Ja, had ik ;-)quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Sync je HOX met dropbox, wordt na het nemen van een foto direct een kopie naar dropbox geüpload. Erg handig
Er is ook niet veel veranderd sinds Windows95. Daar werk jij natuurlijk nog op?quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het gaat me er om waarom mensen er zo over hyperventileren, zo veel verandert er mijns inziens niet
Ah, een bekende uit het Twente én DHD topicquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:15 schreef ReMcOrE het volgende:
de One X heeft dus mijn interesse gewektmaa de One X+ ziet er ook heeeeel tof uit!
zijn hier mensen met een One X+ die hun ervaring(en) willen delen?

Wat klets jij nu? Lees je de postjes niet goed of zo? Tijd om naar bed te gaan.quote:Op woensdag 28 november 2012 00:17 schreef MacorgaZ het volgende:
Desire One X? [ afbeelding ]
Zo zie je maar hoe verwarrend HTC het heeft gemaakt met de Desire X, C, One X, S, V, etc; moet je nagaan als een normale consument op zoek is naar een telefoon...
Intern zit er wel een soort van extern geheugen in, waar je foto's bijvoorbeeld opgezet worden. Bij een factory reset zit een optie om dat stuk ook te wissen, maar je kunt het ook intact laten (waarbij dat laatste volgens mij zelfs de default is).quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:53 schreef HiDiHo het volgende:
Nog een nadeel...er zit geen SD kaart in dus bij een factory reset ben je ALLES kwijt, OOK JE FOTOS en VIDEOS
In bootmode is het alles of niets verwijderenquote:Op woensdag 28 november 2012 00:41 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Intern zit er wel een soort van extern geheugen in, waar je foto's bijvoorbeeld opgezet worden. Bij een factory reset zit een optie om dat stuk ook te wissen, maar je kunt het ook intact laten (waarbij dat laatste volgens mij zelfs de default is).
Perfect!quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Werkt ie nog?
Ik heb hier nu gewoon een paar dagen oude steen met verlichting, dat wel.
Htc one X logo blijft staan bij opstarten en hij doet niets meer.
Perfecte telefoon, strak uiterlijk, lekker snel! Accu gaat ook lekker een tijdje mee,.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
positieve punten, negatieve punten (voor de update); beetje kijken of ik misschien toch voor de One X+ moet gaan
Dat kan die heb ik nooit gebruikt. Ik dacht dat je het over de terug naar fabrieksinstellingen optie had in het gewone instellingenmenu.quote:Op woensdag 28 november 2012 08:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
In bootmode is het alles of niets verwijderen
Ditquote:Op woensdag 28 november 2012 00:25 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wat klets jij nu? Lees je de postjes niet goed of zo? Tijd om naar bed te gaan.

quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:40 schreef kastanova het volgende:
[..]
Long story short; de Desire One X of X+ is in feite gewoon de logische new and improved opvolger van de DHD, maar verwacht geen indrukwekkende innovaties.
Het gaat niet eens zozeer om het krijgen van die update maar om de communicatie vanuit HTC. "Eind oktober" 'Eind november" "Zeer binnenkort" "Deze week nog" "Laatste kwartaal, heb nooit iets anders gezegd". Ondertussen is-tie zo'n beetje overal behalve West-Europa en USA al binnen maar hier weet de lokale HTC afdeling nog steeds niks. Alleen maar valse beloftes en onduidelijkheden zijn tot nu toe naar buiten gecommuniceerd.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het gaat me er om waarom mensen er zo over hyperventileren, zo veel verandert er mijns inziens niet
Onze vriend had volgens mij ook een Twitter verbodje, of zag zelf als marketing guru zijnde (quote:Op woensdag 28 november 2012 15:42 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Het gaat niet eens zozeer om het krijgen van die update maar om de communicatie vanuit HTC. "Eind oktober" 'Eind november" "Zeer binnenkort" "Deze week nog" "Laatste kwartaal, heb nooit iets anders gezegd". Ondertussen is-tie zo'n beetje overal behalve West-Europa en USA al binnen maar hier weet de lokale HTC afdeling nog steeds niks. Alleen maar valse beloftes en onduidelijkheden zijn tot nu toe naar buiten gecommuniceerd.
Het is alle talen, maar geupload door een spanjaard en dan pakt ie die naam.quote:
quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:53 schreef HiDiHo het volgende:
Nog een nadeel...er zit geen SD kaart in dus bij een factory reset ben je ALLES kwijt, OOK JE FOTOS en VIDEOS
quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Sync je HOX met dropbox, wordt na het nemen van een foto direct een kopie naar dropbox geüpload. Erg handig
waar doel je op met usbhd? en geen SD lijkt me dus geen probleem als je bepaalde delen van het geheugen uit kunt sluiten bij normale factory reset, of dat je dingen kunt kopiëren naar dropboxquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, had ik ;-)
Daarnaast backup ik ook alles via wifi naar usbhd
ja hoiquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:40 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ah, een bekende uit het Twente én DHD topic.
thanks, hier kan ik wat mee!! ben niet van het rooten of iets dergelijks, dus die tegen valt al wegquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:40 schreef kastanova het volgende:
Ben dus ook naar de One X over gegaan.
Niet de X+ aangezien ik daar inderdaad niet echt een meerwaarde in zag.
Wat betreft de DHD naar One X:
Voors:
- Sneller
- Meer geheugen
- Betere ondersteuning
- Accuduur (!!!)
Tegens:
- Lastiger te customizen (kernels, rom's, unlocken)
- Weinig écht noemenswaardige verschillen ten opzichte van de DHD
Waarbij ik wel moet zeggen dat het eigenlijk ook wel logisch is dat ik niet echt onder de indruk ben.
De overgang van een niet-smartphone naar de DHD was immers als de overgang van m'n 56k modem naar kabel of van zwart/wit naar een kleuren-tv.
Je bent echt overdonderd door alle extra mogelijkheden die je plotseling wel hebt.
Dat verschil is logischerwijs minder nu alle mogelijkheden wel zo'n beetje uitgeput zijn.
Long story short; de Desire One X of X+ is in feite gewoon de logische new and improved opvolger van de DHD, maar verwacht geen indrukwekkende innovaties.
watte?quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:44 schreef HiDiHo het volgende:
Nog een nadeel tenopzichte van de DHD is USB file system NTP
Kastaquote:
Een harddisk via usb verbonden aan mijn pc....usbhdquote:Op woensdag 28 november 2012 20:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
[..]
waar doel je op met usbhd? en geen SD lijkt me dus geen probleem als je bepaalde delen van het geheugen uit kunt sluiten bij normale factory reset, of dat je dingen kunt kopiëren naar dropbox
[..]
ja hoi
[..]
thanks, hier kan ik wat mee!! ben niet van het rooten of iets dergelijks, dus die tegen valt al weg
[..]
watte?
Ja Astro File Manager, werkt redelijk goed (al heb ik nog wel een paar tips voor de makers)quote:Op woensdag 28 november 2012 21:19 schreef ReMcOrE het volgende:
Astro = Astro File Manager?
en een goede manier van back-up maken is dus wel iets om in het oog te houden! want bij een factory reset op de niet-standaard manier kost je dus wel je foto's en videos...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |