abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119533024
En wat ga je er nu mee doen?
BlaBlaBla
pi_119533085
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 10:46 schreef stephano_mc het volgende:

Ik vind zoals het nu gaat prima, af en toe doordeweeks een avondje en dan vooral in de weekenden bij elkaar zijn. (een latrelatie heet dat volgens mij).
Zie je überhaupt wel een toekomst met haar, of is ze een zgn 'neukertje' totdat er wat beters langskomt.
pi_119533325
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 november 2012 10:05 schreef Murdera het volgende:

[..]

Die het eigenlijk vooral heel leuk vinden om een kamer in te richten en spulletjes te kopen, daar over kunnen opscheppen, en totaal niet nadenken over de lasten en plichten van samenwonen.
Ja, want het was geen individuele Ikea liefhebberij, maar alles ging om als ze later een vriend had. Ging ze al spullen kopen voor dat terwijl ze nog geen twintig was.
  vrijdag 23 november 2012 @ 12:14:10 #54
20346 elgringo
Valt uit vliegtuigen
pi_119533820
Dus, wat ga je doen?
If broken it is, fix it you should.... (en niet eerder ;) )
pi_119535971
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 09:53 schreef Hyperdude het volgende:
Hij heeft wel een punt.
Je moet niet te laag beginnen.
Anders moet je te vaak upgraden om nog een beetje in stijl aan je gerief te komen.
Weet je wat dat kost, behalve grijze haren?
Waarom heeft TS dan haar als vriendin als hij blijkbaar het niveau haat waarop ze zich bevindt? :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_119536016
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 10:14 schreef stephano_mc het volgende:

[..]

Wat is daar mis aan?

Het rare is, ik denk dat zij zich meer aan mijn mentaliteit en intelligentie storen dan andersom.

Maar dit heeft niets met elitair te maken:
Het feit dat ik op de universiteit zit vinden zij hoogvliegerij, en als ik ze vertel dat ik hoop in new york te werken kijken ze mij aan alsof ik gek ben geworden. In mijn omgeving is dat een redelijk normale droom, maar voor hen is dat een ongekend hoog niveau (als je bedenkt dat haar broertjes amper de motivatie hebben om 's ochtends uit bed te komen en kwakkelend hun opleiding tot bakker en sportinstructeur doorlopen). De enige motivatie die zij heeft, heeft ze van mij! Voor ze mij kende wilde ze part-time secretaresse worden (en dat vond haar moeder al hoog gegrepen) en zat ze op mbo 3 (terwijl ik niet eens wist dat er een niveau onder mbo zat).

En daarnaast, omdat mijn ouders apotheker en advocaat zijn, word ik daar aangekeken alsof ik "het rijke vriendje" ben! En ondanks dat ik zelf geen problemen heb met haar achtergrond, is het juist haar moeder die haar soms inpraat dat ik boven haar niveau ben en dat ze niet thuis hoort in mijn "rijke wereldje".

Dus voor de duidelijkheid, het is vooral haar moeder die haar eigen kinderen vooral dichtbij en veilig wil houden en daarmee iedere vorm van motivatie en ambitie afbrand. Ben ik hier echt de bad guy?
Hou maar op met de relatie, het zal nooit goed gaan. :{w
Optimist tot in de kist
pi_119536084
quote:
Met vrijheid bedoel ik vooral mijn eigen plan in het leven kunnen trekken zonder dat ik met haar rekening hoef te houden. Ik wil zelf bepalen waar ik ga wonen en werken, ik wil zelf weten hoe ik mijn huis inricht, ik wil als ik rustig thuis ben gewoon mezelf terug kunnen trekken en een computerspelletje spelen en dat gaat niet wanneer je met z'n tweeën op een klein flatje woont, dan zit je bij elkaar op de lip!

Ik vind zoals het nu gaat prima, af en toe doordeweeks een avondje en dan vooral in de weekenden bij elkaar zijn. (een latrelatie heet dat volgens mij).
Yep, gaat niet lukken. Je wilt je leven inrichten zoals jij wilt en dat gaat alleen lukken als je vrijgezel blijft...in een relatie is het nemen en geven en jij lijkt alleen te willen nemen en dat gaat niet goed of je moet een voetveeg als relatie willen hebben. Ik zou haar maar eens op de hoogte gaan brengen hoe jij de toekomst met haar ziet zodat zij ook haar conclusies kan trekken.

[ Bericht 4% gewijzigd door trovey op 23-11-2012 13:41:04 ]
Optimist tot in de kist
pi_119536286
quote:
Met vrijheid bedoel ik vooral mijn eigen plan in het leven kunnen trekken zonder dat ik met haar rekening hoef te houden. Ik wil zelf bepalen waar ik ga wonen en werken
Waarom heb je dan een relatie? :r
pi_119536314
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 november 2012 13:37 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Waarom heb je dan een relatie? :r
voor de sex
  vrijdag 23 november 2012 @ 14:46:47 #60
294141 tarantism
hups in die kont
pi_119538738
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 13:29 schreef trovey het volgende:
En daarnaast, omdat mijn ouders apotheker en advocaat zijn, word ik daar aangekeken alsof ik "het rijke vriendje" ben! En ondanks dat ik zelf geen problemen heb met haar achtergrond, is het juist haar moeder die haar soms inpraat dat ik boven haar niveau ben en dat ze niet thuis hoort in mijn "rijke wereldje".
kerel, laat de onderklasse toch vallen man. Die mensen leveren alleen maar frustratie op.

Ik heb uit antropologische interesse ook een tijdje een relatie gehad met iemand van het klootjesvolk, en ik heb er voor altijd mijn vertrouwen in de mensheid door verloren. Het enige dat je er aan hebt zijn mooie verhalen voor je vrienden en wat interessante stof voor een boek of toneelstuk.
pi_119539158
quote:
Met vrijheid bedoel ik vooral mijn eigen plan in het leven kunnen trekken zonder dat ik met haar rekening hoef te houden. Ik wil zelf bepalen waar ik ga wonen en werken, ik wil zelf weten hoe ik mijn huis inricht, ik wil als ik rustig thuis ben gewoon mezelf terug kunnen trekken en een computerspelletje spelen en dat gaat niet wanneer je met z'n tweeën op een klein flatje woont, dan zit je bij elkaar op de lip!

Wees hier duidelijk over richting haar. Ik heb het idee dat jullie anders kijken naar jullie relatie.

Een relatie betekent overigens rekening houden met de ander. Ik lees alleen maar 'ik, ik, ik', dus vraag ik me af of de huidige relatie het soort relatie is dat bij je past...
pi_119539309
TS ooit gehoord van compromissen sluiten? Doe het :)
  vrijdag 23 november 2012 @ 15:05:04 #63
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_119539448
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 23:35 schreef stephano_mc het volgende:
Ik studeer nog, ik wil nog naar het buitenland voor op z'n minst een jaartje, ik weet nog niet waar ik wil gaan wonen/werken en als ik klaar ben met studeren wil ik me eerst op mijn carrière focussen en ik wil hierbij vooral mijn eigen plan kunnen trekken!
Klinkt alsof je überhaupt geen toekomst ziet met haar, want een toekomst bouw je samen.
  vrijdag 23 november 2012 @ 15:06:58 #64
317039 Printerkabel
Hello darkness, my old friend
pi_119539515
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 23:59 schreef stephano_mc het volgende:

[..]

Ja, ik denk dat het ook een demografisch iets is,

Ik heb er wat statistieken van het CBS op nageslagen en ze bevestigen wat ik denk:
Laag opgeleide mensen wonen eerder samen dan hoog opgeleide mensen, Zij komt uit een milieu waar mbo de standaard is, ik uit een milieu waar universitair de standaard is.

Daarnaast is zij altijd al een beetje meer op veiligheid en burgerlijke zaken gefocust geweest, terwijl ik waarde hecht aan vrijheid
]
WO bobo :')

Verkapt: Kijk mij eens slim zijn :')
  vrijdag 23 november 2012 @ 15:24:21 #65
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_119540163
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 09:01 schreef Murdera het volgende:
Excuus om elke avond met vrienden te gaan zuipen.
"ja ze willen weer op me inpraten om mijn verbindingsangst te verwerken"
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
  vrijdag 23 november 2012 @ 15:39:27 #66
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_119540715
quote:

Als je echt totaal niet bereid bent om ook maar het kleinste beetje op te geven (per se helemaal zelf het huis inrichten? Waarom???), kun je beter geen relatie hebben.
En ik kan me ook prima terugtrekken en een computerspelletje spelen terwijl ik samenwoon hoor. Waarom zou dat niet kunnen :?
...as always
pi_119541209
Ik snap de TS wel hoor. Heb nu ook nog totaal geen zin om te settelen of überhaupt teveel aan anderen te moeten denken.

Maar goed, ik ben dan ook vrijgezel dus hoef niet met bijster veel mensen rekening te houden :6
pi_119541398
Ik snap niet zo goed waarom TS wel een vriendin wilde terwijl hij dit allang wist :P
En dan ook nog eentje uit een milieu waar ze al aan de late kant zou zijn qua settelen.
pi_119542540
quote:
0s.gif [b]Op vrijdag 23 november 2012 00:18 schreef tarantism
Edit: ooh, ik lees net dat het een MBO'er uit een lage sociale klasse is. pfff waarom ga je met die mensen om, wat doe je je familie aan :')
Mensen met zo'n denkwijze zijn pas eng...
Trantor, 12,069 (1 F.E.)
  vrijdag 23 november 2012 @ 16:32:45 #70
376361 bojan
Het is friet
pi_119542549
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 03:24 schreef borbit het volgende:
wtf waarom ga je met iemand uit een lage klasse. Je moet gewoon in je eigen klasse daten. Als je dit niet doet komen daar alleen maar problemen van. Je geeft zelf al aan dat zij uit een domme familie komt dit zal ook je eventuele kinderen beïnvloeden. Daarnaast kun je het ook gewoon niet maken tegenover je familie om met een meisje uit een minderwaardig milieu. Jouw familie is niet zomaar in een goede klasse terecht gekomen. Ze hebben daar waarschijnlijk hard voor gewerkt. Nou wil jij je bloedlijn zomaar even vervuilen, dit kun je niet maken.
Wat een onzin.

Als je iemand graag ziet maakt het toch niet uit of je partner rijk is of arm
"BeNeLiga moet er komen, wie dat niet ziet is idioot"
pi_119542596
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 16:32 schreef bojan het volgende:

[..]

Wat een onzin.

Als je iemand graag ziet maakt het toch niet uit of je partner rijk is of arm
_O-
pi_119542774
quote:
15s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:06 schreef Printerkabel het volgende:

[..]

]
WO bobo :')

Verkapt: Kijk mij eens slim zijn :')
De mentaliteit en de bekrompen denkbeelden van TS hebben niets te maken met zijn opleidingsniveau of zijn wellicht daaraan gerelateerde intelligentieniveau. Dit heeft meer te maken met zijn eigen opvattingen over zichzelf en mensen die zich hetzelfde gedragen als TS. En waar het vooral rijkere en hoger opgeleide mensen zijn die neerkijken op mensen die minder verdienen en niet zo goed kunnen leren, zijn er mensen uit allerlei lagen van de bevolking die neerkijken op de arrogante en egocentrische houding van mensen als TS.
pi_119542882
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 16:34 schreef VDSN het volgende:

[..]

_O-
Dat is toch ook zo? Als jij je geluk in de weg laat zitten door inhoudsloze dingen als status en geld, dan zul je nooit gelukkig worden.
Trantor, 12,069 (1 F.E.)
pi_119544600
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:05 schreef CruellaDeVil het volgende:
Klinkt alsof je überhaupt geen toekomst ziet met haar, want een toekomst bouw je sam
Wat een rare uitspraak, je gaat je toch niet afhankelijk maken van iemand anders. Nergens voor nodig, dat veroorzaakt alleen maar problemen. :)
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_119544989
Afhankelijk maken is iets anders dan totaal niet mee willen nemen in beslissingen en je plannen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')