Geeft niet hoorquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:49 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
als ik dat wist had ik even gedoucht :S
en een pootje van de hont uiteraart!quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:50 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
geoden onteertitel nuo greotjes ria ene d kisd
I know the feelingquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:53 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Zo awkward als je ze weer eens tegen komt
helemaal als je er nog mee werkt ook en het niet eens je ex is maar een soort vanquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:53 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Zo awkward als je ze weer eens tegen komt
pics van je crushquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:55 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Hij werkt dinsdag weer tegelijk met mij, dus dan ga ik mijn hosselskills er op loslaten
Aight. Ik wil een utigebreid verslag tegen die tijdquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:55 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Hij werkt dinsdag weer tegelijk met mij, dus dan ga ik mijn hosselskills er op loslaten
Ex op je werk lijkt mij zo awkwardquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
helemaal als je er nog mee werkt ook en het niet eens je ex is maar een soort van
ja helemaal als ze zo dom vrolijk tegen je gaan doen en allemaal dingen gaat vragen terwijl je zoiets denkt van rot even op zegquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:56 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ex op je werk lijkt mij zo awkwardals dat mij gebeurd
Waarschijnlijk ziet dat er zo uit:quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Aight. Ik wil een utigebreid verslag tegen die tijd
ben jij vakkenvuller?quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:57 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ziet dat er zo uit:
Crush: *random vulploegleider praat*
Ik: *stom lachje*
Einde
Waarom kan ik nou je stom lachje precies voor me zien?quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:57 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ziet dat er zo uit:
Crush: *random vulploegleider praat*
Ik: *stom lachje*
Einde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |