaar verhaal!
Ik kreeg angsten van mail openen, echt vreemd hoe die angsten zich kunnen ontwikkelen).
Zelfs naar de supermarkt gaan doe ik niet graag, om het maar zo te zeggen. Ook naar meets gaan vind ik van tevoren altijd heel spannend!
Tevens geen idee hoe dat zo gekomen is en sinds wanneer ik dit heb, het is al jaaaren zo en ik weet niet meer beter.
Wel weet ik dat ik vroeger geen angst had om er op uit te gaan (dat, of die drempel was lager dan thuiszitten in een kutsituatie), nu is het een soort weerzin geworden.![]()
Klinkt als een gegeneraliseerde angststoornis..quote:Op zondag 25 november 2012 12:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat van die echte angsten zijn. Ik heb angst om m'n mail te checken en om te bellen. Ik stel dat steeds maar uit (en soms af).
Zelfs naar de supermarkt gaan doe ik niet graag, om het maar zo te zeggen. Ook naar meets gaan vind ik van tevoren altijd heel spannend!
Tevens geen idee hoe dat zo gekomen is en sinds wanneer ik dit heb, het is al jaaaren zo en ik weet niet meer beter.
Wel weet ik dat ik vroeger geen angst had om er op uit te gaan (dat, of die drempel was lager dan thuiszitten in een kutsituatie), nu is het een soort weerzin geworden.
Ik ging zelfs nog 2 a 3 keer per week op stap zonder dat ik er lol aan beleefde..
Het zijn zeker angsten. Je gaat uit van iets waar je bang voor bent (slecht nieuw mailtjes) terwijl dat waarschijnlijk helemaal niet het geval is (irreëele angst).![]()
Geen idee, dat zou zomaar eens kunnen. Een probleem voor mij is ook dat ik het verschil niet herken tussen gezonde spanning en zeg maar de dodelijke spanning.quote:Op zondag 25 november 2012 12:04 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Klinkt als een gegeneraliseerde angststoornis..
Ik ging zelfs nog 2 a 3 keer per week op stap zonder dat ik er lol aan beleefde..
Het zijn zeker angsten. Je gaat uit van iets waar je bang voor bent (slecht nieuw mailtjes) terwijl dat waarschijnlijk helemaal niet het geval is (irreëele angst).
Ik weet ook niet wat ik daaraan zou moeten doen, heb pas geleden nog bij een psycholoog gelopen voor die angsten, maar dat lijkt niet echt geholpen te hebben. Het enige dat ik weet is dat ik die angsten zou moeten confronteren, maar die angsten worden gewoon niet minder.
Ik ga me er maar even over inlezen denk ik![]()
![]()
Dat is niet waar hoor er zijn zat meiden die daar juist wel van houden , dat is schijnbaar iets wat je in je hoofd haalt , maar gewoon niet waar.quote:Op zondag 25 november 2012 10:40 schreef EiPet het volgende:
[..]
Meestal houden meiden ook niet van de 'lolbroek' van de groep. Ik denk dat dit komt omdat de spanning er te snel af is met iemand waar je altijd de grootste lol mee hebt. Niet in de zin van dat het niet leuk is om met diegene om te gaan, maar die spanning waardoor ze (seksueel/relationeel) geïnteresseerd zijn verdwijnt daardoor misschien sneller?
Ik ben juist iemand die het heel belangrijk vind als ik een relatie heb met iemand waar ik mee kan lachen en eigenlijk weet ik wel dat er veel meiden zijn die dat ook belangrijk vinden.![]()
Heb je nog steeds contact met die psycholoog , dan zou ik juist nog even weer contact opnemen dat je er nog last van hebt , want er zijn juist specifieke therapie die juist dat soort dingen kan verhelpenquote:Op zondag 25 november 2012 12:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee, dat zou zomaar eens kunnen. Een probleem voor mij is ook dat ik het verschil niet herken tussen gezonde spanning en zeg maar de dodelijke spanning.
Ik weet ook niet wat ik daaraan zou moeten doen, heb pas geleden nog bij een psycholoog gelopen voor die angsten, maar dat lijkt niet echt geholpen te hebben. Het enige dat ik weet is dat ik die angsten zou moeten confronteren, maar die angsten worden gewoon niet minder.
Ik ga me er maar even over inlezen denk ik![]()
Dat is ook niet zo makkelijk.quote:Op zondag 25 november 2012 12:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee, dat zou zomaar eens kunnen. Een probleem voor mij is ook dat ik het verschil niet herken tussen gezonde spanning en zeg maar de dodelijke spanning.
Ik ga me er maar even over inlezen denk ik
Ik heb er ook zeker een jaar over gedaan en met veel hulp ben ik er nu overheen en heb ik nergens meer last van (ook slaapprobleem weg).
Probleem is dat het erin sluipt, lange tijd van spanning.. je lichaam raakt in een constante staat van spanning zodat je overbelast raakt..
Heel vervelend is dat maar met gerichte hulp en wat goede tips kom je er zeker weer bovenop, maar vooral niet door blijven sukkelen..![]()
Psycholoog heeft mij ook niet geholpen, want die had er te weinig kennis over..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |