Wie weet dat tegen februari een nieuw vlaggenschip van HTC zijn intrede heeft gedaan. Full HD beeldscherm wellicht, standaard Android 4.2 en ander soort spulquote:Op woensdag 28 november 2012 21:25 schreef ReMcOrE het volgende:
hmmm, ik ga de prijs van een One X+ i.c.m. 2jarig abo da maar eens goed in de gaten houden
Dat was grappig ja. Ook leuk dat tekst op dat reparatiedoosje: I am back! Ze hebben wel humor bij HTC.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:14 schreef Skillstorm het volgende:
Trouwens, vonden jullie die sticker ook zo episch toen je jouw toestel uit aan het pakken was?
I am the One you have been waiting for.
Huh, dat 2de wist ik niet.quote:Op donderdag 29 november 2012 00:32 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dat was grappig ja. Ook leuk dat tekst op dat reparatiedoosje: I am back! Ze hebben wel humor bij HTC.
Haha wat vetquote:Op donderdag 29 november 2012 00:32 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dat was grappig ja. Ook leuk dat tekst op dat reparatiedoosje: I am back! Ze hebben wel humor bij HTC.
quote:
Kijk maar naar de plaatjes in dit draadje: http://www.eprice.com.tw/mobile/talk/4542/4571914/1/quote:
toen ik mijn Desire hd had opgestuurd ter reparatie kreeg ik ook zon doosje. Htc pen dr bij. HTC scherm doekje. Vond ik wel leuk bedacht. Ook gelijk 2 kleine goodies. (; wél weer goed van HTC.quote:Op donderdag 29 november 2012 00:49 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
[..]
Kijk maar naar de plaatjes in dit draadje: http://www.eprice.com.tw/mobile/talk/4542/4571914/1/
Ik kreeg helemaal niks, geen pen, geen doekje. Alleen dat doosje en mijn toestel...quote:Op donderdag 29 november 2012 07:48 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
toen ik mijn Desire hd had opgestuurd ter reparatie kreeg ik ook zon doosje. Htc pen dr bij. HTC scherm doekje. Vond ik wel leuk bedacht. Ook gelijk 2 kleine goodies. (; wél weer goed van HTC.
Trouwens. Jellybean komt nog dichterbij! http://www.gsmpedia.nl/ht(...)e-nu-wel-beschikbaar
Dat is omdat Android gewoon veel beter is en Apple dat langzaam maar zeker begint in te zienquote:Op donderdag 29 november 2012 14:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Toch lijkt IOS6 wel verdomd veel op Android
Mwoah, die discussie wilde ik niet starten hoor, maar het viel me zo opquote:Op donderdag 29 november 2012 18:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat is omdat Android gewoon veel beter is en Apple dat langzaam maar zeker begint in te zien
februari loopt mijn abonnement af, maar dan is dat nieuwe HTC-vlaggenschip vast niet te betalen en is de One X+ juist weer wat goedkoper gewordenquote:Op woensdag 28 november 2012 23:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wie weet dat tegen februari een nieuw vlaggenschip van HTC zijn intrede heeft gedaan. Full HD beeldscherm wellicht, standaard Android 4.2 en ander soort spul
Ik doe met je meequote:Op donderdag 29 november 2012 19:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
februari loopt mijn abonnement af, maar dan is dat nieuwe HTC-vlaggenschip vast niet te betalen en is de One X+ juist weer wat goedkoper geworden
kan nu al verlengen, maar DHD kan nog prima wat maandjes meequote:Op donderdag 29 november 2012 19:11 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik doe met je meefebruari ben ik ook aan de beurt
dude!quote:Op donderdag 29 november 2012 19:12 schreef kastanova het volgende:
[ afbeelding ]
Maar liefst een week plezier van gehad...
De DHD kon ik bij wijze van spreken mee gaan honkballen zonder schade, maar in dit geval was 1 keer vallen al voldoende
Holy. Fucking. Shit.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:12 schreef kastanova het volgende:
[ afbeelding ]
De DHD kon ik bij wijze van spreken mee gaan honkballen zonder schade, maar in dit geval was 1 keer vallen al voldoende
Doet ie het nog?quote:Op donderdag 29 november 2012 19:12 schreef kastanova het volgende:
[ afbeelding ]
Yep, zelfs de touchscreen lijkt er geen enkele last van te hebben...quote:
Het is over het algemeen altijd zo, hoe harder het materiaal hoe breekbaarder.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
Yep, zelfs de touchscreen lijkt er geen enkele last van te hebben...
Het is alleen een beetje lastig lezen af en toe.
Zelden zulke breekbare gorilla's gezien in ieder geval.
M'n nichtje heeft ook een HTC One X; binnen 2 weken exact hetzelfde probleem dus het zal toch wel aan het glas zelf liggen.
Naja, dat het ding kennelijk breekbaarder is dan zijn voorganger dat is vrij euuuh... apart...quote:Op donderdag 29 november 2012 20:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het is over het algemeen altijd zo, hoe harder het materiaal hoe breekbaarder.
Denk aan metaal
Maar goed om te weten dat ik hem dus niet moet later vallen...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |