Komt omdat je een neger bent.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:21 schreef heloef het volgende:
Bij mij denken ze regelmatig dat ik een drugsdealer ben, want ik kijk blijkbaar ontzettend stoned.
Stelletje rassisten.... :pquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt omdat je een neger bent.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Geniet er maar van nu je er nog in zit, de volgende fase waar je in gaat is jaloezie.
Depressieve klachten (klachten in het algemeen) kun je uitzetten door de kern ervan te achterhalen. Je moet alle (mogelijke) dimensies ervan begrijpen en dan is het zo gedaan.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Misschien. Hoe kan ik dat uitzetten?
Ja ik stop maar, niemand gaat er verder op inquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen. Kappen nou ik zit op werk.
Dat ook.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt omdat je een neger bent.
Dat kan niet. Je kunt niet doen alsof je lekker in je vel zit en dat succesvol uitstralen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Je kan jezelf toch best pushen vrolijk te kijken en een leuk compliment te maken. Hoe moeilijk is dat?quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat kan niet. Je kunt niet doen alsof je lekker in je vel zit en dat succesvol uitstralen.
Of je moet het gaan faken, maar alleen maar natuurtalenten krijgen dat voor elkaar en blijkbaar ben jij daarin geen natuurtalent.
Er is helaas geen simpel antwoord daarvoor, behalve simpelweg niet meer die kutgedachtes hebben...of het heel goed faken.
faken is geen optie man, je moet het effectief behandelen dmv therapie.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat kan niet. Je kunt niet doen alsof je lekker in je vel zit en dat succesvol uitstralen.
Of je moet het gaan faken, maar alleen maar natuurtalenten krijgen dat voor elkaar en blijkbaar ben jij daarin geen natuurtalent.
Er is helaas geen simpel antwoord daarvoor, behalve simpelweg niet meer die kutgedachtes hebben...of het heel goed faken.
vrolijk kijken terwijl je van binnen niet vrolijk bent is heel moeilijk hoor.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je kan jezelf toch best pushen vrolijk te kijken en een leuk compliment te maken. Hoe moeilijk is dat?
Niet mee eens.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tuurlijk moet je de oorzaken aanpakken. Maar als je nep-vrolijk bent en mensen spiegelen je op een positieve manier geeft je dat ook al een beter gevoel, waarna je ook echt vrolijker wordtquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:53 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
vrolijk kijken terwijl je van binnen niet vrolijk bent is heel moeilijk hoor.
daar zou ik zeggen om te kijken/onderzoeken waar het vandaan komt. Als je dat eenmaal weet en helemaal begrijpt dan is het makkelijk op te lossen en straat je natuurlijke zelf-expressie uit ipv dat gefake (wat mensen echt wel kunnen zien).
Nou gewoon dat je er soms maar gewoon toe moet zetten als je je slecht voelt om een beetje goed over te komenquote:
Tot zekere hoogte, en dat is de crux. Op een gegeven moment loop je dus weer tegen jezelf aan en begin je aan jezelf te twijfelen als je minder respons krijgt van mensen om je heen.quote:
Dat ben ik met je eens. Ik wou Benzin alleen maar alle opties geven, en dat is precies wat ik gedaan heb, inclusief de mindere optie.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:52 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
faken is geen optie man, je moet het effectief behandelen dmv therapie.
Nou, ik kan dat dus echt niet.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je kan jezelf toch best pushen vrolijk te kijken en een leuk compliment te maken. Hoe moeilijk is dat?
de andere optie wil hij wel, alleen ziet hij nog niet hoe.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Ik wou Benzin alleen maar alle opties geven, en dat is precies wat ik gedaan heb, inclusief de mindere optie.
Bovendien denk ik niet dat Benzin dat kan faken, maar de andere optie wil hij ook niet en tsja, wat blijft er dan nog over?
Hij doet anders wel z'n uiterste best om het niet te willen (door alle goedbedoelde adviezen te negeren en in de wind te slaan).quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:15 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
de andere optie wil hij wel, alleen ziet hij nog niet hoe.
In de loop der jaren heb ik mijn nepvrolijkheid goed op echte vrolijkheid weten te laten lijken. Men ziet het verschil niet meer.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:16 schreef AlexanderC het volgende:
doet me denken aan sheldon en zijn nep-vrolijkheid.
[ afbeelding ]
![]()
Hoe kan je zo statisch denken? Als je nou es niet elke dag bezig was met jezelf en met meiden in je gedachte dan zat je er misschien ook wat minder mee dat je er geen hebt. Dan doe je eerder dingen die je wel leuk vindt en ben je blijer en krijg je later wel eerder een meid. Ik begrijp dat dit topic over versieren gaat dus dat je hier nou eenmaal over post. Maar zovaak? Als je er elke keer zo mee bezig bent is ook niet goed. Jij o.a. hebt juist een gebrek aan chillheid. Daar zou je aan moeten werken.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:25 schreef benzin het volgende:
Over welk onderwerp?
Na een half uur sta ik dan chagrijnig te zuipen aan de bar, en na een uur ben ik op de wereld aan het schelden.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:23 schreef Myraela het volgende:
Nepvrolijkheid is gewoon een bekende techniek om je daadwerkelijk beter te voelen. Ik heb dit in mijn therapie ook gekregen. Meestal is overigens alleen het begin nep, daarna onderscheid je zelf het neppe en het echte ook niet meer.
Ga maar eens mee stappen terwijl je er geen zin in hebt, doen alsof je er toch zin in hebt en na een half uurtje heb je het prima naar je zin.
ja dat laatste heb ik ook wel zo ervaren.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:23 schreef Myraela het volgende:
Nepvrolijkheid is gewoon een bekende techniek om je daadwerkelijk beter te voelen. Ik heb dit in mijn therapie ook gekregen. Meestal is overigens alleen het begin nep, daarna onderscheid je zelf het neppe en het echte ook niet meer.
Ga maar eens mee stappen terwijl je er geen zin in hebt, doen alsof je er toch zin in hebt en na een half uurtje heb je het prima naar je zin.
Rationeel over je problemen nadenken kan wel degelijk tot een oplossing leiden.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:25 schreef Faxie het volgende:
Ik heb het idee dat Benzin zijn 'problemen' probeert weg te denken. Even goed hard erover nadenken en alles relativeren, analyseren en evalueren en hoppaa problemen opgelost.
Zo werkt het dus niet...
Denken is slechts een onderdeel van het geheel. Je moet de gedachtes ook nog daadwerkelijk gaan uitvoeren Benzin.
Dit ervaar ik ook zo bij meets. In het begin ben ik vooral zenuwachtig (al gaat dit elke keer beter), maar na een tijdje kom ik in een soort flow terecht en gaat steeds meer vanzelfquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:23 schreef Myraela het volgende:
Je zal je toch niet goed gaan voelen puur door alles maar te relativeren? Er zal toch ook op een of andere manier ervaring/bevestiging opgedaan moeten worden.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Rationeel over je problemen nadenken kan wel degelijk tot een oplossing leiden.
Ik heb zelf nooit geleerd hoe dit aan te pakken dmv therapie, dus heb ik het zelf maar gedaan.
Het gedrag dat ik nu vertoon is voortgekomen uit analyse, doch ben ik ondertussen zoveel stappen verder dat het analytische gedeelte alleen nog maar ergens in de achtergrond een kleinere rol speelt.
Het is alleen niet de snelste methode, maar ja, ik wou vooruit en moest toch wat.
Ben er eigenlijk nog steeds kwaad om dat ik in dit opzicht nooit hulp gekregen heb, ik heb jarenlang doorgemodderd en het kan-eventueel wel werken, maar er zijn vast snellere methodes om hetzelfde doel te bereiken...maar daar heb je wel hulp bij nodig.
Ik weet, beetje vaag verhaal, maar ik vind het lastig om goed uit te leggen.
Wil je zeggen dat je nooit zin hebt in meets?quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
Dit ervaar ik ook zo bij meets. In het begin ben ik vooral zenuwachtig (al gaat dit elke keer beter), maar na een tijdje kom ik in een soort flow terecht en gaat steeds meer vanzelf
Kloptquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat je nooit zin hebt in meets?
Ik versier meer meiden a la Derren Brownquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:35 schreef -Strawberry- het volgende:
Boekentip voor de mensen hier, aangezien lichaamstaal zo belangrijk is bij het versieren en leggen van contacten:
http://www.bol.com/nl/p/w(...)en/1001004002124393/
[ afbeelding ]
Erg verhelderend en leuk boekje met plaatjes en praktische voorbeelden.En natuurlijk de theorie om het te ondersteunen. Sowieso zijn boekjes of cursussen voor het verbeteren van je non-verbale communicatie een aanrader. Of ga naar een logopedist om je intonatie en spreekvaardigheid te verbeteren.
Spiegeling is noodzakelijk om het te laten werken.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je zal je toch niet goed gaan voelen puur door alles maar te relativeren? Er zal toch ook op een of andere manier ervaring/bevestiging opgedaan moeten worden.
O jawel hoor!quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat je nooit zin hebt in meets?
Is goed, wanneer kan je?quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:23 schreef Myraela het volgende:
Wordt vanzelf minder. Ik had er vroeger ook nogal last van, maar tegenwoordig totaal niet meer.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O jawel hoor!
Ik ben alleen nog steeds zenuwachtig als ik "er op uit" moet trekken en dat ligt verder aan mij en mij alleen. Dat heeft niets met jullie te maken want jullie zijn gewoon tof
Tja dat is een tip die we 'm al 100 keer gegeven hebben....quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:58 schreef formerjellybean het volgende:
Stomme vraag maar doet Benzin wel leuke dingen ?? Hij klaagt hier wel heel veel maar doet die ook wel eens leuke dingen zoals naar de bios gaan, andere dingen ??
Ik denk namelijk als je ook de tijd neemt om bijvoorbeeld voor jezelf leuke dingen te doen en niet te veel bij alles stil te staan dat dat ook wel helpt voor je gemoedstoestand en juist doordat je dingen doet die je leuk vind ook beter in je vel gaat zitten en dan ook juist voor jezelf makkelijker maakt.
Het hoeft niet eens kroegen ofzo te zijn maar sporten , filmpje pakken andere dingen waar je relaxed van word helpen al een boel.
Deze zaterdag in Leiden. Of nouja, ik niet. Maar een andere groepje gaat wel. Mocht je willen. Volgens mij hebben ze jou niet op fb.quote:
alleen naar de film?quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:58 schreef formerjellybean het volgende:
Stomme vraag maar doet Benzin wel leuke dingen ?? Hij klaagt hier wel heel veel maar doet die ook wel eens leuke dingen zoals naar de bios gaan, andere dingen ??
Ik denk namelijk als je ook de tijd neemt om bijvoorbeeld voor jezelf leuke dingen te doen en niet te veel bij alles stil te staan dat dat ook wel helpt voor je gemoedstoestand en juist doordat je dingen doet die je leuk vind ook beter in je vel gaat zitten en dan ook juist voor jezelf makkelijker maakt.
Het hoeft niet eens kroegen ofzo te zijn maar sporten , filmpje pakken andere dingen waar je relaxed van word helpen al een boel.
Dat kan in principe prima. Of ga lekker naar een concert van een artiest of groep die je kunt waarderen.quote:
Jawel, maar ik vind het leuk hier te posten, hihi.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:20 schreef Ziba het volgende:
[..]
Goddelijke man.Kan jij niet versieren?
Maar je maakt ook weinig contact met je vrienden als je daar zit. Max paar keer. Dus was is het verschilquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:18 schreef Fascination het volgende:
Ik zou er neit zo vrolijk van worden alleen naar de film te gaan. Mensen maken daar over het algemeen niet echt contact met vreemden, dus dan voel je je extra alleen.
Je vergeet de mensen met vriendenkring en exen en regelmaat een vriendin die hier zijn voor de hulp héquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:22 schreef AlexanderC het volgende:
Dit onderwerp weer: alleen uitgaan...
de meesten hier zijn denk ik mensen die weinig contacten hebben; of die het moeilijk vinden om contacten te leggen waardoor ze nauwelijks vrienden hebben.
Als zij wel vrienden hebben dan zouden we vanzelf wel in contact komen met potentiele scharrels
of heb ik het mis? zijn er tussen jullie ook een paar met een normale vriendenkring en dan alsnog het moeilijk vinden om contact te leggen met het ander geslacht?
Nou nee hoor ik ken verschillende mensen met een grote vriendengroep maar het versieren of uberhout een vrouw versieren gaat ze niet lukken. Soms wegens hun gedrag, soms door hun uiterlijk.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:22 schreef AlexanderC het volgende:
Dit onderwerp weer: alleen uitgaan...
de meesten hier zijn denk ik mensen die weinig contacten hebben; of die het moeilijk vinden om contacten te leggen waardoor ze nauwelijks vrienden hebben.
Als zij wel vrienden hebben dan zouden we vanzelf wel in contact komen met potentiele scharrels
of heb ik het mis? zijn er tussen jullie ook een paar met een normale vriendenkring en dan alsnog het moeilijk vinden om contact te leggen met het ander geslacht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |