Koeprikker, maar daar val je volgens mij niet van flauw hoor. Ken ook niet veel boeren die zo'n dingen als routine gebruiken. En de meeste boeren hebben geen stier (meer) op stal, zeker niet op een melkveebedrijf.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:49 schreef my2cents het volgende:
Wat is dat over die stroomstoten? Veel boeren hebben zo'n ding volgens mij om stieren etc mee te bedwingen. Kan ze dan niet gewoon direct op de fiets aangevallen zijn en nog voor ze kon schreeuwen geshocked zijn? En toen het land ingesleept/getild?
Die zette ik niet thuis neer hèquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:30 schreef Isegrim het volgende:
Maar dat konden ze dan toch gewoon zien aan het feit dat je fiets 's ochtends thuis stond?
Er was geen hek, en naast JS ga je niet zitten plassen als het fietspad verlicht was. Het was volle maan overigens 30 april 1999 en helder volgens mij, dus heel donker was het ook weer nietquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:52 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het is midden in de nacht, er komt geen hond voorbij. Dan klim je toch niet over een hek om 100 meter verderop te gaan plassen? Bosjes genoeg daar bij de weg.
Ja begint zo.quote:
Bomen/bosjes genoeg aan de weg zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:58 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Er was geen hek, en naast JS ga je niet zitten plassen als het fietspad verlicht was.
Ja ik ben ook ingeschakeld.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:01 schreef Miam het volgende:
[..]
Ja begint zo.toch maar even kijken!
wtf, die ene kerel kan praten zonder z'n mond te openenquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:04 schreef alors het volgende:
Voor degene die ook willen kijken en geen OF kunnen ontvangen
http://www.omropfryslan.nl/live/omrop-fryslan-tv
hier is het online te zien
Ik versta er niets van. Alleen 'Marianne' herken ikquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:04 schreef alors het volgende:
Ik ga dat echt niet kijken.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:04 schreef alors het volgende:
Als ik erg m'n best doe versta ik het meeste wel, maar ik lees wel een samenvatting van een Friessprekende FOK!ker aan het einde.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik versta er niets van. Alleen 'Marianne' herken ik
Ja, bij die andere mensen gaat dat wel, maar die broer? kan ik niet echt volgenquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:19 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Als ik erg m'n best doe versta ik het meeste wel, maar ik lees wel een samenvatting van een Friessprekende FOK!ker aan het einde.
Wel lullig dat ie dan niet op haar begrafenis is gedraaidquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:21 schreef alors het volgende:
Het gaat nu gewoon over hoe ze was, dat ze nakomertje was en een gewoon meisje met vriendinnen een bijbaantje. Dat ze wel eens naar haar broer ging om daar muziek te kunnen draaien omdat haar ouders toch wat ouder waren.
Nu wordt er vertelt dat ze heeft verteld dat ze Brothers In Arms wilde horen op haar begrafenis.. jeetje, tranen schieten mij wel in de ogen hoor![]()
huh dat is wel gek danquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wel lullig dat ie dan niet op haar begrafenis is gedraaid
Ja indd, Marianne zou nu 16 + 13 = 29 ofzo zijn, en die mensen daar zijn allemaal > 40 ofzo?quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Om de een of andere reden had ik haar broers en zussen jonger geschat (ik schakel net in), maar zie nu de post van alors, ze zijn blijkbaar gewoon een heel stuk ouder...
Ja ze was een nakomertje, Bauke is nu ook al 74. Haar jongste zus was 12 jaar ouder.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Om de een of andere reden had ik haar broers en zussen jonger geschat (ik schakel net in), maar zie nu de post van alors, ze zijn blijkbaar gewoon een heel stuk ouder...
Volgens mij wisten ze het ten tijde van de begrafenis niet, dat kreeg ik ervan mee iigquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:22 schreef Doodloper het volgende:
[..]
huh dat is wel gek danwaarom niet?
En alors, thanks voor je verslag, is wat makkelijker dan Fries luisteren.
Ze kwamen er pas later achter, het stond in haar agenda. Hij is nog wel gedraaid op een herdenkingsdienst.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:22 schreef Doodloper het volgende:
[..]
huh dat is wel gek danwaarom niet?
En alors, thanks voor je verslag, is wat makkelijker dan Fries luisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |