abonnement Unibet Coolblue
pi_119524529
Wel, het probleem is als volgt:

Ik heb sinds 2 jaar een relatie en mijn vriendin word de laatste tijd steeds serieuzer in haar plannen om samen te wonen. Hierin geïnspireerd door haar beste vriendinnen die nu ook samen wonen.

Ik zit daar in tegen nog lang niet te wachten op samenwonen. Het is niet dat ik niet van haar hou, maar ik vind het gewoon nog niet de tijd daarvoor.

Allereerst vind ik mezelf nog te jong (ben 23 en mijn vriendin 21). Ik studeer nog, ik wil nog naar het buitenland voor op z'n minst een jaartje, ik weet nog niet waar ik wil gaan wonen/werken en als ik klaar ben met studeren wil ik me eerst op mijn carrière focussen en ik wil hierbij vooral mijn eigen plan kunnen trekken!

Daarnaast vind ik ook gewoon simpel: Samenwonen kan je de rest van je leven nog! Geniet van je vrijheid nu je nog op jezelf woont!

Zij is het hier niet mee eens en vind dat ik moet gaan praten met vrienden om mijn "bindingsangst" te overbruggen en wil naar de IKEA gaan om meubeltjes uit te zoeken omdat ze denkt dat ik hierdoor eerder aan het idee van samenwonen zal wennen. (waar ik dus echt niet op zit te wachen)

Hoe kan ik hier het beste mee om gaan?
Het is niet dat dit als een verassing voor haar komt, want ik heb altijd gezegd dat ik niet voor mijn 30ste wil samenwonen, maar ze is hier nu ineens zo op gefocust.
pi_119524743
De waarheid vertellen. Zoals je hier doet.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 22 november 2012 @ 23:44:34 #3
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_119524898
Niet gaan samenwonen als je niet wil in ieder geval.
pi_119524899
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 23:40 schreef bijdehand het volgende:
De waarheid vertellen. Zoals je hier doet.