Ik ben er een jaar ongeveer, dus ik kan in principe even wachten voor betere modellenquote:Op dinsdag 27 november 2012 00:40 schreef shiznuts het volgende:
Haal een Huawei (Ascend D1 met 2600mAh of de Honor II (als 'ie er dan al is)), zou ik zeggen.
Als je er wat langer bent komen misschien wat van die 'expected' modellen uit of de Honor II met 2GB.
De Dream S klinkt eigenlijk wel erg ok qua specs/geopperde prijs.
Ik weet wel niet in hoe verre de Chinese telefoons in Hongkong verkrijgbaar zijn, maar ik zou ook dan kijken voor de Huawei Honor 2, maar nog even geduld de 2GB versie is helemaal nog niet goed leverbaar.quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:44 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik ben er een jaar ongeveer, dus ik kan in principe even wachten voor betere modellen
ThanksGewoon allemaal Android toestellen neem ik aan!?
Wat zijn de specs/geopperde prijs van de Dream S?
Inderdaad goede tip, op 2 dagen waren de hoesjes thuis.quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:20 schreef RobertNL het volgende:
Vandaag hier een hoesje van Ebay voor mijn G3 binnen gekregen. Maar helaas paste het niet.
Gelukkig is er een andere China phone waar hij wel perfect omheen past.
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Hij is niet heel netjes uitgesneden boven waar het ''riempje'' in valt. Maar even met een schaartje er bij langs geweest en het ziet er nu prima uit.
Telefoon blijft er ook mooi slank doorZelfde soort hoesjes (Wellicht zijn dit de afkeur?) heb ik ook gehad voor mijn vorige toestel en dat beviel prima.
Voor het geld hoef je het niet te laten:
http://www.ebay.com/itm/181025072814?var=480201716725 (one X white)
(wie het ook was die te tip gaf bedanktal was de tip voor de Jiayu
).
Voordeel van Android is dat het een zeer open systeem is. Als jij twijfels hebt kan je zelf die ROM gaan doorspitten.quote:Op dinsdag 27 november 2012 07:07 schreef Creqaw het volgende:
<paranoia>
Dus wat is de kans dat op al die Chinese telefoons spyware zit ingebouwd diep in het Android OS om de gebruikers te checken op wat ze doen?
</paranoia>
Ga ik doen, om 18:30uur (tijd in Bejing) is de start van de onthulling. Over 2 uurtjes vanaf nu dus. Nog even geduld hebbenquote:Op maandag 26 november 2012 17:44 schreef nodig het volgende:
[..]
En dan wel even hier alle info posten hé
Dat schiet tenminste op, de gratis verzending heeft iig geen haastquote:Op dinsdag 27 november 2012 08:59 schreef henkieve het volgende:
Vandaag hopelijk de neo ontvangen... hij is nu in amsterdam.
order@ LT en shipment via dhl.
Tuesday, November 27, 2012 Location Time
14 Arrived at Delivery Facility in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 08:01
Uurtje nogquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:34 schreef Bartje1981 het volgende:
[..]
Ga ik doen, om 18:30uur (tijd in Bejing) is de start van de onthulling. Over 2 uurtjes vanaf nu dus. Nog even geduld hebben
Ja!quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:34 schreef bartvdg het volgende:
Hey , is dit geen NEO?
Begrijpen wie begrijpen kan...![]()
http://lightake.com/detai(...)CDMA_4GB_Black-59865
Wel een extra batterij, 4 gig kaartje en jazeker zelfs een 3d brilletjequote:Op dinsdag 27 november 2012 10:34 schreef bartvdg het volgende:
Hey , is dit geen NEO?
512mb ;-)quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:42 schreef bartvdg het volgende:
[..]
Wel een extra batterij, 4 gig kaartje en jazeker zelfs een 3d brilletje.... Voor de rest zie ik weinig verschil of heb ik iets over het hoofd gezien?
Dus je was in totaal iets meer dan ¤200 kwijt?!quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:54 schreef eleganza het volgende:
Trouwens ter referentie voor toekomstige bestellers.... Lightake besteld, + dhl shipping a 19 dollar. Dus 165 voor foon, 15 voor batterij, 2 hoesjes en 2 screenprotectors.Dhl kostte mij nog 25 euro (24,78) (had er de gehele zooi aan hoesjes extra batterij en dergelijke bij besteld dus zat daarmee boven de 50 dollar, ze schreven oop dat die extra zooi ook nog wat kostte xD )
Dhl heeft overigens de verpakkingszak nog open gemaakt. Het zakje waarinntelefoon en co zaten was niet opengemaakt.
Lightake verkoopt geen Neo meer. Waarschijnlijk is dit de vervangerquote:Op dinsdag 27 november 2012 10:34 schreef bartvdg het volgende:
Hey , is dit geen NEO?
Lightake verkoopt de neo nog wel? :pquote:Op dinsdag 27 november 2012 10:57 schreef elinx het volgende:
[..]
Lightake verkoopt geen Neo meer. Waarschijnlijk is dit de vervanger
Klopt. Maar ik heb al zat telefoons en tablets uit china gehaald, evenals een hoop andere meuk, dus ik weet dat het vaak wel goed zit. Overigens koop ik liever volgend jaar weer een nieuwe chinafoon mocht ie kapot gaan dan dat ik hier in NL 600 euro neertel voor een toestel wat vergelijkbaar is en geen leuk aanklootproces heeftquote:Op dinsdag 27 november 2012 10:57 schreef SittingDuck het volgende:
[..]
Dus je was in totaal iets meer dan ¤200 kwijt?!
..en dan heb je garantie in Verweggistan
Ja ik acht de kans om een bepaald mobieltje in Shenzhen te vinden ook grotere, maar dan nog hier komen tig kleine merkjes langs en die verkopen volgens mij meeste van hun smartphones online.quote:Op dinsdag 27 november 2012 01:04 schreef shiznuts het volgende:
Denk dat je je daar totaal op verkijkt. Gewoon ff in Shenzhen rondshoppen.
sluit ik mij helemaal bij aanquote:Op dinsdag 27 november 2012 11:52 schreef eleganza het volgende:
Klopt. Maar ik heb al zat telefoons en tablets uit china gehaald, evenals een hoop andere meuk, dus ik weet dat het vaak wel goed zit. Overigens koop ik liever volgend jaar weer een nieuwe chinafoon mocht ie kapot gaan dan dat ik hier in NL 600 euro neertel voor een toestel wat vergelijkbaar is en geen leuk aanklootproces heeft Ieder zn ding he!
gratis verzending heeft absoluut geen haast,neemt de touristen route en doet heerlijk rustig aan:)quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:14 schreef Tonkey het volgende:
Dat schiet tenminste op, de gratis verzending heeft iig geen haast "Updated: 10 days 20 hours ago." Nog altijd onderweg in het vliegtuig ofzo dus.. xD
Als jij het kan lezen: http://www.eprice.com.hk/mobile/talk/4567/48742/1/quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:21 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Uurtje nog!. Is er ergens een stream? (liefst tekst
)
Die link kwam ik ook net tegen ja. Maar geen HSPA? Dat zou wel een hele erge misser zijn......quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:19 schreef Diqiu-Long het volgende:
Nee ik kan geen Chinees lezen en mijn notebook is weg voor reparatie en de Google chrome op Nexus 7 vertaald niet de Chinese webpagina's wat de Chrome op pc wel gewoon kan.
http://www.gizmochina.com/2012/11/26/meizu-mx2-is-unveiled/
Dus dit artikeltje even lezen, uit de specificaties zag ik dat hij een A9 CPU heeft van Samsung.
Oh hij ondersteund maar een 3G frequentie 适用频率:900/1800MHz(2G),2100MHz(3G).
Die smalle bezel zou tot gevolg hebben dat 4.4 = 4.7.
Jawel dat heeft ie wel, alleen de nieuwere variant heet HSPA+.quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:31 schreef Bartje1981 het volgende:
[..]
Die link kwam ik ook net tegen ja. Maar geen HSPA? Dat zou wel een hele erge misser zijn......
edit:
Dit staat weer op android-sale.com waar hij te pre orderen is:
Connectivity Technology: GSM/GPRS/EDGE/WCDMA/HSPA+
Network Band: 2G GSM 900/1800 MHz & 3G HSPA+ 2100MHZ
Zou dus wel HSPA hebben volgens die specs. Kan ook bijna niet anders lijkt me.
Je hebt een overstap van een paar uur? Is het dan niet de bedoeling dat je op het vliegveld blijft? Want eer je echt in Hongkong bent ben je al een uur verder.quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:29 schreef ikbenik het volgende:
Over een tijdje heb ik een enkele uren durende overstap op Hong Kong airport. Weet iemand of het nog de moeite waard is om daar naar telefoons te kijken? Kan ik eigenlijk wel bij zulke winkels komen (noob met verre reizen)? Of zijn de prijzen dusdanig hoog, dat ik maar beter gewoon online kan bestellen?
Lijkt me lastig om er daar 1 te vinden, volgens mijn zijn die liegvelden gericht op de internationale bezoekers Dus niet de gadget freaks die een chinaphone willen shoppenquote:Op dinsdag 27 november 2012 14:34 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Jawel dat heeft ie wel, alleen de nieuwere variant heet HSPA+.
[..]
Je hebt een overstap van een paar uur? Is het dan niet de bedoeling dat je op het vliegveld blijft? Want eer je echt in Hongkong bent ben je al een uur verder.
Vliegveld ligt namelijk op dat eilandje wat bij Hongkong hoort. Maar je kun in winkels op het vliegveld kijken lijkt me.
Wilt niet zeggen dat er geen Huawei ofzo te vinden is, natuurlijk gaan ze geen kleine Shenzhen merkjes kopen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:05 schreef jopiede het volgende:
[..]
Lijkt me lastig om er daar 1 te vinden, volgens mijn zijn die liegvelden gericht op de internationale bezoekers Dus niet de gadget freaks die een chinaphone willen shoppen
LT heeft trouwens vandaag ook mijn NEO geshipped, via airmail(alle tijd) maar de trackingcode staat op processing. Heb ik nog nooit gehad, zou wel iets met die global mail zijn
Fijn, goed gedaan Xenorium!quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:25 schreef Xenorium het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Joepie, sommige kleine dingen zijn nog in Engels maar grotendeels Nederlands. Met dank aan een Taiwanees die mij hielp.
Je kan ze nu al een berichtje sturen via twitterquote:Op dinsdag 27 november 2012 17:31 schreef Creqaw het volgende:
SingPost heeft mijn Umi gisteravond in NL afgeleverd en de tracking is ook updated nu. Ik moet nu zeker 2-3 dagen wachten en daarna PostNL gaan stalken?
Het zit toch eerst een dag ofzo vast bij douane? Maar ik stuur ze nu wel een DM.quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:34 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Je kan ze nu al een berichtje sturen via twitter
Zo lang duurt het niet als het eenmaal in NL is toch?
https://twitter.com/PostNLWebcare
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |