Le-zen,quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:22 schreef Jahr00n het volgende:
tot hoe oud mag je hier berichten plaatsen
Zullen we eerst kijken of het jullie bevalt hier?quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:27 schreef FL_Freak het volgende:
Dus er wordt niet meer gekeken naar een slowchat in een ander subforum en kunnen hier dus verder posten ?
Daaromquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:28 schreef emzor1994 het volgende:
Waarom is de naam PUB niet meer van deze tijd en Jong wel?
Ik vind het prima Yvonne.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zullen we eerst kijken of het jullie bevalt hier?
Bevalt het niet, staan we open voor iedere andere suggestie, zoals bv 49Yard
Maar blijf meedenken hè!quote:
Niet die ene van PUB aubquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:31 schreef FL_Freak het volgende:
We moeten ook een nieuwe OP maken. Ik ben er alleen niet zo'n held in.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:28 schreef emzor1994 het volgende:
Waarom is de naam PUB niet meer van deze tijd en Jong wel?
Dit is een beter antwoord dan het antwoord van jou Yvonnequote:Op vrijdag 23 november 2012 14:32 schreef Fok-it het volgende:
De naam is sowieso al een verbetering. In jong kunnen meer mensen dan allden pubers zich vinden lijkt me
quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:33 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
[..]
Dit is een beter antwoord dan het antwoord van jou Yvonne
Ja iets heel anders en origineels. Ik ben er ook voor om vaste users icoontjes weg te laten.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Niet die ene van PUB aub![]()
![]()
Iets wat op die van nachtbagger lijkt. Die is altijd wel leuk
True, anders is het gelijk zo'n kliekjequote:Op vrijdag 23 november 2012 14:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja iets heel anders en origineels. Ik ben er ook voor om vaste users icoontjes weg te laten.
Zou ik niet doen, echt, krijg je weer zo'n kliekje.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja iets heel anders en origineels. Ik ben er ook voor om vaste users icoontjes weg te laten.
Ja maar nachtbagger bestaat al. Maak juist gewoon iets nieuws. En als er iemand een mooi plaatje kan fotoshoppen zou dat helemaal leuk zijn. Eventueel kan ik ook wel wat maken als er een leuk idee is. Ik zat te denken aan een afbeelding van een muur met wat graffiti erop of zo.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Niet die ene van PUB aub![]()
![]()
Iets wat op die van nachtbagger lijkt. Die is altijd wel leuk
Thanxquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:39 schreef yvonne het volgende:
Whehehe, Conflict en Biancavia kunnen het meer dan prima. Succes!
Ja dat is wat ik voorstel. Dan krijg je idd die kliekjes niet, of in elk geval minder.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zou ik niet doen, echt, krijg je weer zo'n kliekje.
Bedenk een tekst die ze nog in geen enkele sc hebben. Er zitten hier vast creatieve geesten.
Ik niet.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:39 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja, wel een goed programma, ik kijk het graag! Maar het is gewoon maar een woord.
waarin mensen zich kunnen opgeven om 3 dagen van leven te ruilen?quote:
Haha, dank je wel! Maar ik woon al jaren niet meer in Helmond hoor...quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik niet.
Maar leuk dat ze jou na al die tijd weer mod maken Helmondse rakker.
Doe goed je best
Ohquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:41 schreef Conflict het volgende:
[..]
Haha, dank je wel! Maar ik woon al jaren niet meer in Helmond hoor...
Ik vraag me af waarom dat niet zou mogen. Het lijkt me eigenlijk een geweldig plan. Als je zin hebt ga je het een beetje uitwerken.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
waarin mensen zich kunnen opgeven om 3 dagen van leven te ruilen?mag dat op FOK!?
Ik zal er morgen wel eens iets mee gaan doenquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:42 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom dat niet zou mogen. Het lijkt me eigenlijk een geweldig plan. Als je zin hebt ga je het een beetje uitwerken.
Ok, prima. Overleg je idee eerst ff ergens als je het goed wil laten slagen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik zal er morgen wel eens iets mee gaan doen
uiteraardquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:44 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ok, prima. Overleg je idee eerst ff ergens als je het goed wil laten slagen.
Kan de rest wel dichtquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
We hebben nu JONG! en OUD bedenk ik me net
quote:Het Jong!forum (JNG) is speciaal gericht op jongeren en alles wat hen bezighoudt. Ook volwassenen die zich jong van geest voelen zijn hier welkom. Zij kunnen met hun levenservaring een waardevolle bijdrage leveren aan dit forum
Nu val je binnen de doelgroep!quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:04 schreef Typisch het volgende:
Ik ben oud qua geest en jong qua leeftijd, wat nu.
Wat is YOLO?quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:07 schreef Plastic_zak het volgende:
Jammer dat we geen YOLO-forum krijgen.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:07 schreef Plastic_zak het volgende:
Jammer dat we geen YOLO-forum krijgen.
Wow jij bent grappig zeg.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dingen als poedersuiker snuiven enzo. Vraag hem maar.
En de doelgroep, de modjes en de SCquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:06 schreef Plastic_zak het volgende:
Alleen de naam van het forum veranderd?
quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:10 schreef Beach het volgende:
[..]
Wow jij bent grappig zeg.
Helemaal zelf verzonnen?
Als dit maar geen tweede UDOWU wordt. Wat een troep was dat.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:11 schreef Conflict het volgende:
[..]
En de doelgroep, de modjes en de SC
Wordt gewoon gezellig toch? Want zooi gaat gewoon klik-wegquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:14 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Als dit maar geen tweede UDOWU wordt. Wat een troep was dat.
Fotoooooooooooooo!quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:12 schreef Conflict het volgende:
[..]
En bedankt, nu zit ik dus ook zo
Succes ermee.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:15 schreef Conflict het volgende:
[..]
Wordt gewoon gezellig toch? Want zooi gaat gewoon klik-weg
altijd handig om te wetenquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze test hoeveel pik ze erin kan stoppen. Redelijk wat zo te zien.
Jawel.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
altijd handig om te weten
Waar in?quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik krijg mijn vuist er niet eens in
gewoon een kleinere vuist kopenquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja of mijn mond is te klein of mijn hand te groot
quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gewoon een kleinere vuist kopen
quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]dank voor het meedenken
1 minuut stiltequote:Op vrijdag 23 november 2012 15:20 schreef Bendoe het volgende:
Hoi![]()
Nu is dus ook de PUB slowchat van 6080 nogwat delen voorbij.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:27 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Hij doorbrak de 1 minuut stilte
Daar ging t niet overquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:27 schreef Conflict het volgende:
[..]
Dus jij zou alles liever laten zoals het was? Geef het gewoon ff de tijd
nu lijken we meer op de EOquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:29 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Daar ging t niet overMaar behalve de namen is er niet echt iets veranderd heb ik het idee.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:28 schreef Conflict het volgende:
Sorry, ik ga wel ff tien minuten op de trap in de gang zitten.
Daar moest ik ook aan denken jaquote:
sceptische aapquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:31 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Daar moest ik ook aan denken jaIk snap wel dat er dingen moesten veranderen want pub was echt "
" maar of de naam veranderen nou zo veel gaat helpen.... We zullen het zien, ik ben in iedergeval vrij sceptisch.
Misschien helpt het om wat normen en waarden erin te krijgen hier.quote:
geen sex voor het huwelijk, geen abortus, geen homohuwelijk, geen inentingen etcquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:32 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Misschien helpt het om wat normen en waarden erin te krijgen hier.
ik wil ook wel komen voor de slowchat, maar ik wordt niet geaccepteerd. heb jij tips voor mij?quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:32 schreef Typisch het volgende:
Snap sowieso het gedoe niet, ik kom hier alleen voor die slowchat. Als die ergens anders geplaatst zou worden dan kijkt volgens mij bijna niemand meer naar pub/jong of whatever.
normaal postenquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:33 schreef Adames het volgende:
[..]
ik wil ook wel komen voor de slowchat, maar ik wordt niet geaccepteerd. heb jij tips voor mij?
Het draait niet alleen om jou of de mensen in de slowchat. Het gaat om het hele forum, dat kon wel een oppepper gebruiken.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:32 schreef Typisch het volgende:
Snap sowieso het gedoe niet, ik kom hier alleen voor die slowchat. Als die ergens anders geplaatst zou worden dan kijkt volgens mij bijna niemand meer naar pub/jong of whatever.
ja die geen inentingen heb ik nooit begrepen, aangezien het christendom techniek en ontwikkeling ziet als iets dat door god is gegeven.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
geen sex voor het huwelijk, geen abortus, geen homohuwelijk, geen inentingen etc
ik ken je niet, maar als je niet geaccepteerd wordt doe je kennelijk iets foutquote:
Het geldt ook niet alleen voor mij, volgens mij kunnen jongeren/pubers tegenwoordig prima googlen en/of hun dingen in andere subfora kwijt. Vind het een nutteloos subforum geworden, maar misschien zie ik dat verkeerd.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:34 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Het draait niet alleen om jou of de mensen in de slowchat. Het gaat om het hele forum, dat kon wel een oppepper gebruiken.
Een vrouw zijn, mod zijn, naar meets gaan of gewoon baas zijn net als ik.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:33 schreef Adames het volgende:
[..]
ik wil ook wel komen voor de slowchat, maar ik wordt niet geaccepteerd. heb jij tips voor mij?
ja je hebt die truttebol hier, die doet zo gemeenquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ken je niet, maar als je niet geaccepteerd wordt doe je kennelijk iets fout
ik ben zelfstandig opererend ondernemer onder naam van een overkoepelend bedrijf die alle marketing voor mij doet. telt dat ook?quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het geld ook niet alleen voor mij, volgens mij kunnen jongeren/pubers tegenwoordig prima googlen en/of hun dingen in andere subfora kwijt. Vind het een nutteloos subforum geworden, maar misschien zie ik dat verkeerd.
[..]
Een vrouw zijn, mod zijn, naar meets gaan of gewoon baas zijn net als ik.
truttebol?quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:36 schreef Adames het volgende:
[..]
ja je hebt die truttebol hier, die doet zo gemeen
Nee.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:37 schreef Adames het volgende:
[..]
ik ben zelfstandig opererend ondernemer onder naam van een overkoepelend bedrijf die alle marketing voor mij doet. telt dat ook?
Nee, je hebt dan toch niet je eigen groep. Vanuit gaande dat je binnen de community tak blijft (de rest van de fora zijn met specifiekere interesses), heb ik niet het idee dat je als jonger persoon kan posten. Je kan op zijn hoogst inderdaad alleen de SC overhouden en die in GC plaatsen. Maar dat is alleen nodig als over 6 maanden hier 5 topics zijn geplaatst naast de SC.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het geldt ook niet alleen voor mij, volgens mij kunnen jongeren/pubers tegenwoordig prima googlen en/of hun dingen in andere subfora kwijt. Vind het een nutteloos subforum geworden, maar misschien zie ik dat verkeerd.
sinds wanneer ben jij geen mod meer?quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:39 schreef Maisnon het volgende:
Hey Conflict en Biancavia als modsjullie zijn nog steeds een stelletje toch?
We zullen zien hoe het gaat lopen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het geldt ook niet alleen voor mij, volgens mij kunnen jongeren/pubers tegenwoordig prima googlen en/of hun dingen in andere subfora kwijt. Vind het een nutteloos subforum geworden, maar misschien zie ik dat verkeerd.
Ja!quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:39 schreef Maisnon het volgende:
Hey Conflict en Biancavia als modsjullie zijn nog steeds een stelletje toch?
Ligt er aan of de alcohol leeftijd dan al naar 18 is dan ga ik in foetus houding in een donker hoekje liggen huilen.quote:
Ohja.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:43 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ligt er aan of de alcohol leeftijd dan al naar 18 is dan ga ik in foetus houding in een donker hoekje liggen huilen.
en terechtquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:43 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ligt er aan of de alcohol leeftijd dan al naar 18 is dan ga ik in foetus houding in een donker hoekje liggen huilen.
op tijd je bier in slaan danquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:43 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
sinds de examenperiode is afgelopen, 4 maanden dus ofzoquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij geen mod meer?
quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:43 schreef Maisnon het volgende:
[..]
sinds de examenperiode is afgelopen, 4 maanden dus ofzo
weet ik niet? Zit mobiel dus zie geen UI'squote:Op vrijdag 23 november 2012 15:43 schreef Adames het volgende:
[..]
ja je hebt hier toch zo'n meisje met een japans of chinese UI
ja nou ja, ik zie haar wel nog eens.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
weet ik niet? Zit mobiel dus zie geen UI's
Angel-Joy maar die is gestopt ofzo hoorde ikquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:43 schreef Adames het volgende:
[..]
ja je hebt hier toch zo'n meisje met een japans of chinese UI
drinken wordt toch niet strafbaar gesteld of wel?quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:44 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Heel misschien wordt het 1 juli... Ik blijf hoop houden
weet je de naam niet?quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:44 schreef Adames het volgende:
[..]
ja nou ja, ik zie haar wel nog eens.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
Angel-Joy maar die is gestopt ofzo hoorde ik
Onder de 16 wel, daarboven weet ik niet.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:44 schreef Adames het volgende:
[..]
drinken wordt toch niet strafbaar gesteld of wel?
wat heb jij een kutleven hequote:Op vrijdag 23 november 2012 15:44 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mag het nu ook niet kopen hè
oh wacht,quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:44 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mag het nu ook niet kopen hè
Waarom?quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
#firstworldproblemsquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wat heb jij een kutleven he![]()
Nee dankjequote:Op vrijdag 23 november 2012 15:46 schreef Plastic_zak het volgende:
krul ik koop wel drank voor je met een zout smaakje
Was het gezellig bij de trap?quote:
Wat dan?quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:47 schreef Plastic_zak het volgende:
allemaal onbekende users :S dit kan mijn autistenhart niet aan :S
niet direct maar gelul over haar en dr ex ofzoquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:47 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Wat wie haatte er op haar dan?
Oh hoi. Ik ben nieuw.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:47 schreef Plastic_zak het volgende:
halloquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:47 schreef Plastic_zak het volgende:
kusje op je autistenhartquote:[b]Op vrijdag 23 november 2012 15:47 schreef Plastic_zak het volgende:[/b
Ik voel jequote:Op vrijdag 23 november 2012 15:47 schreef Plastic_zak het volgende:
Lekker danquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
niet direct maar gelul over haar en dr ex ofzo
geoden onteertitel nuo greotjes ria ene d kisdquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
Het voelt nu al vertrouwd hier.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
Het voelt nu al vertrouwd hier.
Geeft niet hoorquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:49 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
als ik dat wist had ik even gedoucht :S
en een pootje van de hont uiteraart!quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:50 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
geoden onteertitel nuo greotjes ria ene d kisd
I know the feelingquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:53 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Zo awkward als je ze weer eens tegen komt
helemaal als je er nog mee werkt ook en het niet eens je ex is maar een soort vanquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:53 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Zo awkward als je ze weer eens tegen komt
pics van je crushquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:55 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Hij werkt dinsdag weer tegelijk met mij, dus dan ga ik mijn hosselskills er op loslaten
Aight. Ik wil een utigebreid verslag tegen die tijdquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:55 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Hij werkt dinsdag weer tegelijk met mij, dus dan ga ik mijn hosselskills er op loslaten
Ex op je werk lijkt mij zo awkwardquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
helemaal als je er nog mee werkt ook en het niet eens je ex is maar een soort van
ja helemaal als ze zo dom vrolijk tegen je gaan doen en allemaal dingen gaat vragen terwijl je zoiets denkt van rot even op zegquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:56 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ex op je werk lijkt mij zo awkwardals dat mij gebeurd
Waarschijnlijk ziet dat er zo uit:quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Aight. Ik wil een utigebreid verslag tegen die tijd
ben jij vakkenvuller?quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:57 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ziet dat er zo uit:
Crush: *random vulploegleider praat*
Ik: *stom lachje*
Einde
Waarom kan ik nou je stom lachje precies voor me zien?quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:57 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Einde
heb je er daarna nog gedaan?quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:57 schreef Typisch het volgende:
Ik zat in mijn eerste jaar op het hbo bij mijn ex van de middelbare school in de klas.
Exen moet je eigenlijk voor eeuwig vermijdenquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja helemaal als ze zo dom vrolijk tegen je gaan doen en allemaal dingen gaat vragen terwijl je zoiets denkt van rot even op zeg
hahaha heel herkenbaar dat stomme lachjequote:Op vrijdag 23 november 2012 15:57 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Einde
Ik was laatst op de verjaardag van mijn ex. Ging prima.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:58 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Exen moet je eigenlijk voor eeuwig vermijden
Tomaat.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
heb je er daarna nog gedaan?
wat voor werk heb je dan? als 15 jarige kan je sowieso overal werkenquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:56 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ex op je werk lijkt mij zo awkwardals dat mij gebeurd
Omdat ik het waarschijnlijk op de meet de hele tijd heb gedaan?quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Waarom kan ik nou je stom lachje precies voor me zien?
onzinquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:58 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
nieteens kassa?quote:
quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:59 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Omdat ik het waarschijnlijk op de meet de hele tijd heb gedaan?
gaat moeilijk als hij counter staat en ik kassaquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:58 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Hehe, ja denk het. Wel schattig though.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:59 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Omdat ik het waarschijnlijk op de meet de hele tijd heb gedaan?
Zo slecht ja en dan kan je jezelf daarna echt voor je kop slaanquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha heel herkenbaar dat stomme lachjesucces ermee
ik zie ze ook nooit meer. maar mijn vriendinnen kwam ik dan altijd op raardere manieren tegen, dus niet uit mijn eigen vriendengroep of op werk, waardoor het daarna niet meer zien wel makkelijk was.quote:
Mazzel danquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik was laatst op de verjaardag van mijn ex. Ging prima.
hahaquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:00 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Zo slecht ja en dan kan je jezelf daarna echt voor je kop slaanEn bedankt ik zal het nodig hebben
Waar ligt dit?quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:57 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Einde
volgens mij moet je daar 16 voor zijn. weet t niet zekerquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nieteens kassa?
als ik de ah was had ik jou achter de kassa gezet
Valt best tegen, heb 3 maanden overal en nergens moeten solliciteren voor deze baanquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:59 schreef Adames het volgende:
[..]
wat voor werk heb je dan? als 15 jarige kan je sowieso overal werken
ik heb er nog nooit eentje zo random opgepikt tijdens het uitgaan oid, dat zijn nooit vaste vriendinnen geworden. Duurt bij mij altijd fucked up lang voordat ik zoiets wil, die van nu moest ook een maand of 2 zeuren voordat ik iets vasts wilde.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:00 schreef Adames het volgende:
[..]
ik zie ze ook nooit meer. maar mijn vriendinnen kwam ik dan altijd op raardere manieren tegen, dus niet uit mijn eigen vriendengroep of op werk, waardoor het daarna niet meer zien wel makkelijk was.
serieus? ik ben 22 en ik kreeg nog werk als vakkenvuller bij de hema. was direct aangenomen, dat terwijl ik nu de duurste en tegelijkertijd meest incompetente werknemer benquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:01 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Valt best tegen, heb 3 maanden overal en nergens moeten solliciteren voor deze baan
Mag pas met 16 en ik werk bij de plus maar bedankt hahaquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nieteens kassa?
als ik de ah was had ik jou achter de kassa gezet
klopt maar voor krul maken ze een uitzonderingquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:01 schreef Adames het volgende:
[..]
volgens mij moet je daar 16 voor zijn. weet t niet zeker
Nee ik was aangeschotenquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:00 schreef Typisch het volgende:
[..]!
Daar was dus iemand die je wilde hosselen.
Hoop hetquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahamisschien vindt hij het wel schattig
nee, wel op festivals, en een meisje uit een ander dorp dat me altijd in de bus zag en dat soort dingen. nooit uit eigen dorp of vriendenkring.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb er nog nooit eentje zo random opgepikt tijdens het uitgaan oid, dat zijn nooit vaste vriendinnen geworden. Duurt bij mij altijd fucked up lang voordat ik zoiets wil, die van nu moest ook een maand of 2 zeuren voordat ik iets vasts wilde.![]()
hard to get dit dat
Ik ken 15 jarige die achter de kassa zijn ingezet.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
klopt maar voor krul maken ze een uitzondering
als het nood is zullen ze dat ook vast wel doenquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:03 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik ken 15 jarige die achter de kassa zijn ingezet.
Ja vandaag teveel man op verkoopklaar ik ga je kassa leren.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als het nood is zullen ze dat ook vast wel doen
Boefje toch.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:04 schreef Adames het volgende:
[..]
ik ben ff de politie bellen, aangeschoten meisjes onder 16 is toch niet normaal
Chill maar hier in de buurt wonen echt super veel jongeren en weinig supermarkten dus tjaquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:02 schreef Adames het volgende:
[..]
serieus? ik ben 22 en ik kreeg nog werk als vakkenvuller bij de hema. was direct aangenomen, dat terwijl ik nu de duurste en tegelijkertijd meest incompetente werknemer ben![]()
ja en ik heb ook op mijn 14e soms 16 uur per week in een restaurant gewerkt tot 12-1 uur 's avonds. Mag niet tochquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:03 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik ken 15 jarige die achter de kassa zijn ingezet.
aye, dat is altijd gewoon om een beetje te kutten meer nietquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:03 schreef Adames het volgende:
[..]
nee, wel op festivals, en een meisje uit een ander dorp dat me altijd in de bus zag en dat soort dingen. nooit uit eigen dorp of vriendenkring.
uitgaan ook niet, muziek staat altijd te hard.
Als je maar lekker verdient.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:05 schreef Adames het volgende:
[..]
ja en ik heb ook op mijn 14e soms 16 uur per week in een restaurant gewerkt tot 12-1 uur 's avonds. Mag niet toch
513, 833, 13,31,252,425 etcquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:04 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja vandaag teveel man op verkoopklaar ik ga je kassa leren.
Ik wil niet eens kassa, de wel dag tegen mensen pratenquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
klopt maar voor krul maken ze een uitzondering
Wat zijn deze getallen?quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
513, 833, 13,31,252,425 etc
de hele dag zitten, dat lijkt me kut.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik wil niet eens kassa, de wel dag tegen mensen praten
quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
ging jij ook kotsen over de bank?
Ik draai al vanaf mijn 15e regelmatig dagen van 8 tot een uur of 5 s'nachts. Ze moeten niet zo zeiken, ik ging toen ook uit met zulke tijden, dan kan ik ook prima werken. En ben er echt niet slechter van geworden.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:05 schreef Adames het volgende:
[..]
ja en ik heb ook op mijn 14e soms 16 uur per week in een restaurant gewerkt tot 12-1 uur 's avonds. Mag niet toch
mensen die denken leuk te zijn door je naam te zeggen zijn wel irritantquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik wil niet eens kassa, de wel dag tegen mensen praten
Oh daar ben ik wel lui genoeg voorquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:06 schreef Adames het volgende:
[..]
de hele dag zitten, dat lijkt me kut.
ah, goedzo. Ik ook niet.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:06 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]nee nog nooit gekotst van drank
Dat zou goed kunnen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:06 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je zelf al helemaal weg was
dat nou ook weer niet, maar wel respect.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik draai al vanaf mijn 15e regelmatig dagen van 8 tot een uur of 5 s'nachts. Ze moeten niet zo zeiken, ik ging toen ook uit met zulke tijden, dan kan ik ook prima werken. En ben er echt niet slechter van geworden.
ik ken ze bijna allemaal uit mijn hoofd, ernstigquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:08 schreef Oceanview het volgende:
[.
Oh, hoef ik gelukkig niet te kennen.
oh Lotte, wat een leuke naam! Die hoor ik niet zo vaak, behalve dan mijn nichtje, die heet ook zo. hahaquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mensen die denken leuk te zijn door je naam te zeggen zijn wel irritant
Al sinds mijn achtste ofzo niet meer gekotst eigenlijkquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
ah, goedzo. Ik ook niet.Nog nooit van de drank of drugs, ingebouwde begrenzer dit dat
Moet ook als kassa.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ken ze bijna allemaal uit mijn hoofd, ernstig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |