Je kunt wel degelijk foto's maken zonder sd kaartje in je Neo hoor..quote:Op maandag 26 november 2012 14:47 schreef shiznuts het volgende:
Je kunt niet eens foto's maken zonder microSD-kaart.
Maar om alles werkend te krijgen en van alle mogelijkheden gebruik te maken kun je sowieso het beste ff T12 mét CWM Recovery, ROOT en gapps hebben. En dan is het wel zo handig als je een microSD-kaart hebt om 'update from sd' uit te voeren in de recoverymenu's.
Ja naar sd verplaatsen weet ik, maar standaard staan ze toch op intern, dus mij lijkt het dat zijn probleem ergens anders ligt dan bij het wel of niet hebben van een externe sd kaartquote:Op maandag 26 november 2012 14:54 schreef Downstar het volgende:
[..]
Je kunt wel degelijk foto's maken zonder sd kaartje in je Neo hoor..
@Vincent.apps worden geïnstalleerd naar intern of sd aan de hand van voorkeur van de app maker
Dus Standaard komen ze intern en afhankelijk van de maker heb je de mogelijkheid om hem naar je sd te verplaatsen
Amai, een Neo in het Nederlands! Mooiquote:Op maandag 26 november 2012 15:39 schreef Xenorium het volgende:
Ben aan het kloten met de APKs. De launcher geeft error en nog wat dingen. Maar het kan dus wel Met Odex en APK.
Heb weer terug geflashed nu naar stock T12 omdat ik de launcher nog niet aan de praat kreeg.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar het was leuk voor the while it lasted.
Ik ben met APK Fire aan de slag geweest en de system apk's van de G3. Ik heb daarbij de odex bestanden genegeerd, alleen om te bekijken hoe handig een batch script werkt met de apk's.quote:Op maandag 26 november 2012 15:39 schreef Xenorium het volgende:
Ben aan het kloten met de APKs. De launcher geeft error en nog wat dingen. Maar het kan dus wel Met Odex en APK.
............
En dan wel even hier alle info posten héquote:Op maandag 26 november 2012 17:19 schreef Bartje1981 het volgende:
De 27ste is in Bejing de presentatie van de Meizu MX2. Nu is het daar ondertussen al de 27ste, dus morgen als ik wakker word, meteen maar naar verslagen zoeken van die presentatie. Na alle foto's en filmpjes heeft dat toestel toch echt wel mijn aandacht getrokken. Nu nog afwachten wat de rest van de specs, en de eerste indrukken zijn.
ga maar meteen 32gb kaart bestellen als ik dit zo lees, waar heb je die van jou besteld is vry snel binnen dan.quote:Op maandag 26 november 2012 14:29 schreef supayoshii het volgende:
Fruit Ninja, POP classic, en NFS.Geen micro sd kaart nog zometeen hopelijk.Morgen eentje binnen van 32 GB Mhm, het gaat fout bij het opstart scherm meteen Loopt die vast en terug naar home screen
http://www.dataio.nl/shop(...)lass-10-samsung.htmlquote:Op maandag 26 november 2012 17:44 schreef vuurpaard66 het volgende:
[..]
ga maar meteen 32gb kaart bestellen als ik dit zo lees, waar heb je die van jou besteld is vry snel binnen dan.
volgens mij had downstar een scherpe aanbieding gevonden op internet, wie heeft nog tips voor gunstige prijs en waar moet sd kaart aan voldoen qua specs??
yess die zzocht ik..ga ervan stotterenquote:Op maandag 26 november 2012 17:54 schreef penningmaniac het volgende:
http://www.dataio.nl/shop(...)lass-10-samsung.html
Hij is nu alleen een stuk duurder in iedergeval de 16 GB versie. Daar hebben we toen ¤ 14,70 voor betaald free shipping nu willen ze er ¤19 voor hebben.quote:Op maandag 26 november 2012 17:56 schreef vuurpaard66 het volgende:
[..]
yess die zzocht ik..ga ervan stotteren
ja ik zie het, is 16gb dan ook voldoende of adviseer je gewoon meteen voor 32gb te gaan? mochten ze dan 32 niet op voorraad hebben bestel ik de 16.quote:Op maandag 26 november 2012 18:06 schreef Thorical het volgende:
Hij is nu alleen een stuk duurder in iedergeval de 16 GB versie. Daar hebben we toen ¤ 14,70 voor betaald free shipping nu willen ze er ¤19 voor hebben.
Idd. Gelukkig zaterdag de mijne besteld :-)quote:Op maandag 26 november 2012 13:14 schreef glsf het volgende:
Neo N02-M is niet meer in de aanbieding bij Lightake.
Heel erg afhankelijk van wat je zelf erop wil gaan zetten, maar voor de gemiddelde gebruiker isquote:Op maandag 26 november 2012 18:31 schreef vuurpaard66 het volgende:
[..]
ja ik zie het, is 16gb dan ook voldoende of adviseer je gewoon meteen voor 32gb te gaan? mochten ze dan 32 niet op voorraad hebben bestel ik de 16.
http://www.hardwarewebwin(...)&utm_source=tweakersquote:Op maandag 26 november 2012 19:42 schreef Downstar het volgende:
[..]
Zie idd dat het kaartje dat ik aanrade nu opeens 19 euro moet kosten..![]()
zelf idd 2 weken terug 14 voor betaald, en hij was 2 weken daarvoor zelfs nog 11 euro ofzo bij de mediamarkt
mazzelaarquote:Op maandag 26 november 2012 19:42 schreef Downstar het volgende:
Heel erg afhankelijk van wat je zelf erop wil gaan zetten, maar voor de gemiddelde gebruiker is16 GB al veeeeeel te veeeeel .. Zie idd dat het kaartje dat ik aanrade nu opeens 19 euro moet kosten.. zelf idd 2 weken terug 14 voor betaald, en hij was 2 weken daarvoor zelfs nog 11 euro ofzo bij de mediamarkt
Ohja, nouja iets goedkoper verkrijgbaar dusquote:Op maandag 26 november 2012 19:46 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
http://www.hardwarewebwin(...)&utm_source=tweakers
Hier ¤ 16,78
Nouja met internet, whatsapp en mail. zou je met een 4-8 GB kaartje wel vooruit kunnenquote:Op maandag 26 november 2012 19:47 schreef vuurpaard66 het volgende:
[..]
mazzelaar![]()
ik ga dan voor16gb want doe niet zoveel...beetje internet,whatsapp en mail...heel af en toe een spel.
maar lang niet zoveel als jullie ermee doen.dus zonde van extra geheugen
zo te zien is class 10 wel een eis dus geen class 4 nemen ivm snelheid denk ik...toch?quote:Op maandag 26 november 2012 19:47 schreef Downstar het volgende:
quote: Op maandag 26 november 2012 19:46 schreef AnimeFan het volgende:[..]http://www.hardwarewebwin(...)&utm_source=tweakersHier ¤ 16,78Ohja, nouja iets goedkoper verkrijgbaar dus maar ik raad dus dat kaartje aan voor de gemiddelde gebruiker
Ik raad je aan om niet via marktplaats te kopen, daar zitten vaak dubieuze verkopers,quote:Op maandag 26 november 2012 19:53 schreef vuurpaard66 het volgende:
[..]
zo te zien is class 10 wel een eis dus geen class 4 nemen ivm snelheid denk ik...toch?
zag wat aanbiedingen op marktplaats maar dar zyn vnl class4 en absoluut geen samsung of sandisk..maar meer transcend,kingston en extrememory en hoogste classe was 6
ok hier kan ik wat mee..bedankt voor heldere adviesquote:Op maandag 26 november 2012 19:57 schreef Downstar het volgende:
Ik raad je aan om niet via marktplaats te kopen, daar zitten vaak dubieuze verkopers,met nep kaartjes ( uit china) waarbij de snelheden niet kloppen, of uberhaupt het aantal GBs niet eens echt is!Koop je spul gewoon bij de shops die wij aanraden, dat zijn betrouwbare shops met echt geheugen..Class 4 kan je wel nemen, echter wanneer je van plan bent om apps naar je SD kaart te verplaatsen(ipv op het interne geheugen) komt dan vaak de snelheid van z'n class 4 kaartje om de hoek kijken..Die is dus niet enorm hoog, wat weer vetraging oplevert bij het openen/gebruiken van een app..Vandaar dat wij dus minimaal class 6 of 10 aanraden, die kunnen met gemak de snelheid aanen veroorzaken dus geen hinder bij het openen van apps..Waarom we class 10 aanraden ipv 6, is voornamelijk omdat de prijs verschillen niet echt heel erg schokkend zijn, en dan kun je dus beter voor die class 10 gaan ( die op dit moment het snelste is Wat normaal leverbaar is voor normale consument, afgezien van de speciale classes als UHS-1 etc)
Correct! En daarom zijn die China GSM's ook zo interessant!quote:Op maandag 26 november 2012 19:53 schreef SNiPESH0TZ het volgende:
Mijn HTC Sensation heeft de geest gegeven en Chinese phones worden steeds volwassener.
Aangezien ik de prijzen van telefoons met of zonder abbo hier in Nederland schandalig vind is aan China phone heel aantrekkelijk.
In principe is de volgende situatie dus mogelijk: ik koop een dual sim phone uit china en ik bestel een Internet only abbo (bijv bij Hi voor 7,50e per maand) en neem een prepaid kaartje erbij.
Ik kan dan op twee nummers bereikt worden, heb overal internet en kan bellen zolang ik genoeg tegoed heb?
Dat zou namelijk wel een ideale situatie zijn. Waar ik nu 750 euro totaal inclusief abbo betaal over 2 jaar, zou ik in de bovenstaande situatie voor ~300 euro een telefoon + internet voor 2 jaar betalen (+ bellen/sms tegoed).
Ben je er weerquote:Op maandag 26 november 2012 20:22 schreef SittingDuck het volgende:
[..]
Correct! En daarom zijn die China GSM's ook zo interessant!
Ja, ben er weer! Weekje gebant geweestquote:Op maandag 26 november 2012 20:31 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ben je er weer?
Dacht dat je laats melde niet specifiek een account te hebben aan gemaakt met naam,
om reclame te maken voor je website.. maar zie dat dit account al een aantal jaren geleden is aan gemaakt ? dus waarom niet destijds via deze gedaan?
Wordt misschien bij jouw elke keer /recovery/etc/install_recovery.sh uitgevoerd bij boot ?quote:Op maandag 26 november 2012 20:05 schreef Downstar het volgende:
Hmm gek genoeg word bij mij steeds de orginele stock recovery weer geplaatst
als ik mijn telefoon reboot ofzo..
ook als ik in cmwr dus aangeef dat ik niet wil dat hij de stockrecovery weer terug zet..
Das niet zo'n slecht idee, hi simonly voor mobiel internet en een prepaid kaartje om bereikbaar te blijven.quote:Op maandag 26 november 2012 19:53 schreef SNiPESH0TZ het volgende:
Mijn HTC Sensation heeft de geest gegeven en Chinese phones worden steeds volwassener.
Aangezien ik de prijzen van telefoons met of zonder abbo hier in Nederland schandalig vind is aan China phone heel aantrekkelijk.
In principe is de volgende situatie dus mogelijk: ik koop een dual sim phone uit china en ik bestel een Internet only abbo (bijv bij Hi voor 7,50e per maand) en neem een prepaid kaartje erbij.
Ik kan dan op twee nummers bereikt worden, heb overal internet en kan bellen zolang ik genoeg tegoed heb?
Dat zou namelijk wel een ideale situatie zijn. Waar ik nu 750 euro totaal inclusief abbo betaal over 2 jaar, zou ik in de bovenstaande situatie voor ~300 euro een telefoon + internet voor 2 jaar betalen (+ bellen/sms tegoed).
Herkenbaarquote:Op maandag 26 november 2012 22:21 schreef eleganza het volgende:
Heb mn neo mogen ontvangen, exact een week sinds besteldatum (DHL) Prachtige foon obv, en wilde eigenlijk direct even T12 er op zetten. Ik heb mn 16gb sdkaartje geformatteerd (fat32) en de N002update zip er op gezet. Dus ik vrolijk power en volume up indrukken, krijg ik slechts een androidmannetje met zn buik open en een rood uitroepteken-driehoekFlashen van nieuwe rom wil hier dus nog niet eens. Iemand tips, hints?
![]()
Inderdaadquote:Op maandag 26 november 2012 22:25 schreef SittingDuck het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Druk eens op de 'homeknop'
quote:Op maandag 26 november 2012 22:25 schreef SittingDuck het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Druk eens op de 'homeknop'
Ik heb werkelijkwaar op ALLE knoppen zitten rammen... behalve de homeknop.quote:Op maandag 26 november 2012 22:28 schreef Vincent_vd het volgende:
[..]
Inderdaad
Iemand heeft duidelijk niet goed de tut gelezen ^^
Ah nja.quote:Op maandag 26 november 2012 22:34 schreef eleganza het volgende:
[..]
[..]
Ik heb werkelijkwaar op ALLE knoppen zitten rammen... behalve de homeknop.![]()
En dit is niet het eerste device dat ik flash. (ik schaam me diep XD)
Ik ga even de noob zijn. kthanksbai
Edit:
Firmware upgrade (official) T09 -> T12 via Stock Recovery
› Formatteer een microSD-kaart en zet dit bestand erop
› Start in recovery (telefoon uit, dan: volume+ & powerbutton ingedrukt houden)
› Linksonder komt te staan dat 'ie in 'recovery' gaat
› Om een upgrade uit te voeren, selecteer de .zip en laat 'em z'n magic doen
› Herstart
› Mogelijk krijg je een Chinese sta(rt-up guide, baan je hier een weg doorheen, taal veranderen doe je via settings en dan het keyboardtoetsje waar een 'A'-tje bij staat en dan de eerste regel Chinese tekens, daarna 'English'
Je hebt nu Stock Recovery en Firmware T12 zónder root en zónder Play store
Hier zie ik het ook niet instaan![]()
Bij dezen: HOME KNOP. FOR. REALZ XD
Ja toch welquote:Op maandag 26 november 2012 22:46 schreef eleganza het volgende:
@Vincent Dank voor de pdf... PLAATJES![]()
Flashen was zo gepiept
Is overigens root noodzakelijk voor werkende playstore en gapps? Wil de foon van mn zusje liever ongeroot laten, maar weet niet of het kan ;-)
Zet je het toch daarna weer uit ?quote:Op maandag 26 november 2012 22:46 schreef eleganza het volgende:
@Vincent Dank voor de pdf... PLAATJES![]()
Flashen was zo gepiept
Is overigens root noodzakelijk voor werkende playstore en gapps? Wil de foon van mn zusje liever ongeroot laten, maar weet niet of het kan ;-)
Idd je kunt root aan en uit zetten met bijvoorbeeld de app; ota root keeper..quote:
Ga ik eens proberen thanksquote:Op maandag 26 november 2012 22:20 schreef Xenorium het volgende:
Die van Nema, battery calibration. Paar keer gedaan. Ja de batterij heeft nog vage gewoonten.
Dan is deze site denk ik het goedkoopst binnen NLquote:Op maandag 26 november 2012 23:47 schreef shiznuts het volgende:
En dan is mijn aanbeveling voor een SanDisk Ultra microSDHC te gaan.![]()
Dit is de 16GB versiequote:Op dinsdag 27 november 2012 00:09 schreef shiznuts het volgende:
Oeh, da's ook niet slecht voor de 32GB-versie. Ik heb de 16GB + adapter voor 14,05 eur via mymemory.co.uk (Amazon checkout). Was destijds een actie, 9,75 pond, 5% off coupon en 1,95 verzendkosten zoiets.
Maar...quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:19 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Dit is de 16GB versie
http://www.amazon.de/SanD(...)07JTKKOG/ref=lh_ni_t
¤12,05
Zal vast nog iets bijkomen.quote:Auf Lager. Verkauft von HE Trading (beim Kauf gelten die AGB und Versandbedingungen der HE Trading GmbH)
Ja wat ik gezien heb van de Meizu MX2 ziet hij wel echt goed uit en ook zeer interessant, maar wel prijzig, wat ik zo gehoord had was het gerucht dat hij 2999 yuan zou gaan kosten.quote:Op maandag 26 november 2012 23:47 schreef shiznuts het volgende:
› Tof om foto's te zien van een N002 in het Nederlands.
› De MX2 ziet er inderdaad erg interessant uit, maar dat waren de preceeders ook wel, alleen vallen Meizu's altijd vrij duur uit voor China-maatstaven.
› Qua kaartje gewoon meteen goeie meuk kopen, daar heb je wat aan, is maar een mini-investering. De 16GB en 32GB kaartjes hebben de beste bang-for-buck. Voor pure opslag heb je natuurlijk al genoeg aan class niks, maar zoals al is gezegd, class 10 is gewoon veel fijner m.b.t. transferrates. En als je dan ook nog een UHS-I gecertificeerde neemt, kun je zo'n kaartje ook eens voor leukere doeleinden gebruiken, óf in ieder geval langer mee vooruit omdat 'ie niet zo snel achterhaald is. En dan is mijn aanbeveling voor een SanDisk Ultra microSDHC te gaan.Die zijn w.m.b. het meest awesome. Ook de Samsung-kaartjes zijn fijn. Die dingen raken niet corrupt, gauw kapot en zijn X-ray, temperature en shock-proof enzo. Ook nog mooie garantie op, ga dus niet kijken in Chinashops en op eBay/Marktplaats, maar ff langs Tweakers Pricewatch (Dataio is vaak ok)/Amazon.
› Chinaphone = garant voor een beetje aankloten/stoeien. Die stapjes die ik noemde waren niet al te uitgebreid gedetailleerd, ging meer om een actuele recap van de meest kritische stappen, niet zozeer het uitvogelen van het indrukken van een home-knopje.Maar gelukkig kwam de kat op z'n pootjes terecht.
Ik ben er een jaar ongeveer, dus ik kan in principe even wachten voor betere modellenquote:Op dinsdag 27 november 2012 00:40 schreef shiznuts het volgende:
Haal een Huawei (Ascend D1 met 2600mAh of de Honor II (als 'ie er dan al is)), zou ik zeggen.
Als je er wat langer bent komen misschien wat van die 'expected' modellen uit of de Honor II met 2GB.
De Dream S klinkt eigenlijk wel erg ok qua specs/geopperde prijs.
Ik weet wel niet in hoe verre de Chinese telefoons in Hongkong verkrijgbaar zijn, maar ik zou ook dan kijken voor de Huawei Honor 2, maar nog even geduld de 2GB versie is helemaal nog niet goed leverbaar.quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:44 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik ben er een jaar ongeveer, dus ik kan in principe even wachten voor betere modellen
ThanksGewoon allemaal Android toestellen neem ik aan!?
Wat zijn de specs/geopperde prijs van de Dream S?
Inderdaad goede tip, op 2 dagen waren de hoesjes thuis.quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:20 schreef RobertNL het volgende:
Vandaag hier een hoesje van Ebay voor mijn G3 binnen gekregen. Maar helaas paste het niet.
Gelukkig is er een andere China phone waar hij wel perfect omheen past.
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Hij is niet heel netjes uitgesneden boven waar het ''riempje'' in valt. Maar even met een schaartje er bij langs geweest en het ziet er nu prima uit.
Telefoon blijft er ook mooi slank doorZelfde soort hoesjes (Wellicht zijn dit de afkeur?) heb ik ook gehad voor mijn vorige toestel en dat beviel prima.
Voor het geld hoef je het niet te laten:
http://www.ebay.com/itm/181025072814?var=480201716725 (one X white)
(wie het ook was die te tip gaf bedanktal was de tip voor de Jiayu
).
Voordeel van Android is dat het een zeer open systeem is. Als jij twijfels hebt kan je zelf die ROM gaan doorspitten.quote:Op dinsdag 27 november 2012 07:07 schreef Creqaw het volgende:
<paranoia>
Dus wat is de kans dat op al die Chinese telefoons spyware zit ingebouwd diep in het Android OS om de gebruikers te checken op wat ze doen?
</paranoia>
Ga ik doen, om 18:30uur (tijd in Bejing) is de start van de onthulling. Over 2 uurtjes vanaf nu dus. Nog even geduld hebbenquote:Op maandag 26 november 2012 17:44 schreef nodig het volgende:
[..]
En dan wel even hier alle info posten hé
Dat schiet tenminste op, de gratis verzending heeft iig geen haastquote:Op dinsdag 27 november 2012 08:59 schreef henkieve het volgende:
Vandaag hopelijk de neo ontvangen... hij is nu in amsterdam.
order@ LT en shipment via dhl.
Tuesday, November 27, 2012 Location Time
14 Arrived at Delivery Facility in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 08:01
Uurtje nogquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:34 schreef Bartje1981 het volgende:
[..]
Ga ik doen, om 18:30uur (tijd in Bejing) is de start van de onthulling. Over 2 uurtjes vanaf nu dus. Nog even geduld hebben
Ja!quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:34 schreef bartvdg het volgende:
Hey , is dit geen NEO?
Begrijpen wie begrijpen kan...![]()
http://lightake.com/detai(...)CDMA_4GB_Black-59865
Wel een extra batterij, 4 gig kaartje en jazeker zelfs een 3d brilletjequote:Op dinsdag 27 november 2012 10:34 schreef bartvdg het volgende:
Hey , is dit geen NEO?
512mb ;-)quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:42 schreef bartvdg het volgende:
[..]
Wel een extra batterij, 4 gig kaartje en jazeker zelfs een 3d brilletje.... Voor de rest zie ik weinig verschil of heb ik iets over het hoofd gezien?
Dus je was in totaal iets meer dan ¤200 kwijt?!quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:54 schreef eleganza het volgende:
Trouwens ter referentie voor toekomstige bestellers.... Lightake besteld, + dhl shipping a 19 dollar. Dus 165 voor foon, 15 voor batterij, 2 hoesjes en 2 screenprotectors.Dhl kostte mij nog 25 euro (24,78) (had er de gehele zooi aan hoesjes extra batterij en dergelijke bij besteld dus zat daarmee boven de 50 dollar, ze schreven oop dat die extra zooi ook nog wat kostte xD )
Dhl heeft overigens de verpakkingszak nog open gemaakt. Het zakje waarinntelefoon en co zaten was niet opengemaakt.
Lightake verkoopt geen Neo meer. Waarschijnlijk is dit de vervangerquote:Op dinsdag 27 november 2012 10:34 schreef bartvdg het volgende:
Hey , is dit geen NEO?
Lightake verkoopt de neo nog wel? :pquote:Op dinsdag 27 november 2012 10:57 schreef elinx het volgende:
[..]
Lightake verkoopt geen Neo meer. Waarschijnlijk is dit de vervanger
Klopt. Maar ik heb al zat telefoons en tablets uit china gehaald, evenals een hoop andere meuk, dus ik weet dat het vaak wel goed zit. Overigens koop ik liever volgend jaar weer een nieuwe chinafoon mocht ie kapot gaan dan dat ik hier in NL 600 euro neertel voor een toestel wat vergelijkbaar is en geen leuk aanklootproces heeftquote:Op dinsdag 27 november 2012 10:57 schreef SittingDuck het volgende:
[..]
Dus je was in totaal iets meer dan ¤200 kwijt?!
..en dan heb je garantie in Verweggistan
Ja ik acht de kans om een bepaald mobieltje in Shenzhen te vinden ook grotere, maar dan nog hier komen tig kleine merkjes langs en die verkopen volgens mij meeste van hun smartphones online.quote:Op dinsdag 27 november 2012 01:04 schreef shiznuts het volgende:
Denk dat je je daar totaal op verkijkt. Gewoon ff in Shenzhen rondshoppen.
sluit ik mij helemaal bij aanquote:Op dinsdag 27 november 2012 11:52 schreef eleganza het volgende:
Klopt. Maar ik heb al zat telefoons en tablets uit china gehaald, evenals een hoop andere meuk, dus ik weet dat het vaak wel goed zit. Overigens koop ik liever volgend jaar weer een nieuwe chinafoon mocht ie kapot gaan dan dat ik hier in NL 600 euro neertel voor een toestel wat vergelijkbaar is en geen leuk aanklootproces heeft Ieder zn ding he!
gratis verzending heeft absoluut geen haast,neemt de touristen route en doet heerlijk rustig aan:)quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:14 schreef Tonkey het volgende:
Dat schiet tenminste op, de gratis verzending heeft iig geen haast "Updated: 10 days 20 hours ago." Nog altijd onderweg in het vliegtuig ofzo dus.. xD
Als jij het kan lezen: http://www.eprice.com.hk/mobile/talk/4567/48742/1/quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:21 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Uurtje nog!. Is er ergens een stream? (liefst tekst
)
Die link kwam ik ook net tegen ja. Maar geen HSPA? Dat zou wel een hele erge misser zijn......quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:19 schreef Diqiu-Long het volgende:
Nee ik kan geen Chinees lezen en mijn notebook is weg voor reparatie en de Google chrome op Nexus 7 vertaald niet de Chinese webpagina's wat de Chrome op pc wel gewoon kan.
http://www.gizmochina.com/2012/11/26/meizu-mx2-is-unveiled/
Dus dit artikeltje even lezen, uit de specificaties zag ik dat hij een A9 CPU heeft van Samsung.
Oh hij ondersteund maar een 3G frequentie 适用频率:900/1800MHz(2G),2100MHz(3G).
Die smalle bezel zou tot gevolg hebben dat 4.4 = 4.7.
Jawel dat heeft ie wel, alleen de nieuwere variant heet HSPA+.quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:31 schreef Bartje1981 het volgende:
[..]
Die link kwam ik ook net tegen ja. Maar geen HSPA? Dat zou wel een hele erge misser zijn......
edit:
Dit staat weer op android-sale.com waar hij te pre orderen is:
Connectivity Technology: GSM/GPRS/EDGE/WCDMA/HSPA+
Network Band: 2G GSM 900/1800 MHz & 3G HSPA+ 2100MHZ
Zou dus wel HSPA hebben volgens die specs. Kan ook bijna niet anders lijkt me.
Je hebt een overstap van een paar uur? Is het dan niet de bedoeling dat je op het vliegveld blijft? Want eer je echt in Hongkong bent ben je al een uur verder.quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:29 schreef ikbenik het volgende:
Over een tijdje heb ik een enkele uren durende overstap op Hong Kong airport. Weet iemand of het nog de moeite waard is om daar naar telefoons te kijken? Kan ik eigenlijk wel bij zulke winkels komen (noob met verre reizen)? Of zijn de prijzen dusdanig hoog, dat ik maar beter gewoon online kan bestellen?
Lijkt me lastig om er daar 1 te vinden, volgens mijn zijn die liegvelden gericht op de internationale bezoekers Dus niet de gadget freaks die een chinaphone willen shoppenquote:Op dinsdag 27 november 2012 14:34 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Jawel dat heeft ie wel, alleen de nieuwere variant heet HSPA+.
[..]
Je hebt een overstap van een paar uur? Is het dan niet de bedoeling dat je op het vliegveld blijft? Want eer je echt in Hongkong bent ben je al een uur verder.
Vliegveld ligt namelijk op dat eilandje wat bij Hongkong hoort. Maar je kun in winkels op het vliegveld kijken lijkt me.
Wilt niet zeggen dat er geen Huawei ofzo te vinden is, natuurlijk gaan ze geen kleine Shenzhen merkjes kopen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:05 schreef jopiede het volgende:
[..]
Lijkt me lastig om er daar 1 te vinden, volgens mijn zijn die liegvelden gericht op de internationale bezoekers Dus niet de gadget freaks die een chinaphone willen shoppen
LT heeft trouwens vandaag ook mijn NEO geshipped, via airmail(alle tijd) maar de trackingcode staat op processing. Heb ik nog nooit gehad, zou wel iets met die global mail zijn
Fijn, goed gedaan Xenorium!quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:25 schreef Xenorium het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Joepie, sommige kleine dingen zijn nog in Engels maar grotendeels Nederlands. Met dank aan een Taiwanees die mij hielp.
Je kan ze nu al een berichtje sturen via twitterquote:Op dinsdag 27 november 2012 17:31 schreef Creqaw het volgende:
SingPost heeft mijn Umi gisteravond in NL afgeleverd en de tracking is ook updated nu. Ik moet nu zeker 2-3 dagen wachten en daarna PostNL gaan stalken?
Het zit toch eerst een dag ofzo vast bij douane? Maar ik stuur ze nu wel een DM.quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:34 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Je kan ze nu al een berichtje sturen via twitter
Zo lang duurt het niet als het eenmaal in NL is toch?
https://twitter.com/PostNLWebcare
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |