hier doe ik met autosync aan 1.5 dag, dus dat is wel fijnquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:01 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb ook weleens gedonder met die standaard mail app waarmee ik via Exchange (webmail) mijn werk emails binnenhaal. Soms zegtie wel dattie synced, maar komt er geen nieuwe mail terwijl die er wel gewoon is, en sowieso vreet het ook echt accu als je hem op automatische realtime sync hebt staan, dan is mijn accu echt met een halve dag leeg
Mee eens. Zowel met de blauwe teint als de bruin/rood opmerking. En de snelheidsverschillen tussen de twee zijn echt te verwaarlozen in gebruik,. Die fractie van een seconde die de X+ soms sneller is, is niet interessant, en regelmatig is de gewone X gewoon sneller.quote:Op zondag 25 november 2012 10:06 schreef Ireyon het volgende:
Sowieso is het witte uiterlijk van de One X superieur aan die lelijke bruin/rood combinatie.
Ja maar dat heeft dus geen invloed op de unbranded toestellen.... De branded toestellen krijgen 1 of meer maanden later de update...quote:Op maandag 26 november 2012 06:13 schreef Skillstorm het volgende:
Trouwens, houden de providers niet gewoon Jelly Bean's release op?
Dus in principe ben ik fucked en kan ik misschien nog wel een maand of 2 wachten?quote:Op maandag 26 november 2012 06:48 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ja maar dat heeft dus geen invloed op de unbranded toestellen.... De branded toestellen krijgen 1 of meer maanden later de update...
LogMeIn?quote:Op maandag 26 november 2012 04:43 schreef Skillstorm het volgende:
geniaal deze app, gewoon een remote control.voor mijn pcik ga morgen kijken of het op de school pc's werkt. Mensen gek maken. hehe
Rooten en unbranded maken door een originele unbranded rom te installeren? Ik zit er wel over na te denken hem te rooten, niet om andere roms te installeren maar meer om het grondiger backuppen dan ik nu kan. (de mijne is sowieso unbranded)quote:Op maandag 26 november 2012 06:50 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Dus in principe ben ik fucked en kan ik misschien nog wel een maand of 2 wachten?
T-mobile hier btw.
Toevallig gister geroot.quote:Op maandag 26 november 2012 06:54 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Rooten en unbranded maken door een originele unbranded rom te installeren? Ik zit er wel over na te denken hem te rooten, niet om andere roms te installeren maar meer om het grondiger backuppen dan ik nu kan.
Nou, wat houd je nog tegen? Kom op, flash een unbranded rom (of een custom rom)quote:
Weet niet hoe dat werkt enzo.quote:Op maandag 26 november 2012 06:56 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Nou, wat houd je nog tegen? Kom op, flash een unbranded rom (of een custom rom)
Lang leve de Galaxy Nexus.quote:Op maandag 26 november 2012 06:50 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Dus in principe ben ik fucked en kan ik misschien nog wel een maand of 2 wachten?
T-mobile hier btw.
mbt HOX heb ik me daar nog niet in verdiept... Lees dit draadje eens door en kijk eens welke het meest positiefs over wordt geschreven... http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1498006quote:Op maandag 26 november 2012 06:56 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Weet niet hoe dat werkt enzo.
Zal wel kijken, en welke custom rom moet ik dan doen?
In custom roms zit al een kernel btw...quote:Op maandag 26 november 2012 06:56 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik wilde origineel rooten om mijn processor te overclocken maar ik moet nu mijn kernel flashen voordat ik dat kan doen.
Het is heel makkelijk hoor, er zijn talloze apps voor op Google Play.quote:Op maandag 26 november 2012 07:01 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
In custom roms zit al een kernel btw...
Ikzelf zou me niet wagen aan overclocken, doe ik met mijn eigen pc ook nooit.
De jouwe kan je pas in Januari verwachten denk ik zo...quote:Op maandag 26 november 2012 07:01 schreef Skillstorm het volgende:
Haha, mijn wekker ging af op mijn HOX en ik dacht: YES UPDATE!
Gvd.
Ik weet het, ik heb mijn vorige toestel Desire ge-onderclockt, om accu te besparen. Maar overclocken doe ik gewoon niet. En de HOX is snel zat. Zeker met 4.0.4quote:Op maandag 26 november 2012 07:01 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Het is heel makkelijk hoor, er zijn talloze apps voor op Google Play.
Instellingen -> info -> software.quote:Op maandag 26 november 2012 08:30 schreef BrandX het volgende:
waar kan je op de one-x zien welke android je hebt (dus jellybean ja of nee)?
daar zie ik alleen het versienummer 4.0.4.?quote:Op maandag 26 november 2012 08:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Instellingen -> info -> software.
Dan heb je nog geen Jelly Bean, maar ICSquote:Op maandag 26 november 2012 08:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
daar zie ik alleen het versienummer 4.0.4.?
(had daar al gekeken)
Garantie vervalt niet zomaar bij HTC. Ik heb 2 verschillende toestellen in totaal 4 keer ter reparatie gestuurd, allemaal geroot, soms zelf met custom rom er nog op. Altijd zijn ze zonder extra kosten gerepareerd.quote:Op maandag 26 november 2012 09:54 schreef robertapeldoorn het volgende:
Pff... Ik zit nu echt te twijfelen om te rooten en unbranded rom dr op te zetten... Maar garantie. En ik heb al x geprobeert te rooten. Maar kwam dr niet uit. Vodafone branded btw.
Las trouwens iets in Desire hd topic over een WiFi bug... Iemand die dr ooit last van heeft gehad?
Ik zou het inderdaad ook gewoon eens relax vinden als er een filmpje zou zijn van stap tot stap oid. En dan nog het liefste in het Nederlands haha.quote:Op maandag 26 november 2012 16:36 schreef Skillstorm het volgende:
Iemand die me kan laten zien hoe je de phone kernel flashed?
Er is wel een stap voor stap voor rooten hoor.quote:Op maandag 26 november 2012 16:38 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Ik zou het inderdaad ook gewoon eens relax vinden als er een filmpje zou zijn van stap tot stap oid. En dan nog het liefste in het Nederlands haha.
Ja, maar ja.quote:Op maandag 26 november 2012 16:42 schreef FL_Freak het volgende:
In India zijn er al mensen die de update hebben ontvangen.
Risico? Bestaat niet op die manier. Apps etc worden wel verwijderd maar niet foto's en video's.quote:Op maandag 26 november 2012 17:46 schreef Fiorano het volgende:
Ik heb er wel interesse in om te rooten, maar wat is nou het beste om er op te knallen? Wat zijn de grootste voordelen tov Stock En wat is het risico dat je het verneukt? Is er dan een weg terug?
Er was 1 iemand in 1 van de vorige topicjes die vertelde dat hij voor de kosten moest opdraaien omdat zijn toestel geroot was en dus was zijn garantie vervallen. Het was iets wat niets met software te maken had, ik geloof WiFi probleem?quote:Op maandag 26 november 2012 12:40 schreef L0we het volgende:
[..]
Garantie vervalt niet zomaar bij HTC. Ik heb 2 verschillende toestellen in totaal 4 keer ter reparatie gestuurd, allemaal geroot, soms zelf met custom rom er nog op. Altijd zijn ze zonder extra kosten gerepareerd.
Same here, maar welke rom gooi je er dan op ?quote:Op maandag 26 november 2012 17:58 schreef Ireyon het volgende:
Ik zit dat rooten al 2 maanden uit te stellen omdat HTC telkens met "binnenkort.." komt aanzetten. Naja, m'n Desire destijds ook na een half jaar gedaan dus nu HTC de One X in de steek heeft gelaten wordt het hier ook maar weer tijd voor.
Heb me er nog niet echt in verdiept, maar waarschijnlijk dat wat het dichtst bij stock Android ligt. Eindelijk eens genieten van multitasken zoals het bedoeld isquote:Op maandag 26 november 2012 18:00 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Same here, maar welke rom gooi je er dan op ?
Volumeknopjes aan de zijkant?quote:Op maandag 26 november 2012 18:56 schreef Anosmos het volgende:
Weet iemand zeer toevallig hoe je de stem van degene die je belt harder kan zetten? Ik versta d'r nooit wat van. Is btw voor One V, maar het systeem is min of meer hetzelfde.
Dit probleem heb ik ook, met de One X.quote:Op maandag 26 november 2012 18:56 schreef Anosmos het volgende:
Weet iemand zeer toevallig hoe je de stem van degene die je belt harder kan zetten? Ik versta d'r nooit wat van. Is btw voor One V, maar het systeem is min of meer hetzelfde.
Staat maximaal bij mij.quote:Op maandag 26 november 2012 18:58 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Volumeknopjes aan de zijkant?
Hehehehe, ik hier?quote:Op maandag 26 november 2012 20:53 schreef ReMcOrE het volgende:
David, jij hier?!
hoe bevalt de One X verder?
zoals hierboven gezegd, telefoon lijkt nu wat betaalbaarder te worden met verlengen (2 jaar) bij Hiquote:Op maandag 26 november 2012 20:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehehehe, ik hier?
Ja, bevalt super hoor. Snel, degelijk en je kunt er werkelijk alles mee.
Ik kan 'm zeker aanradenquote:Op maandag 26 november 2012 20:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zoals hierboven gezegd, telefoon lijkt nu wat betaalbaarder te worden met verlengen (2 jaar) bij Hi
Ook een erg fijne telefoon hoorquote:Op maandag 26 november 2012 20:56 schreef ReMcOrE het volgende:
zat alleen nog te twijfelen over de SIII, maar die is echt > ¤ 40 per maand bij Hi
Fuck Hiquote:Op maandag 26 november 2012 20:56 schreef ReMcOrE het volgende:
zat alleen nog te twijfelen over de SIII, maar die is echt > ¤ 40 per maand bij Hi
Ga eens ergens anders huilen met je toestelleasegejammer.quote:Op maandag 26 november 2012 20:58 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Fuck HiToestellease in een ripoff en overstappen is een stuk voordeliger
toestellease in een ripoff?quote:Op maandag 26 november 2012 20:58 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Fuck HiToestellease in een ripoff en overstappen is een stuk voordeliger
Hij heeft iets tegen toestellease en zal dat tot in het onredelijke gaan verdedigen omdat ie te autistisch is om veranderingen te kunnen accepteren.quote:Op maandag 26 november 2012 20:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
toestellease in een ripoff?
en ik kan nog weinig abo's goedkoper per maand vinden dan bij Hi!
Oeps... *isquote:Op maandag 26 november 2012 20:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
toestellease in een ripoff?
en ik kan nog weinig abo's goedkoper per maand vinden dan bij Hi!
Ik zal m'n (blijkbaar onredelijke) vooroordelen herzien, als jij iets vriendelijker doetquote:Op maandag 26 november 2012 21:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hij heeft iets tegen toestellease en zal dat tot in het onredelijke gaan verdedigen omdat ie te autistisch is om veranderingen te kunnen accepteren.
edit: dat heeft ie al eerder bewezen.
met 500MB + 125-150 minuten vind ik weinig verschil, nog een keer goed induiken omdat de One X mij erg aanspreektquote:
Lijkt me een redelijke deal. Boks ouwe.quote:Op maandag 26 november 2012 21:00 schreef lkb9000 het volgende:
Ik zal m'n (blijkbaar onredelijke) vooroordelen herzien, als jij iets vriendelijker doet
Kijk zo horen discussies op het internet te gaanquote:Op maandag 26 november 2012 21:02 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Lijkt me een redelijke deal. Boks ouwe.
ik heb wel eens het probleem dat wanneer ik wifi aanzet en dan een half uur later kijk naar de telefoon en zie dat de wifi uitstaat ineens. Dit heb ik ook met mijn 3G signaal (maar iets minder vaak gelukkig).quote:Op dinsdag 27 november 2012 02:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heeft iemand verder ook het probleem dat zodra je WiFi uitzet, de One X het 3G signaal niet pakt? Moet 'm vaak resetten voor ik weer zonder WiFi online ben![]()
Vraag is (die daar ook al terecht in de comments wordt gesteld) of dit nu écht de grootschalige uitrol is, of weer zo'n mooi verhaal als eind Oktober, toen zogezegd ook de uitrol was gestart, maar alleen wat Taiwanese HOX'en de update hebben gehad en verder niemand.quote:If you have a European or Asian model One X (read: Not AT&T), start frantically hitting that check update button - it's peanut butter jelly Jelly Bean time. We're hearing from multiple sources that HTC is beginning to roll out Jelly Bean to the One X in various regions today.
This update brings Android 4.1.1 and Sense 4+. Expandable notifications, Google Now, and some fairly minor tweaks like a new Gallery app in Sense are in tow. Sense also now has wonky holo blue highlights throughout the OS, so that's cool, I guess.
If you can't see the update on your phone, we've got a pretty easy explanation: your particular CID (a regional hardware identifier code, typically by country or carrier) hasn't had Jelly Bean rolled out to it. My European One X, for example, is CID 001, but has not received the update. In fact, we have no confirmations of any European CIDs receiving the OTA yet.
Here are the CIDs we have confirmation on so far:
044: Singapore
038: India
621: Taiwan (already rolled out last month)
As the day goes on, expect a lot more CIDs to be added. And if your One X has received the Jelly Bean update, be sure to let us know your CID! This can be done with a simple CID retrieval app (like this one). Alternatively, if you're a DIY'er, just load your One X into fastboot mode and open up a command prompt and type "fastboot getvar cid" - that'll do the trick, too. Here are some screenshots of the Jelly Bean build on an 044 CID One X.
Note that there will be two updates to get the OTA - a small "battery fix" update, followed by the larger Jelly Bean update.
quote:Steeds meer nieuwe high-end Androidtoestellen draaien op Android 4.1 (Jelly Bean) en ook bestaande toestellen krijgen een update. De update voor de HTC One X zat er al een tijdje aan te komen en was ook al begonnen in Singapore, maar lijkt een tijdje stil te hebben gelegen. De update is nu in ieder geval weer hervat en in verschillende (Aziatische) landen is de update beschikbaar.
Android 4.1 (Jelly Bean) rolt geleidelijk uit
HTC is de laatste weken druk bezig met het updaten van haar collectie met Androidtoestellen. Zo zagen we vorige week nog een kleine software-update uitgerold worden voor de HTC Desire, HTC Desire Z, HTC Desire HD en de HTC Wildfire. Hier ging het echter niet om een grote update.
Deze week lijkt echter de HTC One X aan de beurt. Nadat Android 4.1 vannacht al uit begon te rollen in Azië en Zuid-Amerika zagen we deze morgen zelfs al een aantal meldingen van HTC One X-bezitters in Europa verschijnen. Het lijkt dus nog maar een kwestie tijd te zijn voordat ook jij als Nederlandse HTC One X-bezitter ook de beschikking gaat krijgen over de update.
De update voor Nederland zal volgens HTC Benelux-baas Mark Moons ‘dit kwartaal’ komen.
Mark Moons@markmoons
People, de JB update voor One X komt dit kwartaal. We hebben nooit anders gezegd (ik zeker niet) Zijn met de laatste testjes bezig.
Update in twee delen
Een aantal gebruikers die al de update hebben mogen ontvangen, melden dat de update uit een tweetal delen bestaat. In eerste instantie wordt er een voorbereidende update van 1,6 MB gedownload en vervolgens geïnstalleerd. Nadat deze voorbereidende update is geïnstalleerd dient er de daadwerkelijke Android 4.1-update gedownload te worden. Deze update heeft een formaat van 357 MB. Het lijkt er op dat in eerste instantie alleen de niet-providergebonden HTC One X-toestellen de update ontvangen.
De Android 4.1-update voor de HTC One X zal behalve Google Now tevens een update naar HTC Sense 4+ bevatten. Wanneer de update precies naar Nederland komt, is nog niet duidelijk.
Of we krijgen hem als cadeau voor de kerst.quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:33 schreef Fiorano het volgende:
Zou die nog voor de Kerst komen dan? Knijp me, ik droom!
Kut cadeau, veel te laat. Nee dat hoef ik niet onder m'n boom, en al helemaal niet van die Moonsquote:Op dinsdag 27 november 2012 10:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Of we krijgen hem als cadeau voor de kerst.
Ik krijg net een update voor de One X+ binnen van 25MBquote:Op dinsdag 27 november 2012 10:29 schreef Loveless85 het volgende:
HTC One X: Jelly Bean (Android 4.1)-update hervat, nog niet in Nederland
[..]
Daar hebben we geen reet aan, we willen jelly bean op de One Xquote:Op dinsdag 27 november 2012 11:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik krijg net een update voor de One X+ binnen van 25MB
OTA_ENRC2B_U_JB_45_HTC_Europe_1.16.401.6-1.14.401.18_release_297225wlfsrl4z0j5s632r.zip
Ik krijg nu geen telefoon(SIM) signaal en had ook al problemen met WiFi, dus ik hoop dat ie voor de X beter isquote:Op dinsdag 27 november 2012 11:39 schreef Mkr het volgende:
[..]
Daar hebben we geen reet aan, we willen jelly bean op de One X
Ja, 4.1.1 met Sense 4+quote:
quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:46 schreef HiDiHo het volgende:
Godverde......kan er gewoon nu niet meer mee bellen![]()
Krijg als ik naar bellen in settings ga een fout
DUS X+ EIGENAREN UPDATEN OP EIGEN RISICO
Vooral performance beteringen en een langere accuduur.Daarnaast een heel aantal andere verbeteringen:quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:06 schreef Rossdale het volgende:
Het zal aan mij liggen maar wat is er nou zo geweldig aan JellyBean tov ICS? Ik snap het hele gestuiter in dit topic niet echt.
Denk Vodafone ook niet... Pff. Fuck dit.quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:01 schreef Skillstorm het volgende:
Heel leuk en aardig maar T-Mobile gaat niet zomaar updaten, ze moeten nog de asshole uithangen en een maand of 2 laten wachten.
-Bron: http://forum.vodafone.nl/(...)elly-Bean/td-p/40302quote:Hi allemaal,
Ik heb wat navraag gedaan, de verwachtingen rondom Jelly Bean voor de HTC ONe X zijn dat de branded software gelijk uitrolt met de unbranded software. Wij verwachten dat de upgrade voor de HTC one X eind november plaats zal vinden.
Er is echter nog geen 100% garantie.
Voor de HTC One S verwachten we de upgrade rond de kerst, dit duurt iets langer.
Mochten er wijzingen komen o.i.d. dan horen jullie dit van me.
Gr.
Stevie
Community Manager
Tja. Als ik eerder doorhad had ik ook gelijk een unbranded geeist. Maar tja. Niets meer aan te doen. Behalve rooten.quote:
Waarom doen providers dit? Er zit gewoon echt 0,0 voordeel aan. Het heeft alleen maar nadelen voor de klant. Hoe haalt een provider het in zijn domme hoofd om zijn klanten zo te naaien?quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:43 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Tja. Als ik eerder doorhad had ik ook gelijk een unbranded geeist. Maar tja. Niets meer aan te doen. Behalve rooten.
Werkt ie nog?quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:18 schreef L0we het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nergens problemen mee!
Wat wil je weten?quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:15 schreef ReMcOrE het volgende:
de One X heeft dus mijn interesse gewektmaa de One X+ ziet er ook heeeeel tof uit!
zijn hier mensen met een One X+ die hun ervaring(en) willen delen?
positieve punten, negatieve punten (voor de updatequote:
Pos: snel,veel geheugenquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
positieve punten, negatieve punten (voor de update); beetje kijken of ik misschien toch voor de One X+ moet gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |