Die staat niet in de OP geloof ik?quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:23 schreef jonasr het volgende:
Waw wat is banggood zalig.
Gistere al 3 pakjes gehad, binnen de week na de bestelling.
Kijk ik vanwaar het pakje komt; germany.
Op de website staat duidelijk, warehouse: HK.
Ach, hoe sneller hoe beter
Ohja, ze zijn weer even down, was gisteren ook al eens ;P.quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:27 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Die staat niet in de OP geloof ik?
Wat is de url van die winkel; via google vind ik wel banggood.com, maar die host is down.
Zelf overigens zelfde snelle ervaring nu met FastTech.com.
Met Fokkers en China/HK pakketjes??Ik twijfelquote:Op vrijdag 30 november 2012 09:12 schreef Goddelijker het volgende:
Of ze merken ook de crisis en is er minder te versturen = sneller.
Zoveel bestel ik niet met DHL in China/HK hoor.quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:35 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Met Fokkers en China/HK pakketjes??Ik twijfel
We krijgen zelfs een coupon Maandag een skype date met de managerquote:Op vrijdag 30 november 2012 09:29 schreef jonasr het volgende:
[..]
Ohja, ze zijn weer even down, was gisteren ook al eens ;P.
Banggood.com dus, ze komen wel weer terug.
Sterke prijs (soms onder BIC & mooi aanbod), ze komen in OP V2 normaal gezien.
(*Ga klagen bij shiz dat hij sneller moet werken)
Nu nog een bereikbare sitequote:Op vrijdag 30 november 2012 10:22 schreef RobertNL het volgende:
[..]
We krijgen zelfs een coupon Maandag een skype date met de manager![]()
quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:22 schreef RobertNL het volgende:
[..]
We krijgen zelfs een coupon Maandag een skype date met de manager![]()
iemand hier ervaring mee? Gaat niet eens om die zes dollar, maar dat ik die mhl adapter nog niet heb zuigtquote:Op vrijdag 30 november 2012 07:34 schreef Holy_Goat het volgende:
Mhhh. 23/10 een MHL adapter besteld via eBay (link gekregen van Fok!ker), nu nog niet binnen dus geschil geopend. Moet ik hier nu direct een claim van maken of ben ik al te laat?
codes voor tinydeal.comquote:Thank you very much for your time. You have won $20 coupon code for finishing this survey. Please note down the coupon code or you can also check the coupon code in your email inbox.
1)$6 Off for Purchase of $100 or More (except for Special Offers)
Coupon Code: surv3179mfkf11
2)$14 Off for Purchase of $200 or More (except for Special Offers)
Coupon Code: surv31793fR9VY
45 dagen toch, dus je kan nogquote:iemand hier ervaring mee? Gaat niet eens om die zes dollar, maar dat ik die mhl adapter nog niet heb zuigt
Ja, ik koop hem na 4decemberquote:Op vrijdag 30 november 2012 12:26 schreef mschol het volgende:
158 euro vooor een G3, oeh.. das wel heel verleidelijk
quote:
Hoe kom je aan die koers? Als ik het op PP omreken kom ik op 275,27.quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:21 schreef jonasr het volgende:
heb trouwens gezien dat de Jiayu G3 nu ook bij banggood te koop is, slechts ¤ 158,02 met code bgxmas. Geloof niet dat hij ergens anders nog veel goedkoper te krijgen is op dit moment
Dank je voor de tip![]()
![]()
Ik kom zelfs iets goedkoper uit;
204.00 USD = 156.870 EUR
En is hij hier gewoon op voorraad?quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:21 schreef jonasr het volgende:
heb trouwens gezien dat de Jiayu G3 nu ook bij banggood te koop is, slechts ¤ 158,02 met code bgxmas. Geloof niet dat hij ergens anders nog veel goedkoper te krijgen is op dit moment
Dank je voor de tip![]()
![]()
Ik kom zelfs iets goedkoper uit;
204.00 USD = 156.870 EUR
Hij staat inderdaad als in stock, maar enkel de zwarte, de andere staan op 4 tot 6 dagen maar daar zou ik niet veel geloof aan hechten.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:25 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
En is hij hier gewoon op voorraad?
Ik heb laatst mn geld teruggekregen van lightake maar ik wil de G3 toch wel graag hebben.
Dus je bedoelt dat die anderen gewoon (nog) niet leverbaar zijn?quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:26 schreef Fasroslis het volgende:
[..]
Hij staat inderdaad als in stock, maar enkel de zwarte, de andere staan op 4 tot 6 dagen maar daar zou ik niet veel geloof aan hechten.
Momenteel hebben ze ze niet in stock, ik vermoed dat ze de meeste producten binnen de 4 tot 6 dagen kunnen binnenhalen, maar de kans is klein dat dat ook voor de jiayu geldt. Zou momenteel enkel de zwarte bestellen en als je een andere wil gewoon de site in het oog houden tot hij op In stock staat.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:31 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
Dus je bedoelt dat die anderen gewoon (nog) niet leverbaar zijn?
quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:36 schreef Fasroslis het volgende:
[..]
Momenteel hebben ze ze niet in stock, ik vermoed dat ze de meeste producten binnen de 4 tot 6 dagen kunnen binnenhalen, maar de kans is klein dat dat ook voor de jiayu geldt. Zou momenteel enkel de zwarte bestellen en als je een andere wil gewoon de site in het oog houden tot hij op In stock staat.
Ok hij is voor mn broertje, ik had eerst de grijze bij lightake.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:36 schreef Fasroslis het volgende:
[..]
Momenteel hebben ze ze niet in stock, ik vermoed dat ze de meeste producten binnen de 4 tot 6 dagen kunnen binnenhalen, maar de kans is klein dat dat ook voor de jiayu geldt. Zou momenteel enkel de zwarte bestellen en als je een andere wil gewoon de site in het oog houden tot hij op In stock staat.
quote:
Die arme jongen heeft ook gewoon een baan en een leven.quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:29 schreef jonasr het volgende:
[..]
Sterke prijs (soms onder BIC & mooi aanbod), ze komen in OP V2 normaal gezien.
(*Ga klagen bij shiz dat hij sneller moet werken)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |