ik heb er nog nooit eentje zo random opgepikt tijdens het uitgaan oid, dat zijn nooit vaste vriendinnen geworden. Duurt bij mij altijd fucked up lang voordat ik zoiets wil, die van nu moest ook een maand of 2 zeuren voordat ik iets vasts wilde.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:00 schreef Adames het volgende:
[..]
ik zie ze ook nooit meer. maar mijn vriendinnen kwam ik dan altijd op raardere manieren tegen, dus niet uit mijn eigen vriendengroep of op werk, waardoor het daarna niet meer zien wel makkelijk was.
serieus? ik ben 22 en ik kreeg nog werk als vakkenvuller bij de hema. was direct aangenomen, dat terwijl ik nu de duurste en tegelijkertijd meest incompetente werknemer benquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:01 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Valt best tegen, heb 3 maanden overal en nergens moeten solliciteren voor deze baan
Mag pas met 16 en ik werk bij de plus maar bedankt hahaquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nieteens kassa?
als ik de ah was had ik jou achter de kassa gezet
klopt maar voor krul maken ze een uitzonderingquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:01 schreef Adames het volgende:
[..]
volgens mij moet je daar 16 voor zijn. weet t niet zeker
Nee ik was aangeschotenquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:00 schreef Typisch het volgende:
[..]!
Daar was dus iemand die je wilde hosselen.
Hoop hetquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahamisschien vindt hij het wel schattig
nee, wel op festivals, en een meisje uit een ander dorp dat me altijd in de bus zag en dat soort dingen. nooit uit eigen dorp of vriendenkring.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb er nog nooit eentje zo random opgepikt tijdens het uitgaan oid, dat zijn nooit vaste vriendinnen geworden. Duurt bij mij altijd fucked up lang voordat ik zoiets wil, die van nu moest ook een maand of 2 zeuren voordat ik iets vasts wilde.![]()
hard to get dit dat
Ik ken 15 jarige die achter de kassa zijn ingezet.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
klopt maar voor krul maken ze een uitzondering
als het nood is zullen ze dat ook vast wel doenquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:03 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik ken 15 jarige die achter de kassa zijn ingezet.
Ja vandaag teveel man op verkoopklaar ik ga je kassa leren.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als het nood is zullen ze dat ook vast wel doen
Boefje toch.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:04 schreef Adames het volgende:
[..]
ik ben ff de politie bellen, aangeschoten meisjes onder 16 is toch niet normaal
Chill maar hier in de buurt wonen echt super veel jongeren en weinig supermarkten dus tjaquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:02 schreef Adames het volgende:
[..]
serieus? ik ben 22 en ik kreeg nog werk als vakkenvuller bij de hema. was direct aangenomen, dat terwijl ik nu de duurste en tegelijkertijd meest incompetente werknemer ben![]()
ja en ik heb ook op mijn 14e soms 16 uur per week in een restaurant gewerkt tot 12-1 uur 's avonds. Mag niet tochquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:03 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik ken 15 jarige die achter de kassa zijn ingezet.
aye, dat is altijd gewoon om een beetje te kutten meer nietquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:03 schreef Adames het volgende:
[..]
nee, wel op festivals, en een meisje uit een ander dorp dat me altijd in de bus zag en dat soort dingen. nooit uit eigen dorp of vriendenkring.
uitgaan ook niet, muziek staat altijd te hard.
Als je maar lekker verdient.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:05 schreef Adames het volgende:
[..]
ja en ik heb ook op mijn 14e soms 16 uur per week in een restaurant gewerkt tot 12-1 uur 's avonds. Mag niet toch
513, 833, 13,31,252,425 etcquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:04 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja vandaag teveel man op verkoopklaar ik ga je kassa leren.
Ik wil niet eens kassa, de wel dag tegen mensen pratenquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
klopt maar voor krul maken ze een uitzondering
Wat zijn deze getallen?quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
513, 833, 13,31,252,425 etc
de hele dag zitten, dat lijkt me kut.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik wil niet eens kassa, de wel dag tegen mensen praten
quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
ging jij ook kotsen over de bank?
Ik draai al vanaf mijn 15e regelmatig dagen van 8 tot een uur of 5 s'nachts. Ze moeten niet zo zeiken, ik ging toen ook uit met zulke tijden, dan kan ik ook prima werken. En ben er echt niet slechter van geworden.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:05 schreef Adames het volgende:
[..]
ja en ik heb ook op mijn 14e soms 16 uur per week in een restaurant gewerkt tot 12-1 uur 's avonds. Mag niet toch
mensen die denken leuk te zijn door je naam te zeggen zijn wel irritantquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik wil niet eens kassa, de wel dag tegen mensen praten
Oh daar ben ik wel lui genoeg voorquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:06 schreef Adames het volgende:
[..]
de hele dag zitten, dat lijkt me kut.
ah, goedzo. Ik ook niet.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:06 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]nee nog nooit gekotst van drank
Dat zou goed kunnen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:06 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je zelf al helemaal weg was
dat nou ook weer niet, maar wel respect.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik draai al vanaf mijn 15e regelmatig dagen van 8 tot een uur of 5 s'nachts. Ze moeten niet zo zeiken, ik ging toen ook uit met zulke tijden, dan kan ik ook prima werken. En ben er echt niet slechter van geworden.
ik ken ze bijna allemaal uit mijn hoofd, ernstigquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:08 schreef Oceanview het volgende:
[.
Oh, hoef ik gelukkig niet te kennen.
oh Lotte, wat een leuke naam! Die hoor ik niet zo vaak, behalve dan mijn nichtje, die heet ook zo. hahaquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mensen die denken leuk te zijn door je naam te zeggen zijn wel irritant
Al sinds mijn achtste ofzo niet meer gekotst eigenlijkquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
ah, goedzo. Ik ook niet.Nog nooit van de drank of drugs, ingebouwde begrenzer dit dat
Moet ook als kassa.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ken ze bijna allemaal uit mijn hoofd, ernstig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |