Zelf had ik in 99 mijn eerste GSM en ik was in mijn vriendengroep een van de laatste. Had er nooit behoefte aan.quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:12 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je onder jongeren verstaat. Mensen onder de 20 zeker niet toen. Of misschien had jij hele rijke kakkers als vrienden.
Ik weet dat eigenlijk nog wel heel precies omdat in ik in 1996 in Italie op vakantie was en je daar iedereen met zo'n ding zag, terwijl dat bij ons nog niemand had, een jaar later kwam dat pas een beetje op gang.

En ze woonde in een dorp, kan me voorstellen dat het daar nog iets later op gang kwamquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zelf had ik in 99 mijn eerste GSM en ik was in mijn vriendengroep een van de laatste. Had er nooit behoefte aan.
Maar je hebt een punt dat er niet veel jongeren onder de 20 zo'n ding hadden toen.

Waarschijnlijk hebben ze daar pas sinds vorige week bereikquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En ze woonde in een dorp, kan me voorstellen dat het daar nog iets later op gang kwam

Jij komt uit een dorp?quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En ze woonde in een dorp, kan me voorstellen dat het daar nog iets later op gang kwam

quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze daar pas sinds vorige week bereik

Ach je hebt ook gelijk. Iedereen van 12 liep toen met een mobieltje. Belachelijk dat Marianne Vaatstra er toen geen had....quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:22 schreef Pvoesss het volgende:
Ik ben nu 25 en ik had een mobieltje reken maar uit![]()
En ik was nog redelijk laat ook vergeleken met anderen in mijn omgeving

nee, zij krijgen ook niets mee van justitie. maar dat was ook niet te verwachtenquote:

Retorisch, Haka.quote:

Nog geen blaming the victim?quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:25 schreef Alleskids het volgende:
[..]
nee, zij krijgen ook niets mee van justitie. maar dat was ook niet te verwachten
het ging om wie Marianne als kind was, hoe zij haar dood ervaren hebben, en nu de eerste afsluiting van een martelnd tijdperk

Jasper is niet bepaald het victim....quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:34 schreef Alleskids het volgende:
je bedoelt Jasper?
nee, alleen dat hij voor de 2x in 13 jaar een gezin kapot maakt. eerst de familie Vaatstra, nu zijn eigen familie

Ik had 'm een jaartje later op aandringen van vriendinnen die me nooit eens gezellig konden sms'enquote:Zelf had ik in 99 mijn eerste GSM en ik was in mijn vriendengroep een van de laatste. Had er nooit behoefte aan.

Op deze manier begrijp ik wel dat er oeverloos gewauweld wordt. Ik vroeg of er al sprake was van blaming the victim. Niemand nog gepost dat het meiske het aan zichzelf danken heeft?quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:34 schreef Alleskids het volgende:
je bedoelt Jasper?
nee, alleen dat hij voor de 2x in 13 jaar een gezin kapot maakt. eerst de familie Vaatstra, nu zijn eigen familie

Ja.quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:36 schreef Alleskids het volgende:
begreep je even verkeerd. jij bedoelt Marianne?

Ze had gewoon moeten luisteren en met de taxi moeten gaan, dan was er NIKS aan de hand geweest.quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:39 schreef Staal het volgende:
Niemand nog gepost dat het meiske het aan zichzelf danken heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |