Ik ben er heel eerlijk over geweest tegen haar, ik heb gezegd dat ik mijn vrijheid wil behouden, dat ik me eerst op andere zaken wil focussen en later pas aan samenwonen wil denken. Maar zij denkt nog steeds dat ik tot andere inzichten zal komen.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:40 schreef bijdehand het volgende:
De waarheid vertellen. Zoals je hier doet.
Ja, ik denk dat het ook een demografisch iets is,quote:Op donderdag 22 november 2012 23:49 schreef Vivi het volgende:
Vrouwen die op hun 21e willen samenwonen...ik moest er nog niet aan denken toen.
Dit.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:59 schreef Amaranth het volgende:
Tja ik zie het einde van deze relatie in zicht komen.
Dit.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:59 schreef Amaranth het volgende:
Vrouwen die er van overtuigd zijn dat ze je wel kunnen overtuigen zijn eng.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:35 schreef stephano_mc het volgende:
Zij is het hier niet mee eens en vind dat ik moet gaan praten met vrienden om mijn "bindingsangst" te overbruggen en wil naar de IKEA gaan om meubeltjes uit te zoeken omdat ze denkt dat ik hierdoor eerder aan het idee van samenwonen zal wennen. (waar ik dus echt niet op zit te wachen)
Dit soort manipulatie moet je echt niet accepteren hoor. Maak duidelijk hoe je erover denkt, ze heeft het maar te accepteren.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:35 schreef stephano_mc het volgende:
Wel, het probleem is als volgt:
Ik heb sinds 2 jaar een relatie en mijn vriendin word de laatste tijd steeds serieuzer in haar plannen om samen te wonen. Hierin geïnspireerd door haar beste vriendinnen die nu ook samen wonen.
Ik zit daar in tegen nog lang niet te wachten op samenwonen. Het is niet dat ik niet van haar hou, maar ik vind het gewoon nog niet de tijd daarvoor.
Allereerst vind ik mezelf nog te jong (ben 23 en mijn vriendin 21). Ik studeer nog, ik wil nog naar het buitenland voor op z'n minst een jaartje, ik weet nog niet waar ik wil gaan wonen/werken en als ik klaar ben met studeren wil ik me eerst op mijn carrière focussen en ik wil hierbij vooral mijn eigen plan kunnen trekken!
Daarnaast vind ik ook gewoon simpel: Samenwonen kan je de rest van je leven nog! Geniet van je vrijheid nu je nog op jezelf woont!
Zij is het hier niet mee eens en vind dat ik moet gaan praten met vrienden om mijn "bindingsangst" te overbruggen en wil naar de IKEA gaan om meubeltjes uit te zoeken omdat ze denkt dat ik hierdoor eerder aan het idee van samenwonen zal wennen. (waar ik dus echt niet op zit te wachen)
Hoe kan ik hier het beste mee om gaan?
Het is niet dat dit als een verassing voor haar komt, want ik heb altijd gezegd dat ik niet voor mijn 30ste wil samenwonen, maar ze is hier nu ineens zo op gefocust.
quote:Op donderdag 22 november 2012 23:59 schreef Amaranth het volgende:
Ik ook. Ik snap niet hoe in vriendin past in de plannen van TS (waaronder een jaartje buitenland, minstens!). Als er nu al onenigheid is over samenwonen, hoe moet het dan straks als hij een jaar weg wil. Sowieso een erg lange tijd natuurlijk als je in een relatie zit.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:59 schreef Amaranth het volgende:
Daar had TS nog even niet over nagedacht.quote:Op vrijdag 23 november 2012 01:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ook. Ik snap niet hoe in vriendin past in de plannen van TS (waaronder een jaartje buitenland, minstens!). Als er nu al onenigheid is over samenwonen, hoe moet het dan straks als hij een jaar weg wil. Sowieso een erg lange tijd natuurlijk als je in een relatie zit.
quote:Op donderdag 22 november 2012 23:49 schreef Vivi het volgende:
Vrouwen die op hun 21e willen samenwonen...ik moest er nog niet aan denken toen.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 03:24 schreef borbit het volgende:
wtf waarom ga je met iemand uit een lage klasse. Je moet gewoon in je eigen klasse daten. Als je dit niet doet komen daar alleen maar problemen van. Je geeft zelf al aan dat zij uit een domme familie komt dit zal ook je eventuele kinderen beïnvloeden. Daarnaast kun je het ook gewoon niet maken tegenover je familie om met een meisje uit een minderwaardig milieu. Jouw familie is niet zomaar in een goede klasse terecht gekomen. Ze hebben daar waarschijnlijk hard voor gewerkt. Nou wil jij je bloedlijn zomaar even vervuilen, dit kun je niet maken.
Die types zijn er echt, toch?quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:18 schreef tarantism het volgende:
[..]
Vrouwen die er van overtuigd zijn dat ze je wel kunnen overtuigen zijn eng.
Dat zijn die types die stiekem met de pil stoppen 'omdat je als het kind er eenmaal is vast een goede papa zou zijn'
rennen, broeder
edit: ooh, ik lees net dat het een MBO'er uit een lage sociale klasse is. pfff waarom ga je met die mensen om, wat doe je je familie aan![]()
Woon je op jezelf? Of wil je tot je 30e parasiet spelen van je ouders?quote:Op donderdag 22 november 2012 23:44 schreef stephano_mc het volgende:
[..]
Ik ben er heel eerlijk over geweest tegen haar, ik heb gezegd dat ik mijn vrijheid wil behouden, dat ik me eerst op andere zaken wil focussen en later pas aan samenwonen wil denken. Maar zij denkt nog steeds dat ik tot andere inzichten zal komen.
Mijn hoogst afgeronde opleiding is ook mbo. Maar ik versien waarschijnlijk op mijn 27e meer dan de gemiddelde hbo student die klaar is met zijn studie. Just sayingquote:Op vrijdag 23 november 2012 00:18 schreef tarantism het volgende:
[..]
Dat zijn die types die stiekem met de pil stoppen 'omdat je als het kind er eenmaal is vast een goede papa zou zijn'
rennen, broeder
edit: ooh, ik lees net dat het een MBO'er uit een lage sociale klasse is. pfff waarom ga je met die mensen om, wat doe je je familie aan![]()
Jup, helaas meer dan jij je waarschijnlijk van bewust ben. Ik ben zo blij dat als ik er nu ingeluisd zou worden, ik er klaar voor benquote:
Who gives a fuck.quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:34 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Mijn hoogst afgeronde opleiding is ook mbo. Maar ik versien waarschijnlijk op mijn 27e meer dan de gemiddelde hbo student die klaar is met zijn studie. Just saying
Je bent wel vervelend elitair ingesteld en dat siert je niet bepaald. Dat ze uberhaupt samen met je wíl wonen...quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:39 schreef stephano_mc het volgende:
Ik en mijn vriendin wonen allebei op kamers.
Wat haar opleidingsniveau betreft, ze doet zelf HBO, ze heeft soms een beetje de mentaliteit van haar ouders, die hbo en hoger een ongekend hoog niveau vinden, die zelf geen hoge doelen in het leven stellen en een beetje raar opkijken naar mensen die dat wel hebben en die hard werken als iets engs zien (getuige ook het feit dat haar moeder om het jaar wel een Burnout heeft terwijl ze schoonmaak werk doet).
ieuw wat ben jij een eng mannetje zeg ...quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:39 schreef stephano_mc het volgende:
Wat haar opleidingsniveau betreft, ze doet zelf HBO, ze heeft soms een beetje de mentaliteit van haar ouders, die hbo en hoger een ongekend hoog niveau vinden, die zelf geen hoge doelen in het leven stellen en een beetje raar opkijken naar mensen die dat wel hebben en die hard werken als iets engs zien (getuige ook het feit dat haar moeder om het jaar wel een Burnout heeft terwijl ze schoonmaak werk doet).
Wellicht dat hij dan gewoon eerlijk moet zijn en aan moet geven dat hij niet de vaardigheid heeft om een relatie vast te houden en zich eigenlijk te goed voelt voor haar en dr familie. Dan lost het probleem zich vanzelf wel op gok ik zo.quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:53 schreef Hyperdude het volgende:
Hij heeft wel een punt.
Je moet niet te laag beginnen.
Anders moet je te vaak upgraden om nog een beetje in stijl aan je gerief te komen.
Weet je wat dat kost, behalve grijze haren?
Die het eigenlijk vooral heel leuk vinden om een kamer in te richten en spulletjes te kopen, daar over kunnen opscheppen, en totaal niet nadenken over de lasten en plichten van samenwonen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:16 schreef Baktaart het volgende:
Niet doen dus.
Ook een beetje een tutje, met haar Ikea op haar 21ste. Kende ook zo'n meid die dat al deed voor ze zelfs maar een vriend had. Ging niet zozeer om die vriend dus, maar om het 'idee' volwassen te zijn.
Ook niet zo slim van haar om je vrienden erin te betrekken want die zullen je hoogstwaarschijnlijk zo dicht mogelijk bij de kroeg en zo ver mogelijk van Ikea houden als ze kunnen.
Wat is daar mis aan?quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:50 schreef N.icka het volgende:
[..]
ieuw wat ben jij een eng mannetje zeg ...
Een tegengeluid dan: zij wil misschien wat vroeg, jij wil erg laat ("niet voor 30").quote:Op vrijdag 23 november 2012 08:53 schreef stephano_mc het volgende:
Maargoed, ik ben blij dat iedereen het er wel mee eens is, dat ik niet de gene ben die gek is omdat ik niet al op mijn 23 wil samenwonen.
Je brengt het verkeerd. Wat moet zij daar nou van denken dan dat je je vrijheid wil behouden? Vrijheid waartoe? Andere vrouwen? Je niks van haar aan hoeven trekken?quote:Op donderdag 22 november 2012 23:44 schreef stephano_mc het volgende:
[..]
Ik ben er heel eerlijk over geweest tegen haar, ik heb gezegd dat ik mijn vrijheid wil behouden, dat ik me eerst op andere zaken wil focussen en later pas aan samenwonen wil denken. Maar zij denkt nog steeds dat ik tot andere inzichten zal komen.
Als die eerste zin je levensmotto is kun je je maar beter niet echt binden aan iemand, dan is diegene altijd een blok aan je beenquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:46 schreef stephano_mc het volgende:
Met vrijheid bedoel ik vooral mijn eigen plan in het leven kunnen trekken zonder dat ik met haar rekening hoef te houden. Ik wil zelf bepalen waar ik ga wonen en werken, ik wil zelf weten hoe ik mijn huis inricht, ik wil als ik rustig thuis ben gewoon mezelf terug kunnen trekken en een computerspelletje spelen en dat gaat niet wanneer je met z'n tweeën op een klein flatje woont, dan zit je bij elkaar op de lip!
Ik vind zoals het nu gaat prima, af en toe doordeweeks een avondje en dan vooral in de weekenden bij elkaar zijn. (een latrelatie heet dat volgens mij).
Zie je überhaupt wel een toekomst met haar, of is ze een zgn 'neukertje' totdat er wat beters langskomt.quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:46 schreef stephano_mc het volgende:
Ik vind zoals het nu gaat prima, af en toe doordeweeks een avondje en dan vooral in de weekenden bij elkaar zijn. (een latrelatie heet dat volgens mij).
Ja, want het was geen individuele Ikea liefhebberij, maar alles ging om als ze later een vriend had. Ging ze al spullen kopen voor dat terwijl ze nog geen twintig was.quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die het eigenlijk vooral heel leuk vinden om een kamer in te richten en spulletjes te kopen, daar over kunnen opscheppen, en totaal niet nadenken over de lasten en plichten van samenwonen.
Waarom heeft TS dan haar als vriendin als hij blijkbaar het niveau haat waarop ze zich bevindt?quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:53 schreef Hyperdude het volgende:
Hij heeft wel een punt.
Je moet niet te laag beginnen.
Anders moet je te vaak upgraden om nog een beetje in stijl aan je gerief te komen.
Weet je wat dat kost, behalve grijze haren?
Hou maar op met de relatie, het zal nooit goed gaan.quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:14 schreef stephano_mc het volgende:
[..]
Wat is daar mis aan?
Het rare is, ik denk dat zij zich meer aan mijn mentaliteit en intelligentie storen dan andersom.
Maar dit heeft niets met elitair te maken:
Het feit dat ik op de universiteit zit vinden zij hoogvliegerij, en als ik ze vertel dat ik hoop in new york te werken kijken ze mij aan alsof ik gek ben geworden. In mijn omgeving is dat een redelijk normale droom, maar voor hen is dat een ongekend hoog niveau (als je bedenkt dat haar broertjes amper de motivatie hebben om 's ochtends uit bed te komen en kwakkelend hun opleiding tot bakker en sportinstructeur doorlopen). De enige motivatie die zij heeft, heeft ze van mij! Voor ze mij kende wilde ze part-time secretaresse worden (en dat vond haar moeder al hoog gegrepen) en zat ze op mbo 3 (terwijl ik niet eens wist dat er een niveau onder mbo zat).
En daarnaast, omdat mijn ouders apotheker en advocaat zijn, word ik daar aangekeken alsof ik "het rijke vriendje" ben! En ondanks dat ik zelf geen problemen heb met haar achtergrond, is het juist haar moeder die haar soms inpraat dat ik boven haar niveau ben en dat ze niet thuis hoort in mijn "rijke wereldje".
Dus voor de duidelijkheid, het is vooral haar moeder die haar eigen kinderen vooral dichtbij en veilig wil houden en daarmee iedere vorm van motivatie en ambitie afbrand. Ben ik hier echt de bad guy?
Yep, gaat niet lukken. Je wilt je leven inrichten zoals jij wilt en dat gaat alleen lukken als je vrijgezel blijft...in een relatie is het nemen en geven en jij lijkt alleen te willen nemen en dat gaat niet goed of je moet een voetveeg als relatie willen hebben. Ik zou haar maar eens op de hoogte gaan brengen hoe jij de toekomst met haar ziet zodat zij ook haar conclusies kan trekken.quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:46 schreef stephano_mc het volgende:
Met vrijheid bedoel ik vooral mijn eigen plan in het leven kunnen trekken zonder dat ik met haar rekening hoef te houden. Ik wil zelf bepalen waar ik ga wonen en werken, ik wil zelf weten hoe ik mijn huis inricht, ik wil als ik rustig thuis ben gewoon mezelf terug kunnen trekken en een computerspelletje spelen en dat gaat niet wanneer je met z'n tweeën op een klein flatje woont, dan zit je bij elkaar op de lip!
Waarom heb je dan een relatie?quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:46 schreef stephano_mc het volgende:
Met vrijheid bedoel ik vooral mijn eigen plan in het leven kunnen trekken zonder dat ik met haar rekening hoef te houden. Ik wil zelf bepalen waar ik ga wonen en werken
kerel, laat de onderklasse toch vallen man. Die mensen leveren alleen maar frustratie op.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:29 schreef trovey het volgende:
En daarnaast, omdat mijn ouders apotheker en advocaat zijn, word ik daar aangekeken alsof ik "het rijke vriendje" ben! En ondanks dat ik zelf geen problemen heb met haar achtergrond, is het juist haar moeder die haar soms inpraat dat ik boven haar niveau ben en dat ze niet thuis hoort in mijn "rijke wereldje".
Wees hier duidelijk over richting haar. Ik heb het idee dat jullie anders kijken naar jullie relatie.quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:46 schreef stephano_mc het volgende:
Klinkt alsof je überhaupt geen toekomst ziet met haar, want een toekomst bouw je samen.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:35 schreef stephano_mc het volgende:
Ik studeer nog, ik wil nog naar het buitenland voor op z'n minst een jaartje, ik weet nog niet waar ik wil gaan wonen/werken en als ik klaar ben met studeren wil ik me eerst op mijn carrière focussen en ik wil hierbij vooral mijn eigen plan kunnen trekken!
]quote:Op donderdag 22 november 2012 23:59 schreef stephano_mc het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat het ook een demografisch iets is,
Ik heb er wat statistieken van het CBS op nageslagen en ze bevestigen wat ik denk:
Laag opgeleide mensen wonen eerder samen dan hoog opgeleide mensen, Zij komt uit een milieu waar mbo de standaard is, ik uit een milieu waar universitair de standaard is.
Daarnaast is zij altijd al een beetje meer op veiligheid en burgerlijke zaken gefocust geweest, terwijl ik waarde hecht aan vrijheid
quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:01 schreef Murdera het volgende:
Excuus om elke avond met vrienden te gaan zuipen.
"ja ze willen weer op me inpraten om mijn verbindingsangst te verwerken"
Als je echt totaal niet bereid bent om ook maar het kleinste beetje op te geven (per se helemaal zelf het huis inrichten? Waarom???), kun je beter geen relatie hebben.quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:46 schreef stephano_mc het volgende:
Mensen met zo'n denkwijze zijn pas eng...quote:[b]Op vrijdag 23 november 2012 00:18 schreef tarantism
Edit: ooh, ik lees net dat het een MBO'er uit een lage sociale klasse is. pfff waarom ga je met die mensen om, wat doe je je familie aan![]()
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 23 november 2012 03:24 schreef borbit het volgende:
wtf waarom ga je met iemand uit een lage klasse. Je moet gewoon in je eigen klasse daten. Als je dit niet doet komen daar alleen maar problemen van. Je geeft zelf al aan dat zij uit een domme familie komt dit zal ook je eventuele kinderen beïnvloeden. Daarnaast kun je het ook gewoon niet maken tegenover je familie om met een meisje uit een minderwaardig milieu. Jouw familie is niet zomaar in een goede klasse terecht gekomen. Ze hebben daar waarschijnlijk hard voor gewerkt. Nou wil jij je bloedlijn zomaar even vervuilen, dit kun je niet maken.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:32 schreef bojan het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Als je iemand graag ziet maakt het toch niet uit of je partner rijk is of arm
De mentaliteit en de bekrompen denkbeelden van TS hebben niets te maken met zijn opleidingsniveau of zijn wellicht daaraan gerelateerde intelligentieniveau. Dit heeft meer te maken met zijn eigen opvattingen over zichzelf en mensen die zich hetzelfde gedragen als TS. En waar het vooral rijkere en hoger opgeleide mensen zijn die neerkijken op mensen die minder verdienen en niet zo goed kunnen leren, zijn er mensen uit allerlei lagen van de bevolking die neerkijken op de arrogante en egocentrische houding van mensen als TS.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:06 schreef Printerkabel het volgende:
[..]
]
WO bobo
Verkapt: Kijk mij eens slim zijn
Dat is toch ook zo? Als jij je geluk in de weg laat zitten door inhoudsloze dingen als status en geld, dan zul je nooit gelukkig worden.quote:
Wat een rare uitspraak, je gaat je toch niet afhankelijk maken van iemand anders. Nergens voor nodig, dat veroorzaakt alleen maar problemen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:05 schreef CruellaDeVil het volgende:
Klinkt alsof je überhaupt geen toekomst ziet met haar, want een toekomst bouw je sam
Je speelt vals.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:46 schreef tarantism het volgende:
[..]
kerel, laat de onderklasse toch vallen man. Die mensen leveren alleen maar frustratie op.
Ik heb uit antropologische interesse ook een tijdje een relatie gehad met iemand van het klootjesvolk, en ik heb er voor altijd mijn vertrouwen in de mensheid door verloren. Het enige dat je er aan hebt zijn mooie verhalen voor je vrienden en wat interessante stof voor een boek of toneelstuk.
Jij bent heel niet toe aan een relatie. In ieder geval niet met haar. Het zou prima zijn geweest als zij er ook zo vrijblijvend in stond, maar dat is niet het geval. Verder heb ik je nog niets positiefs over haar horen vertellen en dat is op zich ook geen heel goed teken.quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:46 schreef stephano_mc het volgende:
Wat ben jij een engnek zeg, tenzij dit een troll actie is maar anders ben je wel naar.quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:18 schreef tarantism het volgende:
[..]
rennen, broeder
quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:39 schreef stephano_mc het volgende:
Nou ja, ergens vullen ze elkaar misschien ook wel een beetje aan. Hij moet met zijn losbollige karakter even met 2 benen op de grond komen en zij moet iets meer genieten van d'r vrijheid nu ze nog kind jong is.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:06 schreef Isabeau het volgende:
Hij heeft bijv totaal andere ambities (NY, carrière) en zij komt op mij over alsof ze graag een gezin heeft vol warmte en zekerheid (zoals ze in haar familie misschien ziet). Echt, helemaal niets mis met beiden. Alleen samen....nee.
Als ze dat nou beiden zouden inzien wordt het misschien nog watquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:15 schreef Sport_Life het volgende:
Nou ja, ergens vullen ze elkaar misschien ook wel een beetje aan. Hij moet met zijn losbollige karakter even met 2 benen op de grond komen en zij moet iets meer genieten van d'r vrijheid nu ze nog kind jong is.
Maar is dit persé een verbetering dan? Of slechts een verandering?quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:15 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Nou ja, ergens vullen ze elkaar misschien ook wel een beetje aan. Hij moet met zijn losbollige karakter even met 2 benen op de grond komen en zij moet iets meer genieten van d'r vrijheid nu ze nog kind jong is.
Terugkijkend op mijn relatie waren we vroeger in dit opzicht ook totaal anders, ik zat de hele zomer in het buitenland en wilde alleen maar sporten en reizen en zij was in de weer met d'r paard en studie. Nu ben ik wat rustiger geworden in dat opzicht (bijna een studie af, terwijl zij d'r Master al 3 jaar heeft) en zij is wat vrijer geworden met bepaalde zaken.
Z'n geluk beproeven in New York en over 3 maanden gedesillusioneerd wederkerenquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:23 schreef computergirl het volgende:
Ondertussen is TS richting noorderzon vertrokken.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Z'n geluk beproeven in New York en over 3 maanden gedesillusioneerd wederkeren.
Zoiets wilde ik ook neerzetten. Nu is het samenwonen, voor je het weet begint ze over kinderen..quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:26 schreef Moogwai10 het volgende:
Eens zien ... met 21 jaar wil ze al nestelen ... ik geef haar max tot 23 jaar voordat ze kinderen uit wil gaan poepen.
Ik zou alvast hard weg beginnen te rennen, en vooral niet omkijken!
Nope, Mijn vriendin was de laatste twee dagen hier dus dan negeer ik dit topicquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:23 schreef computergirl het volgende:
Ondertussen is TS richting noorderzon vertrokken.
Heb je met haar besproken hoe jij in de relatie staat en wat jouw verwachtingen zijn?quote:Op zondag 25 november 2012 11:14 schreef stephano_mc het volgende:
[..]
Nope, Mijn vriendin was de laatste twee dagen hier dus dan negeer ik dit topic![]()
Wel, ik heb het er met haar over gehad gisteren op een terrasje, en ze reageerde er dit keer een stuk rustiger op mijn standpunt. Ik denk dat haar standpunt over direct samenwonen wellicht ook een beetje voortkomt uit het moment waar ze toen in zat. Ze woont sinds kort in een andere stad en voelt zich daar nog niet helemaal thuis en kent er weinig mensen, het feit dat ze haar vriendinnen dit weekend weer heeft gezien heeft haar denk ik wel weer wat rustiger gemaakt
Waarom zou hij als dit toch niet de vrouw is waarmee hij oud wil worden?quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:00 schreef Redbullkid het volgende:
TS ooit gehoord van compromissen sluiten? Doe het
Niet helemaal, want het eigenlijke probleem is dat TS niet met HAAR wil samenwonen, maar hij doet alsof hij dat wel wil, maar nu nog niet.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:05 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Het irritantste is nog wel dat zo'n meid dan haar wil probeert door te drukken door te doen alsof er iets mis is met jou (bindingsangst). Is erg flauw en laag. Hoe dan ook als zij zo graag wil samenwonen al en jij zo graag juist niet dan heb je een groot probleem als je nog wel de relatie voort wil zetten. Maar ja het lijkt me het beste dat je haar het nog een keer duidelijk maakt en gewoon je eigen ding door blijft zetten. Ook dat ze wil samenwonen omdat haar vriendinnen het doen... beetje prestige/status achtige drang?
Oke ja daar heb ik niks over gelezen maar kan ook zomaar zijn jaquote:Op zondag 25 november 2012 12:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet helemaal, want het eigenlijke probleem is dat TS niet met HAAR wil samenwonen, maar hij doet alsof hij dat wel wil, maar nu nog niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |