Je kunt wel degelijk foto's maken zonder sd kaartje in je Neo hoor..quote:Op maandag 26 november 2012 14:47 schreef shiznuts het volgende:
Je kunt niet eens foto's maken zonder microSD-kaart.
Maar om alles werkend te krijgen en van alle mogelijkheden gebruik te maken kun je sowieso het beste ff T12 mét CWM Recovery, ROOT en gapps hebben. En dan is het wel zo handig als je een microSD-kaart hebt om 'update from sd' uit te voeren in de recoverymenu's.
Ja naar sd verplaatsen weet ik, maar standaard staan ze toch op intern, dus mij lijkt het dat zijn probleem ergens anders ligt dan bij het wel of niet hebben van een externe sd kaartquote:Op maandag 26 november 2012 14:54 schreef Downstar het volgende:
[..]
Je kunt wel degelijk foto's maken zonder sd kaartje in je Neo hoor..
@Vincent.apps worden geïnstalleerd naar intern of sd aan de hand van voorkeur van de app maker
Dus Standaard komen ze intern en afhankelijk van de maker heb je de mogelijkheid om hem naar je sd te verplaatsen
Amai, een Neo in het Nederlands! Mooiquote:Op maandag 26 november 2012 15:39 schreef Xenorium het volgende:
Ben aan het kloten met de APKs. De launcher geeft error en nog wat dingen. Maar het kan dus wel Met Odex en APK.
Heb weer terug geflashed nu naar stock T12 omdat ik de launcher nog niet aan de praat kreeg.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar het was leuk voor the while it lasted.
Ik ben met APK Fire aan de slag geweest en de system apk's van de G3. Ik heb daarbij de odex bestanden genegeerd, alleen om te bekijken hoe handig een batch script werkt met de apk's.quote:Op maandag 26 november 2012 15:39 schreef Xenorium het volgende:
Ben aan het kloten met de APKs. De launcher geeft error en nog wat dingen. Maar het kan dus wel Met Odex en APK.
............
En dan wel even hier alle info posten héquote:Op maandag 26 november 2012 17:19 schreef Bartje1981 het volgende:
De 27ste is in Bejing de presentatie van de Meizu MX2. Nu is het daar ondertussen al de 27ste, dus morgen als ik wakker word, meteen maar naar verslagen zoeken van die presentatie. Na alle foto's en filmpjes heeft dat toestel toch echt wel mijn aandacht getrokken. Nu nog afwachten wat de rest van de specs, en de eerste indrukken zijn.
ga maar meteen 32gb kaart bestellen als ik dit zo lees, waar heb je die van jou besteld is vry snel binnen dan.quote:Op maandag 26 november 2012 14:29 schreef supayoshii het volgende:
Fruit Ninja, POP classic, en NFS.Geen micro sd kaart nog zometeen hopelijk.Morgen eentje binnen van 32 GB Mhm, het gaat fout bij het opstart scherm meteen Loopt die vast en terug naar home screen
http://www.dataio.nl/shop(...)lass-10-samsung.htmlquote:Op maandag 26 november 2012 17:44 schreef vuurpaard66 het volgende:
[..]
ga maar meteen 32gb kaart bestellen als ik dit zo lees, waar heb je die van jou besteld is vry snel binnen dan.
volgens mij had downstar een scherpe aanbieding gevonden op internet, wie heeft nog tips voor gunstige prijs en waar moet sd kaart aan voldoen qua specs??
yess die zzocht ik..ga ervan stotterenquote:Op maandag 26 november 2012 17:54 schreef penningmaniac het volgende:
http://www.dataio.nl/shop(...)lass-10-samsung.html
Hij is nu alleen een stuk duurder in iedergeval de 16 GB versie. Daar hebben we toen ¤ 14,70 voor betaald free shipping nu willen ze er ¤19 voor hebben.quote:Op maandag 26 november 2012 17:56 schreef vuurpaard66 het volgende:
[..]
yess die zzocht ik..ga ervan stotteren
ja ik zie het, is 16gb dan ook voldoende of adviseer je gewoon meteen voor 32gb te gaan? mochten ze dan 32 niet op voorraad hebben bestel ik de 16.quote:Op maandag 26 november 2012 18:06 schreef Thorical het volgende:
Hij is nu alleen een stuk duurder in iedergeval de 16 GB versie. Daar hebben we toen ¤ 14,70 voor betaald free shipping nu willen ze er ¤19 voor hebben.
Idd. Gelukkig zaterdag de mijne besteld :-)quote:Op maandag 26 november 2012 13:14 schreef glsf het volgende:
Neo N02-M is niet meer in de aanbieding bij Lightake.
Heel erg afhankelijk van wat je zelf erop wil gaan zetten, maar voor de gemiddelde gebruiker isquote:Op maandag 26 november 2012 18:31 schreef vuurpaard66 het volgende:
[..]
ja ik zie het, is 16gb dan ook voldoende of adviseer je gewoon meteen voor 32gb te gaan? mochten ze dan 32 niet op voorraad hebben bestel ik de 16.
http://www.hardwarewebwin(...)&utm_source=tweakersquote:Op maandag 26 november 2012 19:42 schreef Downstar het volgende:
[..]
Zie idd dat het kaartje dat ik aanrade nu opeens 19 euro moet kosten..![]()
zelf idd 2 weken terug 14 voor betaald, en hij was 2 weken daarvoor zelfs nog 11 euro ofzo bij de mediamarkt
mazzelaarquote:Op maandag 26 november 2012 19:42 schreef Downstar het volgende:
Heel erg afhankelijk van wat je zelf erop wil gaan zetten, maar voor de gemiddelde gebruiker is16 GB al veeeeeel te veeeeel .. Zie idd dat het kaartje dat ik aanrade nu opeens 19 euro moet kosten.. zelf idd 2 weken terug 14 voor betaald, en hij was 2 weken daarvoor zelfs nog 11 euro ofzo bij de mediamarkt
Ohja, nouja iets goedkoper verkrijgbaar dusquote:Op maandag 26 november 2012 19:46 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
http://www.hardwarewebwin(...)&utm_source=tweakers
Hier ¤ 16,78
Nouja met internet, whatsapp en mail. zou je met een 4-8 GB kaartje wel vooruit kunnenquote:Op maandag 26 november 2012 19:47 schreef vuurpaard66 het volgende:
[..]
mazzelaar![]()
ik ga dan voor16gb want doe niet zoveel...beetje internet,whatsapp en mail...heel af en toe een spel.
maar lang niet zoveel als jullie ermee doen.dus zonde van extra geheugen
zo te zien is class 10 wel een eis dus geen class 4 nemen ivm snelheid denk ik...toch?quote:Op maandag 26 november 2012 19:47 schreef Downstar het volgende:
quote: Op maandag 26 november 2012 19:46 schreef AnimeFan het volgende:[..]http://www.hardwarewebwin(...)&utm_source=tweakersHier ¤ 16,78Ohja, nouja iets goedkoper verkrijgbaar dus maar ik raad dus dat kaartje aan voor de gemiddelde gebruiker
Ik raad je aan om niet via marktplaats te kopen, daar zitten vaak dubieuze verkopers,quote:Op maandag 26 november 2012 19:53 schreef vuurpaard66 het volgende:
[..]
zo te zien is class 10 wel een eis dus geen class 4 nemen ivm snelheid denk ik...toch?
zag wat aanbiedingen op marktplaats maar dar zyn vnl class4 en absoluut geen samsung of sandisk..maar meer transcend,kingston en extrememory en hoogste classe was 6
ok hier kan ik wat mee..bedankt voor heldere adviesquote:Op maandag 26 november 2012 19:57 schreef Downstar het volgende:
Ik raad je aan om niet via marktplaats te kopen, daar zitten vaak dubieuze verkopers,met nep kaartjes ( uit china) waarbij de snelheden niet kloppen, of uberhaupt het aantal GBs niet eens echt is!Koop je spul gewoon bij de shops die wij aanraden, dat zijn betrouwbare shops met echt geheugen..Class 4 kan je wel nemen, echter wanneer je van plan bent om apps naar je SD kaart te verplaatsen(ipv op het interne geheugen) komt dan vaak de snelheid van z'n class 4 kaartje om de hoek kijken..Die is dus niet enorm hoog, wat weer vetraging oplevert bij het openen/gebruiken van een app..Vandaar dat wij dus minimaal class 6 of 10 aanraden, die kunnen met gemak de snelheid aanen veroorzaken dus geen hinder bij het openen van apps..Waarom we class 10 aanraden ipv 6, is voornamelijk omdat de prijs verschillen niet echt heel erg schokkend zijn, en dan kun je dus beter voor die class 10 gaan ( die op dit moment het snelste is Wat normaal leverbaar is voor normale consument, afgezien van de speciale classes als UHS-1 etc)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |