heb je er daarna nog gedaan?quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:57 schreef Typisch het volgende:
Ik zat in mijn eerste jaar op het hbo bij mijn ex van de middelbare school in de klas.
Exen moet je eigenlijk voor eeuwig vermijdenquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja helemaal als ze zo dom vrolijk tegen je gaan doen en allemaal dingen gaat vragen terwijl je zoiets denkt van rot even op zeg
hahaha heel herkenbaar dat stomme lachjequote:Op vrijdag 23 november 2012 15:57 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ziet dat er zo uit:
Crush: *random vulploegleider praat*
Ik: *stom lachje*
Einde
Ik was laatst op de verjaardag van mijn ex. Ging prima.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:58 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Exen moet je eigenlijk voor eeuwig vermijden
Tomaat.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
heb je er daarna nog gedaan?
wat voor werk heb je dan? als 15 jarige kan je sowieso overal werkenquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:56 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ex op je werk lijkt mij zo awkwardals dat mij gebeurd
Omdat ik het waarschijnlijk op de meet de hele tijd heb gedaan?quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Waarom kan ik nou je stom lachje precies voor me zien?
onzinquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:58 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
nieteens kassa?quote:
quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:59 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Omdat ik het waarschijnlijk op de meet de hele tijd heb gedaan?
gaat moeilijk als hij counter staat en ik kassaquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:58 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Hehe, ja denk het. Wel schattig though.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:59 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Omdat ik het waarschijnlijk op de meet de hele tijd heb gedaan?
Zo slecht ja en dan kan je jezelf daarna echt voor je kop slaanquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha heel herkenbaar dat stomme lachjesucces ermee
ik zie ze ook nooit meer. maar mijn vriendinnen kwam ik dan altijd op raardere manieren tegen, dus niet uit mijn eigen vriendengroep of op werk, waardoor het daarna niet meer zien wel makkelijk was.quote:
Mazzel danquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik was laatst op de verjaardag van mijn ex. Ging prima.
hahaquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:00 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Zo slecht ja en dan kan je jezelf daarna echt voor je kop slaanEn bedankt ik zal het nodig hebben
Waar ligt dit?quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:57 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ziet dat er zo uit:
Crush: *random vulploegleider praat*
Ik: *stom lachje*
Einde
volgens mij moet je daar 16 voor zijn. weet t niet zekerquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nieteens kassa?
als ik de ah was had ik jou achter de kassa gezet
Valt best tegen, heb 3 maanden overal en nergens moeten solliciteren voor deze baanquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:59 schreef Adames het volgende:
[..]
wat voor werk heb je dan? als 15 jarige kan je sowieso overal werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |