wat ik lees is; the primary purpose of the barometer is to make GPS lockons fasterquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:36 schreef HiDiHo het volgende:
Neg: geen barometer sensor zoals Samsung s3
GPS werkt al veel beter dan mijn Desire HD, maakt weinig uit denk ikquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat ik lees is; the primary purpose of the barometer is to make GPS lockons faster
maakt dat echt zoveel uit voor de snelheid van GPS lockons, wel of niet zo'n sensor?
Deze vraag is minimaal 100 keren langsgeweest.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:06 schreef Rossdale het volgende:
Het zal aan mij liggen maar wat is er nou zo geweldig aan JellyBean tov ICS? Ik snap het hele gestuiter in dit topic niet echt.
ah, alleen klepje voor sim/memorycard?quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:42 schreef HiDiHo het volgende:
Dat de batterij er niet uit kan vind ik ook vrij negatief, zeker als ie hangt bij het opstarten. Dan kun je wachten tot ie leeg is dus....
ah, jij had een Desire HD?quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
GPS werkt al veel beter dan mijn Desire HD, maakt weinig uit denk ik
Nope, alleen sim.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ah, alleen klepje voor sim/memorycard?
Eerlijk gezegt zou ik hem niet gekocht hebben als ik hem zelf moest betalenquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ah, alleen klepje voor sim/memorycard?
[..]
ah, jij had een Desire HD?die heb ik nu dus, de One X+ is echt een mooie vooruitgang?
Of je houdt die powerknop wat langer ingedrukt.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:42 schreef HiDiHo het volgende:
Dat de batterij er niet uit kan vind ik ook vrij negatief, zeker als ie hangt bij het opstarten. Dan kun je wachten tot ie leeg is dus....
Dan knipperen je lichtjes en doet niets, blijft gewoon aanquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:54 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Of je houdt die powerknop wat langer ingedrukt.
want je DHD beviel goed? of je had van je eigen geld een andere telefoon gekocht?quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Eerlijk gezegt zou ik hem niet gekocht hebben als ik hem zelf moest betalen
Wel bij de X.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan knipperen je lichtjes en doet niets, blijft gewoon aan
Met DHD had ik ook veel problemen, maar als ie het goed deed was het een fijn toestelquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
want je DHD beviel goed? of je had van je eigen geld een andere telefoon gekocht?
quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:39 schreef HiDiHo het volgende:
Factory reset gedaan, Alles werkt weer voor zover ik nu kan zien
Ja..ik ben blij dat ie het weer doet :-)quote:
Sync je HOX met dropbox, wordt na het nemen van een foto direct een kopie naar dropbox geüpload. Erg handigquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:53 schreef HiDiHo het volgende:
Nog een nadeel...er zit geen SD kaart in dus bij een factory reset ben je ALLES kwijt, OOK JE FOTOS en VIDEOS
Het gaat me er om waarom mensen er zo over hyperventileren, zo veel verandert er mijns inziens nietquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:52 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Deze vraag is minimaal 100 keren langsgeweest.
Ja, had ik ;-)quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Sync je HOX met dropbox, wordt na het nemen van een foto direct een kopie naar dropbox geüpload. Erg handig
Er is ook niet veel veranderd sinds Windows95. Daar werk jij natuurlijk nog op?quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het gaat me er om waarom mensen er zo over hyperventileren, zo veel verandert er mijns inziens niet
Ah, een bekende uit het Twente én DHD topicquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:15 schreef ReMcOrE het volgende:
de One X heeft dus mijn interesse gewektmaa de One X+ ziet er ook heeeeel tof uit!
zijn hier mensen met een One X+ die hun ervaring(en) willen delen?
Wat klets jij nu? Lees je de postjes niet goed of zo? Tijd om naar bed te gaan.quote:Op woensdag 28 november 2012 00:17 schreef MacorgaZ het volgende:
Desire One X? [ afbeelding ]
Zo zie je maar hoe verwarrend HTC het heeft gemaakt met de Desire X, C, One X, S, V, etc; moet je nagaan als een normale consument op zoek is naar een telefoon...
Intern zit er wel een soort van extern geheugen in, waar je foto's bijvoorbeeld opgezet worden. Bij een factory reset zit een optie om dat stuk ook te wissen, maar je kunt het ook intact laten (waarbij dat laatste volgens mij zelfs de default is).quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:53 schreef HiDiHo het volgende:
Nog een nadeel...er zit geen SD kaart in dus bij een factory reset ben je ALLES kwijt, OOK JE FOTOS en VIDEOS
In bootmode is het alles of niets verwijderenquote:Op woensdag 28 november 2012 00:41 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Intern zit er wel een soort van extern geheugen in, waar je foto's bijvoorbeeld opgezet worden. Bij een factory reset zit een optie om dat stuk ook te wissen, maar je kunt het ook intact laten (waarbij dat laatste volgens mij zelfs de default is).
Perfect!quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Werkt ie nog?
Ik heb hier nu gewoon een paar dagen oude steen met verlichting, dat wel.
Htc one X logo blijft staan bij opstarten en hij doet niets meer.
Perfecte telefoon, strak uiterlijk, lekker snel! Accu gaat ook lekker een tijdje mee,.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
positieve punten, negatieve punten (voor de update); beetje kijken of ik misschien toch voor de One X+ moet gaan
Dat kan die heb ik nooit gebruikt. Ik dacht dat je het over de terug naar fabrieksinstellingen optie had in het gewone instellingenmenu.quote:Op woensdag 28 november 2012 08:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
In bootmode is het alles of niets verwijderen
Ditquote:Op woensdag 28 november 2012 00:25 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wat klets jij nu? Lees je de postjes niet goed of zo? Tijd om naar bed te gaan.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:40 schreef kastanova het volgende:
[..]
Long story short; de Desire One X of X+ is in feite gewoon de logische new and improved opvolger van de DHD, maar verwacht geen indrukwekkende innovaties.
Het gaat niet eens zozeer om het krijgen van die update maar om de communicatie vanuit HTC. "Eind oktober" 'Eind november" "Zeer binnenkort" "Deze week nog" "Laatste kwartaal, heb nooit iets anders gezegd". Ondertussen is-tie zo'n beetje overal behalve West-Europa en USA al binnen maar hier weet de lokale HTC afdeling nog steeds niks. Alleen maar valse beloftes en onduidelijkheden zijn tot nu toe naar buiten gecommuniceerd.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het gaat me er om waarom mensen er zo over hyperventileren, zo veel verandert er mijns inziens niet
Onze vriend had volgens mij ook een Twitter verbodje, of zag zelf als marketing guru zijnde (quote:Op woensdag 28 november 2012 15:42 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Het gaat niet eens zozeer om het krijgen van die update maar om de communicatie vanuit HTC. "Eind oktober" 'Eind november" "Zeer binnenkort" "Deze week nog" "Laatste kwartaal, heb nooit iets anders gezegd". Ondertussen is-tie zo'n beetje overal behalve West-Europa en USA al binnen maar hier weet de lokale HTC afdeling nog steeds niks. Alleen maar valse beloftes en onduidelijkheden zijn tot nu toe naar buiten gecommuniceerd.
Het is alle talen, maar geupload door een spanjaard en dan pakt ie die naam.quote:
quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:53 schreef HiDiHo het volgende:
quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Sync je HOX met dropbox, wordt na het nemen van een foto direct een kopie naar dropbox geüpload. Erg handig
waar doel je op met usbhd? en geen SD lijkt me dus geen probleem als je bepaalde delen van het geheugen uit kunt sluiten bij normale factory reset, of dat je dingen kunt kopiëren naar dropboxquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, had ik ;-)
Daarnaast backup ik ook alles via wifi naar usbhd
ja hoiquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:40 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ah, een bekende uit het Twente én DHD topic.
thanks, hier kan ik wat mee!! ben niet van het rooten of iets dergelijks, dus die tegen valt al wegquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:40 schreef kastanova het volgende:
Ben dus ook naar de One X over gegaan.
Niet de X+ aangezien ik daar inderdaad niet echt een meerwaarde in zag.
Wat betreft de DHD naar One X:
Voors:
- Sneller
- Meer geheugen
- Betere ondersteuning
- Accuduur (!!!)
Tegens:
- Lastiger te customizen (kernels, rom's, unlocken)
- Weinig écht noemenswaardige verschillen ten opzichte van de DHD
Waarbij ik wel moet zeggen dat het eigenlijk ook wel logisch is dat ik niet echt onder de indruk ben.
De overgang van een niet-smartphone naar de DHD was immers als de overgang van m'n 56k modem naar kabel of van zwart/wit naar een kleuren-tv.
Je bent echt overdonderd door alle extra mogelijkheden die je plotseling wel hebt.
Dat verschil is logischerwijs minder nu alle mogelijkheden wel zo'n beetje uitgeput zijn.
Long story short; de Desire One X of X+ is in feite gewoon de logische new and improved opvolger van de DHD, maar verwacht geen indrukwekkende innovaties.
watte?quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:44 schreef HiDiHo het volgende:
Nog een nadeel tenopzichte van de DHD is USB file system NTP
Kastaquote:
Een harddisk via usb verbonden aan mijn pc....usbhdquote:Op woensdag 28 november 2012 20:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
[..]
waar doel je op met usbhd? en geen SD lijkt me dus geen probleem als je bepaalde delen van het geheugen uit kunt sluiten bij normale factory reset, of dat je dingen kunt kopiëren naar dropbox
[..]
ja hoi
[..]
thanks, hier kan ik wat mee!! ben niet van het rooten of iets dergelijks, dus die tegen valt al weg
[..]
watte?
Ja Astro File Manager, werkt redelijk goed (al heb ik nog wel een paar tips voor de makers)quote:Op woensdag 28 november 2012 21:19 schreef ReMcOrE het volgende:
Astro = Astro File Manager?
en een goede manier van back-up maken is dus wel iets om in het oog te houden! want bij een factory reset op de niet-standaard manier kost je dus wel je foto's en videos...
Wie weet dat tegen februari een nieuw vlaggenschip van HTC zijn intrede heeft gedaan. Full HD beeldscherm wellicht, standaard Android 4.2 en ander soort spulquote:Op woensdag 28 november 2012 21:25 schreef ReMcOrE het volgende:
hmmm, ik ga de prijs van een One X+ i.c.m. 2jarig abo da maar eens goed in de gaten houden
Dat was grappig ja. Ook leuk dat tekst op dat reparatiedoosje: I am back! Ze hebben wel humor bij HTC.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:14 schreef Skillstorm het volgende:
Trouwens, vonden jullie die sticker ook zo episch toen je jouw toestel uit aan het pakken was?
I am the One you have been waiting for.
Huh, dat 2de wist ik niet.quote:Op donderdag 29 november 2012 00:32 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dat was grappig ja. Ook leuk dat tekst op dat reparatiedoosje: I am back! Ze hebben wel humor bij HTC.
Haha wat vetquote:Op donderdag 29 november 2012 00:32 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dat was grappig ja. Ook leuk dat tekst op dat reparatiedoosje: I am back! Ze hebben wel humor bij HTC.
quote:
Kijk maar naar de plaatjes in dit draadje: http://www.eprice.com.tw/mobile/talk/4542/4571914/1/quote:
toen ik mijn Desire hd had opgestuurd ter reparatie kreeg ik ook zon doosje. Htc pen dr bij. HTC scherm doekje. Vond ik wel leuk bedacht. Ook gelijk 2 kleine goodies. (; wél weer goed van HTC.quote:Op donderdag 29 november 2012 00:49 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
[..]
Kijk maar naar de plaatjes in dit draadje: http://www.eprice.com.tw/mobile/talk/4542/4571914/1/
Ik kreeg helemaal niks, geen pen, geen doekje. Alleen dat doosje en mijn toestel...quote:Op donderdag 29 november 2012 07:48 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
toen ik mijn Desire hd had opgestuurd ter reparatie kreeg ik ook zon doosje. Htc pen dr bij. HTC scherm doekje. Vond ik wel leuk bedacht. Ook gelijk 2 kleine goodies. (; wél weer goed van HTC.
Trouwens. Jellybean komt nog dichterbij! http://www.gsmpedia.nl/ht(...)e-nu-wel-beschikbaar
Dat is omdat Android gewoon veel beter is en Apple dat langzaam maar zeker begint in te zienquote:Op donderdag 29 november 2012 14:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Toch lijkt IOS6 wel verdomd veel op Android
Mwoah, die discussie wilde ik niet starten hoor, maar het viel me zo opquote:Op donderdag 29 november 2012 18:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat is omdat Android gewoon veel beter is en Apple dat langzaam maar zeker begint in te zien
februari loopt mijn abonnement af, maar dan is dat nieuwe HTC-vlaggenschip vast niet te betalen en is de One X+ juist weer wat goedkoper gewordenquote:Op woensdag 28 november 2012 23:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wie weet dat tegen februari een nieuw vlaggenschip van HTC zijn intrede heeft gedaan. Full HD beeldscherm wellicht, standaard Android 4.2 en ander soort spul
Ik doe met je meequote:Op donderdag 29 november 2012 19:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
februari loopt mijn abonnement af, maar dan is dat nieuwe HTC-vlaggenschip vast niet te betalen en is de One X+ juist weer wat goedkoper geworden
kan nu al verlengen, maar DHD kan nog prima wat maandjes meequote:Op donderdag 29 november 2012 19:11 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik doe met je meefebruari ben ik ook aan de beurt
dude!quote:Op donderdag 29 november 2012 19:12 schreef kastanova het volgende:
[ afbeelding ]
Maar liefst een week plezier van gehad...
De DHD kon ik bij wijze van spreken mee gaan honkballen zonder schade, maar in dit geval was 1 keer vallen al voldoende
Holy. Fucking. Shit.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:12 schreef kastanova het volgende:
[ afbeelding ]
De DHD kon ik bij wijze van spreken mee gaan honkballen zonder schade, maar in dit geval was 1 keer vallen al voldoende
Doet ie het nog?quote:Op donderdag 29 november 2012 19:12 schreef kastanova het volgende:
[ afbeelding ]
Yep, zelfs de touchscreen lijkt er geen enkele last van te hebben...quote:
Het is over het algemeen altijd zo, hoe harder het materiaal hoe breekbaarder.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
Yep, zelfs de touchscreen lijkt er geen enkele last van te hebben...
Het is alleen een beetje lastig lezen af en toe.
Zelden zulke breekbare gorilla's gezien in ieder geval.
M'n nichtje heeft ook een HTC One X; binnen 2 weken exact hetzelfde probleem dus het zal toch wel aan het glas zelf liggen.
Naja, dat het ding kennelijk breekbaarder is dan zijn voorganger dat is vrij euuuh... apart...quote:Op donderdag 29 november 2012 20:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het is over het algemeen altijd zo, hoe harder het materiaal hoe breekbaarder.
Denk aan metaal
Maar goed om te weten dat ik hem dus niet moet later vallen...![]()
Dat werkt niet, is niet handigquote:
quote:Op donderdag 29 november 2012 19:12 schreef kastanova het volgende:
[ afbeelding ]
Zitten wel veel kleine lettertjes aan die verzekeringen en eigen risico, maar dat valt allemaal dik mee in vergelijking met 216 euro reparatie...quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:08 schreef MacorgaZ het volgende:
Ja, ik liet hem laatst ook vallen, gelukkig op zo'n linoleumvloer en niet op stoeptegels, maar alsnog geen enkel deukje/krasje/wat dan ook
Vannacht wel voor de 2e keer gedroomd dat ik hem liet vallen en het scherm kapot was, twijfel nu weer om zo'n verzekering af te sluiten
Heeft iemand zo'n verzekering voor 7 euro per maand, dat je hem bij schade gewoon meteen kan omruilen zonder eigen risico e.d.?
Mwah, wat denk je in dit topic?quote:Op vrijdag 30 november 2012 01:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Mensen, ik heb nu zelf een Desire HD en die beviel me prima. Nu mag ik echter verlengen, en twijfel ik tussen de One X+ of Galaxy S3; wat raden jullie aan?
Daarom heb ik zo'n speciaal hoesje gekocht die de hele telefoon beschermt tijdens gebruik.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:56 schreef MacorgaZ het volgende:
Die hoesjes werken wel hoor, het probleem is alleen dat je bij die meest voorkomende Valenta-stijl hoesjes je telefoon helemaal uit het hoesje haalt om hem te gebruiken > weg bescherming.
Om hem in je jaszak samen met je sleutels te doen werkt het wel gewoon, zacht laten vallen ook nog wel.
Zou toch kunnen dat er ook mensen zijn die niet tevreden zijn over hun One X?quote:Op vrijdag 30 november 2012 02:03 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Mwah, wat denk je in dit topic?
Ik heb ze beide geprobeerd en eigenlijk maakt het weinig verschil. Het is dat ik Sense wel prettig vind, maar de S3 is minimaal net zo goed.quote:Op vrijdag 30 november 2012 08:25 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Zou toch kunnen dat er ook mensen zijn die niet tevreden zijn over hun One X?Maar goed, de One X + gaat het denk ik worden.
Heb de S3 helemaal kunnen testen, mijn oom heeft hem namelijk, maar ik vond hem zo licht.. Het lag op de een of andere manier niet fijn in de hand. Het toestel werkte verder wel erg fijn, heel snel en goede interface (zo heet dat, toch?quote:Op vrijdag 30 november 2012 08:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb ze beide geprobeerd en eigenlijk maakt het weinig verschil. Het is dat ik Sense wel prettig vind, maar de S3 is minimaal net zo goed.
Loop even bij de MediaMarkt binnen en speel even met beide toestellen, dan merk je vanzelf welke jou het beste ligt. Qua mogelijkheden scheelt het allemaal niet zo heel veel
Ik vind de One X ook heel licht. Maargoed ik heb de case die ik hierboven postte er omheen zitten, waardoor het geheel iets groter wordt en wat robuuster aanvoelt.quote:Op vrijdag 30 november 2012 08:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Heb de S3 helemaal kunnen testen, mijn oom heeft hem namelijk, maar ik vond hem zo licht.. Het lag op de een of andere manier niet fijn in de hand. Het toestel werkte verder wel erg fijn, heel snel en goede interface (zo heet dat, toch?)
De Desire HD was ook best groot, en niet té zwaar, dus denk dat het qua gevoel wel goed zal zitten. Enige ding waar ik over twijfel is momenteel nog de camera van de S3, die maakt echt geweldige foto's. 11 megapixel, tegenover de 8 megapixel van de One X+quote:Op vrijdag 30 november 2012 08:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vind de One X ook heel licht. Maargoed ik heb de case die ik hierboven postte er omheen zitten, waardoor het geheel iets groter wordt en wat robuuster aanvoelt.
Ik had namelijk het idee dat ik zowel de S3 of One X kapot zou duwen, omdat ze zo dun zijn. Maar dat is natuurlijk meer een gevoelskwestie
Zo'n siliconen/plastic/etc hoesje? Dat vind ik altijd zo jammer, heb je zo'n mooie, dunne telefoon en dan doe je er zo'n misvormend hoesje eromheen...quote:Op vrijdag 30 november 2012 02:17 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Daarom heb ik zo'n speciaal hoesje gekocht die de hele telefoon beschermt tijdens gebruik.
Ik heb zo een siliconen hoesje gehad, vond ik idd niks, hij werd veel dikker zo. Ik heb nu een ultradunne cover van HTC zelf, die met gaatjes erin. Ben nog niemand tegengekomen die de cover niet mooi vond.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:55 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Zo'n siliconen/plastic/etc hoesje? Dat vind ik altijd zo jammer, heb je zo'n mooie, dunne telefoon en dan doe je er zo'n misvormend hoesje eromheen...
Das wel heel snel ja, misschien scherm helderheid wat lager zetten?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:02 schreef Fiorano het volgende:
Goed, wat doe ik fout:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij gaat dus echt te snel leeg volgens mij....
Staat op 20%quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:12 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Das wel heel snel ja, misschien scherm helderheid wat lager zetten?
is dat n app? Laat maar :pquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:02 schreef Fiorano het volgende:
Goed, wat doe ik fout:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij gaat dus echt te snel leeg volgens mij....
Mijn pa heeft de DHD en inderdaad, die is zwaarder dan de HOX(+)quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:32 schreef HiDiHo het volgende:
Als ik zo voel weegt de DHD 2x zo zwaar als de One+
Mijn pa heeft hem zeker weten aantal keren laten vallen omdat ie zo suf is om in zijn borstzak te doen en dan bukt om iets op te rapen of te pakken dan valt de DHD eruit.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:59 schreef Skillstorm het volgende:
Nooit de DHD gezien, maar net gegoogled en ziet er goed uit, robuust apparaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |