abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119638691
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 14:47 schreef shiznuts het volgende:

Je kunt niet eens foto's maken zonder microSD-kaart. :P

Maar om alles werkend te krijgen en van alle mogelijkheden gebruik te maken kun je sowieso het beste ff T12 mét CWM Recovery, ROOT en gapps hebben. En dan is het wel zo handig als je een microSD-kaart hebt om 'update from sd' uit te voeren in de recoverymenu's.
Je kunt wel degelijk foto's maken zonder sd kaartje in je Neo hoor..

@Vincent.apps worden geïnstalleerd naar intern of sd aan de hand van voorkeur van de app maker

Dus Standaard komen ze intern en afhankelijk van de maker heb je de mogelijkheid om hem naar je sd te verplaatsen

[ Bericht 5% gewijzigd door Downstar op 26-11-2012 15:00:23 ]
pi_119638998
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2012 14:54 schreef Downstar het volgende:

[..]

Je kunt wel degelijk foto's maken zonder sd kaartje in je Neo hoor..

@Vincent.apps worden geïnstalleerd naar intern of sd aan de hand van voorkeur van de app maker

Dus Standaard komen ze intern en afhankelijk van de maker heb je de mogelijkheid om hem naar je sd te verplaatsen
Ja naar sd verplaatsen weet ik, maar standaard staan ze toch op intern, dus mij lijkt het dat zijn probleem ergens anders ligt dan bij het wel of niet hebben van een externe sd kaart :)

supayoshii zou het kunnen dat je misschien iets te veel gedelete hebt gij titanium backup ofzo? Eén of andere system file... :p
pi_119640336
Ben aan het kloten met de APKs. De launcher geeft error en nog wat dingen. Maar het kan dus wel Met Odex en APK.

Heb weer terug geflashed nu naar stock T12 omdat ik de launcher nog niet aan de praat kreeg.

Maar het was leuk voor the while it lasted. :P
pi_119640645
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 15:39 schreef Xenorium het volgende:
Ben aan het kloten met de APKs. De launcher geeft error en nog wat dingen. Maar het kan dus wel Met Odex en APK.

Heb weer terug geflashed nu naar stock T12 omdat ik de launcher nog niet aan de praat kreeg.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Maar het was leuk voor the while it lasted. :P
Amai, een Neo in het Nederlands! Mooi :)
I love the smell of china electroncs in the morning!
  maandag 26 november 2012 @ 15:54:29 #205
97745 Thorical
finding a way
pi_119640741
Ik heb de achterkantjes en screenprotectors al binnen nu alleen mijn Neo nog.
Afgelopen vrijdag nog om een tracking nummer gevraagd maar er is nog niets bekent bij TNT.
pi_119641820
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 15:39 schreef Xenorium het volgende:
............
Ik ben met APK Fire aan de slag geweest en de system apk's van de G3. Ik heb daarbij de odex bestanden genegeerd, alleen om te bekijken hoe handig een batch script werkt met de apk's.

Op zich gaat dat heel goed en kon ik veel systeembestanden voorzien van meer talen, dus zou het prima achteraf toegevoegd kunnen worden.
Ik mis echter de ervaring om met deodexer of ROM kitchen eerst alle odex en apk bestanden weer te koppelen, de taal toe te voegen, de apk's weer te splitsen en er een werkende ROM.zip van te bakken.

Eerlijk gezegd onbreekt het me ook aan tijd om in het gehele proces te investeren. Bovendien gaan de updates van de Neo in een redelijk hoog tempo en moet je dit proces dan ook iedere keer door.

Ik hoop dan ook dat Neo overweegt om zelf een Multi language ROM uit te geven.
pi_119641955
[..] foutje

[ Bericht 49% gewijzigd door elinx op 26-11-2012 16:33:17 (quote ipv edit) ]
pi_119643606
Vandaag m'n NEO binnen gekregen. Gelijk geroot :7
Tutorial van Downstar gevolgd, alles werkte perfect!
pi_119643805
De 27ste is in Bejing de presentatie van de Meizu MX2. Nu is het daar ondertussen al de 27ste, dus morgen als ik wakker word, meteen maar naar verslagen zoeken van die presentatie. Na alle foto's en filmpjes heeft dat toestel toch echt wel mijn aandacht getrokken. Nu nog afwachten wat de rest van de specs, en de eerste indrukken zijn.
Music was my first love, and it will be my last.
pi_119644618
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 17:19 schreef Bartje1981 het volgende:
De 27ste is in Bejing de presentatie van de Meizu MX2. Nu is het daar ondertussen al de 27ste, dus morgen als ik wakker word, meteen maar naar verslagen zoeken van die presentatie. Na alle foto's en filmpjes heeft dat toestel toch echt wel mijn aandacht getrokken. Nu nog afwachten wat de rest van de specs, en de eerste indrukken zijn.
En dan wel even hier alle info posten hé ^O^
pi_119644636
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 14:29 schreef supayoshii het volgende:
Fruit Ninja, POP classic, en NFS.Geen micro sd kaart nog zometeen hopelijk.Morgen eentje binnen van 32 GB Mhm, het gaat fout bij het opstart scherm meteen Loopt die vast en terug naar home screen
ga maar meteen 32gb kaart bestellen als ik dit zo lees, waar heb je die van jou besteld is vry snel binnen dan.

volgens mij had downstar een scherpe aanbieding gevonden op internet, wie heeft nog tips voor gunstige prijs en waar moet sd kaart aan voldoen qua specs??
  maandag 26 november 2012 @ 17:54:23 #212
226208 penningmaniac
Enjoy the ride!
pi_119644987
quote:
10s.gif Op maandag 26 november 2012 17:44 schreef vuurpaard66 het volgende:

[..]

ga maar meteen 32gb kaart bestellen als ik dit zo lees, waar heb je die van jou besteld is vry snel binnen dan.

volgens mij had downstar een scherpe aanbieding gevonden op internet, wie heeft nog tips voor gunstige prijs en waar moet sd kaart aan voldoen qua specs??
http://www.dataio.nl/shop(...)lass-10-samsung.html :)
pi_119645064
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 17:54 schreef penningmaniac het volgende:
http://www.dataio.nl/shop(...)lass-10-samsung.html
yess die zzocht ik..ga ervan stotteren :Y
  maandag 26 november 2012 @ 18:06:11 #214
97745 Thorical
finding a way
pi_119645324
quote:
10s.gif Op maandag 26 november 2012 17:56 schreef vuurpaard66 het volgende:

[..]

yess die zzocht ik..ga ervan stotteren :Y
Hij is nu alleen een stuk duurder in iedergeval de 16 GB versie. Daar hebben we toen ¤ 14,70 voor betaald free shipping nu willen ze er ¤19 voor hebben.
pi_119646140
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 18:06 schreef Thorical het volgende:
Hij is nu alleen een stuk duurder in iedergeval de 16 GB versie. Daar hebben we toen ¤ 14,70 voor betaald free shipping nu willen ze er ¤19 voor hebben.
ja ik zie het, is 16gb dan ook voldoende of adviseer je gewoon meteen voor 32gb te gaan? mochten ze dan 32 niet op voorraad hebben bestel ik de 16.
pi_119648356
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 13:14 schreef glsf het volgende:
Neo N02-M is niet meer in de aanbieding bij Lightake.
Idd. Gelukkig zaterdag de mijne besteld :-)
pi_119648917
quote:
10s.gif Op maandag 26 november 2012 18:31 schreef vuurpaard66 het volgende:

[..]

ja ik zie het, is 16gb dan ook voldoende of adviseer je gewoon meteen voor 32gb te gaan? mochten ze dan 32 niet op voorraad hebben bestel ik de 16.
Heel erg afhankelijk van wat je zelf erop wil gaan zetten, maar voor de gemiddelde gebruiker is
16 GB al veeeeeel te veeeeel :P..

Zie idd dat het kaartje dat ik aanrade nu opeens 19 euro moet kosten.. :+
zelf idd 2 weken terug 14 voor betaald, en hij was 2 weken daarvoor zelfs nog 11 euro ofzo bij de mediamarkt ;)
pi_119649092
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 19:42 schreef Downstar het volgende:

[..]
Zie idd dat het kaartje dat ik aanrade nu opeens 19 euro moet kosten.. :+
zelf idd 2 weken terug 14 voor betaald, en hij was 2 weken daarvoor zelfs nog 11 euro ofzo bij de mediamarkt ;)
http://www.hardwarewebwin(...)&utm_source=tweakers
Hier ¤ 16,78
pi_119649154
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 19:42 schreef Downstar het volgende:
Heel erg afhankelijk van wat je zelf erop wil gaan zetten, maar voor de gemiddelde gebruiker is16 GB al veeeeeel te veeeeel .. Zie idd dat het kaartje dat ik aanrade nu opeens 19 euro moet kosten.. zelf idd 2 weken terug 14 voor betaald, en hij was 2 weken daarvoor zelfs nog 11 euro ofzo bij de mediamarkt
mazzelaar :)
ik ga dan voor16gb want doe niet zoveel...beetje internet,whatsapp en mail...heel af en toe een spel.
maar lang niet zoveel als jullie ermee doen.dus zonde van extra geheugen
pi_119649167
quote:
Ohja, nouja iets goedkoper verkrijgbaar dus :P
maar ik raad dus dat kaartje aan voor de gemiddelde gebruiker ;)

quote:
10s.gif Op maandag 26 november 2012 19:47 schreef vuurpaard66 het volgende:

[..]

mazzelaar :)
ik ga dan voor16gb want doe niet zoveel...beetje internet,whatsapp en mail...heel af en toe een spel.
maar lang niet zoveel als jullie ermee doen.dus zonde van extra geheugen
Nouja met internet, whatsapp en mail. zou je met een 4-8 GB kaartje wel vooruit kunnen :P

SD kaartje gebruik je voornamelijk om muziek, fotos enzo op te slaan..
ik hem momenteel een overkill aan muziek dr op staan (+-3000 nrs ofzo :P?).. en nog ruimte voor fotos/filmpjes nemen en backups.. ( 16 GB kaartje)

Of je gebruikt je SD kaartje voor wat grotere apps, denkend aan spellen als fifa 12, NFS etc.

dus zelf even beoordelen hoeveel je zal gebruiken. anders gewoon deze nemen:

http://www.digitalsonline(...)10/mic8gbsa-c10.html
pi_119649429
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 19:47 schreef Downstar het volgende:
quote: Op maandag 26 november 2012 19:46 schreef AnimeFan het volgende:[..]http://www.hardwarewebwin(...)&utm_source=tweakersHier ¤ 16,78Ohja, nouja iets goedkoper verkrijgbaar dus maar ik raad dus dat kaartje aan voor de gemiddelde gebruiker
zo te zien is class 10 wel een eis dus geen class 4 nemen ivm snelheid denk ik...toch?
zag wat aanbiedingen op marktplaats maar dar zyn vnl class4 en absoluut geen samsung of sandisk..maar meer transcend,kingston en extrememory en hoogste classe was 6
pi_119649457
Mijn HTC Sensation heeft de geest gegeven en Chinese phones worden steeds volwassener.

Aangezien ik de prijzen van telefoons met of zonder abbo hier in Nederland schandalig vind is aan China phone heel aantrekkelijk.

In principe is de volgende situatie dus mogelijk: ik koop een dual sim phone uit china en ik bestel een Internet only abbo (bijv bij Hi voor 7,50e per maand) en neem een prepaid kaartje erbij.
Ik kan dan op twee nummers bereikt worden, heb overal internet en kan bellen zolang ik genoeg tegoed heb?

Dat zou namelijk wel een ideale situatie zijn. Waar ik nu 750 euro totaal inclusief abbo betaal over 2 jaar, zou ik in de bovenstaande situatie voor ~300 euro een telefoon + internet voor 2 jaar betalen (+ bellen/sms tegoed).
pi_119649625
quote:
10s.gif Op maandag 26 november 2012 19:53 schreef vuurpaard66 het volgende:

[..]

zo te zien is class 10 wel een eis dus geen class 4 nemen ivm snelheid denk ik...toch?
zag wat aanbiedingen op marktplaats maar dar zyn vnl class4 en absoluut geen samsung of sandisk..maar meer transcend,kingston en extrememory en hoogste classe was 6
Ik raad je aan om niet via marktplaats te kopen, daar zitten vaak dubieuze verkopers,
met nep kaartjes ( uit china) waarbij de snelheden niet kloppen, of uberhaupt het aantal GBs niet eens echt is!

Koop je spul gewoon bij de shops die wij aanraden, dat zijn betrouwbare shops met echt geheugen..

Class 4 kan je wel nemen, echter wanneer je van plan bent om apps naar je SD kaart te verplaatsen
(ipv op het interne geheugen) komt dan vaak de snelheid van z'n class 4 kaartje om de hoek kijken..
Die is dus niet enorm hoog, wat weer vetraging oplevert bij het openen/gebruiken van een app..

Vandaar dat wij dus minimaal class 6 of 10 aanraden, die kunnen met gemak de snelheid aan
en veroorzaken dus geen hinder bij het openen van apps..

Waarom we class 10 aanraden ipv 6, is voornamelijk omdat de prijs verschillen niet echt heel erg schokkend zijn, en dan kun je dus beter voor die class 10 gaan ( die op dit moment het snelste is Wat normaal leverbaar is voor normale consument, afgezien van de speciale classes als UHS-1 etc)
pi_119650052
Hmm gek genoeg word bij mij steeds de orginele stock recovery weer geplaatst
als ik mijn telefoon reboot ofzo..

ook als ik in cmwr dus aangeef dat ik niet wil dat hij de stockrecovery weer terug zet.. :P
pi_119650081
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 19:57 schreef Downstar het volgende:
Ik raad je aan om niet via marktplaats te kopen, daar zitten vaak dubieuze verkopers,met nep kaartjes ( uit china) waarbij de snelheden niet kloppen, of uberhaupt het aantal GBs niet eens echt is!Koop je spul gewoon bij de shops die wij aanraden, dat zijn betrouwbare shops met echt geheugen..Class 4 kan je wel nemen, echter wanneer je van plan bent om apps naar je SD kaart te verplaatsen(ipv op het interne geheugen) komt dan vaak de snelheid van z'n class 4 kaartje om de hoek kijken..Die is dus niet enorm hoog, wat weer vetraging oplevert bij het openen/gebruiken van een app..Vandaar dat wij dus minimaal class 6 of 10 aanraden, die kunnen met gemak de snelheid aanen veroorzaken dus geen hinder bij het openen van apps..Waarom we class 10 aanraden ipv 6, is voornamelijk omdat de prijs verschillen niet echt heel erg schokkend zijn, en dan kun je dus beter voor die class 10 gaan ( die op dit moment het snelste is Wat normaal leverbaar is voor normale consument, afgezien van de speciale classes als UHS-1 etc)
ok hier kan ik wat mee..bedankt voor heldere advies
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')