De tering zeg...quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:38 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik had net bijna een hartstilstand. Liep de trap af en ik weet niet hoe maar hij vloog gewoon uit mijn hand. 4 meter verder stopte z'n eerste vlucht (die onderbroken werd door een aantal traptredes die hem steeds verder lanceerden).
Niets, geen krasje, geen deukje en geen barst.
Dat gevoel heb ik al bij m'n desire Zquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:38 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik had net bijna een hartstilstand. Liep de trap af en ik weet niet hoe maar hij vloog gewoon uit mijn hand. 4 meter verder stopte z'n eerste vlucht (die onderbroken werd door een aantal traptredes die hem steeds verder lanceerden).
Niets, geen krasje, geen deukje en geen barst.
gewoon goed vasthouden. Scheelt weer 84eu/jaarquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik al bij m'n desire Z![]()
Ik voel je...
OT: verzekering zonder eigen risico van 7eu p/m? Waar?
Lees maar eerst de hele kleine lettertjes. Het lijkt me stug dat ze iedereen een nieuwe toestel meegeven voor slechts 7 euro p mnd zonder eigen risico.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:08 schreef MacorgaZ het volgende:
Ja, ik liet hem laatst ook vallen, gelukkig op zo'n linoleumvloer en niet op stoeptegels, maar alsnog geen enkel deukje/krasje/wat dan ook
Vannacht wel voor de 2e keer gedroomd dat ik hem liet vallen en het scherm kapot was, twijfel nu weer om zo'n verzekering af te sluiten
Heeft iemand zo'n verzekering voor 7 euro per maand, dat je hem bij schade gewoon meteen kan omruilen zonder eigen risico e.d.?
Eigen risico bij pro assist is 30 eur, valt opzich mee.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:13 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Lees maar eerst de hele kleine lettertjes. Het lijkt me stug dat ze iedereen een nieuwe toestel meegeven voor slechts 7 euro p mnd zonder eigen risico.
Ik zou zelf geen verzekering afsluiten. Ik heb hem al sinds April en nog 0 keren laten vallen.
Ga eens na hoeveel winst die lui hierop maken, de kans dat iemand zijn telefoon laat vallen is erg klein. Dus ieder persoon die 7,- per maand betaald verdienen ze verhoudingsgewijs dik opquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:13 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Lees maar eerst de hele kleine lettertjes. Het lijkt me stug dat ze iedereen een nieuwe toestel meegeven voor slechts 7 euro p mnd zonder eigen risico.
Ik zou zelf geen verzekering afsluiten. Ik heb hem al sinds April en nog 0 keren laten vallen.
Jep, keek net bij een andere waar het als je onder 25 jaar bent (trieste shitregels....) max 25%/65 euro eigen risico was bij een plan van 6 euro per maand, en aangezien zo'n scherm al makkelijk op 160 euro voor de onderdelen zit is het toch wel aantrekkelijk eigenlijk...quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:15 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Eigen risico bij pro assist is 30 eur, valt opzich mee.
Wat zijn de hoofdzakelijke verschillen tussen 4.0 4.1 en 4.2?quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:06 schreef Kloonhommel het volgende:
Nog helemaal niemand met update naar JB. Komt zeker in allerlaatste minuut van deze maand uit zoals destijds de 2.3 bij de Desire? Snap ik niet, HTC One X+ is toch al uitgekomen met 4.2., welke nagenoeg gelijk is aan de One X, waarom hebben ze de setup dan nog altijd aangeboden voor de HOX bezitters? Waar wachten ze op? Testen, deden ze dat al niet met de HOX+ dan?
4.1 is een stuk sneller vooral dan 4.0 (Project Butter) en heeft Google Voice Search (concurrent van Siri).quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:11 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wat zijn de hoofdzakelijke verschillen tussen 4.0 4.1 en 4.2?
Zodat jij een + koopt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:29 schreef Kloonhommel het volgende:
Ah sorrie, mijn fout.Ik bedoelde dus de HOX+ heeft 4.1, waarom is deze nu nog altijd niet beschikbaar gesteld voor de gewone HOX aangezien ze qua hardware nauwelijks verschillen.
Voice Search bestaat al ff, je bedoelt Google Now.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:14 schreef PowerData het volgende:
[..]
4.1 is een stuk sneller vooral dan 4.0 (Project Butter) en heeft Google Voice Search (concurrent van Siri).
4.2 is nog niet officieel aangekondigd, en we zullen wel zien wat daar precies aan gaat veranderen. Volgens mij vrij veel 'kleine' updates, waaronder verbeterde beveiliging, aangepaste Play Store etc.
Alsof iemand dat zou doen (overstappen van HOX naar HOX+ bedoel ik). De verschillen zijn niet denderend genoeg.quote:
Zijn vast wel wat mensen die zo specs-geil zijn dat ze "upgraden", maar het gaat er vooral om dat mensen die nu een ouder toestel hebben voor de duurdere, "moet je eigenlijk nieuw kopen dus direct geld naar HTC" Plus gaan in plaats van tweedehands een One X halen (geen extra winst voor HTC).quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:34 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Alsof iemand dat zou doen (overstappen van HOX naar HOX+ bedoel ik). De verschillen zijn niet denderend genoeg.
Ik voel me daarin wel aangesprokenquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:47 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Zijn vast wel wat mensen die zo specs-geil zijn dat ze "upgraden", maar het gaat er vooral om dat mensen die nu een ouder toestel hebben voor de duurdere, "moet je eigenlijk nieuw kopen dus direct geld naar HTC" Plus gaan in plaats van tweedehands een One X halen (geen extra winst voor HTC).
Excusez-moi, je hebt helemaal gelijk.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Voice Search bestaat al ff, je bedoelt Google Now.
Dat zou natuurlijk erg gewenst zijnquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:10 schreef MacorgaZ het volgende:
In februari heb je hopelijk de Europese versie van de HTC J/een 5" HTC flagship, denk dat dat een betere keuze zal zijn. Qua grootte is die trouwens maar 1mm breder en 2mm hoger ofzo dan de One X met 4,7" dus lekker kleine bezels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |