abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119535550
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 13:13 schreef MartinVrijland het volgende:

[..]

Dus wij bepalen dat we een nieuwe regering hebben die vervolgens belasting verhogingen introduceert terwijl daar tijdens de verkiezingen niet over gerept is? Wij bepalen die grote steunpakketten? Wij hebben daar enige invloed op?
Je hebt daar voor de volle 100% invloed op ja.

Ten eerste kan je minimaal elke 4 jaar je stem uitbrengen en daarmee sturing geven aan wat er gaat gebeuren en ten tweede ben je vrij om een politieke partij op te richten en mensen op je te laten stemmen zodat je mee kan praten over deze beslissingen.

Als je denk dat er in deze tijd geen belastingverhoging zouden komen of steunpakketten dan ben je niet eens meer naïef, maar gewoon dom.
pi_119535579
Figuren die in complottheorieën geloven hebben in mijn ogen een te groot vertrouwen in hun medemens.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_119535798
quote:
Je hebt daar voor de volle 100% invloed op ja.

Gesteld dat we met 16 miljoen zijn, dan heb je daar maar 0,00000625 % invloed op. Dus daar ben ik het niet helemaal met je eens. En als je dan ook nog eens leiders hebt die voor de verkiezingen A roepen en daarna B doen, dan mogen we toch best enigszins kritisch zijn vind je niet?
de main stream media lijkt steeds meer op een propaganda apparaat van de overheid
  vrijdag 23 november 2012 @ 13:27:53 #54
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_119535967
Ah dus jij wilt meer invloed dan andere mensen?
pi_119536012
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 13:22 schreef MartinVrijland het volgende:

[..]

Gesteld dat we met 16 miljoen zijn, dan heb je daar maar 0,00000625 % invloed op. Dus daar ben ik het niet helemaal met je eens. En als je dan ook nog eens leiders hebt die voor de verkiezingen A roepen en daarna B doen, dan mogen we toch best enigszins kritisch zijn vind je niet?
:')

Dat jij te lui bent om een politieke partij op te richten, maakt dat de overheid onbetrouwbaar?

En je berekening klopt, net als van de rest van je lulkoek, niks van. Stemmen mag je vanaf je 18e, en de laatste verkiezingen waren er bijna 13 miljoen stemgerechtigden. Bron http://www.volkskrant.nl/(...)-mogen-stemmen.dhtml

En dan neem ik voor het gemak nog even niet mee dat slechts 73,8% (om en nabij) daarvan daadwerkelijk gestemd heeft.
  vrijdag 23 november 2012 @ 13:43:26 #56
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_119536471
Ik ben het geheel met ts eens!
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
pi_119537671
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 12:18 schreef CaptainBarcode het volgende:
Overigens is altijd al zo met die complotdenkers: Iedereen heeft ongelijk maar ze weten niet beter, maar ik weet precies hoe het zit, en daarom moet iedereen mij geloven. Doe je dat niet, dan hoor je bij "het systeem".
Het probleem met complotdenkers is dat ze menen een complot te moeten ontrafelen en precies te vertellen hoe het zit. Mensen houden van kant en klare verhaaltjes, dat is waarom ze klakkeloos autoriteiten geloven met hun verhalen ( en vaak ook complottheorien), of ze schimmige allesomvattende complotten zien. Terwijl er overal en altijd in het geheim wordt overlegd om bepaalde belangen waarbij men betrokken is te dienen. Het stikt dus van de complotten, de wereldgeschiedenis hangt van complotten aan elkaar, en die zijn lang niet allemaal even spannend.

Of ze de complottheorie dat de Bilderbergers het WTC met bommen hebben opgeblazen geloven, of de complottheorie van die man in die grot in Afghanistan geloven is een kwestie van houding tegenover autoriteiten, van gevoel.

Waar het in beide gevallen aan ontbreekt is het vermogen en vooral de wil tot twijfel. Twijfel is goed, twijfel is een intellectuele verworvenheid, en wordt vaak onterecht verward met weifel. Mensen gaan antwoorden geven en slaan het stellen van vragen over.

Zo heeft bijvoorbeeld onze regering en een voormalig minister van financien als Zalm beweert dat de Grieken ons bedonderd hebben. Zij hadden de boeken vervalst teneinde de staatsfinancien eurobestendig voor te spiegelen. Dan kun je dat kritiekloos slikken, en je kunt zeggen dat het niet waar is en dat Golman Sachs in een complot zit om de eurocrisis te veroorzaken. Beide zijn aantrekkelijke verhaaltjes, het zijn antwoorden op niet goed gestelde vragen.

Als je nou gewoon niet autoriteiten meteen op hun blauwe ogen gelooft en ook niet meteen je eigen spannende verhaaltje wil maken, dan vraag je toch gewoon of er een strafrechtelijk onderzoek is ingesteld naar die miljardenfraude door de toenmalige Griekse regering? En dan blijkt toch snel genoeg dat de ECB en de EU de GS-constructie van Griekenland heeft goedgekeurd? En dan zijn we toch niet bedonderd?

Dan dient vanzelf de volgende vraag zich aan. Durf te twijfelen en de zinnige vragen komen vanzelf, en de onzinnige antwoorden blijven uit. Maar zo werken de mainstream media inderdaad niet. Ook daarvan rest slechts de vraag, waarom niet?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_119537727
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 13:22 schreef MartinVrijland het volgende:

[..]

Dan snap je dus niet hoe politiek werkt. Zoek dat eerst eens uit voordat je "kritisch" lees: naief er tegenaan gaat lopen schoppen.
pi_119538126
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:17 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het probleem met complotdenkers is dat ze menen een complot te moeten ontrafelen en precies te vertellen hoe het zit. Mensen houden van kant en klare verhaaltjes, dat is waarom ze klakkeloos autoriteiten geloven met hun verhalen ( en vaak ook complottheorien), of ze schimmige allesomvattende complotten zien. Terwijl er overal en altijd in het geheim wordt overlegd om bepaalde belangen waarbij men betrokken is te dienen. Het stikt dus van de complotten, de wereldgeschiedenis hangt van complotten aan elkaar, en die zijn lang niet allemaal even spannend.

Of ze de complottheorie dat de Bilderbergers het WTC met bommen hebben opgeblazen geloven, of de complottheorie van die man in die grot in Afghanistan geloven is een kwestie van houding tegenover autoriteiten, van gevoel.

Waar het in beide gevallen aan ontbreekt is het vermogen en vooral de wil tot twijfel. Twijfel is goed, twijfel is een intellectuele verworvenheid, en wordt vaak onterecht verward met weifel. Mensen gaan antwoorden geven en slaan het stellen van vragen over.

Zo heeft bijvoorbeeld onze regering en een voormalig minister van financien als Zalm beweert dat de Grieken ons bedonderd hebben. Zij hadden de boeken vervalst teneinde de staatsfinancien eurobestendig voor te spiegelen. Dan kun je dat kritiekloos slikken, en je kunt zeggen dat het niet waar is en dat Golman Sachs in een complot zit om de eurocrisis te veroorzaken. Beide zijn aantrekkelijke verhaaltjes, het zijn antwoorden op niet goed gestelde vragen.

Als je nou gewoon niet autoriteiten meteen op hun blauwe ogen gelooft en ook niet meteen je eigen spannende verhaaltje wil maken, dan vraag je toch gewoon of er een strafrechtelijk onderzoek is ingesteld naar die miljardenfraude door de toenmalige Griekse regering? En dan blijkt toch snel genoeg dat de ECB en de EU de GS-constructie van Griekenland heeft goedgekeurd? En dan zijn we toch niet bedonderd?

Dan dient vanzelf de volgende vraag zich aan. Durf te twijfelen en de zinnige vragen komen vanzelf, en de onzinnige antwoorden blijven uit. Maar zo werken de mainstream media inderdaad niet. Ook daarvan rest slechts de vraag, waarom niet?
Tegenlicht op de VPRO (de mainstream media) heeft een documentaire van een uur uitgezonden over de rol van Goldman in de Griekse schuldencrisis.
pi_119538311
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:28 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Tegenlicht op de VPRO (de mainstream media) heeft een documentaire van een uur uitgezonden over de rol van Goldman in de Griekse schuldencrisis.
Misschien is het wat nostalgisch om de VPRO niet als mainstream te beschouwen, maar Tegenlicht is precies zo'n programma dat begint met twijfel, met een vraag.

Maar ondertussen hebben alle andere nieuwsrubrieken en kranten het verhaaltje dat het wij tegen de Grieken zijn er al lang in weten te rammen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_119544198
De mensen die bij voorhand al alles afwijzen wat wijst op liegende overheden :') :') :')
Naieve mensen die denken dat overheden niet gefocust zijn op eigen belang :') :') :')
#freefrederike
pi_119546343
Ik vind dit soort dingen ook altijd wel vermakelijk om te lezen. Lekker in de gedachten komen van een complotdenker. Ze hadden toch zo'n steen gevonden in de US die wilde dat we 500miljoen mensen max op de aarde ga krijgen? dus daar zijn ze mee bezig.

En dan schud ik: nee en ga ik me weer lekker ergeren aan die dikke nepgrijns van die lelijke Rutte op het NOS journaal en discusseren over politiek. Totdat ik ongelijk blijk te hebben en dan schreeuw ik: JIJ BENT EEN DISINFORMATIEAGENT EN REPTIEL! en dan loop ik weg en ga ik bier drinken met blonde tiet-sma's aan de bar.
Wie dit leest is een lezer van dit.
pi_119546464
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 november 2012 17:18 schreef PizzaMizza het volgende:
De mensen die bij voorhand al alles afwijzen wat wijst op liegende overheden :') :') :')
Dat zie ik in dit topic nauwelijks voorbij komen anders.
quote:
Naieve mensen die denken dat overheden niet gefocust zijn op eigen belang :') :') :')
Mensen die dit blijven roepen maar nooit zelf in de politiek durven om het te veranderen :D

Iets over stuurlui en wallen.
Conscience do cost.
pi_119547219
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 18:32 schreef ems. het volgende:

[..]

[..]

Mensen die dit blijven roepen maar nooit zelf in de politiek durven om het te veranderen :D

Ja blijf dan gewoon met zijn allen op de wal. Waarom moeten die stuurlui uberhaupt sturen? Stelletje patsers.
Wie dit leest is een lezer van dit.
pi_119551083
quote:

[..]

[..]

Ik heb andere prioriteiten, ik wil namelijk groot worden in de economie, en als jij niet zo'n -knip- was, zou je snappen dat mensen die de gevestigde orde willen stoppen, wat verder moeten komen dan de Nederlandse politiek. Dan heb ik het nog weggelaten dat de Nederlandse politiek al helemaal niet meer openstaat voor nieuwe partijen omdat mensen graag houden van the old boys. Veel mensen stemmen in Nederland op gevoel, de partij waar men op stemt, doet hij meestal al jaren. Ze analyseren de standpunten niet eens.

Hoe kortzichtig ben jij door zoiets te zeggen. :')

[ Bericht 2% gewijzigd door Gray op 25-11-2012 15:01:44 ]
#freefrederike
pi_119552162
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 november 2012 20:26 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Ik heb andere prioriteiten, ik wil namelijk groot worden in de economie, en als jij niet zo'n -knip- was, zou je snappen dat mensen die de gevestigde orde willen stoppen, wat verder moeten komen dan de Nederlandse politiek.
Wat stel je voor? Ga je de economie bedrijven om de gevestigde orde omver te werpen? :D
quote:
Dan heb ik het nog weggelaten dat de Nederlandse politiek al helemaal niet meer openstaat voor nieuwe partijen omdat mensen graag houden van the old boys.
..dus staan de mensen daar niet voor open. De politieke wereld ligt voor je open :) Wat is er mis met de gevestigde orde als het volk het blijkbaar massaal goedkeurt? Niet dat ik fan ben verder, maar de gevestigde orde wordt met een reden de gevestigde orde genoemd.
quote:
Veel mensen stemmen in Nederland op gevoel, de partij waar men op stemt, doet hij meestal al jaren. Ze analyseren de standpunten niet eens.
Veel mensen ook niet. Relevant want?
quote:
Hoe kortzichtig ben jij door zoiets te zeggen. :')
_O-

[ Bericht 1% gewijzigd door Gray op 25-11-2012 15:02:16 ]
Conscience do cost.
pi_119552595
quote:
Wat stel je voor? Ga je de economie bedrijven om de gevestigde orde omver te werpen?
Volgens mij staat er duidelijk dat ik groot wil worden in de economie, en niet in de politiek. Maar helaas, jouw niveau is zo laag dat je dat niet eens letterlijk eruit kunt halen.

quote:
..dus staan de mensen daar niet voor open. De politieke wereld ligt voor je open Wat is er mis met de gevestigde orde als het volk het blijkbaar massaal goedkeurt? Niet dat ik fan ben verder, maar de gevestigde orde wordt met een reden de gevestigde orde genoemd.
De gevestigde orde, wordt de gevestigde orde genoemd, omdat de massa geen verstand heeft van hoe de politiek werkt. Ga voor de gein eens willekeurig mensen vragen waarom ze op een partij stemmen, je zal de meest rare antwoorden krijgen. De mensen stemmen niet omdat ze de politiek goed kennen, ze stemmen meestal omdat bijv. hun ouders het jaren doen, of omdat ze denken dat hun stem verloren gaat als ze op een kleine partij stemmen, dus stemmen ze op de grotere partijen. Maar goed, nogmaals laat je zien dat je lekt aan kennis.

quote:
Veel mensen ook niet. Relevant want?
Relevant want de democratie schiet daarmee haar doel voorbij.

quote:
_O-
Ah, goeie. Wat een kwaliteitspost..
#freefrederike
pi_119554526
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 november 2012 20:58 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Volgens mij staat er duidelijk dat ik groot wil worden in de economie, en niet in de politiek. Maar helaas, jouw niveau is zo laag dat je dat niet eens letterlijk eruit kunt halen.
Ah, het is niet je bedoeling om iets aan het grote onrecht te doen. Dat is prima natuurlijk, maar dat maakt mijn opmerkingen over stuurlui en wallen des te meer valide :)
quote:
De gevestigde orde, wordt de gevestigde orde genoemd, omdat de massa geen verstand heeft van hoe de politiek werkt. Ga voor de gein eens willekeurig mensen vragen waarom ze op een partij stemmen, je zal de meest rare antwoorden krijgen.
Dat de massa geen verstand heeft van politiek ben ik gewoon met je eens hoor, ik snap gewoon niet waarom je erover begint.
Echter begrijp ik dat mijn oordeel over het -ergens geen verstand van hebben- vrij subjectief is. De mensen die er geen verstand van hebben zullen ongetwijfeld ook vermoeden dat ík er de ballen van begrijp. Een soortgelijke impasse die wij ondertussen hebben bereikt.

En als je willekeurig mensen gaat vragen waarom ze op een partij stemmen zitten er in jouw buurt ongetwijfeld flink wat clowns tussen, maar hier kunnen ze het over het algemeen redelijk onder woorden brengen. Het hangt er maar net aan wat voor publiek je het vraagt.
quote:
De mensen stemmen niet omdat ze de politiek goed kennen, ze stemmen meestal omdat bijv. hun ouders het jaren doen, of omdat ze denken dat hun stem verloren gaat als ze op een kleine partij stemmen, dus stemmen ze op de grotere partijen. Maar goed, nogmaals laat je zien dat je lekt aan kennis.
Je praat de hele tijd maar over 'de mensen'. Heb je cijfers die aangeven dat een overgroot gedeelte slechts stemt om bovenstaande redenen? Vooralsnog lijken je beweringen vooral uit je eigen onwetendheid voort te komen ("niemand begrijpt politiek behalve ik"! :'( ) en zijn ze niet gestaafd. Dat is verder niet meer dan logisch aangezien zoiets vrijwel onmogelijk accuraat te peilen is, maar vervolgens roepen dat jij de waarheid in pacht hebt lijkt mij een geval van misplaatste arrogantie.

En ik lek graag mijn kennis. Kennis moet je delen 8-)

quote:
Relevant want de democratie schiet daarmee haar doel voorbij.
Democratie is wat het volk wil. Als een familie schaapachtig wil stemmen op dezelfde partij omdat 'dat al generaties zo gaat' is dat net zo goed democratie.

En nogmaals, wederom was je "veel mensen" een holle uitspraak. De meeste mensen die ik spreek kunnen zich prima uitleggen over waarom ze wel of niet stemmen en op welke partij. En zelfs als ze dat niet zouden kunnen zou het alsnog een democratie zijn.
quote:
Ah, goeie. Wat een kwaliteitspost..
Als jij nou voortaan je puberale uitspatting in toom houdt kan ik mijn kwaliteit wellicht wat terugdringen ;)
Conscience do cost.
pi_119555039
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 13:10 schreef MartinVrijland het volgende:

[..]

Ok, laat ik dan die conclusie niet trekken (want ik heb er alle begrip en respect voor dat mijn tekst lachend terzijde word geschoven, no problem) en me beperken tot de vraag: Wat vinden jullie van de overheid? Volledig betrouwbaar? Geen boter op hun hoofd?
Lekker van de hak op de tak..

Tuurlijk, de CIA is alles schuld? Je vergeet de Zionisten nog etc.

Mensen die het niet met je eens zijn, zijn reptielen/pedofielen?

Zucht, wat wil je nu horen?
pi_119562335
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 11:51 schreef MartinVrijland het volgende:
De Nederlandse overheid blijkt al jaren over vele onderwerpen te liegen en zit volledige in de zak van Europa. De waarheid rondom het ontstaan van de Europese crisis krijgen we niet te zien getuige dit artikel. Dit zelfde geldt voor het ontstaan en de uitvoering van oorlogen en de Nederlandse rol hier in. De main stream media lijkt dan volledig de waarheid te verhullen en je zou daarmee kunnen concluderen dat de main stream media een propaganda apparaat voor overheden is geworden. Het wordt tijd dat mensen wakker worden!
Alsjeblieft zeg :|W Ja er zijn wel de nodige dingen die niet in orde zijn in Griekenland en er is daar flink wat kapitaal op de verkeerde plekken, maar dit gaat echt nergens over.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_119566555
Vraag me af wat er nieuw aan is? Een overheid die leugens verkondigd? Ambtenaar is toch synoniem voor leugenaar?

Dus schopje BNW en niet meer terugkomen hier.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zaterdag 24 november 2012 @ 13:10:16 #72
16305 Jappie
parttime reverend
pi_119569863
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:28 schreef Tocadisco het volgende:
En een van de uitspraken of beweringen tijdens die 1 uur durende documentaire was dat het bedrag waar Goldman- Sachs verantwoordelijk was dmv het verstrekken van een verkapte lening met een veel te hoge rente niet dusdanig hoog was dat dat de Griekse economoische crisis heeft veroorzaakt doch er slechts aan heeft meegeholpen.

Wat de VPRO documentaire liet zien was dat Griekenland zichzelf reeds voor Goldman-Sachs in een onmogelijke positie had gebracht en dat Goldman-Sachs een constructie aanbod welke de nalans van het land er beter ut liet zien. iets wat ook bij andere europese landen geburde overigens want alle overheden hadden de plicht vanuit Europa om een gelikt financieel plaatje te laten zien.

Back to topicstarter..

Dat de banken (grote geldverstrekkers) verantwoordelijk zijn voor de economische crisis lijkt me niet nieuw. Dat het systeem van op de pof leven uiteindelijk lijd tot verval lijkt me ook niet nieuw.

De methode om daar als land iets aan te doen is om je begrotingstekort terug te dringen tot het punt waarop het geen tekort meer is maar een overschot. Vanaf dat punt kun je weer gaan investeren en zorgen dat je uit de moeilijkheden komt. Gezien de enorme complexiteit waarmee de schulden in elkaar grijpen is het wel van belang dat je elke stap goed afweegt en dat jouw actie geen negatief effect op het totaal heeft anders pluk je daar via een omweg ook weer de negatieve vruchten van.

Wat ik de regering zie doen is proberen stapsgewijs terug te keren naar een gezonde financiele situatie en deze lijkt me ook wezenlijk en waardevol. Dat dit vervelende gevolgen heeft voor delen van de bevolking is logisch en dus ook daar moet een regering oog voor hebben en vangnetten voor uitzetten.

Als ik om mij heen kijk is dat wat er momenteel gebeurd en dus zie ik wel dat we de afgelopen decennia ver boven onze stand hebben geleefd en dat we daarom nu op de door de banken veroorzaakte blaren zitten maar zie ik niet dat jouw huidige klacht en conclusie gerechtvaardigd wordt ?

Je kunt je overigens ook afvragen wie zijn nu eigenlijk "de banken" zijn wij dat voor een groot deel niet zelf ? Zijn wij zelf uiteindelijk niet onderdeel van het leger aan aandeelhouders omdat we toch net toevallig die mooiere duurdere auto of boot willen hebben als onze buurman ?
  zaterdag 24 november 2012 @ 13:54:46 #73
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_119570905
quote:
De Nederlandse overheid blijkt al jaren over vele onderwerpen te liegen en zit volledige in de zak van Europa. De waarheid rondom het ontstaan van de Europese crisis krijgen we niet te zien getuige dit artikel. Dit zelfde geldt voor het ontstaan en de uitvoering van oorlogen en de Nederlandse rol hier in. De main stream media lijkt dan volledig de waarheid te verhullen en je zou daarmee kunnen concluderen dat de main stream media een propaganda apparaat voor overheden is geworden. Het wordt tijd dat mensen wakker worden!
Helemaal gelijk , het ESM verdrag bijv is door alle regeringen en media geheim gehouden een jaar lang en Americaanse en Europese media hebben 1 lijn in verslaggeving , en houden dezelfde zaken uit het nieuws of brengen dezelfde leugens als waarheid . Gisteren het nieuws dat ze de europese militaire apparaat willen versterken en zich in de toekomst meer met oorlogen willen bemoeien , slechte ontwikkeling , nog een oorlogszuchtige grootmacht erbij en eentje die wij gaan betalen .

En de westerse propaganda werkt prima , we zijn allemaal geindoctrineerd dat we de macht over moeten dragen in het kader van een crisis en alles word doorgevoerd onder het mom van crisis en de EU heeft zichzelf de macht gegeven alles over te nemen in een crisis met medewerking van alle regeringen . Mensen hebben de illusie dat ze de wereld van onderaf regelen maar in werkelijkheid word het van bovenaf geregeld en komt er iemand alleen aan de macht die alles doet wat ze zeggen .

In de zuidelijke landen hebben ze het al door maar hier nog niet , in America beginnen ze het ook door te krijgen , in Egypte staan ze sinds gisteren ook weer op omdat de president zich totale macht toeeigent net zoals de EU en de Amerikaanse regering , we zijn wereldwijd de lul als we door blijven slapen en niet voor onszelf gaan denken .

[ Bericht 8% gewijzigd door Summers op 24-11-2012 14:04:57 ]
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_119571530
Ik zag in de strijd om Brussel dat we ook met zijn allen betalen voor landgoederen van bepaalde Europese Landlords. What the fok is dat voor iets raars.

[ Bericht 42% gewijzigd door anonymoussie op 24-11-2012 14:35:04 ]
pi_119571719
Ik wou helemaal niemand quoten dat ging fout.
  zaterdag 24 november 2012 @ 15:10:54 #76
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_119572532
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 14:27 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Ik zag in de strijd om Brussel dat we ook met zijn allen betalen voor landgoederen van bepaalde Europese Landlords. What the fok is dat voor iets raars.
Tuurlijk , we zijn niks meer dan onderdanen en moderne slaven en levende creditcards voor de elite .

quote:
November 14 2012

Following up on the request Egyptian President Mohammed Morsi made in mid-September, on Wednesday the European Union approved a $6.4 billion (5 billion euro) aid package for Egypt.

Morsi said in a statement that the deal is "a strong sign of the EU's support for Egypt's path to development."

Two billion euros will come from the European Investment bank, and another two billion from the European Bank for Reconstruction and Development, the BBC said. The rest will be provided by EU member states.

“We assure you that Egypt respects all existent stable contracts, as long as they’re corruption-free,” Minister of Industry and Foreign Trade Hatem Saleh firmly declared in his opening remarkds. “Egypt is undergoing democratic transformation and, as opposed to the pre-revolution circumstances, we guarantee you that we operate in full transparency and we will make sure that all our obligations and contractual agreements are respected."
http://www.ibtimes.com/eu(...)ptian-economy-879404

Paar dagen later :

THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_119572682
Ik denk dat TS of onder invloed van de chemtrails is of opgepakt door de corrupte overheid :'(
pi_119580658
quote:
De main stream media lijkt dan volledig de waarheid te verhullen en je zou daarmee kunnen concluderen dat de main stream media een propaganda apparaat voor overheden is geworden. Het wordt tijd dat mensen wakker worden!
Dat de media op de hand van de heersende macht/politiek is is allang duidelijk (dit is overal ter wereld zo, hier niet anders) En wakker worden doen wij niet zo snel (op enkelen na die nooit in slaap vielen vanaf begin dit nieuwe millenium) door de doorlopende psychologische oorlogsvoering (dat is het vele rood/wit/zwart buiten (bestrating, autopark, gebouwen, nieuwbouw), en op televisie (in reklames/programma's) en op internet (google/youtube/nieuwsmedia) Dit is een BNW onderwerp.
pi_119580858
Argusoog? Dat is toch die site waar ook al die Marianne Vaatstra complottheorieën hebben gestaan en waar men nu nog steeds twijfelt aan het DNA bewijs omdat anders al die theorieën de prullenbak in kunnen?
  zaterdag 24 november 2012 @ 20:15:12 #80
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_119581165
En het woord media is meervoud, stelletje Amerikanen. De media zijn op de hand van de heersende macht.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  zaterdag 24 november 2012 @ 20:15:44 #81
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_119581181
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 11:54 schreef Rezania het volgende:
Schopje BNW? :')
Volgens mij heb je nog speeksel van Samsom in je ogen, je ziet het niet goed.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_119581376
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 20:15 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Volgens mij heb je nog speeksel van Samsom in je ogen, je ziet het niet goed.
Jou ken ik, hier ga ik niet serieus op in. :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  zaterdag 24 november 2012 @ 20:22:26 #83
52357 Lambiekje
pi_119581417
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 12:09 schreef DS4 het volgende:

[..]

Wat een slecht en volstrekt onzinnig artikel zeg. Onleesbaar ook, ben dus snel opgehouden nadat duidelijk werd dat het klinkklare nonsense is.
Hoe naïef ben je?

Buitenlandse media zien wel wat er gebeurd dat het sneue en corrupte Nederland weer fijntjes triljarden overboekt aan de Griekse schuldeisers middels slinkse en doortrapte methodes.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_119581440
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 20:22 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Hoe naïef ben je?

Buitenlandse media zien wel wat er gebeurd dat het sneue en corrupte Nederland weer fijntjes triljarden overboekt aan de Griekse schuldeisers middels slinkse en doortrapte methodes.
Er is niet eens een triljard euro op de wereld. :')
  zaterdag 24 november 2012 @ 20:25:15 #85
52357 Lambiekje
pi_119581502
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 12:32 schreef Tha_Duck het volgende:
Wikipedia als bron aanhalen voor dit soort dingen _O-
Dat is waar naivelingen als DS4 wel waarde aan hechten.
  zaterdag 24 november 2012 @ 20:25:36 #86
52357 Lambiekje
pi_119581512
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 20:23 schreef Rezania het volgende:

[..]

Er is niet eens een triljard euro op de wereld. :')
Nooit verdiept in derivaten zeker?

Het is alleen maar om aan te geven hoe gemakkelijk die -knip- Marx Rutte ons geld verkwanseld aan een bij voorbaat bodemloze put. Het geld dat ze krijgen wordt direct omgezet in wapentuig of onzinnige tolwegen.

[ Bericht 8% gewijzigd door Gray op 25-11-2012 15:03:11 ]
pi_119581541
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 20:25 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nooit verdiept in derivaten zeker?
Nee, maar 1021 is een belachelijk groot getal. Je gaat niemand wijs maken dat er zoveel euro op de wereld is.
  zaterdag 24 november 2012 @ 20:31:17 #88
52357 Lambiekje
pi_119581685
quote:

[..]

[..]

Je wordt pas een betekenis volle politicus als je chantabel, gewetensloos of zwart verleden hebt. Je dient eerst ingeweid te worden in pederastische kinderfeestjes e.d.

Integer en politicus is onmogelijk.
  zaterdag 24 november 2012 @ 20:32:52 #89
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_119581743
Lambiekje?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  zaterdag 24 november 2012 @ 20:36:00 #90
52357 Lambiekje
pi_119581838
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 november 2012 20:26 schreef Rezania het volgende:

[..]

Nee, maar 1021 is een belachelijk groot getal. Je gaat niemand wijs maken dat er zoveel euro op de wereld is.
Is er ook niet... Het zijn de nullen op de computer scherm. Het is dus gewoon mogelijk dat men eventjes 20 nullen op hun kaaiman-rekening zetten.

Het geschatte vermogen van de Rothshield familie is ongeveer 490.000 triljoen. Als zij netjes alles eerlijke delen hebben letterlijke alle mensen ettelijke miljoenen op hun rekening. (En zo heb je nog 12 andere families). Er is dus eigenlijk geheel geen financieel probleem. De rijken zijn alleen zo hebberig.

[ Bericht 15% gewijzigd door Lambiekje op 24-11-2012 20:43:46 ]
pi_119581878
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 20:36 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Is er ook niet... Het zijn de nullen op de computer scherm.

Het geschatte vermogen van de Rothshield familie is ongeveer 490.000 triljoen. En zo heb je nog 12 andere families.
Uh, juist ja. :')
pi_119585972
David Icke, dat is toch die reptielenman??
pi_119586272
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 20:22 schreef Lambiekje het volgende:

Hoe naïef ben je?

Ja, ja, ja... ik moet mijn ogen openen, wakker worden, enz.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_119591159
Mijn koffie smaakt direct beter op de zondagochtend met dit soort topics.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 25 november 2012 @ 07:59:28 #95
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_119591188
quote:
17s.gif Op zondag 25 november 2012 07:40 schreef Barbusse het volgende:
Mijn koffie smaakt direct beter op de zondagochtend met dit soort topics.
Precies c_/

Sorry, ik zal eerst even mijn ogen openen en wakker worden O+
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_119591226
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 07:59 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Precies c_/

Sorry, ik zal eerst even mijn ogen openen en wakker worden O+
Same here, maar het wil nog niet echt lukken ;(
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 25 november 2012 @ 08:13:41 #97
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_119591234
quote:
14s.gif Op zondag 25 november 2012 08:10 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Same here, maar het wil nog niet echt lukken ;(
Ik ben al vanaf 6 uur op, dus nu onderdehand wel wakker :)

Edit: En mijn ogen geopend.
Edit2: Het is de schuld van Den Haag en de Grieken dat de Rothschilds 490 triljoen hebben!

quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 20:36 schreef Lambiekje het volgende:

490.000 triljoen.
490000 trillion. Dat is 490000 biljard. Oftewel 490 triljoen. Grove overschatting van hun rijkdom dus . Denken dat ze 490 triljard hebben. :{w

[ Bericht 3% gewijzigd door PierreTT op 25-11-2012 08:28:20 ]
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_119591286
Beginnen met gestoorde gek David Icke :')
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_119591337
:') Eindelijk begint dit topic zin te krijgen O+
pi_119601125
Topic opgeschoond en verplaatst naar BNW.

Ga hier gerust verder, maar hou het netjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')