Ja, inderdaad zeg. Of meelopen in de stille tocht.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:37 schreef Doodloper het volgende:
[..]
of een "sterkte met het verlies van je zusje, wat vreselijk zeg" bij een van de rouw/herdenkingsdiensten
Ja het werd niet echt uitvoerig verteld maar blijkbaar hebben ze onderling niet heel veel contact en de presentator zei dat dit misschien een opstap was om met Sinterklaas en Kerst weer samen te komen. En toen zei een van hun dat ze het daar inderdaad al over hadden gehad.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Iemand die dat laatste stukje even kan vertalen? Iets met Sint en Kerst en bij elkaar komen, want jullie zitten nu ook met zijn allen bij elkaar? Ik begreep dat verhaal niet helemaal
Ik had het verkeerd begrepen, dacht dat ze in detail wilden weten hoe ze om het leven is gebracht.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:39 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zou ook alles willen weten denk ik. En net wat je zegt, ze hebben het ergste toch allemaal al bedacht, zeker omdat ze toch al weten hoe het lijk is gevonden.
Bedankt! Ik dacht dat het misschien met de ouders te maken had, die opmerking... maar de scheiding zal er zeker toe hebben bijgedragen dat het gezin veel minder hecht is....quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:42 schreef alors het volgende:
[..]
Ja het werd niet echt uitvoerig verteld maar blijkbaar hebben ze onderling niet heel veel contact en de presentator zei dat dit misschien een opstap was om met Sinterklaas en Kerst weer samen te komen. En toen zei een van hun dat ze het daar inderdaad al over hadden gehad.
Woarschienliek! (kan geen woord Drents hoorquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:37 schreef Harajuku. het volgende:
Misschien omdat wij ook boeruuhh zijn
Het hele verhaal heeft nogal impact gehad op het gezin; moeder die op een gegeven moment de complotdenkers geloofde, ouders die er door gescheiden zijn, het verbaast me niet als moeder niet de enige was die de complotdenkers geloofde, en dan krijg je binnen zo'n gezin 2 kampen...quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:42 schreef alors het volgende:
[..]
Ja het werd niet echt uitvoerig verteld maar blijkbaar hebben ze onderling niet heel veel contact en de presentator zei dat dit misschien een opstap was om met Sinterklaas en Kerst weer samen te komen. En toen zei een van hun dat ze het daar inderdaad al over hadden gehad.
In dat youtubefilmpje van vanmiddag zei ze dat ze niet meer met hen mocht praten anders raakte ze haar andere kinderen ook kwijt.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Is eigenlijk nog aan de orde geweest in hoeverre moeder nog een rol speelt in hun leven?
En diezelfde complotmongolen zullen hier ook wel weer een complot in zien.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:53 schreef Alleskids het volgende:
veel pijn door de complot denkers, want ze konden niet reageren. steeds weer zout in de wond
Huhquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
In dat youtubefilmpje van vanmiddag zei ze dat ze niet meer met hen mocht praten anders raakte ze haar andere kinderen ook kwijt.
Volgens mij was dat zo'n Kat-gast die haar belde, wat ze hiervan vond met die Jasper S. Ze vond het niet kloppen maar mocht niet meer met hen praten dus ze moesten haar met rust laten.quote:
Die postte ik eerder vandaag ook al en zei toen ook dat ik het diep triest vind om zo'n oude vrouw weer te confronteren met het al die complotbullshit. Ik vind die complottheorieën een soort van middel om maar alles erop te laten wijzen dat het vooral NIET één van hen was.quote:
Klopt, maar toen hadden niet heel veel mensen die. Zelf hadden wij er ook als stel samen 1 vanaf 1998, maar wij waren een van de eersten. Jongeren hadden er nooit een, veel te duur toen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:05 schreef Alleskids het volgende:
er was toendertijd wel sprake van mobile telefoon. oudste broer belde die zaterdag onderweg met mensen
Klopt, wij hadden er ook een, koelkastmodel, alleen voor noodgevallen als we van huis waren.quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:06 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Klopt, maar toen hadden niet heel veel mensen die. Zelf hadden wij er ook als stel samen 1 vanaf 1998, maar wij waren een van de eersten. Jongeren hadden er nooit een, veel te duur toen.
Dat is niet waar. Kende genoeg jongeren die er toen al een hadden.quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:06 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Klopt, maar toen hadden niet heel veel mensen die. Zelf hadden wij er ook als stel samen 1 vanaf 1998, maar wij waren een van de eersten. Jongeren hadden er nooit een, veel te duur toen.
Ligt er aan wat je onder jongeren verstaat. Mensen onder de 20 zeker niet toen. Of misschien had jij hele rijke kakkers als vrienden. Bellen kostte 1 gulden per minuut.quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Kende genoeg jongeren die er toen al een hadden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |