Ja ik ben ook ingeschakeld.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:01 schreef Miam het volgende:
[..]
Ja begint zo.toch maar even kijken!

wtf, die ene kerel kan praten zonder z'n mond te openenquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:04 schreef alors het volgende:
Voor degene die ook willen kijken en geen OF kunnen ontvangen
http://www.omropfryslan.nl/live/omrop-fryslan-tv
hier is het online te zien

Ik versta er niets van. Alleen 'Marianne' herken ikquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:04 schreef alors het volgende:

Ik ga dat echt niet kijken.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:04 schreef alors het volgende:

Als ik erg m'n best doe versta ik het meeste wel, maar ik lees wel een samenvatting van een Friessprekende FOK!ker aan het einde.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik versta er niets van. Alleen 'Marianne' herken ik

Ja, bij die andere mensen gaat dat wel, maar die broer? kan ik niet echt volgenquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:19 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Als ik erg m'n best doe versta ik het meeste wel, maar ik lees wel een samenvatting van een Friessprekende FOK!ker aan het einde.

Wel lullig dat ie dan niet op haar begrafenis is gedraaidquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:21 schreef alors het volgende:
Het gaat nu gewoon over hoe ze was, dat ze nakomertje was en een gewoon meisje met vriendinnen een bijbaantje. Dat ze wel eens naar haar broer ging om daar muziek te kunnen draaien omdat haar ouders toch wat ouder waren.
Nu wordt er vertelt dat ze heeft verteld dat ze Brothers In Arms wilde horen op haar begrafenis.. jeetje, tranen schieten mij wel in de ogen hoor![]()

huh dat is wel gek danquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wel lullig dat ie dan niet op haar begrafenis is gedraaid

Ja indd, Marianne zou nu 16 + 13 = 29 ofzo zijn, en die mensen daar zijn allemaal > 40 ofzo?quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Om de een of andere reden had ik haar broers en zussen jonger geschat (ik schakel net in), maar zie nu de post van alors, ze zijn blijkbaar gewoon een heel stuk ouder...

Ja ze was een nakomertje, Bauke is nu ook al 74. Haar jongste zus was 12 jaar ouder.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Om de een of andere reden had ik haar broers en zussen jonger geschat (ik schakel net in), maar zie nu de post van alors, ze zijn blijkbaar gewoon een heel stuk ouder...

Volgens mij wisten ze het ten tijde van de begrafenis niet, dat kreeg ik ervan mee iigquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:22 schreef Doodloper het volgende:
[..]
huh dat is wel gek danwaarom niet?
En alors, thanks voor je verslag, is wat makkelijker dan Fries luisteren.

Ze kwamen er pas later achter, het stond in haar agenda. Hij is nog wel gedraaid op een herdenkingsdienst.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:22 schreef Doodloper het volgende:
[..]
huh dat is wel gek danwaarom niet?
En alors, thanks voor je verslag, is wat makkelijker dan Fries luisteren.

Ja, maar da's voor mij nooit zo'n aanwijzing, mijn vader was 44 toen ik (enig kind) werd geborenquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:23 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ze was een nakomertje, Bauke is nu ook al 74. Haar jongste zus was 12 jaar ouder.

Heeft de familie het over dader of over verdachte?quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:32 schreef alors het volgende:
Ze zeggen ook dat het gezin nu de mokerslag krijgt die zijn 13 jaar geleden hebben gehad. Die ene zus woont daar en heeft de dader zelfs wel eens gesproken

Dader hoofdzakelijk.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:33 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Heeft de familie het over dader of over verdachte?

Lijkt me ook niet zo gek in zulke dorpen. Hebben ook vast wel vaak naar elkaar geknikt in het voorbijgaan enzo.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:32 schreef alors het volgende:
Ze zeggen ook dat het gezin nu de mokerslag krijgt die zijn 13 jaar geleden hebben gehad. Die ene zus woont daar en heeft de dader zelfs wel eens gesproken

En dat ze die details écht willen weten.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:36 schreef miss_dynastie het volgende:
De familie wil heel graag alle details weten.
Ik kan alleen maar hopen voor ze dat ze die details van hem te horen krijgen....

Dat denken ze nu. Tot ze het weten.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:36 schreef miss_dynastie het volgende:
De familie wil heel graag alle details weten.

of een "sterkte met het verlies van je zusje, wat vreselijk zeg" bij een van de rouw/herdenkingsdienstenquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet zo gek in zulke dorpen. Hebben ook vast wel vaak naar elkaar geknikt in het voorbijgaan enzo.

Ja maar toch bizar, wat denkt die gast dan zelf?quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet zo gek in zulke dorpen. Hebben ook vast wel vaak naar elkaar geknikt in het voorbijgaan enzo.

Dat zal wel niet zo zijn. Heb je die foto van die gast wel eens gezien? Daar ga je echt niet voor de lol mee afspreken, zeker niet op die leeftijd.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:36 schreef Doodloper het volgende:
[..]
En dat ze die details écht willen weten.
Als blijkt dat ze al een tijdje met hem afspraakjes had en nu ook voor de seks had afgesproken dan kan dat nog een aardige klap voor ze zijn.

Het 'voordeel' is dat je er dan altijd voor kan kiezen om te denken: 'Hij is de man die 13 jaar gezwegen heeft, ik geloof hem niet'.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:36 schreef Doodloper het volgende:
[..]
En dat ze die details écht willen weten.
Als blijkt dat ze al een tijdje met hem afspraakjes had en nu ook voor de seks had afgesproken dan kan dat nog een aardige klap voor ze zijn.

Ja nou ja, als je een familielid tegenkomt kan je ook moeilijk wegrennen natuurlijkquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:37 schreef alors het volgende:
[..]
Ja maar toch bizar, wat denkt die gast dan zelf?
Die ene broer heeft liever dat ze hem loslaten en dat hij dan door de mensen wel gepakt wordt of het zelf doet

Denk dat in hun hoofd alle scenario's ook de ergste de revue al gepasseerd zijn. En ja, je wilt echt elk detail weten dan, dat is ook zo bij verkeersongelukken.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat denken ze nu. Tot ze het weten.

Haar oudste broer, Ook Bauke Vaatstra was erbij.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:39 schreef Boca_Raton het volgende:
Begreep ik het nou goed dat er broers en zussen bij waren toen haar lichaam was gevonden?

Ja, die ene broer was zoeken en toen werd hij gebeld dat hij daarheen moest komen, de vader was daar toen ook al... en haar vrienden die haar gevonden hadden...quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:39 schreef Boca_Raton het volgende:
Begreep ik het nou goed dat er broers en zussen bij waren toen haar lichaam was gevonden?

Ja, inderdaad zeg. Of meelopen in de stille tocht.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:37 schreef Doodloper het volgende:
[..]
of een "sterkte met het verlies van je zusje, wat vreselijk zeg" bij een van de rouw/herdenkingsdiensten

Ja het werd niet echt uitvoerig verteld maar blijkbaar hebben ze onderling niet heel veel contact en de presentator zei dat dit misschien een opstap was om met Sinterklaas en Kerst weer samen te komen. En toen zei een van hun dat ze het daar inderdaad al over hadden gehad.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Iemand die dat laatste stukje even kan vertalen? Iets met Sint en Kerst en bij elkaar komen, want jullie zitten nu ook met zijn allen bij elkaar? Ik begreep dat verhaal niet helemaal

Ik had het verkeerd begrepen, dacht dat ze in detail wilden weten hoe ze om het leven is gebracht.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:39 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zou ook alles willen weten denk ik. En net wat je zegt, ze hebben het ergste toch allemaal al bedacht, zeker omdat ze toch al weten hoe het lijk is gevonden.

Bedankt! Ik dacht dat het misschien met de ouders te maken had, die opmerking... maar de scheiding zal er zeker toe hebben bijgedragen dat het gezin veel minder hecht is....quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:42 schreef alors het volgende:
[..]
Ja het werd niet echt uitvoerig verteld maar blijkbaar hebben ze onderling niet heel veel contact en de presentator zei dat dit misschien een opstap was om met Sinterklaas en Kerst weer samen te komen. En toen zei een van hun dat ze het daar inderdaad al over hadden gehad.

Woarschienliek! (kan geen woord Drents hoorquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:37 schreef Harajuku. het volgende:
Misschien omdat wij ook boeruuhh zijn

Het hele verhaal heeft nogal impact gehad op het gezin; moeder die op een gegeven moment de complotdenkers geloofde, ouders die er door gescheiden zijn, het verbaast me niet als moeder niet de enige was die de complotdenkers geloofde, en dan krijg je binnen zo'n gezin 2 kampen...quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:42 schreef alors het volgende:
[..]
Ja het werd niet echt uitvoerig verteld maar blijkbaar hebben ze onderling niet heel veel contact en de presentator zei dat dit misschien een opstap was om met Sinterklaas en Kerst weer samen te komen. En toen zei een van hun dat ze het daar inderdaad al over hadden gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |