Mooi telefoontje maar die batterij...quote:Op zondag 25 november 2012 22:04 schreef Fer het volgende:
Begin dit jaar een Star X15i hierheen laten sturen voor 105¤. Een op het eerste gezicht leuke telefoon en voor dat geld was toen geen Android toestel te krijgen in NL.
Echter de lol werdt al gauw minder met slechts 256MB Ram en toen ik erachter kwam dat hij de sd-kartjes opvrat. En nu de wifi adapter verdwenen is tijd voor een nieuwe.
Maar nu is een leuke MTK6577+1GB toestel toch wel 160-180¤ en dan kans op Douane en geen garantie.
Ik zie ook de Panasonic Eluga te koop in NL voor 200¤ ook Dual cortex-A9, 1GB en leuk design. Waarom zou ik nog een nieuw toestel importeren, zie ik iets over het hoofd?
Onze volgende China smartphones?met 8-core uit 2 verschillende Cortex A serie?quote:De telefoon heeft als codenaam Apache, meldt de Chinese site ChinaTimes. De soc zou de Mediatek MT8599 zijn, een nog aangekondigde processor van de fabrikant. Hoewel er veel onbekend is over deze soc, zouden de processorkernen gebaseerd zijn op de relatief nieuwe Cortex A7-core. Deze is volgens ARM vooral efficiënt met energie, maar de prestaties per kern zouden achterlopen bij Cortex A9 en Cortex A15. Het zou ook kunnen dat Mediatek kiest voor een opstelling met vier Cortex A15-cores en vier Cortex A7-cores, zoals Samsung volgens een eerder gerucht ook doet. De soc zou op 28nm geproduceerd gaan worden bij TSMC. De gpu zou een PowerVR SGX544 van Imagination zijn.
Wordt hier ook wel iets warm aan de bovenkant achterzijde na wat langer gebruik.quote:Op maandag 26 november 2012 07:35 schreef funky_fart het volgende:
De Neo wordt vrij warm na 1 à 2 uurtjes internetten via wifi en daarnaast 3G ingeschakeld. Niet heet, maar aanzienlijk warm. Voelbaar aan achterzijde bovenkant, dus waar meestal de antennes zitten.
Meer mensen last van cq ondervonden? Is er trouwens sowieso informatie over het nuke-gehalte van de Neo, dus stralingswaarden?
Heb je T12 al geïnstalleerd en CWM? dan kan je de Gapps zo flashen. Zie de openingspost voor meer informatie.quote:Op maandag 26 november 2012 11:07 schreef supayoshii het volgende:
Hoi heeft iemand wat kleine hulp met het activeren van de play store op de Neo N02?
Ik probeer de file te kopieeren maar dan heb ik geen toegang meer tot het interne geheugen wanneer ik root activeer, en kan ik het bestand niet meer kopieeren.
Iemand hier hulp bij?
Kan normaal geen kwaad want de Neo heeft zelf ook geheugen..quote:Op maandag 26 november 2012 11:21 schreef supayoshii het volgende:
Shit ik heb ff geen mini sd kaart erinzal dat het zijn? Mhm krijg ik zo hehe
Ik denk dat ik al weet wat er is. Had dit net zelf ook namelijkquote:Op maandag 26 november 2012 11:07 schreef supayoshii het volgende:
Hoi heeft iemand wat kleine hulp met het activeren van de play store op de Neo N02?
Ik probeer de file te kopieeren maar dan heb ik geen toegang meer tot het interne geheugen wanneer ik root activeer, en kan ik het bestand niet meer kopieeren.
Iemand hier hulp bij?
OP: OpeningsPost. De eerste post in een topic.quote:Op maandag 26 november 2012 11:31 schreef penningmaniac het volgende:
misschien een domme vraag, maar wat is de OP? openingspost?
Waar gekocht?quote:Op maandag 26 november 2012 11:35 schreef penningmaniac het volgende:
Hoelang duurde het trouwens bij jullie voordat de neo binnen was? ik heb namelijk afgelopen woensdagochtend bestelt en betaald, en is nog steeds niet opgestuurd.
héhé iddquote:Op maandag 26 november 2012 11:40 schreef supayoshii het volgende:
Maar ik heb geen Play Store hoe kom ik dan aan Titanium backup?
EDIT:
ik hoef helemaal geen backup van me apps ik heb niks
Staat allemaal in de OpeningsPost onder 'SPOILER: Community support (Rooting, tweaks & reviews)'.quote:Op maandag 26 november 2012 11:48 schreef supayoshii het volgende:
Hey... check DM btw
Ik lees de tutorial ik heb het bestand NO2M update T10.ZIP.zip gedownload
maar als je dat hebt, dan ga je uitleggen hoe te flashen, maar verderop begin je opnieuw?
Dan staat er dat stuk namelijk over play store overslaan en dan gaan we beginnen met de NL installatie?
Waar start je nu? Ik wil het niet verkeerd doen.
Ja heb het hem gezegd via DM, maar ik moet zeggen als ik de tut zo nog eens bekijk is het idd wel beetje verwarrend ^^ Want eerst staan er die stappen om de playstore apk te installeren, en dan staat er van "maar wil je hem volledig laten werken, flash dan cwm en google apps op deze manier" Maar ja een leek gaat dan eerst die vorige stappen allemaal voor niets doen natuurlijk :s :pquote:Op maandag 26 november 2012 12:06 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Staat allemaal in de OpeningsPost onder 'SPOILER: Community support (Rooting, tweaks & reviews)'.
Alleen kun je nu beter gelijk de upgrade naar T12 doen en T10 overslaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |