En wat vind je dan van het design van de Asus zenbook?quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Design speelt bij mij een grote rol. Zo'n Alienware laptop zal wel fantastische prestaties leveren, maar ziet er gewoon niet uit. Net als de SIII. Ziet er ook niet uit.
Lijkt er wel een beetje op maar die achterkant van het schermquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:43 schreef N0rah het volgende:
[..]
En wat vind je dan van het design van de Asus zenbook?
Het is een beetje een offspring van de discussie over Apple.quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:45 schreef DanielBackward het volgende:
Sinds wanneer is het hier Computer-en-dergelijke-topic?
Hoe leuk appel ook is, het heurt hier m.i. niet echt thuisquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:47 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Het is een beetje een offspring van de discussie over Apple.
Het is SC he, dat laat zich slecht sturenquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:48 schreef DanielBackward het volgende:
[..]
Hoe leuk appel ook is, het heurt hier m.i. niet echt thuis
Nouja, een kleine discussie moet, zoals over elk onderwerp, best kunnen. Maar dit dagenlange onophoudelijke gezeik komt ook mij de keel uitquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:48 schreef DanielBackward het volgende:
[..]
Hoe leuk appel ook is, het heurt hier m.i. niet echt thuis
Dit dus. Koop waar je zin in hebt, en laat een ander dat ook doen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nouja, een kleine discussie moet, zoals over elk onderwerp, best kunnen. Maar dit dagenlange onophoudelijke gezeik komt ook mij de keel uit
Heel erg vetquote:
quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heel erg vetMuziek was goed, zang was goed, geluid was goed, spectaculaire lichtshow
Ja, gewoon perfect eigenlijk.
Oh hm oke... Ik ken geen van beide.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
The xx. Voorprogramma van John Talabot. Die was trouwens erg saai.
Deze is heel bekend.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh hm oke... Ik ken geen van beide.
Was het zo erg? Vertel!quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:18 schreef Yreal het volgende:
De juridische carrieredag was de 1.50 voor de garderobe niet waard
Hm oke... ik vind het niks.quote:
De juridische standjes bestonden uit 2 rechtsbijstandskantoren, de overheid en 1 advocatenkantoor. Nou, dat is wel DE happening van het jaar.quote:
Wat slechtquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
De juridische standjes bestonden uit 2 rechtsbijstandskantoren, de overheid en 1 advocatenkantoor. Nou, dat is wel DE happening van het jaar.
Ik zag van de week op de OMHP volgens mij een poster hangen van die beurs met Stibbe, De Brauw en nog een aantal andere kantoren erop. Maar dat was dan vast een andere beurs, of ze hebben de boel belazerdquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
De juridische standjes bestonden uit 2 rechtsbijstandskantoren, de overheid en 1 advocatenkantoor. Nou, dat is wel DE happening van het jaar.
ja dat is volgende week vrijdagquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:27 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik zag van de week op de OMHP volgens mij een poster hangen van die beurs met Stibbe, De Brauw en nog een aantal andere kantoren erop. Maar dat was dan vast een andere beurs, of ze hebben de boel belazerd
Dat hangt denk ik van je ambities af. Wat voor master je wil volgen, hoe lang die master duurt en of je voor een togaberoep gaat en daar voor door leert. Lijkt me verstandig om de studieadviseur of studentenhelpdesk oid van Leiden te contacten en jouw wensen en ambities te bespreken zodat je een duidelijk antwoord op je vraag kunt krijgen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:26 schreef krabbedoelie het volgende:
Dag fokkers,
Ik ben momenteel bezig met mijn 4de jaar HBO (Informatica). Nu ben ik aan het oriënteren om een studie-switch te maken naar de opleiding Rechtsgeleerdheid aan de Universiteit Leiden. Kan iemand mij vertellen hoelang de studieduur is van de opleiding afgezien van de 3 jaar die de UvL noemt? Of kan ik beter naar een andere uni gaan?
nou , 3 jaar hèquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:26 schreef krabbedoelie het volgende:
Dag fokkers,
Ik ben momenteel bezig met mijn 4de jaar HBO (Informatica). Nu ben ik aan het oriënteren om een studie-switch te maken naar de opleiding Rechtsgeleerdheid aan de Universiteit Leiden. Kan iemand mij vertellen hoelang de studieduur is van de opleiding afgezien van de 3 jaar die de UvL noemt? Of kan ik beter naar een andere uni gaan?
Wat is de totale som van de boetes?quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:02 schreef Yreal het volgende:
krijg net trouwens een reeks boetes voor van iemand die 4 dagen achter elkaar met 140 door een trajectcontrole is gereden![]()
veelquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:06 schreef VonBallusseck het volgende:
[..]
Wat is de totale som van de boetes?
Nee ik werd een beetje moe van de wending die dit topic weer namquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:07 schreef N0rah het volgende:
[..]
Que pasa? Heb je de taaltoets niet gehaald?
The xxquote:
Ha, dank je.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:03 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
The xx
Wel een ander nummer dan.. dat wel, maar mooie muziek wel!
En Nora; leuke UI!
Oh, ben alweer vergeten waar het over ging.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:13 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Nee ik werd een beetje moe van de wending die dit topic weer nam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |