Lightake en via DHL verzenden, maar Hoelang duurt het vanaf betalen totdat die opgestuurd wordt?quote:Op maandag 26 november 2012 11:43 schreef SittingDuck het volgende:
[..]
Waar gekocht?
Hoe laten verzenden?
DHL duurt meestal 3-5 werkdagen na verzending
De meeste andere verzendmethoden 8-20 werkdagen
Normaal gesproken aardig rap. Maar wij kunnen niet zien hoe druk het daar is en wat de voorraadstatus is, dus als je een verwachting wilt gebaseerd op ervaring, dan een paar werkdagen. Wil je weten wanneer precies die van jou verstuurd wordt, dan moet je daar ff aan de bel trekken.quote:Op maandag 26 november 2012 12:41 schreef penningmaniac het volgende:
[..]
Lightake en via DHL verzenden, maar Hoelang duurt het vanaf betalen totdat die opgestuurd wordt?
Ik geef antwoord op je vraag en dat is niet tot het bezorgd wordt, maar hoe lang het duurt voordat het verzonden wordt nadat je betaald hebt??quote:Op maandag 26 november 2012 12:55 schreef penningmaniac het volgende:
[..]
Das vanaf het verzenden totdat het bezorgd wordt toch?
Sorry :bquote:Op maandag 26 november 2012 13:00 schreef Xenorium het volgende:
[..]
Ik geef antwoord op je vraag en dat is niet tot het bezorgd wordt, maar hoe lang het duurt voordat het verzonden wordt nadat je betaald hebt??
Als het nu nog niet duidelijk is dan weet ik het ook niet meer :pquote:Op maandag 26 november 2012 12:36 schreef shiznuts het volgende:
Ok, ik zal het nog eens kort en krachtig uitleggen dan.
Als je net je Neomobile N002 hebt...en je hebt er nog niks mee gedaan, dan:
Firmware upgrade (official) T09 -> T12 via Stock Recovery
› Formatteer een microSD-kaart en zet dit bestand erop
› Start in recovery (telefoon uit, dan: volume+ & powerbutton ingedrukt houden)
› Linksonder komt te staan dat 'ie in 'recovery' gaat
› Om een upgrade uit te voeren, selecteer de .zip en laat 'em z'n magic doen
› Herstart
› Mogelijk krijg je een Chinese sta(rt-up guide, baan je hier een weg doorheen, taal veranderen doe je via settings en dan het keyboardtoetsje waar een 'A'-tje bij staat en dan de eerste regel Chinese tekens, daarna 'English'
Je hebt nu Stock Recovery en Firmware T12 zónder root en zónder Play store
Initial ROOT:
› PDANet installeren op computer & phone
› Laatste root_with_recovery_by_bin4ry downloaden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1886460
› Unpack.
› Maak een USB-verbinding aan tussen computer en phone
› Zorg dat je USB-tether aanzet op je phone (PDANet app)
› Open 'opdrachtprompt'
› Navigeer naar de map root_with_recovery_by_bin4ry
› Eenmaal in deze map voer ' stuff\adb devices ' uit
› Als deze een device-id gevonden heeft en weergeeft, ga door, anders is er ergens iets mis, ga niet door
› Je device is gevonden, voer 'runme' uit
› Kies '1'
› Kies op je phone om de data te 'restoren'
› Je phone reboot in korte tijd en heeft root / superuser access verkregen
Je hebt nu Stock Recovery en Firmware T12 mét root en zónder Play store
CWM (ClockWork Mod) Recovery
› Pak de bestanden uit i124Q's post hier
› Zet de bestanden op de microSD-kaart
› Installeer de mobileuncle.apk (navigeer ernaar via de File Manager, vink Settings > Security > Unknown sources aan)
› Open de Mobile Uncle app en flash de recovery met de geleverde recovery-image
› Laat je telefoon herstarten
Je hebt nu CWM Recovery en Firmware T12 mét root en zónder Play store
Gapps flashen
› Als je vorige stap hebt gevolgd heb je de gapps zip-file uit deze post
› Breng je toestel in Recovery-mode (volume+ & powerbutton ingedrukt houden)
› Selecter 'update from sd', navigeer naar de gapps zip-file en installeer
› Herstarten
Je hebt nu CWM Recovery en Firmware T12 mét root en mét Play store
Zit je al op een geroote versie van T10 en heb je CWM Recovery en wil je naar T12?
› Haal de T12-versie voor CWM hier vandaan
› Pluk de simpele root-versie hier weg
› Boot in recovery-mode
› Flash de T12 firmware, daarna update from sd de superuser/busybox zip-file
› Flash daarna ook nog de gapps zip-file, zoals je eerder ook al gedaan hebt
Je hebt nu CWM Recovery en Firmware T12 mét root en mét Play store
Voor een uitgebreide en visuele walkthrough, zie Downstar's post hier:
› DIG / Chinese Smartphones #7 - Wie gaat er een quadcore bestellen?
als we het nu nog niet snappenquote:Op maandag 26 november 2012 12:36 schreef shiznuts het volgende:
Ok, ik zal het nog eens kort en krachtig uitleggen dan.Als je net je Neomobile N002 hebt...en je hebt er nog niks mee gedaan, dan:Firmware upgrade (official) T09 -> T12 via Stock Recovery› Formatteer een microSD-kaart en zet dit bestand erop› Start in recovery (telefoon uit, dan: volume+ & powerbutton ingedrukt houden)› Linksonder komt te staan dat 'ie in 'recovery' gaat› Om een upgrade uit te voeren, selecteer de .zip en laat 'em z'n magic doen› Herstart› Mogelijk krijg je een Chinese start-up guide, baan je hier een weg doorheen, taal veranderen doe je via settings en dan het keyboardtoetsje waar een 'A'-tje bij staat en dan de eerste regel Chinese tekens, daarna 'English'Je hebt nu Stock Recovery en Firmware T12 zónder root en zónder Play storeInitial ROOT:› PDANet installeren op computer & phone› Laatste root_with_recovery_by_bin4ry downloaden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1886460› Unpack.› Maak een USB-verbinding aan tussen computer en phone› Zorg dat je USB-tether aanzet op je phone (PDANet app)› Open 'opdrachtprompt'› Navigeer naar de map root_with_recovery_by_bin4ry› Eenmaal in deze map voer ' stuff\adb devices ' uit› Als deze een device-id gevonden heeft en weergeeft, ga door, anders is er ergens iets mis, ga niet door› Je device is gevonden, voer 'runme' uit› Kies '1'› Kies op je phone om de data te 'restoren'› Je phone reboot in korte tijd en heeft root / superuser access verkregenJe hebt nu Stock Recovery en Firmware T12 mét root en zónder Play storeCWM (ClockWork Mod) Recovery› Pak de bestanden uit i124Q's post hier› Zet de bestanden op de microSD-kaart› Installeer de mobileuncle.apk (navigeer ernaar via de File Manager, vink Settings > Security > Unknown sources aan)› Open de Mobile Uncle app en flash de recovery met de geleverde recovery-image› Laat je telefoon herstartenJe hebt nu CWM Recovery en Firmware T12 mét root en zónder Play storeGapps flashen› Als je vorige stap hebt gevolgd heb je de gapps zip-file uit deze post› Breng je toestel in Recovery-mode (volume+ & powerbutton ingedrukt houden)› Selecter 'update from sd', navigeer naar de gapps zip-file en installeer› HerstartenJe hebt nu CWM Recovery en Firmware T12 mét root en mét Play storeZit je al op een geroote versie van T10 en heb je CWM Recovery en wil je naar T12?› Haal de T12-versie voor CWM hier vandaan› Pluk de simpele root-versie hier weg› Boot in recovery-mode› Flash de T12 firmware, daarna update from sd de superuser/busybox zip-file› Flash daarna ook nog de gapps zip-file, zoals je eerder ook al gedaan hebtJe hebt nu CWM Recovery en Firmware T12 mét root en mét Play storeVoor een uitgebreide en visuele walkthrough, zie Downstar's post hier:
goede vraag zit dus ook met zelfde vraag. Heb 16/11 besteld en betaald en gekozen voor de lange weg via free shipment/air mail.quote:Op maandag 26 november 2012 12:41 schreef penningmaniac het volgende:
quote: Op maandag 26 november 2012 11:43 schreef SittingDuck het volgende:[..]Waar gekocht?Hoe laten verzenden?DHL duurt meestal 3-5 werkdagen na verzendingDe meeste andere verzendmethoden 8-20 werkdagenLightake en via DHL verzenden, maar Hoelang duurt het vanaf betalen totdat die opgestuurd wordt?
mee eens wij moeten buitenlandse tracking en/of werkwijze niet teveel vergelijken met werkwijze in NL. Alhoewel pttpost en onze vrienden bij tnt of postnl er op zijn tijd ook een potje van kunnen makenquote:Op maandag 26 november 2012 13:24 schreef shiznuts het volgende:
Die 15-21 dgn gaan natuurlijk puur om verzendtijd. Dus 19.11 + twee weekjes zo'n beetje.'t Kan natuurlijk altijd sneller lopen... of langzamer...Mja, en Chinese tracking is gewoon gaar. Live with it.Verder: no problemo. Die guideline kun je best hanteren al komt T13 uit, moet je alleen de officiële .zip van T13 of de CWM-versie ervan gebruiken. Misschien niet zo heel no0b-vriendelijk gedetailleerd geschreven, maar mensen die niet zozeer het handje hoeven vastgehouden te worden, die redden zich er wel mee gok ik zo.
Héhé ja de post hier is ook niet altijd wat het moet zijn.quote:Op maandag 26 november 2012 13:38 schreef vuurpaard66 het volgende:
[..]
mee eens wij moeten buitenlandse tracking en/of werkwijze niet teveel vergelijken met werkwijze in NL. Alhoewel pttpost en onze vrienden bij tnt of postnl er op zijn tijd ook een potje van kunnen maken![]()
kortom gewoon rustig wachten tot je aan kritieke betaalperiode van paypal aanloopt(geloof 30-45dagen)....ga dan wel actie ondernemen...
kijk dat is wat ik bedoel, dus laten we niet te hard zijn tegen onze chinese leveranciers anders komen die klagende Hollanders op een blacklistquote:Op maandag 26 november 2012 13:57 schreef Vincent_vd het volgende:
quote: Op maandag 26 november 2012 13:38 schreef vuurpaard66 het volgende:[..]mee eens wij moeten buitenlandse tracking en/of werkwijze niet teveel vergelijken met werkwijze in NL. Alhoewel pttpost en onze vrienden bij tnt of postnl er op zijn tijd ook een potje van kunnen maken kortom gewoon rustig wachten tot je aan kritieke betaalperiode van paypal aanloopt(geloof 30-45dagen)....ga dan wel actie ondernemen...Héhé ja de post hier is ook niet altijd wat het moet zijn.Mijn broer zijn Neo geen probleem.Mijn Neo, woensdagavond in Brussel aagenkomen, vrijdag stond de postbode hier en was er niemand. Ipv dan maandag nog eens terug te komen, leveren ze dat bij een postpunt hier in de buurt, maar niet vrijdag, nee, dinsdag pas, want maandag is het gesloten -_-Neo is dan even lang hier bij de post als hij onderweg is geweest van hong kong tot hier :p
Heb ik ook via lightake besteld ja. Geen problemen gehad, na paar dagen tracking gekregen en dan gewoon gewacht. Was bij mij wel via HK post verzonden niet dat global gedoe van julliequote:Op maandag 26 november 2012 14:08 schreef vuurpaard66 het volgende:
[..]
kijk dat is wat ik bedoel, dus laten we niet te hard zijn tegen onze chinese leveranciers anders komen die klagende Hollanders op een blacklist![]()
![]()
heb jij trouwens ook via lightake besteld en goede ervaringen met hun, komt als een professionele partij over op mij?
lightake melde dat er problemen zijn met HK post, misschien daarom wat vertraging..heb ik weerquote:Op maandag 26 november 2012 14:13 schreef Vincent_vd het volgende:
Heb ik ook via lightake besteld ja. Geen problemen gehad, na paar dagen tracking gekregen en dan gewoon gewacht. Was bij mij wel via HK post verzonden niet dat global gedoe van jullie
Lightake zit onder hetzelfde hoedje als www.zarmark.com .quote:Op maandag 26 november 2012 14:08 schreef vuurpaard66 het volgende:
[..]
kijk dat is wat ik bedoel, dus laten we niet te hard zijn tegen onze chinese leveranciers anders komen die klagende Hollanders op een blacklist![]()
![]()
heb jij trouwens ook via lightake besteld en goede ervaringen met hun, komt als een professionele partij over op mij?
Mja, dat was dan wel te verwachten. Wacht ff tot je je microSD-kaart binnen hebt, ga dan eens met een schone lei aan de slag. Dat betekent, verse T12 ROM, ROOT, en gapps, zoals uitgelegd hierboven en dan ga je moeiteloos zaken als Fruit Ninja kunnen spelen (works here).quote:Op maandag 26 november 2012 14:29 schreef supayoshii het volgende:
Fruit Ninja, POP classic, en NFS.
Geen micro sd kaart nogzometeen hopelijk.
Morgen eentje binnen van 32 GB
Mhm, het gaat fout bij het opstart scherm meteen
Loopt die vast en terug naar home screen
Huh, dat lijkt mij toch niet?quote:Op maandag 26 november 2012 14:41 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Mja, dat was dan wel te verwachten. Wacht ff tot je je microSD-kaart binnen hebt, ga dan eens met een schone lei aan de slag. Dat betekent, verse T12 ROM, ROOT, en gapps, zoals uitgelegd hierboven en dan ga je moeiteloos zaken als Fruit Ninja kunnen spelen (works here).
Heeft hij allemaal hoor, heb ik hem daarnet mee geholpenquote:Op maandag 26 november 2012 14:47 schreef shiznuts het volgende:
Je kunt niet eens foto's maken zonder microSD-kaart.
Maar om alles werkend te krijgen en van alle mogelijkheden gebruik te maken kun je sowieso het beste ff T12 mét CWM Recovery, ROOT en gapps hebben. En dan is het wel zo handig als je een microSD-kaart hebt om 'update from sd' uit te voeren in de recoverymenu's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |