Ik vraag me af of ze naar huis wilde, ik denk dat ze in Veenklooster de kroeg nog wel even in wilde. Ze ging daar altijd uit he, ze was voor het eerst in Kollum uit.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:15 schreef Gorraay het volgende:
Als Marianne een afspraakje had met de verdachte, ligt het dan niet meer voor de hand dat ze al in de disco van Spencer en Wietse afscheid had genomen, of zich ongemerkt uit de disco zou hebben verwijderd? Door met de jongens op pad te gaan stelde ze het probleem uit, want ze zou zich dan toch even later met een rare smoes van hen moeten ontdoen.
Mij lijkt een toevallige ontmoeting met nachtfietser J.S. iets waarschijnlijker, waarbij het natuurlijk wel de vraag blijft waarom ze zo nodig alleen naar huis wilde terugfietsen.
Haar bh is kapot gesneden, haar handen zijn geboeid geweest en ze is fiks anaal genomen.... Geen idee hoe je tegenwerkt op zo'n moment, maar vrijwillig zal het niet zijn geweest.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:56 schreef DeParo het volgende:
[..]
Weinig wijst daarop omdat het lijkt alsof de sfeer plotseling omsloeg, eerst liepen ze rustig en er was nauwelijks sprake van een vlucht of worsteling, dat is toch opmerkelijk! Is het zeker dat ze eigenlijk is verkracht in de zin van dat ze niet heeft tegengesputterd bij de seks, ik bedoel, seks met een minderjarige is volgens mij per definitie verkrachting maar ik doel meer op het tegenwerken.
Dit vind ik een hele goeie.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:15 schreef Gorraay het volgende:
Als Marianne een afspraakje had met de verdachte, ligt het dan niet meer voor de hand dat ze al in de disco van Spencer en Wietse afscheid had genomen, of zich ongemerkt uit de disco zou hebben verwijderd? Door met de jongens op pad te gaan stelde ze het probleem uit, want ze zou zich dan toch even later met een rare smoes van hen moeten ontdoen.
Mij lijkt een toevallige ontmoeting met nachtfietser J.S. iets waarschijnlijker, waarbij het natuurlijk wel de vraag blijft waarom ze zo nodig alleen naar huis wilde terugfietsen.
Als iemand ineens met een mes op je afkomt kan het zomaar dat je stilletjes precies doet wat diegene zegt.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:18 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk de voetsporen...en het feit dat de fietsen keurig in die greppel waren geplaatst.
Ik lees net hier best een aardig theorietje over hoe het zou kunnen zijn gelopen die nacht.
En ook nog eens in en in triest dat iemand op zo'n mensonterende manier van het leven wordt beroofd.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:20 schreef Nies het volgende:
[..]
Haar bh is kapot gesneden, haar handen zijn geboeid geweest en ze is fiks anaal genomen.... Geen idee hoe je tegenwerkt op zo'n moment, maar vrijwillig zal het niet zijn geweest.
Overigens heb ik ook ergens gelezen dat er kleine puntjes op haar handen/armen zijn gevonden als zijnde van zo'n stroomstootding. Dat zou op zich ook verklaren waarom er geen sprake van een al te grote worsteling is geweest.
Je gaat er met mijn theorie van dinsdag mee vandoor.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:23 schreef Injetta het volgende:
Was ze aangeschoten? Ik neem aan dat ze weten of ze alcohol in haar bloed had?
Dan is er ook nog een optie. Ze komt wel min of meer toevallig Jasper tegen. Hij houdt haar even staande. Ze kent hem wel en hij knoopt een praatje met haar aan. Dan moet ze heel nodig plassen en hij oppert dat ze een stukje het weiland in loopt zodat niemand haar kan zien. Ze is bang in het donker en hij biedt aan om met haar mee te lopen zodat hij in de gaten kan houden dat er niks gebeurt. Omdat ze wat aangeschoten is. En heel nodig moet, stemt ze ermee in. Als ze eenmaal op de plek aankomen, haalt hij zijn mes tevoorschijn en onder bedreiging begint hij haar aan te randen, snijdt haar kleding en bh los, knevelt haar en daarbij raakt ze bewusteloos en zonder hij het beseft overlijdt ze.
Ik weet niet, werkt dit?quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:22 schreef Boca_Raton het volgende:
Kan iemand op Google Maps vinden hoe ver de boerderij ligt die aan die weg ligt? Mij lukt het niet. Wel het kaartje, maar geen afbeeldingen.
Ja, dank je! De straat heet dus Keningswei?quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:25 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik weet niet, werkt dit?
https://maps.google.nl/ma(...)bp=12,359.25,,0,6.33
Vind ik ook nog wel een aardige, aangeschoten onderweg naar huis na Koninginnenacht en heel nodig moeten plassen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:25 schreef Bayswater het volgende:
Je gaat er met mijn theorie van dinsdag mee vandoor.
Ja dat is het, waar de boswal een bochtje maakt.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:26 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja, dank je! De straat heet dus Keningswei?
Yep. Hier nog een overzichtsplaatje dat ik ergens tegenkwam.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:26 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja, dank je! De straat heet dus Keningswei?
Dat wist ik niet, of was ik vergeten, dat duidt inderdaad behoorlijk op verkrachting. Maar het is dan misschien waarschijnlijk dat de verkrachter misschien meer 'verwachtingen' had van hun ontmoeting dan Marianne zelf, misschien wilde ze hem niet stoppen met zien maar wilde hij simpelweg seks op een gegeven moment en zij niet, werd ze bang, en dreigde hem te verraden, bij z'n vrouw bijvoorbeeld, aan de andere kant, dan had hij haar waarschijnlijk eerst gedood.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:20 schreef Nies het volgende:
[..]
Haar bh is kapot gesneden, haar handen zijn geboeid geweest en ze is fiks anaal genomen.... Geen idee hoe je tegenwerkt op zo'n moment, maar vrijwillig zal het niet zijn geweest.
Overigens heb ik ook ergens gelezen dat er kleine puntjes op haar handen/armen zijn gevonden als zijnde van zo'n stroomstootding. Dat zou op zich ook verklaren waarom er geen sprake van een al te grote worsteling is geweest.
Dat gehurkt plassen heeft wellicht zijn hormonen op hol doen slaan.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:27 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
Vind ik ook nog wel een aardige, aangeschoten onderweg naar huis na Koninginnenacht en heel nodig moeten plassen.
Ik kan dat hek dan niet vinden bij die boswal. En de weg lijkt ook recht te zijn.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:27 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat is het, waar de boswal een bochtje maakt.
Echt waar? Heb ik blijkbaar gemist. Ik vind het een zeer aannemelijk scenario inderdaad.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:25 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Je gaat er met mijn theorie van dinsdag mee vandoor.behoudens dan dat gelijk meelopen.
Dat hek staat bij de weg, de boswal loopt het land in, daar waar hij een bochtje maakt is het gebeurt. De boederijen, iig de huizen daarvan staan hemelbreed op ruim 150 meter.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:29 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik kan dat hek dan niet vinden bij die boswal. En de weg lijkt ook recht te zijn.
Ik probeer te zoeken hoe ver de naastgelegen boerderij lag namelijk.
Ja, ik heb het nu gevonden.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:30 schreef alors het volgende:
[..]
Dat hek staat bij de weg, de boswal loopt het land in, daar waar hij een bochtje maakt is het gebeurt. De boederijen, iig de huizen daarvan staan hemelbreed op ruim 150 meter.
Je kunt met streetview toch over die weg 'lopen'? Boerderij ligt best een eindje weg van de vindplaats. En ligt ook niet direct aan de weg.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:29 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik kan dat hek dan niet vinden bij die boswal. En de weg lijkt ook recht te zijn.
Ik probeer te zoeken hoe ver de naastgelegen boerderij lag namelijk.
Je hebt gelijk. Ik heb haast hier, moet straks wegquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:31 schreef Jane het volgende:
[..]
Je kunt met streetview toch over die weg 'lopen'? Boerderij ligt best een eindje weg van de vindplaats. En ligt ook niet direct aan de weg.
Dus kan het goed zijn dat daarom niemand iets gehoord heeft.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:31 schreef Jane het volgende:
[..]
Je kunt met streetview toch over die weg 'lopen'? Boerderij ligt best een eindje weg van de vindplaats. En ligt ook niet direct aan de weg.
Ik vraag me soms nog wel af hoe we dat in godsnaam deden!quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:57 schreef Copycat het volgende:
Ook voor de mobiele telefoons breed in zwang raakten, kon je afspraakjes maken hoor.
Aannemelijker dan in een donker weiland te gaan zitten en een sigaretje te gaan roken.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:30 schreef Injetta het volgende:
[..]
Echt waar? Heb ik blijkbaar gemist. Ik vind het een zeer aannemelijk scenario inderdaad.
Misschien wilde ze wel wraak nemen op die jongens door het aan te leggen met een oudere man en de volgende dag te beweren dat ze verkracht is, en dat hun schuld is.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:20 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dit vind ik een hele goeie.
Dat alleen willen terugfietsen, is dat nou wel zo? Die getuigenverklaringen van de jongens zijn ook niet helemaal jofel gebleken en MV zou zelf gezegd hebben: "Als mij iets overkomt, is het jullie schuld."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |