abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 november 2012 @ 12:36:52 #176
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119634754
Ok, ik zal het nog eens kort en krachtig uitleggen dan.
Als je net je Neomobile N002 hebt...en je hebt er nog niks mee gedaan, dan:

Firmware upgrade (official) T09 -> T12 via Stock Recovery
› Formatteer een microSD-kaart en zet dit bestand erop
› Start in recovery (telefoon uit, dan: volume+ & powerbutton ingedrukt houden)
› Linksonder komt te staan dat 'ie in 'recovery' gaat
› Het recovery-menu moet je eerst tevoorschijn toveren door op 'home' te drukken
› Om een upgrade uit te voeren, selecteer de .zip en laat 'em z'n magic doen
› Herstart
› Mogelijk krijg je een Chinese start-up guide, baan je hier een weg doorheen, taal veranderen doe je via settings en dan het keyboardtoetsje waar een 'A'-tje bij staat en dan de eerste regel Chinese tekens, daarna 'English'
Je hebt nu Stock Recovery en Firmware T12 zónder root en zónder Play store

Initial ROOT:
› PDANet installeren op computer & phone
› Laatste root_with_recovery_by_bin4ry downloaden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1886460
› Unpack.
› Maak een USB-verbinding aan tussen computer en phone
› Zorg dat je USB-tether aanzet op je phone (PDANet app)
› Open 'opdrachtprompt'
› Navigeer naar de map root_with_recovery_by_bin4ry
› Eenmaal in deze map voer ' stuff\adb devices ' uit
› Als deze een device-id gevonden heeft en weergeeft, ga door, anders is er ergens iets mis, ga niet door
› Je device is gevonden, voer 'runme' uit
› Kies '1'
› Kies op je phone om de data te 'restoren'
› Je phone reboot in korte tijd en heeft root / superuser access verkregen
Je hebt nu Stock Recovery en Firmware T12 mét root en zónder Play store

CWM (ClockWork Mod) Recovery
› Pak de bestanden uit i124Q's post hier
› Zet de bestanden op de microSD-kaart
› Installeer de mobileuncle.apk (navigeer ernaar via de File Manager, vink Settings > Security > Unknown sources aan)
› Open de Mobile Uncle app en flash de recovery met de geleverde recovery-image
› Laat je telefoon herstarten
Je hebt nu CWM Recovery en Firmware T12 mét root en zónder Play store

Gapps flashen
› Als je vorige stap hebt gevolgd heb je de gapps zip-file uit deze post
› Breng je toestel in Recovery-mode (volume+ & powerbutton ingedrukt houden)
› Selecter 'update from sd', navigeer naar de gapps zip-file en installeer
› Herstarten
Je hebt nu CWM Recovery en Firmware T12 mét root en mét Play store

Zit je al op een geroote versie van T10 en heb je CWM Recovery en wil je naar T12?
› Haal de T12-versie voor CWM hier vandaan
› Pluk de simpele root-versie hier weg
› Boot in recovery-mode
› Flash de T12 firmware, daarna update from sd de superuser/busybox zip-file
› Flash daarna ook nog de gapps zip-file, zoals je eerder ook al gedaan hebt

Voor een uitgebreide en visuele walkthrough, zie Downstar's post hier:
DIG / Chinese Smartphones #7 - Wie gaat er een quadcore bestellen?

[ Bericht 1% gewijzigd door shiz op 27-11-2012 00:36:46 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 26 november 2012 @ 12:41:14 #177
226208 penningmaniac
Enjoy the ride!
pi_119634869
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 11:43 schreef SittingDuck het volgende:

[..]

Waar gekocht?
Hoe laten verzenden?

DHL duurt meestal 3-5 werkdagen na verzending
De meeste andere verzendmethoden 8-20 werkdagen
Lightake en via DHL verzenden, maar Hoelang duurt het vanaf betalen totdat die opgestuurd wordt?
pi_119635105
3 tot 5 werkdagen.
  maandag 26 november 2012 @ 12:55:44 #179
226208 penningmaniac
Enjoy the ride!
pi_119635241
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 12:50 schreef Xenorium het volgende:
3 tot 5 werkdagen.
Das vanaf het verzenden totdat het bezorgd wordt toch?
  maandag 26 november 2012 @ 12:57:44 #180
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119635306
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2012 12:41 schreef penningmaniac het volgende:

[..]

Lightake en via DHL verzenden, maar Hoelang duurt het vanaf betalen totdat die opgestuurd wordt?
Normaal gesproken aardig rap. Maar wij kunnen niet zien hoe druk het daar is en wat de voorraadstatus is, dus als je een verwachting wilt gebaseerd op ervaring, dan een paar werkdagen. Wil je weten wanneer precies die van jou verstuurd wordt, dan moet je daar ff aan de bel trekken. ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119635375
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2012 12:55 schreef penningmaniac het volgende:

[..]

Das vanaf het verzenden totdat het bezorgd wordt toch?
Ik geef antwoord op je vraag en dat is niet tot het bezorgd wordt, maar hoe lang het duurt voordat het verzonden wordt nadat je betaald hebt?? :?
  maandag 26 november 2012 @ 13:02:54 #182
226208 penningmaniac
Enjoy the ride!
pi_119635452
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 13:00 schreef Xenorium het volgende:

[..]

Ik geef antwoord op je vraag en dat is niet tot het bezorgd wordt, maar hoe lang het duurt voordat het verzonden wordt nadat je betaald hebt?? :?
Sorry :b

Maar zag erboven staan dat verzenden 3-5 dagen duurde.
Dacht misschien dat je dat ook bedoelde, was gewoon ff voor de zekerheid nog een keer vragen.

Trouwens zag dat iemand de ziggo tv app erop had, werkt die een beetje snel?
pi_119635773
Neo N02-M is niet meer in de aanbieding bij Lightake.
pi_119635812
quote:
3s.gif Op maandag 26 november 2012 12:36 schreef shiznuts het volgende:
Ok, ik zal het nog eens kort en krachtig uitleggen dan.
Als je net je Neomobile N002 hebt...en je hebt er nog niks mee gedaan, dan:

Firmware upgrade (official) T09 -> T12 via Stock Recovery
› Formatteer een microSD-kaart en zet dit bestand erop
› Start in recovery (telefoon uit, dan: volume+ & powerbutton ingedrukt houden)
› Linksonder komt te staan dat 'ie in 'recovery' gaat
› Om een upgrade uit te voeren, selecteer de .zip en laat 'em z'n magic doen
› Herstart
› Mogelijk krijg je een Chinese sta(rt-up guide, baan je hier een weg doorheen, taal veranderen doe je via settings en dan het keyboardtoetsje waar een 'A'-tje bij staat en dan de eerste regel Chinese tekens, daarna 'English'
Je hebt nu Stock Recovery en Firmware T12 zónder root en zónder Play store

Initial ROOT:
› PDANet installeren op computer & phone
› Laatste root_with_recovery_by_bin4ry downloaden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1886460
› Unpack.
› Maak een USB-verbinding aan tussen computer en phone
› Zorg dat je USB-tether aanzet op je phone (PDANet app)
› Open 'opdrachtprompt'
› Navigeer naar de map root_with_recovery_by_bin4ry
› Eenmaal in deze map voer ' stuff\adb devices ' uit
› Als deze een device-id gevonden heeft en weergeeft, ga door, anders is er ergens iets mis, ga niet door
› Je device is gevonden, voer 'runme' uit
› Kies '1'
› Kies op je phone om de data te 'restoren'
› Je phone reboot in korte tijd en heeft root / superuser access verkregen
Je hebt nu Stock Recovery en Firmware T12 mét root en zónder Play store

CWM (ClockWork Mod) Recovery
› Pak de bestanden uit i124Q's post hier
› Zet de bestanden op de microSD-kaart
› Installeer de mobileuncle.apk (navigeer ernaar via de File Manager, vink Settings > Security > Unknown sources aan)
› Open de Mobile Uncle app en flash de recovery met de geleverde recovery-image
› Laat je telefoon herstarten
Je hebt nu CWM Recovery en Firmware T12 mét root en zónder Play store

Gapps flashen
› Als je vorige stap hebt gevolgd heb je de gapps zip-file uit deze post
› Breng je toestel in Recovery-mode (volume+ & powerbutton ingedrukt houden)
› Selecter 'update from sd', navigeer naar de gapps zip-file en installeer
› Herstarten

Zit je al op een geroote versie van T10 en heb je CWM Recovery en wil je naar T12?
› Haal de T12-versie voor CWM hier vandaan
› Pluk de simpele root-versie hier weg
› Boot in recovery-mode
› Flash de T12 firmware, daarna update from sd de superuser/busybox zip-file
› Flash daarna ook nog de gapps zip-file, zoals je eerder ook al gedaan hebt

Voor een uitgebreide en visuele walkthrough, zie Downstar's post hier:
DIG / Chinese Smartphones #7 - Wie gaat er een quadcore bestellen?
Als het nu nog niet duidelijk is dan weet ik het ook niet meer :p

Mijn batterij loopt netjes leeg, maar laad nog niet lekker op ben ik achter gekomen..
Ik heb nog wel het probleem, dat van 100 naar 90 enorm snel gaat

Vanavond maar eens ff de t12 flashen, Hopelijk dan nog beter accu percentage en mogelijk gaat hij dan nog langer mee, gezien het feit dat xenorium zeker anderhalve dag met zijn Neo kan!

Ook handig dat je nu kunt rooten via zip filetje!
pi_119635823
quote:
3s.gif Op maandag 26 november 2012 12:36 schreef shiznuts het volgende:
Ok, ik zal het nog eens kort en krachtig uitleggen dan.Als je net je Neomobile N002 hebt...en je hebt er nog niks mee gedaan, dan:Firmware upgrade (official) T09 -> T12 via Stock Recovery› Formatteer een microSD-kaart en zet dit bestand erop› Start in recovery (telefoon uit, dan: volume+ & powerbutton ingedrukt houden)› Linksonder komt te staan dat 'ie in 'recovery' gaat› Om een upgrade uit te voeren, selecteer de .zip en laat 'em z'n magic doen› Herstart› Mogelijk krijg je een Chinese start-up guide, baan je hier een weg doorheen, taal veranderen doe je via settings en dan het keyboardtoetsje waar een 'A'-tje bij staat en dan de eerste regel Chinese tekens, daarna 'English'Je hebt nu Stock Recovery en Firmware T12 zónder root en zónder Play storeInitial ROOT:› PDANet installeren op computer & phone› Laatste root_with_recovery_by_bin4ry downloaden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1886460› Unpack.› Maak een USB-verbinding aan tussen computer en phone› Zorg dat je USB-tether aanzet op je phone (PDANet app)› Open 'opdrachtprompt'› Navigeer naar de map root_with_recovery_by_bin4ry› Eenmaal in deze map voer ' stuff\adb devices ' uit› Als deze een device-id gevonden heeft en weergeeft, ga door, anders is er ergens iets mis, ga niet door› Je device is gevonden, voer 'runme' uit› Kies '1'› Kies op je phone om de data te 'restoren'› Je phone reboot in korte tijd en heeft root / superuser access verkregenJe hebt nu Stock Recovery en Firmware T12 mét root en zónder Play storeCWM (ClockWork Mod) Recovery› Pak de bestanden uit i124Q's post hier› Zet de bestanden op de microSD-kaart› Installeer de mobileuncle.apk (navigeer ernaar via de File Manager, vink Settings > Security > Unknown sources aan)› Open de Mobile Uncle app en flash de recovery met de geleverde recovery-image› Laat je telefoon herstartenJe hebt nu CWM Recovery en Firmware T12 mét root en zónder Play storeGapps flashen› Als je vorige stap hebt gevolgd heb je de gapps zip-file uit deze post› Breng je toestel in Recovery-mode (volume+ & powerbutton ingedrukt houden)› Selecter 'update from sd', navigeer naar de gapps zip-file en installeer› HerstartenJe hebt nu CWM Recovery en Firmware T12 mét root en mét Play storeZit je al op een geroote versie van T10 en heb je CWM Recovery en wil je naar T12?› Haal de T12-versie voor CWM hier vandaan› Pluk de simpele root-versie hier weg› Boot in recovery-mode› Flash de T12 firmware, daarna update from sd de superuser/busybox zip-file› Flash daarna ook nog de gapps zip-file, zoals je eerder ook al gedaan hebtJe hebt nu CWM Recovery en Firmware T12 mét root en mét Play storeVoor een uitgebreide en visuele walkthrough, zie Downstar's post hier:
als we het nu nog niet snappen o|O

hahahha nu ff zonder gekkigheid tof dat jullie zo geduldig blijven met de groentjes onder de fokkers.

Ik zou "mocht mijn toestel eindelijk eens binnen komen" ook letterlijk de tutoroial step by step volgen en dan tegen deze problemen oplopen, omdat ik ook bv geen apps heb die op titaniumbackup moeten..etc..etc Kortom perfect deze aanvulling, een tutorial is gelukkig een levend document en zal wellicht nog verder worden aangepast, maar er zullen vast nog wel vragen komen van lezers..many thanks _O_

quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2012 12:41 schreef penningmaniac het volgende:
quote: Op maandag 26 november 2012 11:43 schreef SittingDuck het volgende:[..]Waar gekocht?Hoe laten verzenden?DHL duurt meestal 3-5 werkdagen na verzendingDe meeste andere verzendmethoden 8-20 werkdagenLightake en via DHL verzenden, maar Hoelang duurt het vanaf betalen totdat die opgestuurd wordt?
goede vraag zit dus ook met zelfde vraag. Heb 16/11 besteld en betaald en gekozen voor de lange weg via free shipment/air mail.

Ik kryg tegenstrydige berichten van Lightake, in ene mail zegt men dat shipment op 23/11 is en onderstaande op 19/11??

Heb vandaag deze mail ontvangen;

Hi friend,

This is Moira from lightake.com

Sorry for the inconvenience.

We shipped your order Q111111 on 11/19/2012 via Global airmail with tracking no.RE1111111SE

Pls track it 6 working days later via this link: http://www.17track.net/IndexEn.html

Now our items been shipped via Global airmail, since the China post airmail and HK post airmail have problem recently.

More info about shiping pls click here: http://forum.lightake.com/Topic.aspx?BoardID=39&TopicID=2186

The shipping will take about 15-21 working days to arrive from our shipment.

Hope you get it early.

Best regards,

Moira

Ik vraag my dus af wanneer de 15-21 in gaan, vanaf betaling of vanaf moment dat lightake op order info van hun site aangeeft "package shipped"(hier staat weer 20/11)??? i am confused want einde deze week wacht ik sinds orderbetaling alweer 2 weken op pakket. Het is ook beetje raar dat je ruim 6 werkdagen moet wachten voordat je trackorder op 17track kunt volgen.
  maandag 26 november 2012 @ 13:24:47 #186
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119636119
Die 15-21 dgn gaan natuurlijk puur om verzendtijd. Dus 19.11 + twee weekjes zo'n beetje.
't Kan natuurlijk altijd sneller lopen... of langzamer...

Mja, en Chinese tracking is gewoon gaar. :P Live with it.

Verder: no problemo. ;) Die guideline kun je best hanteren al komt T13 uit, moet je alleen de officiële .zip van T13 of de CWM-versie ervan gebruiken. Misschien niet zo heel no0b-vriendelijk gedetailleerd geschreven, maar mensen die niet zozeer het handje hoeven vastgehouden te worden, die redden zich er wel mee gok ik zo. :D
pi_119636480
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 13:24 schreef shiznuts het volgende:
Die 15-21 dgn gaan natuurlijk puur om verzendtijd. Dus 19.11 + twee weekjes zo'n beetje.'t Kan natuurlijk altijd sneller lopen... of langzamer...Mja, en Chinese tracking is gewoon gaar. Live with it.Verder: no problemo. Die guideline kun je best hanteren al komt T13 uit, moet je alleen de officiële .zip van T13 of de CWM-versie ervan gebruiken. Misschien niet zo heel no0b-vriendelijk gedetailleerd geschreven, maar mensen die niet zozeer het handje hoeven vastgehouden te worden, die redden zich er wel mee gok ik zo.
mee eens wij moeten buitenlandse tracking en/of werkwijze niet teveel vergelijken met werkwijze in NL. Alhoewel pttpost en onze vrienden bij tnt of postnl er op zijn tijd ook een potje van kunnen maken :(

kortom gewoon rustig wachten tot je aan kritieke betaalperiode van paypal aanloopt(geloof 30-45dagen)....ga dan wel actie ondernemen...
pi_119636971
quote:
10s.gif Op maandag 26 november 2012 13:38 schreef vuurpaard66 het volgende:

[..]

mee eens wij moeten buitenlandse tracking en/of werkwijze niet teveel vergelijken met werkwijze in NL. Alhoewel pttpost en onze vrienden bij tnt of postnl er op zijn tijd ook een potje van kunnen maken :(

kortom gewoon rustig wachten tot je aan kritieke betaalperiode van paypal aanloopt(geloof 30-45dagen)....ga dan wel actie ondernemen...
Héhé ja de post hier is ook niet altijd wat het moet zijn.

Mijn broer zijn Neo geen probleem.
Mijn Neo, woensdagavond in Brussel aagenkomen, vrijdag stond de postbode hier en was er niemand. Ipv dan maandag nog eens terug te komen, leveren ze dat bij een postpunt hier in de buurt, maar niet vrijdag, nee, dinsdag pas, want maandag is het gesloten -_-
Neo is dan even lang hier bij de post als hij onderweg is geweest van hong kong tot hier :p
pi_119637313
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 13:57 schreef Vincent_vd het volgende:
quote: Op maandag 26 november 2012 13:38 schreef vuurpaard66 het volgende:[..]mee eens wij moeten buitenlandse tracking en/of werkwijze niet teveel vergelijken met werkwijze in NL. Alhoewel pttpost en onze vrienden bij tnt of postnl er op zijn tijd ook een potje van kunnen maken kortom gewoon rustig wachten tot je aan kritieke betaalperiode van paypal aanloopt(geloof 30-45dagen)....ga dan wel actie ondernemen...Héhé ja de post hier is ook niet altijd wat het moet zijn.Mijn broer zijn Neo geen probleem.Mijn Neo, woensdagavond in Brussel aagenkomen, vrijdag stond de postbode hier en was er niemand. Ipv dan maandag nog eens terug te komen, leveren ze dat bij een postpunt hier in de buurt, maar niet vrijdag, nee, dinsdag pas, want maandag is het gesloten -_-Neo is dan even lang hier bij de post als hij onderweg is geweest van hong kong tot hier :p
kijk dat is wat ik bedoel, dus laten we niet te hard zijn tegen onze chinese leveranciers anders komen die klagende Hollanders op een blacklist :'( ;)

heb jij trouwens ook via lightake besteld en goede ervaringen met hun, komt als een professionele partij over op mij?
pi_119637450
quote:
10s.gif Op maandag 26 november 2012 14:08 schreef vuurpaard66 het volgende:

[..]

kijk dat is wat ik bedoel, dus laten we niet te hard zijn tegen onze chinese leveranciers anders komen die klagende Hollanders op een blacklist :'( ;)

heb jij trouwens ook via lightake besteld en goede ervaringen met hun, komt als een professionele partij over op mij?
Heb ik ook via lightake besteld ja. Geen problemen gehad, na paar dagen tracking gekregen en dan gewoon gewacht. Was bij mij wel via HK post verzonden niet dat global gedoe van jullie
pi_119637540
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 14:13 schreef Vincent_vd het volgende:
Heb ik ook via lightake besteld ja. Geen problemen gehad, na paar dagen tracking gekregen en dan gewoon gewacht. Was bij mij wel via HK post verzonden niet dat global gedoe van jullie
lightake melde dat er problemen zijn met HK post, misschien daarom wat vertraging..heb ik weer :'(

Now our items been shipped via Global airmail, since the China post airmail and HK post airmail have problem recently.
  maandag 26 november 2012 @ 14:19:36 #192
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119637615
quote:
10s.gif Op maandag 26 november 2012 14:08 schreef vuurpaard66 het volgende:

[..]

Lightake zit onder hetzelfde hoedje als www.zarmark.com . ;) Zijn wel goede ervaringen mee.
We hebben wel zaken gedaan met meer Chinese webshops, zie ook:
GC / [Chinese Webshops] Topic #232 Black friday discounts!
Hele reeks erover. Alleen qua smartphones zijn die stores een beetje brak qua aanbod. Pandawill is het laatste half jaar wel redelijk aan de slag op dat front, verder neemt Lightake (LT) altijd graag tips aan, dus dat is altijd mooi. Verder qua smartphones voornamelijk smartphone-specifieke shops, al zijn zaken als Fastcardtech en Uredeal nou niet echt toppers zou ik zeggen. :P Dan kun je altijd je heil nog vinden op AliExpress uiteraard. Maar qua customer service en prijzen zit je bij LT wel goed dus. :Y

Of Global Mail (SE) nog een beetje bevallen gaat, zal me benieuwen. Hopelijk is het eerder als Singapore/Swiss Post met een dag of 10 i.p.v. HK/CN met 2 á 3 weken. Dacht trouwens dat die problemen weleens over waren, was alleen begin november eigenlijk vanwege een of ander congres. Hoe dan ook: patience is a virtue.
pi_119637628
Ik hebb een paar spelletjes gedownload, maar ik krijg bij veel splletjes: xxx has stopped working unfortunality wat doe ik daar aan?
Is back
  maandag 26 november 2012 @ 14:20:39 #194
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119637655
Je hebt inmiddels er een microSD inzitten wel?

Helpt ook als je wat specifieker bent. Welke spellen? Waar/wanneer gaat het fout?
Firmware-status? Root of niet? Via de officiële markt geïnstalleerd?
pi_119637922
Fruit Ninja, POP classic, en NFS.

Geen micro sd kaart nog ;) zometeen hopelijk.

Morgen eentje binnen van 32 GB :P
Mhm, het gaat fout bij het opstart scherm meteen ;)
Loopt die vast en terug naar home screen
Is back
  maandag 26 november 2012 @ 14:40:02 #196
226208 penningmaniac
Enjoy the ride!
pi_119638232
Jeuj m'n neo is zojuist shipped, nu maar paar dagen wachten op dhl, iemand trouwens ervaringen met de cover die je bij lightake erbij kon kopen?
  maandag 26 november 2012 @ 14:41:16 #197
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119638265
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 14:29 schreef supayoshii het volgende:
Fruit Ninja, POP classic, en NFS.

Geen micro sd kaart nog ;) zometeen hopelijk.

Morgen eentje binnen van 32 GB :P
Mhm, het gaat fout bij het opstart scherm meteen ;)
Loopt die vast en terug naar home screen
Mja, dat was dan wel te verwachten. Wacht ff tot je je microSD-kaart binnen hebt, ga dan eens met een schone lei aan de slag. Dat betekent, verse T12 ROM, ROOT, en gapps, zoals uitgelegd hierboven en dan ga je moeiteloos zaken als Fruit Ninja kunnen spelen (works here). ;)
pi_119638299
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 14:41 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Mja, dat was dan wel te verwachten. Wacht ff tot je je microSD-kaart binnen hebt, ga dan eens met een schone lei aan de slag. Dat betekent, verse T12 ROM, ROOT, en gapps, zoals uitgelegd hierboven en dan ga je moeiteloos zaken als Fruit Ninja kunnen spelen (works here). ;)
Huh, dat lijkt mij toch niet?
De Neo heeft toch genoeg intern geheugen, en apps worden toch altijd intern geinstalleerd en niet op externe sd kaart? ...
  maandag 26 november 2012 @ 14:47:23 #199
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119638474
Je kunt niet eens foto's maken zonder microSD-kaart. :P

Maar om alles werkend te krijgen en van alle mogelijkheden gebruik te maken kun je sowieso het beste ff T12 mét CWM Recovery, ROOT en gapps hebben. En dan is het wel zo handig als je een microSD-kaart hebt om 'update from sd' uit te voeren in de recoverymenu's.
pi_119638652
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 14:47 schreef shiznuts het volgende:
Je kunt niet eens foto's maken zonder microSD-kaart. :P

Maar om alles werkend te krijgen en van alle mogelijkheden gebruik te maken kun je sowieso het beste ff T12 mét CWM Recovery, ROOT en gapps hebben. En dan is het wel zo handig als je een microSD-kaart hebt om 'update from sd' uit te voeren in de recoverymenu's.
Heeft hij allemaal hoor, heb ik hem daarnet mee geholpen :) Dus is wel vreemd dat die apps niet werken :s
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')