abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119575113
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 14:35 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Move is het verkeerde woord. :') Eerste 'blijk van interesse' dan.
Maar dat kan net zo goed van de man komen toch?
pi_119575755
Dacht t niet

[ Bericht 97% gewijzigd door Re op 24-11-2012 23:44:49 ]
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_119576020
joh je mag geen dm dingen hier plaatsen

En vecht jullie ruzie eens lekker prive uit }:|
pi_119576048
ManageTheAnger, beter plaats je geen DM's in het openbaar ;)

En ja, hij was gister aardig pissig ja (niet per DM naar mij toe trouwens).

Edit:Overigens, wat jouw post betreft, ik weet niet waar HGWD het over heeft
pi_119576585
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 17:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
ManageTheAnger, beter plaats je geen DM's in het openbaar ;)

En ja, hij was gister aardig pissig ja (niet per DM naar mij toe trouwens).

Edit:Overigens, wat jouw post betreft, ik weet niet waar HGWD het over heeft
Laat alleen even, de ware "persoon" zien ;-)

en als je gaat dreigen over een dm, kan je er vanuit gaan dat ik je aan de schandpaal nagel ;-)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zaterdag 24 november 2012 @ 17:55:06 #56
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119576810
De ware persoon reageert erop als managetheanger me belachelijk gaat maken met leugens. Door te stellen dat Eefje dingen heeft gezegd die sowieso al niet waar zijn en die ze ook niet heeft gezegd. Hij is ziekelijk bezig en gaat er nu zelfs over door nog terwijl hij ook al aangesproken erop is. Misschien dat eefje wil zeggen in hoeverre je wel niet liegt. Wil haar er niet bij betrekken maar ja zij is de enige die kan aangeven hoe het echt zit. Als ze dat niet wil is het ook goed. Maar fuck off met je leugens zeg. Mij zwartmaken terwijl jij juist keihard liegt over alles. Het ging er alleen maar om dat ik zei dat ik het wel goed voor elkaar heb. En vervolgens ga jij doen alsof dat niet zo is op basis van leugens. Misselijk ventje ben je

R&P / Als versieren niet zo makkelijk gaat #72 hier begon het vooral
we dan
pi_119576879
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 17:55 schreef Hiergaanwedan het volgende:
De ware persoon reageert erop als managetheanger me belachelijk gaat maken met leugens. Door te stellen dat Eefje dingen heeft gezegd die sowieso al niet waar zijn en die ze ook niet heeft gezegd. Hij is ziekelijk bezig en gaat er nu zelfs over door nog terwijl hij ook al aangesproken erop is. Misschien dat eefje wil zeggen in hoeverre je wel niet liegt. Wil haar er niet bij betrekken maar ja zij is de enige die kan aangeven hoe het echt zit. Als ze dat niet wil is het ook goed. Maar fuck off met je leugens zeg. Mij zwartmaken terwijl jij juist keihard liegt over alles. Het ging er alleen maar om dat ik zei dat ik het wel goed voor elkaar heb. En vervolgens ga jij doen alsof dat niet zo is op basis van leugens. Misselijk ventje ben je
Waarover liegt hij dan volgens jou?
  zaterdag 24 november 2012 @ 17:58:21 #58
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119576929
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 17:57 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Waarover liegt hij dan volgens jou?
Hij zegt dat ik met eefje date en direct een relatie wou en opvulling zocht van mijn ex e.d. o.a. en over zijn fysiek deed alsof hij sterker is dan ik enzo blijkbaar :? En daarna is het alleen nog maar meer bashen en leugens. Maar goed fuck it. Genoeg mensen weten wel dat hij vol gelul zit maar dan nog hoef ik dit niet te pikken. Belachelijk gedrag
we dan
pi_119576992
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 17:58 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Hij zegt dat ik met eefje date en direct een relatie wou en opvulling zocht van mijn ex e.d. o.a. en over zijn fysiek deed alsof hij sterker is dan ik enzo blijkbaar :? En daarna is het alleen nog maar meer bashen en leugens. Maar goed fuck it. Genoeg mensen weten wel dat hij vol gelul zit maar dan nog hoef ik dit niet te pikken. Belachelijk gedrag
Naja, hij reageerde op 1 of meerdere posts van jou waarin je zelf met kutargumenten kwam ;)
pi_119577017
Als eerste heb ik Eefje haar naam nooit genoemd.... Dat doe jij.

Ten tweede, waarom zou ik de moeite doen om een compleet uit me duim gezogen verhaal te gaan posten hier op Fok! Terwijl daar voor mij totaaaaaaaaal geen voordeel aan zit?

De enige reden dat ik dit gepost heb over jou, was omdat ik genoeg had voor jou oordelend vermogen over een ander waarin je heel duidelijk liet blijken dat de personen die vaak op zichzelf aangewezen zijn, in jou ogen losers zijn.

Wat mij betreft gedraag je je als een loser, als je tijdens een date met een andere vrouw je druk gaat lopen maken om het contact wat ze heeft met mij.

Ik ben niet iemand die een beerput openknalt, en ik laat het hierbij.

Alleen bedreigingen, en tegenwerpingen om jezelf niet zo'n stumper te laten lijken als dat je je eigenlijk voordoet, dat gaat mij te ver vriend... of dat nou hier op fok is, of die paar dreigementen die je over msn naar me hoofd hebt gegooid ;-)

Daarbij komt, één van de eerste dingen die je tegen me zei op msn was: "Dus jij wil beweren, dat je ondanks zo'n foto niet aan de vrouw kan komen?"

en dat was een foto, waar ik voor de spiegel stond in de gym :P

Succes!
YouTube
  zaterdag 24 november 2012 @ 18:01:16 #61
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119577033
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 18:00 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Naja, hij reageerde op 1 of meerdere posts van jou waarin je zelf met kutargumenten kwam ;)
Helemaal niet. Je ziet toch wat hij zegt of niet? Hij zit keihard te liegen en jij neemt het voor hem op op basis van onze discussie over alleen gaan naar de bios en stappen enzo? Wat heeft dat er in vredesnaam mee te maken.
we dan
pi_119577083
Dan heb ik nog liever een Benzin topic dan dit :')
  zaterdag 24 november 2012 @ 18:03:25 #63
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119577112
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 18:00 schreef ManageTheAnger het volgende:
Als eerste heb ik Eefje haar naam nooit genoemd.... Dat doe jij.

Ten tweede, waarom zou ik de moeite doen om een compleet uit me duim gezogen verhaal te gaan posten hier op Fok! Terwijl daar voor mij totaaaaaaaaal geen voordeel aan zit?

De enige reden dat ik dit gepost heb over jou, was omdat ik genoeg had voor jou oordelend vermogen over een ander waarin je heel duidelijk liet blijken dat de personen die vaak op zichzelf aangewezen zijn, in jou ogen losers zijn.

Wat mij betreft gedraag je je als een loser, als je tijdens een date met een andere vrouw je druk gaat lopen maken om het contact wat ze heeft met mij.

Ik ben niet iemand die een beerput openknalt, en ik laat het hierbij.

Alleen bedreigingen, en tegenwerpingen om jezelf niet zo'n stumper te laten lijken als dat je je eigenlijk voordoet, dat gaat mij te ver vriend... of dat nou hier op fok is, of die paar dreigementen die je over msn naar me hoofd hebt gegooid ;-)

Daarbij komt, één van de eerste dingen die je tegen me zei op msn was: "Dus jij wil beweren, dat je ondanks zo'n foto niet aan de vrouw kan komen?"

