Correct! En daarom zijn die China GSM's ook zo interessant!quote:Op maandag 26 november 2012 19:53 schreef SNiPESH0TZ het volgende:
Mijn HTC Sensation heeft de geest gegeven en Chinese phones worden steeds volwassener.
Aangezien ik de prijzen van telefoons met of zonder abbo hier in Nederland schandalig vind is aan China phone heel aantrekkelijk.
In principe is de volgende situatie dus mogelijk: ik koop een dual sim phone uit china en ik bestel een Internet only abbo (bijv bij Hi voor 7,50e per maand) en neem een prepaid kaartje erbij.
Ik kan dan op twee nummers bereikt worden, heb overal internet en kan bellen zolang ik genoeg tegoed heb?
Dat zou namelijk wel een ideale situatie zijn. Waar ik nu 750 euro totaal inclusief abbo betaal over 2 jaar, zou ik in de bovenstaande situatie voor ~300 euro een telefoon + internet voor 2 jaar betalen (+ bellen/sms tegoed).
Ben je er weerquote:Op maandag 26 november 2012 20:22 schreef SittingDuck het volgende:
[..]
Correct! En daarom zijn die China GSM's ook zo interessant!
Ja, ben er weer! Weekje gebant geweestquote:Op maandag 26 november 2012 20:31 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ben je er weer?
Dacht dat je laats melde niet specifiek een account te hebben aan gemaakt met naam,
om reclame te maken voor je website.. maar zie dat dit account al een aantal jaren geleden is aan gemaakt ? dus waarom niet destijds via deze gedaan?
Wordt misschien bij jouw elke keer /recovery/etc/install_recovery.sh uitgevoerd bij boot ?quote:Op maandag 26 november 2012 20:05 schreef Downstar het volgende:
Hmm gek genoeg word bij mij steeds de orginele stock recovery weer geplaatst
als ik mijn telefoon reboot ofzo..
ook als ik in cmwr dus aangeef dat ik niet wil dat hij de stockrecovery weer terug zet..
Das niet zo'n slecht idee, hi simonly voor mobiel internet en een prepaid kaartje om bereikbaar te blijven.quote:Op maandag 26 november 2012 19:53 schreef SNiPESH0TZ het volgende:
Mijn HTC Sensation heeft de geest gegeven en Chinese phones worden steeds volwassener.
Aangezien ik de prijzen van telefoons met of zonder abbo hier in Nederland schandalig vind is aan China phone heel aantrekkelijk.
In principe is de volgende situatie dus mogelijk: ik koop een dual sim phone uit china en ik bestel een Internet only abbo (bijv bij Hi voor 7,50e per maand) en neem een prepaid kaartje erbij.
Ik kan dan op twee nummers bereikt worden, heb overal internet en kan bellen zolang ik genoeg tegoed heb?
Dat zou namelijk wel een ideale situatie zijn. Waar ik nu 750 euro totaal inclusief abbo betaal over 2 jaar, zou ik in de bovenstaande situatie voor ~300 euro een telefoon + internet voor 2 jaar betalen (+ bellen/sms tegoed).
Herkenbaarquote:Op maandag 26 november 2012 22:21 schreef eleganza het volgende:
Heb mn neo mogen ontvangen, exact een week sinds besteldatum (DHL) Prachtige foon obv, en wilde eigenlijk direct even T12 er op zetten. Ik heb mn 16gb sdkaartje geformatteerd (fat32) en de N002update zip er op gezet. Dus ik vrolijk power en volume up indrukken, krijg ik slechts een androidmannetje met zn buik open en een rood uitroepteken-driehoekFlashen van nieuwe rom wil hier dus nog niet eens. Iemand tips, hints?
![]()
Inderdaadquote:Op maandag 26 november 2012 22:25 schreef SittingDuck het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Druk eens op de 'homeknop'
quote:Op maandag 26 november 2012 22:25 schreef SittingDuck het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Druk eens op de 'homeknop'
Ik heb werkelijkwaar op ALLE knoppen zitten rammen... behalve de homeknop.quote:Op maandag 26 november 2012 22:28 schreef Vincent_vd het volgende:
[..]
Inderdaad
Iemand heeft duidelijk niet goed de tut gelezen ^^
Ah nja.quote:Op maandag 26 november 2012 22:34 schreef eleganza het volgende:
[..]
[..]
Ik heb werkelijkwaar op ALLE knoppen zitten rammen... behalve de homeknop.![]()
En dit is niet het eerste device dat ik flash. (ik schaam me diep XD)
Ik ga even de noob zijn. kthanksbai
Edit:
Firmware upgrade (official) T09 -> T12 via Stock Recovery
› Formatteer een microSD-kaart en zet dit bestand erop
› Start in recovery (telefoon uit, dan: volume+ & powerbutton ingedrukt houden)
› Linksonder komt te staan dat 'ie in 'recovery' gaat
› Om een upgrade uit te voeren, selecteer de .zip en laat 'em z'n magic doen
› Herstart
› Mogelijk krijg je een Chinese sta(rt-up guide, baan je hier een weg doorheen, taal veranderen doe je via settings en dan het keyboardtoetsje waar een 'A'-tje bij staat en dan de eerste regel Chinese tekens, daarna 'English'
Je hebt nu Stock Recovery en Firmware T12 zónder root en zónder Play store
Hier zie ik het ook niet instaan![]()
Bij dezen: HOME KNOP. FOR. REALZ XD
Ja toch welquote:Op maandag 26 november 2012 22:46 schreef eleganza het volgende:
@Vincent Dank voor de pdf... PLAATJES![]()
Flashen was zo gepiept
Is overigens root noodzakelijk voor werkende playstore en gapps? Wil de foon van mn zusje liever ongeroot laten, maar weet niet of het kan ;-)
Zet je het toch daarna weer uit ?quote:Op maandag 26 november 2012 22:46 schreef eleganza het volgende:
@Vincent Dank voor de pdf... PLAATJES![]()
Flashen was zo gepiept
Is overigens root noodzakelijk voor werkende playstore en gapps? Wil de foon van mn zusje liever ongeroot laten, maar weet niet of het kan ;-)
Idd je kunt root aan en uit zetten met bijvoorbeeld de app; ota root keeper..quote:
Ga ik eens proberen thanksquote:Op maandag 26 november 2012 22:20 schreef Xenorium het volgende:
Die van Nema, battery calibration. Paar keer gedaan. Ja de batterij heeft nog vage gewoonten.
Dan is deze site denk ik het goedkoopst binnen NLquote:Op maandag 26 november 2012 23:47 schreef shiznuts het volgende:
En dan is mijn aanbeveling voor een SanDisk Ultra microSDHC te gaan.![]()
Dit is de 16GB versiequote:Op dinsdag 27 november 2012 00:09 schreef shiznuts het volgende:
Oeh, da's ook niet slecht voor de 32GB-versie. Ik heb de 16GB + adapter voor 14,05 eur via mymemory.co.uk (Amazon checkout). Was destijds een actie, 9,75 pond, 5% off coupon en 1,95 verzendkosten zoiets.
Maar...quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:19 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Dit is de 16GB versie
http://www.amazon.de/SanD(...)07JTKKOG/ref=lh_ni_t
¤12,05
Zal vast nog iets bijkomen.quote:Auf Lager. Verkauft von HE Trading (beim Kauf gelten die AGB und Versandbedingungen der HE Trading GmbH)
Ja wat ik gezien heb van de Meizu MX2 ziet hij wel echt goed uit en ook zeer interessant, maar wel prijzig, wat ik zo gehoord had was het gerucht dat hij 2999 yuan zou gaan kosten.quote:Op maandag 26 november 2012 23:47 schreef shiznuts het volgende:
› Tof om foto's te zien van een N002 in het Nederlands.
› De MX2 ziet er inderdaad erg interessant uit, maar dat waren de preceeders ook wel, alleen vallen Meizu's altijd vrij duur uit voor China-maatstaven.
› Qua kaartje gewoon meteen goeie meuk kopen, daar heb je wat aan, is maar een mini-investering. De 16GB en 32GB kaartjes hebben de beste bang-for-buck. Voor pure opslag heb je natuurlijk al genoeg aan class niks, maar zoals al is gezegd, class 10 is gewoon veel fijner m.b.t. transferrates. En als je dan ook nog een UHS-I gecertificeerde neemt, kun je zo'n kaartje ook eens voor leukere doeleinden gebruiken, óf in ieder geval langer mee vooruit omdat 'ie niet zo snel achterhaald is. En dan is mijn aanbeveling voor een SanDisk Ultra microSDHC te gaan.Die zijn w.m.b. het meest awesome. Ook de Samsung-kaartjes zijn fijn. Die dingen raken niet corrupt, gauw kapot en zijn X-ray, temperature en shock-proof enzo. Ook nog mooie garantie op, ga dus niet kijken in Chinashops en op eBay/Marktplaats, maar ff langs Tweakers Pricewatch (Dataio is vaak ok)/Amazon.
› Chinaphone = garant voor een beetje aankloten/stoeien. Die stapjes die ik noemde waren niet al te uitgebreid gedetailleerd, ging meer om een actuele recap van de meest kritische stappen, niet zozeer het uitvogelen van het indrukken van een home-knopje.Maar gelukkig kwam de kat op z'n pootjes terecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |