Je speelt vals.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:46 schreef tarantism het volgende:
[..]
kerel, laat de onderklasse toch vallen man. Die mensen leveren alleen maar frustratie op.
Ik heb uit antropologische interesse ook een tijdje een relatie gehad met iemand van het klootjesvolk, en ik heb er voor altijd mijn vertrouwen in de mensheid door verloren. Het enige dat je er aan hebt zijn mooie verhalen voor je vrienden en wat interessante stof voor een boek of toneelstuk.
Jij bent heel niet toe aan een relatie. In ieder geval niet met haar. Het zou prima zijn geweest als zij er ook zo vrijblijvend in stond, maar dat is niet het geval. Verder heb ik je nog niets positiefs over haar horen vertellen en dat is op zich ook geen heel goed teken.quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:46 schreef stephano_mc het volgende:
Met vrijheid bedoel ik vooral mijn eigen plan in het leven kunnen trekken zonder dat ik met haar rekening hoef te houden. Ik wil zelf bepalen waar ik ga wonen en werken, ik wil zelf weten hoe ik mijn huis inricht, ik wil als ik rustig thuis ben gewoon mezelf terug kunnen trekken en een computerspelletje spelen en dat gaat niet wanneer je met z'n tweeën op een klein flatje woont, dan zit je bij elkaar op de lip!
Ik vind zoals het nu gaat prima, af en toe doordeweeks een avondje en dan vooral in de weekenden bij elkaar zijn. (een latrelatie heet dat volgens mij).
Wat ben jij een engnek zeg, tenzij dit een troll actie is maar anders ben je wel naar.quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:18 schreef tarantism het volgende:
[..]
Vrouwen die er van overtuigd zijn dat ze je wel kunnen overtuigen zijn eng.
Dat zijn die types die stiekem met de pil stoppen 'omdat je als het kind er eenmaal is vast een goede papa zou zijn'
rennen, broeder
edit: ooh, ik lees net dat het een MBO'er uit een lage sociale klasse is. pfff waarom ga je met die mensen om, wat doe je je familie aan![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:39 schreef stephano_mc het volgende:
Ik en mijn vriendin wonen allebei op kamers.
Wat haar opleidingsniveau betreft, ze doet zelf HBO, ze heeft soms een beetje de mentaliteit van haar ouders, die hbo en hoger een ongekend hoog niveau vinden, die zelf geen hoge doelen in het leven stellen en een beetje raar opkijken naar mensen die dat wel hebben en die hard werken als iets engs zien (getuige ook het feit dat haar moeder om het jaar wel een Burnout heeft terwijl ze schoonmaak werk doet).
Nou ja, ergens vullen ze elkaar misschien ook wel een beetje aan. Hij moet met zijn losbollige karakter even met 2 benen op de grond komen en zij moet iets meer genieten van d'r vrijheid nu ze nog kind jong is.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:06 schreef Isabeau het volgende:
Hij heeft bijv totaal andere ambities (NY, carrière) en zij komt op mij over alsof ze graag een gezin heeft vol warmte en zekerheid (zoals ze in haar familie misschien ziet). Echt, helemaal niets mis met beiden. Alleen samen....nee.
Als ze dat nou beiden zouden inzien wordt het misschien nog watquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:15 schreef Sport_Life het volgende:
Nou ja, ergens vullen ze elkaar misschien ook wel een beetje aan. Hij moet met zijn losbollige karakter even met 2 benen op de grond komen en zij moet iets meer genieten van d'r vrijheid nu ze nog kind jong is.
Maar is dit persé een verbetering dan? Of slechts een verandering?quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:15 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Nou ja, ergens vullen ze elkaar misschien ook wel een beetje aan. Hij moet met zijn losbollige karakter even met 2 benen op de grond komen en zij moet iets meer genieten van d'r vrijheid nu ze nog kind jong is.
Terugkijkend op mijn relatie waren we vroeger in dit opzicht ook totaal anders, ik zat de hele zomer in het buitenland en wilde alleen maar sporten en reizen en zij was in de weer met d'r paard en studie. Nu ben ik wat rustiger geworden in dat opzicht (bijna een studie af, terwijl zij d'r Master al 3 jaar heeft) en zij is wat vrijer geworden met bepaalde zaken.
Z'n geluk beproeven in New York en over 3 maanden gedesillusioneerd wederkerenquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:23 schreef computergirl het volgende:
Ondertussen is TS richting noorderzon vertrokken.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Z'n geluk beproeven in New York en over 3 maanden gedesillusioneerd wederkeren.
Zoiets wilde ik ook neerzetten. Nu is het samenwonen, voor je het weet begint ze over kinderen..quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:26 schreef Moogwai10 het volgende:
Eens zien ... met 21 jaar wil ze al nestelen ... ik geef haar max tot 23 jaar voordat ze kinderen uit wil gaan poepen.
Ik zou alvast hard weg beginnen te rennen, en vooral niet omkijken!
Nope, Mijn vriendin was de laatste twee dagen hier dus dan negeer ik dit topicquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:23 schreef computergirl het volgende:
Ondertussen is TS richting noorderzon vertrokken.
Heb je met haar besproken hoe jij in de relatie staat en wat jouw verwachtingen zijn?quote:Op zondag 25 november 2012 11:14 schreef stephano_mc het volgende:
[..]
Nope, Mijn vriendin was de laatste twee dagen hier dus dan negeer ik dit topic![]()
Wel, ik heb het er met haar over gehad gisteren op een terrasje, en ze reageerde er dit keer een stuk rustiger op mijn standpunt. Ik denk dat haar standpunt over direct samenwonen wellicht ook een beetje voortkomt uit het moment waar ze toen in zat. Ze woont sinds kort in een andere stad en voelt zich daar nog niet helemaal thuis en kent er weinig mensen, het feit dat ze haar vriendinnen dit weekend weer heeft gezien heeft haar denk ik wel weer wat rustiger gemaakt
Waarom zou hij als dit toch niet de vrouw is waarmee hij oud wil worden?quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:00 schreef Redbullkid het volgende:
TS ooit gehoord van compromissen sluiten? Doe het
Niet helemaal, want het eigenlijke probleem is dat TS niet met HAAR wil samenwonen, maar hij doet alsof hij dat wel wil, maar nu nog niet.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:05 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Het irritantste is nog wel dat zo'n meid dan haar wil probeert door te drukken door te doen alsof er iets mis is met jou (bindingsangst). Is erg flauw en laag. Hoe dan ook als zij zo graag wil samenwonen al en jij zo graag juist niet dan heb je een groot probleem als je nog wel de relatie voort wil zetten. Maar ja het lijkt me het beste dat je haar het nog een keer duidelijk maakt en gewoon je eigen ding door blijft zetten. Ook dat ze wil samenwonen omdat haar vriendinnen het doen... beetje prestige/status achtige drang?
Oke ja daar heb ik niks over gelezen maar kan ook zomaar zijn jaquote:Op zondag 25 november 2012 12:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet helemaal, want het eigenlijke probleem is dat TS niet met HAAR wil samenwonen, maar hij doet alsof hij dat wel wil, maar nu nog niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |