Kan gebeuren, gewoon even afwachten. Ik heb ook wel eens later bestelde pakketjes eerder gehad.quote:Op donderdag 29 november 2012 13:40 schreef pazara het volgende:
even een vraag,
hoe kan het dat ik mijn pakket van 12 november nog niet binnen heb en van 18 november wel?
allebei van bic en het was op voorraad.
Ik zou het liever niet doen, maar dat heeft weinig met legaliteit te maken.quote:Op donderdag 29 november 2012 14:21 schreef Mustang24 het volgende:
Is het eigenlijk legaal om parfums te kopen in china, aangezien het vloeibaar is ?
Ben benieuwd. Wel CC nodig, dus hoop dat het geen scam isquote:Op donderdag 29 november 2012 15:16 schreef LKVBHD het volgende:
[..]
Ik zou het liever niet doen, maar dat heeft weinig met legaliteit te maken.
Trouwens, een betere 1 cent deal dan zo'n fluitje van een cent (Proest!)
http://www.victoryecigs.com/free-electronic-cigarette_a/245.htm
1 miljoen in stock, was 60$, nu 1 cent.
Is dit 't addertje?quote:You will receive 15 more refills and be billed $31.90 every 30 days thereafter. You can cancel at any time by providing a 30 day notice.
Dat is een andere aanbieding. Deze zou dat juist niet hebben.quote:
quote:No hidden costs or recurring fees, not a trial offer, the perfect Christmas present, the best new years resolution.
quote:THIS IS A SEPERATE OFFER TO THE ONE ON OUR FRONT PAGE
Welke smaak zou het best verkopen?quote:Op donderdag 29 november 2012 15:26 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Klopt, heb de voorwaarden ook gecheckt, en het zou echt maar 1 cent moeten kosten.
Anders neem ik wel contact op met m'n bank dat het ongesanctioneerde afschrijvingen zijn.
Die heb ik maar genomen.quote:Op donderdag 29 november 2012 16:06 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Welke smaak zou het best verkopen?
Gewone (1.6% nicotine)?
An error has occurred. Please try your request again, or contact customer service for assistance. Thank you.quote:Op donderdag 29 november 2012 15:16 schreef LKVBHD het volgende:
[..]
Ik zou het liever niet doen, maar dat heeft weinig met legaliteit te maken.
Trouwens, een betere 1 cent deal dan zo'n fluitje van een cent (Proest!)
http://www.victoryecigs.com/free-electronic-cigarette_a/245.htm
1 miljoen in stock, was 60$, nu 1 cent.
Wel een aantal keer voorbij zien komen.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:12 schreef richard1992 het volgende:
Heeft er iemand al eens een V for vendetta masker besteld op een Chinese webshop? Bij focalprice verkopen ze hem, ik kan helaas geen link geven want na het zoeken vliegt de database eruit:)!
Graag zou ik willen weten wat de kwaliteit daarvan was, ik wil hem graag in het geel niet wit![]()
Pics graag!quote:Op donderdag 29 november 2012 21:11 schreef nsuro80 het volgende:
Vanavond werd een schilderij van Lightinthebox bezorgd, moest 25 bijbetalen. Wel snel binnen, afgelopen maandag verzonden!
Prioiteit? Andere postbedrijf?quote:Op donderdag 29 november 2012 13:40 schreef pazara het volgende:
even een vraag,
hoe kan het dat ik mijn pakket van 12 november nog niet binnen heb en van 18 november wel?
allebei van bic en het was op voorraad.
Kan ook,we we niet zekerquote:
Moet je even wachtenquote:Op donderdag 29 november 2012 21:56 schreef Skippy_ball het volgende:
Kolere wat gaat dit topic snel..
Shiz, waar blijv OP v2?
Ik heb afgelopen Zondag betaald, dinsdag kreeg ik traceer nummer en waarschijnlijk vandaag is het binnen!5 dagen maar!quote:Friday, November 30, 2012 Location Time Pieces
11 Arrived at Delivery Facility in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 07:20
1 Pieces
10 Departed Facility in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 06:23
1 Pieces
9 Processed at AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 05:09
1 Pieces
8 Clearance processing complete at AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 05:08
1 Pieces
Thursday, November 29, 2012 Location Time Pieces
7 Arrived at Sort Facility AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 16:25
1 Pieces
Wednesday, November 28, 2012 Location Time Pieces
6 Departed Facility in TAIPEI - TAIWAN TAIPEI - TAIWAN 21:47
1 Pieces
5 Processed at TAIPEI - TAIWAN TAIPEI - TAIWAN 20:46
1 Pieces
4 Arrived at Sort Facility TAIPEI - TAIWAN TAIPEI - TAIWAN 20:42
1 Pieces
3 Departed Facility in TAO YUAN - TAIWAN TAO YUAN - TAIWAN 20:28
1 Pieces
2 Processed at TAO YUAN - TAIWAN TAO YUAN - TAIWAN 20:16
1 Pieces