abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 november 2012 @ 19:08:58 #276
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_119547879
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 16:35 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ik zei dus net dat ik niet met mensen uitga en bij de mensen waar ik het dus wel deed , was veel vaker dat ik niet mijn eigen gang kon gaan en bij hun groepje moest blijven, terwijl ik daarbuiten dus ook veel mensen ken en ook mee praat.

In mijn eentje kan ik veel meer ondernemen en met veel meer mensen praten en heb ik veel meer vrijheid want ik hoef niet met een groep rekening te houden .
Ik had eens echt zin om op stap te gaan maar niemand wilde mee. Erg leuk wel. :Y
With my pack on my back, down the road I will stray.
  vrijdag 23 november 2012 @ 19:09:39 #277
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119547909
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 19:05 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Hoe denk je dat ik daar ooit mee begonnen ben ? Ik ben in Wormerveer gaan wonen kende daar niemand en juist toen besloot ik dat te gaan doen want ja alleen is ook maar alleen he.
Ik weet dondersgoed hoe het is omdat ik het uit eigen ervaring meegemaakt heb maar ik weet ook uit ervaring mensen komen niet naar je toe als niets doet niets onderneemt en blijft klagen.
Uiteindelijk juist doordat ik die stap heb genomen heb ik uiteindelijk juist steeds meer mensen leren kennen.
Juist omdat ik dus niemand kende heb ik dus ook moeten leren dingen ondernemen.
Ja rustig maar, ik val je niet aan voor zover ik weet. Maar dat jij alleen bent gaan stappen en zo mensen hebt ontmoet betekent ook weer niet dat zoveel mensen dat ook zo hebben. Althans die ondertoon meen ik een beetje te zien? Naar mijn idee hebben veel van die mensen geen vrienden en krijgen ze die ook niet zo snel vaak door alleen zulke dingen te doen. Zullen genoeg mensen zijn die het wel doen en het ook lukt, hoor je me ook niet over. Maar het punt is dat mensen in dit topic graag leken te doen alsof het de normaalste zaak van de wereld was om dingen alleen te doen die je normaal gesproken met een groep doet. Ik gaf alleen wat tegengas toen door te zeggen dat je dan wel opvalt en mensen anders naar je kunnen kijken. Ben blij voor je dat het jou wel geholpen heeft om juist in groepjes te komen, maar dat betekent niet dat het voor iedereen zo is ;)
we dan
  vrijdag 23 november 2012 @ 19:13:51 #278
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_119548084
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 18:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Even op inhaken ;) Sommige mensen houden van controle (of zijn controlefreaks). Genoeg mensen plaatsen ook in hokjes omdat hun ervaring leert dat het in de realiteit vaak zo is dat een merendeel van de mensen bij bepaalde gedragingen een bepaalde manier zijn. Het is niet zo dat in hokjes plaatsen in eerste instantie direct verkeerd is. Zolang als iemand niet in het hokje blijkt te passen je die er alsnog uithaalt. Dat in hokjes plaatsen heet gewoon een eerste indruk (althans kan het zijn) en dan heb je een initiele mening. Het punt is vooral dat sommige mensen heel slecht zijn in in hokjes plaatsen waar anderen dat best wel goed kunnen. Verder is ook het probleem dat mensen die bijvoorbeeld onzeker zijn e.d. het vaak niet fijn vinden als iemand hen in hokjes plaatst (want vaak is het dan in een negatief hokje). Betekent niet dat het hokje niet klopt. Maar dan vinden ze het hokje gewoon niet fijn en dan zijn hokjesdenkers zogenaamd kortzichtig en oppervlakkig en blablabla.

Wil alleen maar aangeven dat het wel een bepaalde functionaliteit heeft en vaak genoeg ook wel klopt (bij normaal functionerende mensen) en lang niet altijd controlefreaks ofzo zijn
Gedeeltelijk mee eens maar het is niet een kunst hoor, mensen in hokjes plaatsen. Dat gebeurt gewoon vanzelf, door je referentiekader. Ik doe het zelf ook maar liever niet en dat heeft niets met onzekerheid te maken maar met niet teveel oordelen van te voren. Kan altijd later nog ;)
  vrijdag 23 november 2012 @ 19:14:39 #279
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119548122
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 19:13 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Gedeeltelijk mee eens maar het is niet een kunst hoor, mensen in hokjes plaatsen. Dat gebeurt gewoon vanzelf, door je referentiekader. Ik doe het zelf ook maar liever niet en dat heeft niets met onzekerheid te maken maar met niet teveel oordelen van te voren. Kan altijd later nog ;)
Nou als het vanzelf gebeurt moet je ook niet zeggen dat het controle freaks zijn :* ;)
we dan
pi_119548185
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 19:09 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ja rustig maar, ik val je niet aan voor zover ik weet. Maar dat jij alleen bent gaan stappen en zo mensen hebt ontmoet betekent ook weer niet dat zoveel mensen dat ook zo hebben. Althans die ondertoon meen ik een beetje te zien? Naar mijn idee hebben veel van die mensen geen vrienden en krijgen ze die ook niet zo snel vaak door alleen zulke dingen te doen. Zullen genoeg mensen zijn die het wel doen en het ook lukt, hoor je me ook niet over. Maar het punt is dat mensen in dit topic graag leken te doen alsof het de normaalste zaak van de wereld was om dingen alleen te doen die je normaal gesproken met een groep doet. Ik gaf alleen wat tegengas toen door te zeggen dat je dan wel opvalt en mensen anders naar je kunnen kijken. Ben blij voor je dat het jou wel geholpen heeft om juist in groepjes te komen, maar dat betekent niet dat het voor iedereen zo is ;)
De ondertoon die mij irriteert is dat je net doet alsof ik hun niet zou begrijpen en geloof me dat weet ik dondersgoed. Ik heb ook mijn dingen meegemaakt die niet makkelijk zijn en ook moeite met sociale contacten, sterker nog heb een jaar lang in dagtherapie gezeten omdat ik dus problemen had.
Ik ben er weer uitgekomen omdat ik er voor gekozen heb om juist voor mezelf te gaan kiezen , dingen te ondernemen en van alles , en dan kun je wel een boel goed praten .
Ik zeg ook niet dat het voor iedereen zo is maar wat me wel heel erg irriteert aan dit topic is dat een boel lopen te klagen en te klagen en niet eens proberen eruit te komen.
En dan kun je wel goedpraten onder het mom van niet iedereen is sociaal en ja daar heb je wel gelijk in maar probeer gewoon eens iets.

Wil je steeds in hetzelfde kringetje blijven hangen ??
  vrijdag 23 november 2012 @ 19:16:11 #281
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_119548193
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 19:14 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Nou als het vanzelf gebeurt moet je ook niet zeggen dat het controle freaks zijn :* ;)
Het mensen in hokjes willen indelen komt een beetje zo op me over, gaf ik aan. Dat heb je niet nodig om je goed te voelen. Controle houden door mensen te plaatsen. Is heel logisch en doet iedereen wel in nieuwe situaties. Maar goed, het gaat hier om versieren: knipoog, lach, en loop er op af
  vrijdag 23 november 2012 @ 19:18:32 #282
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_119548281
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 19:15 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

De ondertoon die mij irriteert is dat je net doet alsof ik hun niet zou begrijpen en geloof me dat weet ik dondersgoed. Ik heb ook mijn dingen meegemaakt die niet makkelijk zijn en ook moeite met sociale contacten, sterker nog heb een jaar lang in dagtherapie gezeten omdat ik dus problemen had.
Ik ben er weer uitgekomen omdat ik er voor gekozen heb om juist voor mezelf te gaan kiezen , dingen te ondernemen en van alles , en dan kun je wel een boel goed praten .
Ik zeg ook niet dat het voor iedereen zo is maar wat me wel heel erg irriteert aan dit topic is dat een boel lopen te klagen en te klagen en niet eens proberen eruit te komen.
En dan kun je wel goedpraten onder het mom van niet iedereen is sociaal en ja daar heb je wel gelijk in maar probeer gewoon eens iets.

Er wordt soms ook veel te veel nagedacht en geanalyseerd in dit topic. Invullen voor de ander enzo. Mensen zijn helemaal niet met je bezig, die zijn net zo hard met zichzelf bezig. Dat denken helpt echt om nieuwe situaties aan te gaan.
  vrijdag 23 november 2012 @ 19:18:38 #283
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119548285
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 19:15 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Hoi. Ik heb geen problemen met versieren. Die ondertoon was in ieder geval dus niet mijn bedoeling als die er wel in zat/zit. Denk dat dit wat naast elkaar loopt omdat ik dacht dat je nog reageerde op iets van 6 pagina's terug wat toen een discussie was.

Ben het trouwens wel met je reactie eens. Helemaal wel eigenlijk

[ Bericht 3% gewijzigd door Hiergaanwedan op 23-11-2012 19:26:30 ]
we dan
  vrijdag 23 november 2012 @ 19:22:49 #284
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119548454
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 november 2012 19:18 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Er wordt soms ook veel te veel nagedacht en geanalyseerd in dit topic. Invullen voor de ander enzo. Mensen zijn helemaal niet met je bezig, die zijn net zo hard met zichzelf bezig. Dat denken helpt echt om nieuwe situaties aan te gaan.
Nou het ging in dit geval gewoon erom hoe mensen kijken naar mensen die alleen stappen e.d. (consistent), bios alleen e.d. Mensen hebben daar in het algemeen een minder positief beeld bij dan mensen die met een groep zulke dingen doen. Veel mensen lijken dat te willen ontkennen ofzo omdat het zo normaal zou zijn om dat ook in je eentje te doen. Dat is het enige waar ik het over had in ieder geval. Maar ja wat je zegt over analyseren e.d. ben ik het mee eens. Maar ja dit was gewoon een discussie
we dan
pi_119548614
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 19:22 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Nou het ging in dit geval gewoon erom hoe mensen kijken naar mensen die alleen stappen e.d. (consistent), bios alleen e.d. Mensen hebben daar in het algemeen een minder positief beeld bij dan mensen die met een groep zulke dingen doen. Veel mensen lijken dat te willen ontkennen ofzo omdat het zo normaal zou zijn om dat ook in je eentje te doen. Dat is het enige waar ik het over had in ieder geval. Maar ja wat je zegt over analyseren e.d. ben ik het mee eens. Maar ja dit was gewoon een discussie
Ja maar iemand zal toch een manier moeten beginnen , en voor iemand die wil proberen dingen op te pakken om dingen te doen om mensen te leren kennen , helpt het nou niet meteen als je gaat roepen ohh dat moet je niet doen hoor want dan ben je een loser.
Die mensen moeten juist over de drempel heen en leren dingen te ondernemen en ja daar horen dat soort dingen ook bij.
  vrijdag 23 november 2012 @ 19:27:30 #286
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_119548638
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 19:22 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Het is ook normaal om iets in je eentje te doen. Je moet het eerst met jezelf kunnen vinden om het met anderen te kunnen vinden ;) Klopt, en een interessante. Maar voor het versieren kan het inderdaad wel eens meehelpen als je niet in een club vrienden staat maar even (of langer) op jezelf. Je bent dan veel meer benaderbaar. Als ik niet alleen was blijven zitten aan de bar na een avondje stappen had ik nooit mijn ex leren kennen ;)
  vrijdag 23 november 2012 @ 19:31:25 #287
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119548769
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 19:26 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ja maar iemand zal toch een manier moeten beginnen , en voor iemand die wil proberen dingen op te pakken om dingen te doen om mensen te leren kennen , helpt het nou niet meteen als je gaat roepen ohh dat moet je niet doen hoor want dan ben je een loser.
Die mensen moeten juist over de drempel heen en leren dingen te ondernemen en ja daar horen dat soort dingen ook bij.
Mee eens. Het punt voor mij was alleen maar dat mensen in het topic maar deden alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Dat ze schijt hebben aan de rest e.d. Dat ze maar doen wat ze willen. In die sfeer kwam het terecht. Ik zei/stel alleen maar dat het je wel tot op zekere hoogte hoort uit te maken wat mensen vinden (zorgt er ook voor dat je jezelf niet voor gek zet en rare dingen doet). Ik zei dat alleen maar omdat hen juist de extreme kant kozen van 'schijt aan iedereen'. Tegengas lijkt me dan wel goed want de middenweg is toch wel beter meestal. Daarom reageer ik zo, juist om te waarschuwen dat het ook negatieve aandacht kan geven als je aparte dingen doet. En vervolgens ben ik een troll en geen wereldkennis e.d. :P

Ben het dus met je eens dat je in je eentje best wat kan doen en dat ook goed kan zijn maar dat je niet zo extreem moet denken van 'maakt me niks uit wat anderen vinden' e.d. Zulke gedachtes zijn goed bij een date bijvoorbeeld (wat heb je te verliezen idee e.d.) maar niet als je het bij elke situatie toe gaat passen..
we dan
  vrijdag 23 november 2012 @ 19:32:57 #288
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_119548820
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 19:31 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Mee eens. Het punt voor mij was alleen maar dat mensen in het topic maar deden alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Dat ze schijt hebben aan de rest e.d. Dat ze maar doen wat ze willen. In die sfeer kwam het terecht. Ik zei/stel alleen maar dat het je wel tot op zekere hoogte hoort uit te maken wat mensen vinden (zorgt er ook voor dat je jezelf niet voor gek zet en rare dingen doet). Ik zei dat alleen maar omdat hen juist de extreme kant kozen van 'schijt aan iedereen'. Tegengas lijkt me dan wel goed want de middenweg is toch wel beter meestal. Daarom reageer ik zo, juist om te waarschuwen dat het ook negatieve aandacht kan geven als je aparte dingen doet. En vervolgens ben ik een troll en geen wereldkennis e.d. :P

Ben het dus met je eens dat je in je eentje best wat kan doen en dat ook goed kan zijn maar dat je niet zo extreem moet denken van 'maakt me niks uit wat anderen vinden' e.d. Zulke gedachtes zijn goed bij een date bijvoorbeeld (wat heb je te verliezen idee e.d.) maar niet als je het bij elke situatie toe gaat passen..
Mee eens, behalve het dikgedrukte. Er is niks aparts aan, maar je moet wel openstaan voor anderen en meningen, ben ik het mee eens.
  vrijdag 23 november 2012 @ 19:33:34 #289
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_119548842
Ken deze reeks niet, maar een observatie, sinds ik nu een maand met mijn puppy matroos hond op stap ben moet ik de vrouwen met een stok van me afslaan. En ik val geeneens op vrouwen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 23 november 2012 @ 19:35:45 #290
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119548928
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 november 2012 19:32 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Mee eens, behalve het dikgedrukte. Er is niks aparts aan, maar je moet wel openstaan voor anderen en meningen, ben ik het mee eens.
Ik zei dat het negatief is als je aparte dingen doet :* Dus geen enkel apart ding is apart? :P Ik begrijp wat je bedoelt.. stappen e.d.. maar toch is het in steeds groter wordende mate raar als je het vaker en vaker alleen doet en niet de sociale vaardigheden hebt om in een groepje te praten.. verschilt ook per persoon wat je raar vindt maar sommige dingen zijn wel gewoon raar om te doen naar mijn idee
we dan
pi_119548990
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 19:31 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Heel eerlijk ik denk juist dat je juist wel schijt moet leren hebben aan wat anderen denken en niet alleen bij versieren . Het helpt namelijk helemaal niets als je steeds druk maakt wat anderen denken. Ik analyseerde me eerst ook alles kapot en oh wat zouden ze van me denken maar toen ik lekker leerde dingen voor mezelf te doen en me niet constant af te vragen wat anderen ervan vinden is het leven een stuk prettiger . Er zijn natuurlijk wel grenzen maar zolang je geen gedrag vertoont wat anderen schaad of jezelf schaad waarom niet .
  vrijdag 23 november 2012 @ 19:37:42 #292
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_119549001
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 19:35 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ik zei dat het negatief is als je aparte dingen doet :* Dus geen enkel apart ding is apart? :P Ik begrijp wat je bedoelt.. stappen e.d.. maar toch is het in steeds groter wordende mate raar als je het vaker en vaker alleen doet en niet de sociale vaardigheden hebt om in een groepje te praten.. verschilt ook per persoon wat je raar vindt maar sommige dingen zijn wel gewoon raar om te doen naar mijn idee
Je doet nu aannames. Er zullen best mensen zijn die geen praatje kunnen maken, maar geloof me: die staan echt niet alleen in de kroeg. Veel te spannend. Misschien om eens te proberen, maar dat is meer uitzondering dan regel. Natuurlijk zijn sommige dingen wel apart, ben ik met je eens :)
  vrijdag 23 november 2012 @ 19:38:41 #293
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_119549044
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 19:05 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Hoe denk je dat ik daar ooit mee begonnen ben ? Ik ben in Wormerveer gaan wonen kende daar niemand en juist toen besloot ik dat te gaan doen want ja alleen is ook maar alleen he.
Ik weet dondersgoed hoe het is omdat ik het uit eigen ervaring meegemaakt heb maar ik weet ook uit ervaring mensen komen niet naar je toe als niets doet niets onderneemt en blijft klagen.
Uiteindelijk juist doordat ik die stap heb genomen heb ik uiteindelijk juist steeds meer mensen leren kennen.
Juist omdat ik dus niemand kende heb ik dus ook moeten leren dingen ondernemen.
Een chick die door het alleen stappen een sociale kring opbouwt, cool! Kom me een keer wingen in Den Haag :D Maar even serious, hoe heb je dat gedaan? Ik heb werkelijk nog nooit gehoord van een meisje die op andere dames afstapt om 'vrienden' te worden. Ben erg benieuwd ^^
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  vrijdag 23 november 2012 @ 19:40:56 #294
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119549139
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 19:37 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Heel eerlijk ik denk juist dat je juist wel schijt moet leren hebben aan wat anderen denken en niet alleen bij versieren . Het helpt namelijk helemaal niets als je steeds druk maakt wat anderen denken. Ik analyseerde me eerst ook alles kapot en oh wat zouden ze van me denken maar toen ik lekker leerde dingen voor mezelf te doen en me niet constant af te vragen wat anderen ervan vinden is het leven een stuk prettiger . Er zijn natuurlijk wel grenzen maar zolang je geen gedrag vertoont wat anderen schaad of jezelf schaad waarom niet .
Voor sommige mensen is het goed om zich minder druk te maken over wat anderen vinden. Voor sommige mensen is het juist goed omdat ze zich anders erg te kakken zetten. Denk dat we beide wel hetzelfde denken (en nee wil nu niet je gedachtes invullen met aannames ofzo) maar jij bekijkt het meer vanuit de mensen met vaardigheden en ik die wat minder goed weten hoe ze dingen moeten aanpakken..
we dan
pi_119549215
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 19:38 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Een chick die door het alleen stappen een sociale kring opbouwt, cool! Kom me een keer wingen in Den Haag :D Maar even serious, hoe heb je dat gedaan? Ik heb werkelijk nog nooit gehoord van een meisje die op andere dames afstapt om 'vrienden' te worden. Ben erg benieuwd ^^
Ik ben gewoon naar de kroeg gegaan en daar wat gaan drinken aan de bar en dan komen vanzelf mensen naar je toe om een praatje of je ziet iets wat je opvalt en begint daarover en hebt vaak gewoon een gesprek, dat beviel en zo paar keer achter elkaar gedaan en zo kom je op een plek waar steeds mensen weer bekender voor je worden en voor je het weet heb je zo een kennissenkring.
pi_119549371
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 19:40 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Voor sommige mensen is het goed om zich minder druk te maken over wat anderen vinden. Voor sommige mensen is het juist goed omdat ze zich anders erg te kakken zetten. Denk dat we beide wel hetzelfde denken (en nee wil nu niet je gedachtes invullen met aannames ofzo) maar jij bekijkt het meer vanuit de mensen met vaardigheden en ik die wat minder goed weten hoe ze dingen moeten aanpakken..
Nee , ik bekijk het niet uit de mensen met vaardigheden , want ik ontbrak ze ook allemaal hoor maar op een gegeven moment kan je niet anders en moet je wel . Ik wist totaal niet hoe ik dingen moest aanpakken maar ik probeerde en juist door het steeds vaker te doen kreeg ik er veel minder moeite mee en kon ik het uiteindelijk . Je moet alleen over de drempelvrees komen en dingen uit proberen.
pi_119549863
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 19:38 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Gister had ik dat ook opeens, dat op een feestje een jongen een praatje met me maakte uit het niks :P Vind ik best gezellig, waarom doen vrouwen dat nooit zo weinig?
  vrijdag 23 november 2012 @ 20:00:56 #298
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_119549953
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 november 2012 19:58 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Gister had ik dat ook opeens, dat op een feestje een jongen een praatje met me maakte uit het niks :P Vind ik best gezellig, waarom doen vrouwen dat nooit zo weinig?
Ook daarvoor ga je een beetje de kroeg in, lijkt me.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  vrijdag 23 november 2012 @ 20:00:57 #299
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_119549956
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 november 2012 19:58 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Gister had ik dat ook opeens, dat een jongen een praatje met me maakte uit het niks :) Vind ik best gezellig, waarom doen vrouwen dat nooit zo weinig?
In mijn ervaring lijken ze het inderdaad minder te doen dan mannen. Maar daar zullen de echte Casanova's wel andere ervaringen mee hebben.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_119550024
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 november 2012 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

In mijn ervaring lijken ze het inderdaad minder te doen dan mannen. Maar daar zullen de echte Casanova's wel andere ervaringen mee hebben.
Vroeger had ik dat ook nog wel eens, dat meisjes op me afkwamen. Maar ik ben mijn mojo kwijt, blijkbaar :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')