en dat was een foto, waar ik voor de spiegel stond in de gym :P

Succes!
Gequote zodat je het niet kan verwijderen
we dan
  zaterdag 24 november 2012 @ 18:04:58 #64
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119577156
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 18:02 schreef Faxie het volgende:
Dan heb ik nog liever een Benzin topic dan dit :')
Ja schijt ik ben niet diegene die hier nog weer over begon trouwens. Laat dat even duidelijk zijn. Zit me alleen te verdedigen voor iets helemaal leips hier
we dan
pi_119577186
Waarom altijd van die spanningen in dit topic dan? :')
Nosce te ipsum.
pi_119577191
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 18:01 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Helemaal niet. Je ziet toch wat hij zegt of niet? Hij zit keihard te liegen en jij neemt het voor hem op op basis van onze discussie over alleen gaan naar de bios en stappen enzo? Wat heeft dat er in vredesnaam mee te maken.
Het valt me wel vaker op dat je nogal overdrijft.
Als ik 1 koekje uit de schaal pak, dan heb ik volgens jou meteen de hele bak opgevroten...op zo'n manier praat je.
En daar houd ik gewoon niet zo van!
Ik neem het niet voor hem op, maar ik stamp hem ook de grond niet in ;)
Ik weet niet eens waar dit over gaat dus waarom zou ik me ermee bemoeien?
pi_119577198
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 18:04 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ja schijt ik ben niet diegene die hier nog weer over begon trouwens. Laat dat even duidelijk zijn. Zit me alleen te verdedigen voor iets helemaal leips hier
Ik kan jullie toch al niet uit elkaar houden... en ik heb de hele rel ook al gemist.

Maar kan dit niet ergens anders uitgeruzied worden ofzo?
pi_119577201
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 18:03 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Gequote zodat je het niet kan verwijderen
Ja... want dat was ik ook echt van plan.....
YouTube
pi_119577262
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 18:06 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik kan jullie toch al niet uit elkaar houden... en ik heb de hele rel ook al gemist.

Maar kan dit niet ergens anders uitgeruzied worden ofzo?
Tis al klaar, heb al aangegeven dat ik het hierbij laat.

Gister ging de discussie mij gewoon even te ver. Iemand zijn of haar mening is geen feit en zo werd er wel gesproken waarop de tegenpartij als "stumper" bestempeld werd.

Vaak hebben zulke mensen het al moeilijk genoeg en zijn ze vaak op plekken zoals dit te vinden om toch nog enig sociaal contact met de buitenwereld te hebben. Dan is het niet aan hem, ons of wie dan ook om zulke personen net zo hard weer de grond in te boren.
YouTube
  zaterdag 24 november 2012 @ 18:09:41 #70
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119577317
Ik help juist meestal mensen in topics. Jij zit te liegen over mij, hoe het ging bij eefje, wat mijn intenties waren, wat ik zeg e.d. Het is niet normaal hoe jij alles verdraait en liegt.
we dan
pi_119577954
Hiergaanweweerdan :P
Nosce te ipsum.
  zaterdag 24 november 2012 @ 18:36:31 #72
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_119578054
Echt flikker op met dit gezeik, zelfs het benzingezeik is meer on-topic dan dit.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zaterdag 24 november 2012 @ 18:37:30 #73
389307 1marcelfilms
(permanent verbannen)
pi_119578080
Slingers
En
Ballen
vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_v­ándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_präté­ñ
pi_119582780
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 17:48 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Laat alleen even, de ware "persoon" zien ;-)

en als je gaat dreigen over een dm, kan je er vanuit gaan dat ik je aan de schandpaal nagel ;-)
Dat boeit me niet als jij issues hebt met diegene vecht ze lekker ergens anders uit dan dit topic te vervuilen met dit soort rariteiten .
pi_119583179
Ik meld me ook. Niet persé onzeker, niet persé verlegen. Ik spreek mensen aan, help ze, breek graag het ijs (als initiatieven uitblijven), gangmaker in de groep (de man van de grappen). Vermijd vrouwen niet, spreek ze aan, maak kennis. Maar mijn probleem is, het niet durven. Ik wacht altijd af tot het perfecte moment. Bang voor afwijzing.

Daarnaast heb ik 4 jaar geleden een paniekstoornis opgelopen, waardoor mijn sociale leven compleet in duigen viel. Het gaat steeds beter, maar dat heeft wel voor een achterstand gezorgd.

Ik moet toegeven, het doet best pijn om bijna al mijn vrienden met vriendinnen te zien. Gisteren is een maat van me getrouwd (christelijk, in die kringen trouwen mensen sneller). Net meldde een vriend van me dat hij weer een vriendin heeft. Het zijn allemaal confrontaties. Vind het lastig soms.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')