abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119622704
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 22:04 schreef Fer het volgende:
Begin dit jaar een Star X15i hierheen laten sturen voor 105¤. Een op het eerste gezicht leuke telefoon en voor dat geld was toen geen Android toestel te krijgen in NL.

Echter de lol werdt al gauw minder met slechts 256MB Ram en toen ik erachter kwam dat hij de sd-kartjes opvrat. En nu de wifi adapter verdwenen is tijd voor een nieuwe.

Maar nu is een leuke MTK6577+1GB toestel toch wel 160-180¤ en dan kans op Douane en geen garantie.

Ik zie ook de Panasonic Eluga te koop in NL voor 200¤ ook Dual cortex-A9, 1GB en leuk design. Waarom zou ik nog een nieuw toestel importeren, zie ik iets over het hoofd?
Mooi telefoontje maar die batterij...
1150 mAh accu (geïntegreerd) is misschien toch wat weinig. :)
I love the smell of china electroncs in the morning!
pi_119625847
Panasonic als beste battijerenbouwer ter wereld heeft natuurlijk 1150 heel speciale Mah's
.
  maandag 26 november 2012 @ 07:35:34 #153
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_119628638
De Neo wordt vrij warm na 1 à 2 uurtjes internetten via wifi en daarnaast 3G ingeschakeld. Niet heet, maar aanzienlijk warm. Voelbaar aan achterzijde bovenkant, dus waar meestal de antennes zitten.

Meer mensen last van cq ondervonden? Is er trouwens sowieso informatie over het nuke-gehalte van de Neo, dus stralingswaarden?
pi_119628785
Gerucht: ZTE werkt aan smartphone met octacore-processor

quote:
De telefoon heeft als codenaam Apache, meldt de Chinese site ChinaTimes. De soc zou de Mediatek MT8599 zijn, een nog aangekondigde processor van de fabrikant. Hoewel er veel onbekend is over deze soc, zouden de processorkernen gebaseerd zijn op de relatief nieuwe Cortex A7-core. Deze is volgens ARM vooral efficiënt met energie, maar de prestaties per kern zouden achterlopen bij Cortex A9 en Cortex A15. Het zou ook kunnen dat Mediatek kiest voor een opstelling met vier Cortex A15-cores en vier Cortex A7-cores, zoals Samsung volgens een eerder gerucht ook doet. De soc zou op 28nm geproduceerd gaan worden bij TSMC. De gpu zou een PowerVR SGX544 van Imagination zijn.
Onze volgende China smartphones?met 8-core uit 2 verschillende Cortex A serie? :9
pi_119632126
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 07:35 schreef funky_fart het volgende:
De Neo wordt vrij warm na 1 à 2 uurtjes internetten via wifi en daarnaast 3G ingeschakeld. Niet heet, maar aanzienlijk warm. Voelbaar aan achterzijde bovenkant, dus waar meestal de antennes zitten.

Meer mensen last van cq ondervonden? Is er trouwens sowieso informatie over het nuke-gehalte van de Neo, dus stralingswaarden?
Wordt hier ook wel iets warm aan de bovenkant achterzijde na wat langer gebruik.

Die stralingswaarden ben ik ook wel benieuwd naar.
pi_119632130
Hoi heeft iemand wat kleine hulp met het activeren van de play store op de Neo N02?

Ik probeer de file te kopieeren maar dan heb ik geen toegang meer tot het interne geheugen wanneer ik root activeer, en kan ik het bestand niet meer kopieeren.

Iemand hier hulp bij?
Is back
  maandag 26 november 2012 @ 11:11:28 #157
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119632232
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 11:07 schreef supayoshii het volgende:
Hoi heeft iemand wat kleine hulp met het activeren van de play store op de Neo N02?

Ik probeer de file te kopieeren maar dan heb ik geen toegang meer tot het interne geheugen wanneer ik root activeer, en kan ik het bestand niet meer kopieeren.

Iemand hier hulp bij?
Heb je T12 al geïnstalleerd en CWM? dan kan je de Gapps zo flashen. Zie de openingspost voor meer informatie.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 26 november 2012 @ 11:12:37 #158
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_119632259
In de OP staan bij Community Tweaks Reviews (voor dualcores) linkjes naar tutorials.
Gewoon volgen zoals het daar staat, can't go wrong really.
Je moet natuurlijk wel een microSD-kaart hebben en niet de bestanden in het interne geheugen zetten.
Dan Gapps flashen via CWM Recovery.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119632508
Shit ik heb ff geen mini sd kaart erin :P zal dat het zijn? Mhm krijg ik zo hehe
Is back
pi_119632712
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 11:21 schreef supayoshii het volgende:
Shit ik heb ff geen mini sd kaart erin :P zal dat het zijn? Mhm krijg ik zo hehe
Kan normaal geen kwaad want de Neo heeft zelf ook geheugen..

Maar welke stappen heb je al gedaan en bij welke zit je vast? Want "ik probeer de file te kopieren" is nogal vaag, wekle file bedoel je dan? ^^
  maandag 26 november 2012 @ 11:29:23 #161
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_119632751
Vind het knap als je 'update from sdcard' kunt doorvoeren zonder SDkaart. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119632784
Ik heb de How to Root doorlopen van FOK,
DIG / Chinese Smartphones #5 - A shipment of WIN is about to arrive!?

Bij stap 3 gaat het mis, wanneer ik root aanklik, in EZ file explorer, dan heb ik geen toegang meer tot het interne geheugen en kan ik de files niet meer copy-en en past-en
Is back
  maandag 26 november 2012 @ 11:31:01 #163
226208 penningmaniac
Enjoy the ride!
pi_119632794
misschien een domme vraag, maar wat is de OP? openingspost?
pi_119632844
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 11:07 schreef supayoshii het volgende:

Iemand hier hulp bij?
Ik denk dat ik al weet wat er is. Had dit net zelf ook namelijk :)

Je moet in settings bij ES file Explorer ook aangeven dat je tot root toegang mag in de settings.
  maandag 26 november 2012 @ 11:32:51 #165
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_119632847
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 11:31 schreef penningmaniac het volgende:
misschien een domme vraag, maar wat is de OP? openingspost?
OP: OpeningsPost. De eerste post in een topic.
Vaak bestaande uit samengestelde informatie en sjieke plaatjes.
pi_119632875
Ik krijg o.a. te lezen: /system/app/ network pad failed to load, or timed out.
;)

Als ik root uitzet kan ik wel overal in en uit.

Ik kan helemaal nergens meer in als ik Root Explorer + Mount System aanzet.

Wel met alleen Root explorer ;)
Is back
  maandag 26 november 2012 @ 11:35:26 #167
226208 penningmaniac
Enjoy the ride!
pi_119632928
Hoelang duurde het trouwens bij jullie voordat de neo binnen was? ik heb namelijk afgelopen woensdagochtend bestelt en betaald, en is nog steeds niet opgestuurd.
pi_119632932
Maar je moet helemaal niet in file explorer zijn ;)
Die stap is verouderd, dat was om de playstore te installeren voor we CWM recovery hadden.
Je moet de grote tutorial nemen, niet die aparte die je nu gebruikt
Deze dus: https://www.dropbox.com/s(...)0play%20store%29.pdf
pi_119633047
Oeh thnx ik heb alleen al root nu:P nu moet ik titanium backup doen ofo ff probere
Is back
pi_119633067
Maar ik heb geen Play Store hoe kom ik dan aan Titanium backup?

EDIT:

ik hoef helemaal geen backup van me apps ik heb niks
Is back
pi_119633173
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 11:35 schreef penningmaniac het volgende:
Hoelang duurde het trouwens bij jullie voordat de neo binnen was? ik heb namelijk afgelopen woensdagochtend bestelt en betaald, en is nog steeds niet opgestuurd.
Waar gekocht?
Hoe laten verzenden?

DHL duurt meestal 3-5 werkdagen na verzending
De meeste andere verzendmethoden 8-20 werkdagen
pi_119633208
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 11:40 schreef supayoshii het volgende:
Maar ik heb geen Play Store hoe kom ik dan aan Titanium backup?

EDIT:

ik hoef helemaal geen backup van me apps ik heb niks
héhé idd :)
Gewoon naar het gedeeltje "flashen" gaan van die tutorial. Is beetje verwarrend inderdaad, maar daar staat hoe je clockworkmod recovery (de cwm dus) moet flashen en dan de google apps en dan heb je de playstore ;)
pi_119633377
Hey... check DM btw ;)

Ik lees de tutorial ik heb het bestand NO2M update T10.ZIP.zip gedownload ;)
maar als je dat hebt, dan ga je uitleggen hoe te flashen, maar verderop begin je opnieuw?

Dan staat er dat stuk namelijk over play store overslaan en dan gaan we beginnen met de NL installatie?

Waar start je nu? Ik wil het niet verkeerd doen.
Is back
  maandag 26 november 2012 @ 12:06:27 #174
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_119633922
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 11:48 schreef supayoshii het volgende:
Hey... check DM btw ;)

Ik lees de tutorial ik heb het bestand NO2M update T10.ZIP.zip gedownload ;)
maar als je dat hebt, dan ga je uitleggen hoe te flashen, maar verderop begin je opnieuw?

Dan staat er dat stuk namelijk over play store overslaan en dan gaan we beginnen met de NL installatie?

Waar start je nu? Ik wil het niet verkeerd doen.
Staat allemaal in de OpeningsPost onder 'SPOILER: Community support (Rooting, tweaks & reviews)'.
Zo vind je de hele walkthrough hier: DIG / Chinese Smartphones #7 - Wie gaat er een quadcore bestellen?
Alleen kun je nu beter gelijk de upgrade naar T12 doen en T10 overslaan.
pi_119633951
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 12:06 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Staat allemaal in de OpeningsPost onder 'SPOILER: Community support (Rooting, tweaks & reviews)'.
Alleen kun je nu beter gelijk de upgrade naar T12 doen en T10 overslaan.
Ja heb het hem gezegd via DM, maar ik moet zeggen als ik de tut zo nog eens bekijk is het idd wel beetje verwarrend ^^ Want eerst staan er die stappen om de playstore apk te installeren, en dan staat er van "maar wil je hem volledig laten werken, flash dan cwm en google apps op deze manier" Maar ja een leek gaat dan eerst die vorige stappen allemaal voor niets doen natuurlijk :s :p
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')