Instellingen -> info -> software.quote:Op maandag 26 november 2012 08:30 schreef BrandX het volgende:
waar kan je op de one-x zien welke android je hebt (dus jellybean ja of nee)?
daar zie ik alleen het versienummer 4.0.4.?quote:Op maandag 26 november 2012 08:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Instellingen -> info -> software.
Dan heb je nog geen Jelly Bean, maar ICSquote:Op maandag 26 november 2012 08:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
daar zie ik alleen het versienummer 4.0.4.?
(had daar al gekeken)
Garantie vervalt niet zomaar bij HTC. Ik heb 2 verschillende toestellen in totaal 4 keer ter reparatie gestuurd, allemaal geroot, soms zelf met custom rom er nog op. Altijd zijn ze zonder extra kosten gerepareerd.quote:Op maandag 26 november 2012 09:54 schreef robertapeldoorn het volgende:
Pff... Ik zit nu echt te twijfelen om te rooten en unbranded rom dr op te zetten... Maar garantie. En ik heb al x geprobeert te rooten. Maar kwam dr niet uit. Vodafone branded btw.
Las trouwens iets in Desire hd topic over een WiFi bug... Iemand die dr ooit last van heeft gehad?
Ik zou het inderdaad ook gewoon eens relax vinden als er een filmpje zou zijn van stap tot stap oid. En dan nog het liefste in het Nederlands haha.quote:Op maandag 26 november 2012 16:36 schreef Skillstorm het volgende:
Iemand die me kan laten zien hoe je de phone kernel flashed?
Er is wel een stap voor stap voor rooten hoor.quote:Op maandag 26 november 2012 16:38 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Ik zou het inderdaad ook gewoon eens relax vinden als er een filmpje zou zijn van stap tot stap oid. En dan nog het liefste in het Nederlands haha.
Ja, maar ja.quote:Op maandag 26 november 2012 16:42 schreef FL_Freak het volgende:
In India zijn er al mensen die de update hebben ontvangen.
Risico? Bestaat niet op die manier. Apps etc worden wel verwijderd maar niet foto's en video's.quote:Op maandag 26 november 2012 17:46 schreef Fiorano het volgende:
Ik heb er wel interesse in om te rooten, maar wat is nou het beste om er op te knallen? Wat zijn de grootste voordelen tov Stock En wat is het risico dat je het verneukt? Is er dan een weg terug?
Er was 1 iemand in 1 van de vorige topicjes die vertelde dat hij voor de kosten moest opdraaien omdat zijn toestel geroot was en dus was zijn garantie vervallen. Het was iets wat niets met software te maken had, ik geloof WiFi probleem?quote:Op maandag 26 november 2012 12:40 schreef L0we het volgende:
[..]
Garantie vervalt niet zomaar bij HTC. Ik heb 2 verschillende toestellen in totaal 4 keer ter reparatie gestuurd, allemaal geroot, soms zelf met custom rom er nog op. Altijd zijn ze zonder extra kosten gerepareerd.
Same here, maar welke rom gooi je er dan op ?quote:Op maandag 26 november 2012 17:58 schreef Ireyon het volgende:
Ik zit dat rooten al 2 maanden uit te stellen omdat HTC telkens met "binnenkort.." komt aanzetten. Naja, m'n Desire destijds ook na een half jaar gedaan dus nu HTC de One X in de steek heeft gelaten wordt het hier ook maar weer tijd voor.
Heb me er nog niet echt in verdiept, maar waarschijnlijk dat wat het dichtst bij stock Android ligt. Eindelijk eens genieten van multitasken zoals het bedoeld isquote:Op maandag 26 november 2012 18:00 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Same here, maar welke rom gooi je er dan op ?
Volumeknopjes aan de zijkant?quote:Op maandag 26 november 2012 18:56 schreef Anosmos het volgende:
Weet iemand zeer toevallig hoe je de stem van degene die je belt harder kan zetten? Ik versta d'r nooit wat van. Is btw voor One V, maar het systeem is min of meer hetzelfde.
Dit probleem heb ik ook, met de One X.quote:Op maandag 26 november 2012 18:56 schreef Anosmos het volgende:
Weet iemand zeer toevallig hoe je de stem van degene die je belt harder kan zetten? Ik versta d'r nooit wat van. Is btw voor One V, maar het systeem is min of meer hetzelfde.
Staat maximaal bij mij.quote:Op maandag 26 november 2012 18:58 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Volumeknopjes aan de zijkant?
Hehehehe, ik hier?quote:Op maandag 26 november 2012 20:53 schreef ReMcOrE het volgende:
David, jij hier?!
hoe bevalt de One X verder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |