No thanksquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:53 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Je zou kunnen kijken op websites als nmlk.nl en fellas.nl
Dat geldt ook voor Richard trouwens.
Niet echt nee, maar gewoon ff een update omdat ik hier een tijd gepost heb zo'n jaartje geleden.quote:
Volgens mij nog steeds hetzelfde.quote:Op zaterdag 24 november 2012 01:36 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Niet echt nee, maar gewoon ff een update omdat ik hier een tijd gepost heb zo'n jaartje geleden.
Hoe gaat het met MliG hij inmiddels al succes?
Mooi land met aardige mensenquote:Op zaterdag 24 november 2012 01:45 schreef richard_prf het volgende:
Ik heb wel verregaande plannen om in een ander land opnieuw te beginnen. Het zou zomaar kunnen zijn dat ik op een dag besluit om te vertrekken en dat gaat binnenkort ook gebeuren vermoed ik. Canada spreekt mij heel erg aan.
Wat denk je wat daar beter gaat dan hier?quote:Op zaterdag 24 november 2012 01:45 schreef richard_prf het volgende:
Ik heb wel verregaande plannen om in een ander land opnieuw te beginnen. Het zou zomaar kunnen zijn dat ik op een dag besluit om te vertrekken en dat gaat binnenkort ook gebeuren vermoed ik. Canada spreekt mij heel erg aan.
Bevolking met andere uitstraling, en sowieso verandering van omgeving. Kan best positief uitwerken hoor.quote:Op zaterdag 24 november 2012 01:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat denk je wat daar beter gaat dan hier?
Je hebt het over bevolking met andere uitstraling, en ja idd iets met spijs doet anders eten.quote:Op zaterdag 24 november 2012 01:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bevolking met andere uitstraling, en sowieso verandering van omgeving. Kan best positief uitwerken hoor.
Weet niet hoe lang je al in dit topic kijkt, maar geile neukseks is niet prioriteit nummer 1 voor de meeste.quote:Op zaterdag 24 november 2012 01:56 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je hebt het over bevolking met andere uitstraling, en ja idd iets met spijs doet anders eten.
Maar dat kun je ook dichter bij huis zoeken.
Wat denk je ? Ik ga maar verhuizen misschien krijg ik dan wel geile neuq sex?
Nee gewoon... ik ben gewoon uitgekeken in Nederand. Ik wil een nieuw begin maken in een andere omgeving in een ander land.... en nee... niet omdat de dames daar op mij zitten te wachten want als het hier niet lukt dan zie ik geen reden waarom het daar wel zou lukken bovendien ben ik zelf niet meer gemotiveerd om weer heel veel moeite te doen om de situatie te proberen te veranderen.. Ik wil gewoon iets anders.quote:Op zaterdag 24 november 2012 01:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat denk je wat daar beter gaat dan hier?
Ja in de moderne tijd is miljoenen jaren aan genen en instinct plotseling teniet gedaan of niet.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:21 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
oergedachten
hetzelfde zoals dat alleen de man werk voor de kost, maar in de moderne tijd is het anders geworden.
Ja sorry, maar ik zie het meer als een traditie.quote:Op zaterdag 24 november 2012 09:53 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja in de moderne tijd is miljoenen jaren aan genen en instinct plotseling teniet gedaan of niet.Denk even na zeg. En dan ook nog
erbij doen alsof ik ongelijk heb en het dom is. Wat is dit voor gedrag. Sorry maar ik haat die smilie gewoon echt zo erg
![]()
Is het ook niet zo dat vrouwen vaak de eerste move maken? Subtiele hints, oogcontact maken... en als het er genoeg zijn dan durft de man het initiatief te nemen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:10 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
Ja sorry, maar ik zie het meer als een traditie.
En meid zou mij net zo goed ook kunnen versieren. Zal wel aan mij liggen.
quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is het ook niet zo dat vrouwen vaak de eerste move maken? Subtiele hints, oogcontact maken... en als het er genoeg zijn dan durft de man het initiatief te nemen.
Oogcontact maken een eerste move noemenquote:Op zaterdag 24 november 2012 13:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is het ook niet zo dat vrouwen vaak de eerste move maken? Subtiele hints, oogcontact maken... en als het er genoeg zijn dan durft de man het initiatief te nemen.
Zieke move brah.quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als ze lelijk zijn durven ze het niet, als ze lekker zijn hebben ze vaak betere dingen te doen. Als ze je dan toch willen, gaan ze oogcontact zoeken. De letterlijke eerste stap zal je dan alsnog zelf moeten zetten.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:58 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Gister had ik dat ook opeens, dat op een feestje een jongen een praatje met me maakte uit het niksVind ik best gezellig, waarom doen vrouwen dat nooit zo weinig?
Deze had ik nog niet eens gelezen, maar zo 'openen' vrouwen idd. Dat vrouwen de eerste move maken is niet zo trouwens, iig niet in de kringen waar ik me in bevind nuquote:Op zaterdag 24 november 2012 13:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Move is het verkeerde woord.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:10 schreef twi het volgende:
[..]
Oogcontact maken een eerste move noemen
Ook goed.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:34 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Deze had ik nog niet eens gelezen, maar zo 'openen' vrouwen idd.
Tis niet echt het seizoen voor ben en jerries.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:48 schreef n8n het volgende:
-Strawberry- is echt nice elke keer als ik hier kom kijken met mn ben en jerries is ze daar om fokkers aan de man/vrouw te helpen
altijdquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tis niet echt het seizoen voor ben en jerries.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |