Zeker weinig gebruikt dan? Mijn Neo gaat een goede dag mee met browsen, wat spelletjes( *- half uurtje) en wat facebooken.. Brightness laagste en 75 % van de dag 3g aan rest wifi. Op de t10 Rom..quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:47 schreef Xenorium het volgende:
Mijne werkt nu perfect in T12 ROM. Al 1 dag en 14 uur, nog 15% accu over en de hele tijd is wifi aangeweest.
Anyway gewoon upgraden naar T12, daarna rooten en die mobileuncletools en dan de CWMR van mij erop flashen, gapps installeren via CWMR en gaan met die banaan.
Sowieso geen taskkiller downloadenquote:Op zondag 25 november 2012 15:55 schreef Downstar het volgende:
[..]
Zeker weinig gebruikt dan? Mijn Neo gaat een goede dag mee met browsen, wat spelletjes( *- half uurtje) en wat facebooken.. Brightness laagste en 75 % van de dag 3g aan rest wifi. Op de t10 Rom..
Of word het verbruik met de t12 Rom minder ofzo?
Ik sluit mijn apps steeds middels het recente app menu, dat is toch een ingebouwde taskkiller? Of kan ik alsnog beter een externe app downloaden voor het killen van running apps?
Idem, volgende wordt een quad core, en hopelijk met 4G ineens ^^quote:Op zondag 25 november 2012 16:24 schreef Xenorium het volgende:
Inderdaad, met het scherm van de Jiayu was dit de perfecte smartphone geweest voor mij. Maar goed niet onoverkomelijk. Ik skip de Jiayu en dat soort dual core telefoons. De volgende wordt een Quad core. Volgend jaar in de lente misschien? Newman N2.
De Neo n003 wordt 5.3 INCH. Dat is dus iets te GROOT voor mij.
Doet hij heel netjes dan!quote:Op zondag 25 november 2012 16:17 schreef Xenorium het volgende:
73% nu batterij met 15 uur, wifi aan en spelletjes gespeeld zeker een half uur. Whatsapp gebruikt en dergelijke.
De batterij wordt steeds beter.
Ja vanaf android 4 zit dat ingebouwdquote:Op zondag 25 november 2012 16:04 schreef Vincent_vd het volgende:
[..]
Sowieso geen taskkiller downloadenAndroid doet dit vanzelf al als het nodig is, en met een taskkiller ga je dit in de war brengen en je gsm vertragen
Weet niet in hoeverre ze via recente apps killen ze ook echt stopt maar denk dat dat goed genoeg is
Als je je Neo nog niet hebt, mag je bij downstar zijn methode gewoon T12 direct gebruiken ipv T10quote:Op zondag 25 november 2012 18:24 schreef penningmaniac het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar welke T12 moet je nu hebben als je die methode van T09>T10 van jou hebt gedaan Downstar? En werkt T10>T12 hetzelfde als T09>T10?
Als het goed is komt mijn Neo ook deze week binnen. Woensdag een zwarte bestelt bij Lightake met DHL.
Oke, en moet je dan die zip file met CWMchecksdisabled hebben of zonder?quote:Op zondag 25 november 2012 18:27 schreef Vincent_vd het volgende:
[..]
Als je je Neo nog niet hebt, mag je bij downstar zijn methode gewoon T12 direct gebruiken ipv T10dus gewoon van T09 naar T12 direct
Gewoon die zonderquote:Op zondag 25 november 2012 18:29 schreef penningmaniac het volgende:
[..]
Oke, en moet je dan die zip file met CWMchecksdisabled hebben of zonder?
Met Stock Recovery pak je de originelequote:Op zondag 25 november 2012 18:29 schreef penningmaniac het volgende:
[..]
Oke, en moet je dan die zip file met CWMchecksdisabled hebben of zonder?
Dus als ik die tutorial volg van jou van T09>T10 en dan ipv T10 T12 doe, moet ik gewoon de originele hebben?quote:Op zondag 25 november 2012 18:32 schreef Downstar het volgende:
[..]
Met Stock Recovery pak je de originele
Met clockworkmod Recovery pak je die cwmcheckdisabled
kloptquote:Op zondag 25 november 2012 18:45 schreef penningmaniac het volgende:
[..]
Dus als ik die tutorial volg van jou van T09>T10 en dan ipv T10 T12 doe, moet ik gewoon de originele hebben?
...
Kan me voorstellen dat dual sim inderdaad een pre is, voor mijzelf zou ik niet weten wat ik met twee simkaarten moet.quote:Op zondag 25 november 2012 16:27 schreef shiznuts het volgende:
Ben ik inderdaad eens met je. De N002 is echt best gaaf voor dat geld.De Jiayu G3 is geen must meer geworden, alleen dat IPS scherm is wel erg nice, maar op dit moment kun je dan beter geduld opbrengen en geld opsparen voor een quadje.
Al vind ik het jammer dat de meeste quadcores singleSIM zijn en voor mij dus afvallen.
Of de nieuwe MTK met dualSIM zou komen was volgens mij niet bekend?
Maar ja, dan zou het allicht een N003 moeten worden, maar inderdaad dat scherm is te groot eigenlijk.
MicroSD-kaartjes opvrat? Hoe?quote:Op zondag 25 november 2012 22:04 schreef Fer het volgende:
Begin dit jaar een Star X15i hierheen laten sturen voor 105¤. Een op het eerste gezicht leuke telefoon en voor dat geld was toen geen Android toestel te krijgen in NL.
Echter de lol werdt al gauw minder met slechts 256MB Ram en toen ik erachter kwam dat hij de sd-kartjes opvrat. En nu de wifi adapter verdwenen is tijd voor een nieuwe.
Maar nu is een leuke MTK6577+1GB toestel toch wel 160-180¤ en dan kans op Douane en geen garantie.
Ik zie ook de Panasonic Eluga te koop in NL voor 200¤ ook Dual cortex-A9, 1GB en leuk design. Waarom zou ik nog een nieuw toestel importeren, zie ik iets over het hoofd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |