abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119534261
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2012 12:28 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ontkenning fase, zo schattig :*
Geniet er maar van nu je er nog in zit, de volgende fase waar je in gaat is jaloezie.
  vrijdag 23 november 2012 @ 12:30:37 #182
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_119534319
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 12:21 schreef heloef het volgende:
Bij mij denken ze regelmatig dat ik een drugsdealer ben, want ik kijk blijkbaar ontzettend stoned. :')
Komt omdat je een neger bent.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  vrijdag 23 november 2012 @ 12:31:37 #183
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_119534355
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 november 2012 12:30 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Stelletje rassisten.... :p
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_119534370
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 12:31 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Stelletje rassisten.... :p
Ben je toevallig een neger of zo, dat je je zo aangevallen voelt :P
  vrijdag 23 november 2012 @ 12:33:36 #185
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119534416
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 12:28 schreef Murdera het volgende:

[..]

Geniet er maar van nu je er nog in zit, de volgende fase waar je in gaat is jaloezie.
:D ik ben alles wat jij wilt zijn :{w
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_119534417
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 12:25 schreef benzin het volgende:

[..]

Misschien. Hoe kan ik dat uitzetten?
Depressieve klachten (klachten in het algemeen) kun je uitzetten door de kern ervan te achterhalen. Je moet alle (mogelijke) dimensies ervan begrijpen en dan is het zo gedaan.

Ikzelf ben ook wel wat depri, maar heb wel een vriend. Mijn depressie kan een negatieve effect op onze relatie hebben omdat ik soms gewoon nogal leven- en lusteloos ben, maar gelukkig verloopt het op rolletjes.

[ Bericht 7% gewijzigd door AlexanderC op 23-11-2012 12:43:06 ]
Nosce te ipsum.
pi_119534456
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2012 12:33 schreef ook_gek het volgende:

[..]

:D ik ben alles wat jij wilt zijn :{w
_O-
Ik moest hardop lachen. Kappen nou ik zit op werk.
  vrijdag 23 november 2012 @ 12:37:19 #188
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119534530
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 november 2012 12:34 schreef Murdera het volgende:

[..]

_O-
Ik moest hardop lachen. Kappen nou ik zit op werk.
Ja ik stop maar, niemand gaat er verder op in -O-
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  vrijdag 23 november 2012 @ 12:44:18 #189
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_119534720
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 november 2012 12:30 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Dat ook.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_119534880
quote:

[..]

Dat kan niet. Je kunt niet doen alsof je lekker in je vel zit en dat succesvol uitstralen.
Of je moet het gaan faken, maar alleen maar natuurtalenten krijgen dat voor elkaar en blijkbaar ben jij daarin geen natuurtalent.

Er is helaas geen simpel antwoord daarvoor, behalve simpelweg niet meer die kutgedachtes hebben...of het heel goed faken.
pi_119534904
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 12:50 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat kan niet. Je kunt niet doen alsof je lekker in je vel zit en dat succesvol uitstralen.
Of je moet het gaan faken, maar alleen maar natuurtalenten krijgen dat voor elkaar en blijkbaar ben jij daarin geen natuurtalent.

Er is helaas geen simpel antwoord daarvoor, behalve simpelweg niet meer die kutgedachtes hebben...of het heel goed faken.
Je kan jezelf toch best pushen vrolijk te kijken en een leuk compliment te maken. Hoe moeilijk is dat?
pi_119534916
quote:

[..]

faken is geen optie man, je moet het effectief behandelen dmv therapie.
Nosce te ipsum.
pi_119534960
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 november 2012 12:51 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Je kan jezelf toch best pushen vrolijk te kijken en een leuk compliment te maken. Hoe moeilijk is dat?
vrolijk kijken terwijl je van binnen niet vrolijk bent is heel moeilijk hoor.

daar zou ik zeggen om te kijken/onderzoeken waar het vandaan komt. Als je dat eenmaal weet en helemaal begrijpt dan is het makkelijk op te lossen en straat je natuurlijke zelf-expressie uit ipv dat gefake (wat mensen echt wel kunnen zien).
Nosce te ipsum.
pi_119534961
quote:

[..]

Niet mee eens.
pi_119534997
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 12:53 schreef AlexanderC het volgende:

[..]

vrolijk kijken terwijl je van binnen niet vrolijk bent is heel moeilijk hoor.

daar zou ik zeggen om te kijken/onderzoeken waar het vandaan komt. Als je dat eenmaal weet en helemaal begrijpt dan is het makkelijk op te lossen en straat je natuurlijke zelf-expressie uit ipv dat gefake (wat mensen echt wel kunnen zien).
Tuurlijk moet je de oorzaken aanpakken. Maar als je nep-vrolijk bent en mensen spiegelen je op een positieve manier geeft je dat ook al een beter gevoel, waarna je ook echt vrolijker wordt :P
pi_119535122
nep-vrolijkheid brengt alleen nog meer nep vrolijkheid met zich mee :')

tenzij je oprecht vrolijk bent :) dat is wel een verschil. Het hoeft niet nep te zijn :) dat bedoel je zeker.
Nosce te ipsum.
pi_119535248
of "Fake it Till You Make it"
Nosce te ipsum.
pi_119535265
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 13:04 schreef AlexanderC het volgende:
Nou gewoon dat je er soms maar gewoon toe moet zetten als je je slecht voelt om een beetje goed over te komen :7
pi_119535308
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 13:04 schreef AlexanderC het volgende:
Werkt wel tot op zekere hoogte
  vrijdag 23 november 2012 @ 13:07:23 #200
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_119535325
Ik ben het wel met AlexanderC eens, het is iets wat binnenuit moet gebeuren anders blijf je lachen omdat anderen het waarderen in plaats van dat je lacht omdat je vrolijk bent.

maar heel zwart/wit is het niet.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_119535351
ja de menselijke geest zit nogal ingewikkeld in elkaar :P
Nosce te ipsum.
  vrijdag 23 november 2012 @ 13:08:46 #202
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_119535372
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 13:06 schreef Faxie het volgende:

[..]

Werkt wel tot op zekere hoogte
Tot zekere hoogte, en dat is de crux. Op een gegeven moment loop je dus weer tegen jezelf aan en begin je aan jezelf te twijfelen als je minder respons krijgt van mensen om je heen.

Alleen al het feit dat je vrolijk bent van binnen zorgt ervoor dat je alle respons al positiever beoordeelt. (of minder negatief) Maar als je aan jezelf blijft twijfelen terwijl je vrolijk blijft lachen heb je al een probleem als iemand sacherijnig tegen je doet. (en dan is hij misschie sjacho omdat zn oma is overleden of dat hij hoofdpijn heeft). In plaats van "hij heeft een probleem" krijg je dan onterecht "ik heb een probleem".
pi_119535516
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 12:52 schreef AlexanderC het volgende:

[..]

faken is geen optie man, je moet het effectief behandelen dmv therapie.
Dat ben ik met je eens. Ik wou Benzin alleen maar alle opties geven, en dat is precies wat ik gedaan heb, inclusief de mindere optie.
Bovendien denk ik niet dat Benzin dat kan faken, maar de andere optie wil hij ook niet en tsja, wat blijft er dan nog over?
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 november 2012 12:51 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Nou, ik kan dat dus echt niet.
pi_119535555
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 13:14 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens. Ik wou Benzin alleen maar alle opties geven, en dat is precies wat ik gedaan heb, inclusief de mindere optie.
Bovendien denk ik niet dat Benzin dat kan faken, maar de andere optie wil hij ook niet en tsja, wat blijft er dan nog over?
de andere optie wil hij wel, alleen ziet hij nog niet hoe.
Nosce te ipsum.
pi_119535606
doet me denken aan sheldon en zijn nep-vrolijkheid.

_O-
Nosce te ipsum.
pi_119535635
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 13:15 schreef AlexanderC het volgende:

[..]

de andere optie wil hij wel, alleen ziet hij nog niet hoe.
Hij doet anders wel z'n uiterste best om het niet te willen (door alle goedbedoelde adviezen te negeren en in de wind te slaan).
Benzin lijkt graag een (snelle) oplossing te willen, een quick fix, en in zijn geval bestaat er gewoonweg geen quick fix.
De langzame en pijnlijke methode zal op de lange termijn wel werken, dat weet ik uit ervaring ;)
  vrijdag 23 november 2012 @ 13:21:21 #207
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_119535760
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 13:16 schreef AlexanderC het volgende:
doet me denken aan sheldon en zijn nep-vrolijkheid.

[ afbeelding ]

_O-
In de loop der jaren heb ik mijn nepvrolijkheid goed op echte vrolijkheid weten te laten lijken. Men ziet het verschil niet meer.
pi_119535788
knap!
Nosce te ipsum.
pi_119535836
Nepvrolijkheid is gewoon een bekende techniek om je daadwerkelijk beter te voelen. Ik heb dit in mijn therapie ook gekregen. Meestal is overigens alleen het begin nep, daarna onderscheid je zelf het neppe en het echte ook niet meer.

Ga maar eens mee stappen terwijl je er geen zin in hebt, doen alsof je er toch zin in hebt en na een half uurtje heb je het prima naar je zin.
  vrijdag 23 november 2012 @ 13:23:59 #210
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119535847
quote:

Over welk onderwerp?
Hoe kan je zo statisch denken? Als je nou es niet elke dag bezig was met jezelf en met meiden in je gedachte dan zat je er misschien ook wat minder mee dat je er geen hebt. Dan doe je eerder dingen die je wel leuk vindt en ben je blijer en krijg je later wel eerder een meid. Ik begrijp dat dit topic over versieren gaat dus dat je hier nou eenmaal over post. Maar zovaak? Als je er elke keer zo mee bezig bent is ook niet goed. Jij o.a. hebt juist een gebrek aan chillheid. Daar zou je aan moeten werken.
we dan
pi_119535880
Ik heb het idee dat Benzin zijn 'problemen' probeert weg te denken. Even goed hard erover nadenken en alles relativeren, analyseren en evalueren en hoppaa problemen opgelost.

Zo werkt het dus niet...

Denken is slechts een onderdeel van het geheel. Je moet de gedachtes ook nog daadwerkelijk gaan uitvoeren Benzin.
  vrijdag 23 november 2012 @ 13:26:43 #212
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_119535926
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 november 2012 13:23 schreef Myraela het volgende:
Nepvrolijkheid is gewoon een bekende techniek om je daadwerkelijk beter te voelen. Ik heb dit in mijn therapie ook gekregen. Meestal is overigens alleen het begin nep, daarna onderscheid je zelf het neppe en het echte ook niet meer.

Ga maar eens mee stappen terwijl je er geen zin in hebt, doen alsof je er toch zin in hebt en na een half uurtje heb je het prima naar je zin.
Na een half uur sta ik dan chagrijnig te zuipen aan de bar, en na een uur ben ik op de wereld aan het schelden.
Na 2 uur vind ik iedereen lief, of sta ik te kotsen op de wc.
pi_119535990
quote:

ja dat laatste heb ik ook wel zo ervaren.
Nosce te ipsum.
pi_119536019
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 13:25 schreef Faxie het volgende:
Ik heb het idee dat Benzin zijn 'problemen' probeert weg te denken. Even goed hard erover nadenken en alles relativeren, analyseren en evalueren en hoppaa problemen opgelost.

Zo werkt het dus niet...

Denken is slechts een onderdeel van het geheel. Je moet de gedachtes ook nog daadwerkelijk gaan uitvoeren Benzin.
Rationeel over je problemen nadenken kan wel degelijk tot een oplossing leiden.
Ik heb zelf nooit geleerd hoe dit aan te pakken dmv therapie, dus heb ik het zelf maar gedaan.
Het gedrag dat ik nu vertoon is voortgekomen uit analyse, doch ben ik ondertussen zoveel stappen verder dat het analytische gedeelte alleen nog maar ergens in de achtergrond een kleinere rol speelt.

Het is alleen niet de snelste methode, maar ja, ik wou vooruit en moest toch wat.
Ben er eigenlijk nog steeds kwaad om dat ik in dit opzicht nooit hulp gekregen heb, ik heb jarenlang doorgemodderd en het kan-eventueel wel werken, maar er zijn vast snellere methodes om hetzelfde doel te bereiken...maar daar heb je wel hulp bij nodig.

Ik weet, beetje vaag verhaal, maar ik vind het lastig om goed uit te leggen.
quote:
Dit ervaar ik ook zo bij meets. In het begin ben ik vooral zenuwachtig (al gaat dit elke keer beter), maar na een tijdje kom ik in een soort flow terecht en gaat steeds meer vanzelf :)
pi_119536116
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 13:29 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Rationeel over je problemen nadenken kan wel degelijk tot een oplossing leiden.
Ik heb zelf nooit geleerd hoe dit aan te pakken dmv therapie, dus heb ik het zelf maar gedaan.
Het gedrag dat ik nu vertoon is voortgekomen uit analyse, doch ben ik ondertussen zoveel stappen verder dat het analytische gedeelte alleen nog maar ergens in de achtergrond een kleinere rol speelt.

Het is alleen niet de snelste methode, maar ja, ik wou vooruit en moest toch wat.
Ben er eigenlijk nog steeds kwaad om dat ik in dit opzicht nooit hulp gekregen heb, ik heb jarenlang doorgemodderd en het kan-eventueel wel werken, maar er zijn vast snellere methodes om hetzelfde doel te bereiken...maar daar heb je wel hulp bij nodig.

Ik weet, beetje vaag verhaal, maar ik vind het lastig om goed uit te leggen.
Je zal je toch niet goed gaan voelen puur door alles maar te relativeren? Er zal toch ook op een of andere manier ervaring/bevestiging opgedaan moeten worden.
pi_119536137
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 13:29 schreef magnetronkoffie het volgende:

Dit ervaar ik ook zo bij meets. In het begin ben ik vooral zenuwachtig (al gaat dit elke keer beter), maar na een tijdje kom ik in een soort flow terecht en gaat steeds meer vanzelf :)
Wil je zeggen dat je nooit zin hebt in meets? ;(
  vrijdag 23 november 2012 @ 13:34:28 #217
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119536192
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 13:32 schreef Faxie het volgende:

[..]

Klopt
pi_119536211
Boekentip voor de mensen hier, aangezien lichaamstaal zo belangrijk is bij het versieren en leggen van contacten:

http://www.bol.com/nl/p/w(...)en/1001004002124393/

Erg verhelderend en leuk boekje met plaatjes en praktische voorbeelden. :) En natuurlijk de theorie om het te ondersteunen. Sowieso zijn boekjes of cursussen voor het verbeteren van je non-verbale communicatie een aanrader. Of ga naar een logopedist om je intonatie en spreekvaardigheid te verbeteren.
  vrijdag 23 november 2012 @ 13:37:59 #219
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119536296
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 november 2012 13:35 schreef -Strawberry- het volgende:
Boekentip voor de mensen hier, aangezien lichaamstaal zo belangrijk is bij het versieren en leggen van contacten:

http://www.bol.com/nl/p/w(...)en/1001004002124393/

[ afbeelding ]

Erg verhelderend en leuk boekje met plaatjes en praktische voorbeelden. :) En natuurlijk de theorie om het te ondersteunen. Sowieso zijn boekjes of cursussen voor het verbeteren van je non-verbale communicatie een aanrader. Of ga naar een logopedist om je intonatie en spreekvaardigheid te verbeteren.
Ik versier meer meiden a la Derren Brown

we dan
pi_119536518
quote:

[..]

Je zal je toch niet goed gaan voelen puur door alles maar te relativeren? Er zal toch ook op een of andere manier ervaring/bevestiging opgedaan moeten worden.
Spiegeling is noodzakelijk om het te laten werken.

Wat ik heb gedaan is mijn eigen gedrag analyzeren en op die manier mijn eigen fouten accepteren. Accepteren dat het wel aan mij lag en niet aan de rest van de wereld. Wat dat betreft dacht ik vroeger net zoals Benzin nu denkt. Ik (her)ken het wel ;)

Ik zat vroeger gewoon in de shit en aangezien ik geen hulp kreeg (m'n eigen therapiegroep was een lachertje) en krijg, zal ik het toch echt zelf moeten doen. Het duurt alleen ellenlang. Spiegeling is daarbij zeer handig en daar maak ik maar al te graag gebruik van. Tevens, ieder mens heeft een bepaalde mate van spiegeling/reflectie nodig :Y

Daarom heeft Benzin ook hulp nodig, mede daarom. Alleen gaat hij er niet komen en aangezien ik de schurft heb aan faken, koos ik voor de lange weg ;)

Maar voor m'n gevoel ben ik er nog steeds niet en hopelijk ga ik daarbij eindelijk hulp krijgen. Ik weet alleen niet hoe ik dat aan mijn toekomstige hulpverleners duidelijk moet/kan maken.
pi_119536605
quote:

[..]

O jawel hoor! :)

Ik ben alleen nog steeds zenuwachtig als ik "er op uit" moet trekken en dat ligt verder aan mij en mij alleen. Dat heeft niets met jullie te maken want jullie zijn gewoon tof ;)
pi_119536617
quote:
Is goed, wanneer kan je?
pi_119536637

Mijn voorbeeld _O_ Met zulke opmerkingen versier ik :7
pi_119536694
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 13:47 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

O jawel hoor! :)

Ik ben alleen nog steeds zenuwachtig als ik "er op uit" moet trekken en dat ligt verder aan mij en mij alleen. Dat heeft niets met jullie te maken want jullie zijn gewoon tof ;)
Wordt vanzelf minder. Ik had er vroeger ook nogal last van, maar tegenwoordig totaal niet meer.
pi_119536971
Stomme vraag maar doet Benzin wel leuke dingen ?? Hij klaagt hier wel heel veel maar doet die ook wel eens leuke dingen zoals naar de bios gaan, andere dingen ??
Ik denk namelijk als je ook de tijd neemt om bijvoorbeeld voor jezelf leuke dingen te doen en niet te veel bij alles stil te staan dat dat ook wel helpt voor je gemoedstoestand en juist doordat je dingen doet die je leuk vind ook beter in je vel gaat zitten en dan ook juist voor jezelf makkelijker maakt.
Het hoeft niet eens kroegen ofzo te zijn maar sporten , filmpje pakken andere dingen waar je relaxed van word helpen al een boel.
pi_119537057
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 13:58 schreef formerjellybean het volgende:
Stomme vraag maar doet Benzin wel leuke dingen ?? Hij klaagt hier wel heel veel maar doet die ook wel eens leuke dingen zoals naar de bios gaan, andere dingen ??
Ik denk namelijk als je ook de tijd neemt om bijvoorbeeld voor jezelf leuke dingen te doen en niet te veel bij alles stil te staan dat dat ook wel helpt voor je gemoedstoestand en juist doordat je dingen doet die je leuk vind ook beter in je vel gaat zitten en dan ook juist voor jezelf makkelijker maakt.
Het hoeft niet eens kroegen ofzo te zijn maar sporten , filmpje pakken andere dingen waar je relaxed van word helpen al een boel.
Tja dat is een tip die we 'm al 100 keer gegeven hebben....
pi_119537068
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 november 2012 13:48 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Is goed, wanneer kan je?
Deze zaterdag in Leiden. Of nouja, ik niet. Maar een andere groepje gaat wel. Mocht je willen. Volgens mij hebben ze jou niet op fb. :@
pi_119537312
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 13:58 schreef formerjellybean het volgende:
alleen naar de film?
Nosce te ipsum.
pi_119537332
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:08 schreef AlexanderC het volgende:

[..]

alleen naar de film?
Ja, waarom niet?
pi_119537559
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:08 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ja, waarom niet?
Waarom wel? Met vrienden/familie is gezelliger.
pi_119537689
Ik zou er neit zo vrolijk van worden alleen naar de film te gaan. Mensen maken daar over het algemeen niet echt contact met vreemden, dus dan voel je je extra alleen.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_119537732
Knappe man in je avatar, Ziba. 8-)
  vrijdag 23 november 2012 @ 14:19:53 #233
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_119537777
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:08 schreef AlexanderC het volgende:

[..]

alleen naar de film?
Dat kan in principe prima. Of ga lekker naar een concert van een artiest of groep die je kunt waarderen.
pi_119537832
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:19 schreef Fascination het volgende:
Knappe man in je avatar, Ziba. 8-)
Goddelijke man. :D Kan jij niet versieren?
pi_119537889
Dit onderwerp weer: alleen uitgaan...

de meesten hier zijn denk ik mensen die weinig contacten hebben; of die het moeilijk vinden om contacten te leggen waardoor ze nauwelijks vrienden hebben.

Als zij wel vrienden hebben dan zouden we vanzelf wel in contact komen met potentiele scharrels

of heb ik het mis? zijn er tussen jullie ook een paar met een normale vriendenkring en dan alsnog het moeilijk vinden om contact te leggen met het ander geslacht?
Nosce te ipsum.
pi_119537898
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:20 schreef Ziba het volgende:

[..]

Goddelijke man. :D Kan jij niet versieren?
Jawel, maar ik vind het leuk hier te posten, hihi.
  vrijdag 23 november 2012 @ 14:22:54 #237
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119537916
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:18 schreef Fascination het volgende:
Ik zou er neit zo vrolijk van worden alleen naar de film te gaan. Mensen maken daar over het algemeen niet echt contact met vreemden, dus dan voel je je extra alleen.
Maar je maakt ook weinig contact met je vrienden als je daar zit. Max paar keer. Dus was is het verschil :P
  vrijdag 23 november 2012 @ 14:23:00 #238
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119537919
Alleen naar de film is zielig vind ik. Dan kies je er echt voor om de uitzondering te zijn in zo'n grote zaal met mensen onder het mom van 'ja het moet toch gewoon kunnen'. Denk niet dat zulke acties goed zijn voor je zelfbeeld eigenlijk.
we dan
  vrijdag 23 november 2012 @ 14:24:34 #239
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119537979
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:22 schreef AlexanderC het volgende:

de meesten hier zijn denk ik mensen die weinig contacten hebben; of die het moeilijk vinden om contacten te leggen waardoor ze nauwelijks vrienden hebben.

Als zij wel vrienden hebben dan zouden we vanzelf wel in contact komen met potentiele scharrels

of heb ik het mis? zijn er tussen jullie ook een paar met een normale vriendenkring en dan alsnog het moeilijk vinden om contact te leggen met het ander geslacht?
Je vergeet de mensen met vriendenkring en exen en regelmaat een vriendin die hier zijn voor de hulp hé :Y)
we dan
  vrijdag 23 november 2012 @ 14:25:13 #240
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119538002
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:22 schreef AlexanderC het volgende:

Nou nee hoor ik ken verschillende mensen met een grote vriendengroep maar het versieren of uberhout een vrouw versieren gaat ze niet lukken. Soms wegens hun gedrag, soms door hun uiterlijk.

Terwijl ze wel redelijk sociaal zijn en genoeg vrienden hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')