SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TracksitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt? Wat moet ik betalen bij de douane?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.In het algemeen kijk je voor kortingscoupons op www.retailmenot.com en www.tjoos.com .
Korting speciaal voor de FOK!-members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Recommenderkorting van 5% bij buyincoinsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting via FacebookOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Banggood geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tomtop geeft 10% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!
PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Heb je aanvullingen/aparte vragen; PM dan even de vaste gebruikers in dit topic: Shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar, Monkeybrain e.a.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten: - Niet bitchen naar elkaar - Geen handeltjes. - Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding. - En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden. - En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken. - Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2. Tevens geupdate door: Downstar
En Fok! bedankt voor het Hosten van de afbeeldingen
[ Bericht 0% gewijzigd door shiz op 23-11-2012 23:09:11 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Hmm, drie dagen vrij en TS... misschien een teken dat ik de OP moet restylen.Hum... eh. Mogelijk inderdaad.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:19 schreef davedavy het volgende:
Maar ik heb gehoord dat EMS niet naar Nederland verzend, dit klopt dus niet?Nu je het zegt herinner ik me iets uit het smartphone-topic, of iemand uit België ze kon bestellen met EMS en dan door kon sturen ofzo. Maar ik zou er dus sowieso niet voor gaan omdat het maar marginaal sneller is, maar wel onevenredig veel duurder.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Iemand misschien ervaring met http://www.taobao-buying-agent.com/ , googelen is vrij moeilijk aangezien de naam en deze bied wel DHL aan![]()
![]()
ken je dan een shipping methode dat ongeveer net zo duur is als CP/HK, maar dan sneller?quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:20 schreef shiznuts het volgende:
Hmm, drie dagen vrij en TS... misschien een teken dat ik de OP moet restylen.
[..]
Hum... eh. Mogelijk inderdaad.Nu je het zegt herinner ik me iets uit het smartphone-topic, of iemand uit België ze kon bestellen met EMS. Maar ik zou er dus sowieso niet voor gaan omdat het maar marginaal sneller is, maar wel onevenredig veel duurder.
ik bestel bij taboa via agent tiffany![]()
Ja, Singapore / Swiss Post. Blijft normaal gesproken onder de twee weken en zijn niet veel duurder dan HK/CN.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
is die site duurder dan de orginele site of het zelfde?quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:23 schreef davedavy het volgende:
Iemand misschien ervaring met http://www.taobao-buying-agent.com/ , googelen is vrij moeilijk aangezien de naam en deze bied wel DHL aan![]()
In de OP heeft ooit iemand eens BHiner geplempt: http://www.bhiner.com/shipping-and-payment
FedEx, UPS, etc. Choobuy doet aan DHL: http://en.choobuy.com/help/ShipPrice.aspx .
Wees wel bewust dat Express services niet maar 5,- usd ofzo meer kosten, dat loopt behoorlijk in de prijzen. En je verhoogt het risico op belastingaanslag omdat alles over officiële kanalen en met veel aandacht gaat.Het item dat je bestelt wordt er niet duurder van. Maar je kunt zelf niet op Taobao kopen omdat alles in het Chinees gaat, niet alle voor ons toegankelijke betaalmethoden beschikbaar zijn, of sellers gewoon niet naar het Europa willen versturen. Dus je moet wel een agent hebben. Die doet zoiets ook niet voor de lol, maar dat is gewoon business, dus je moet hem commissie afdragen over het totaalbedrag, vaak iets van 8%.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:25 schreef pazara het volgende:
[..]
is die site duurder dan de orginele site of het zelfde?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Dat snap ik niet echt? Welke originele? Taobao.com kun je moeilijk bestellen zonder de Chinese taal te beheren.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:25 schreef pazara het volgende:
[..]
is die site duurder dan de orginele site of het zelfde?![]()
Ik heb ooit eens wat verschillende oordopjes ervan ontvangen, weet niet meer of die ertussen zaten, geloof van wel, maar eigenlijk zijn de enige interessante de ES800M, ES900i en de ES700i.quote:The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Tot nu toe wel (paar 100 pakketjes verder).quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:49 schreef Jungle_Jim het volgende:
komt t met chinapost wel heel aan?scheelt zo'n 10 euro op sunsky
![]()
100 pakketjes??quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:54 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Tot nu toe wel (paar 100 pakketjes verder).
Flinke fortuin![]()
![]()
Beste allemaal,
Wegens defecten wil ik een horloge terug sturen naar China. Wat is de goedkoopste manier om dit te doen? Via postnl kwam ik uit op ;Hartelijk dankquote:Wereld ¤ 25,60 , 0-2 kg, track&trace![]()
Ja, 100 1-cent deals maakt toch wel 1 hele euro.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:03 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
100 pakketjes??
Flinke fortuin
Hij zegt trouwens 'paar honderd'.
Ik denk dat meerdere mensen hier wel honderden pakjes/beruchte gele envelopjes hebben binnengekregen hoor. Waarde verschilt van 1-ct deals tot Chinatablets. Ik heb nooit geteld, maar gok op enkele honderden China-orders. Veel mensen zullen best schrikken van het geld dat ze hebben uitgegeven over de jaren. 'Hey, maar ik rook niet'.Denk niet dat het op een andere manier veel goedkoper zal zijn.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:27 schreef Arboxx het volgende:
Beste allemaal,
Wegens defecten wil ik een horloge terug sturen naar China. Wat is de goedkoopste manier om dit te doen? Via postnl kwam ik uit op ;
[..]
Hartelijk dank
Alleen in deze richting is goedkoop helaas.
Als, dan niet als pakketpost versturen, maar in een envelopje met postzegels, ff bij het postkantoor langs en wegen en bepalen wat de kosten daarvoor zijn.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Kom net thuis van werk en bij mij is ook de pen butaan lighter ontvangen zo ff vullen met gas en kijken of het wat is![]()
http://www.priceangels.co(...)tm_campaign=20121123 hier de blackfriday deals van PA welke telefoon is nou echt aan de raden al die gekke namen enzo haal ik door elkaar.
Iemand tips? Mijn enige eis is IPS en dualcore, playstore is wenselijk.BAM dit is 3KB![]()
Ook ontvangen vandaag. Meteen gevuld en wat een ding is dat joh haha. Bij aankoop al geen idee wat ik er mee moet, nu al helemaal niet meer.quote:![]()
Dan zal dat de goedkoopste manier zijn. Ik zou wel even goed nadenken of het de moeite waard is van het terugsturen. Wat heb je betaald en wil de verkoper niet een regeling met je treffen?quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:27 schreef Arboxx het volgende:
Beste allemaal,
Wegens defecten wil ik een horloge terug sturen naar China. Wat is de goedkoopste manier om dit te doen? Via postnl kwam ik uit op ;
[..]
Hartelijk dank![]()
link?quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:55 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ook ontvangen vandaag. Meteen gevuld en wat een ding is dat joh haha. Bij aankoop al geen idee wat ik er mee moet, nu al helemaal niet meer.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: