SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ditquote:Op donderdag 22 november 2012 23:14 schreef LadyBlack het volgende:
Iemand nog een tip voor een cadeau voor mn moeder en haar vriend?
Ze zijn 10 jaar samen, hebben eigenlijk alles al, houden niet van de standaard verwenpakketjes of luxe etentjes.... en ik heb bij god geen idee meer wat ik ze nou moet geven
3 kuub kachelhoutquote:Op donderdag 22 november 2012 23:14 schreef LadyBlack het volgende:
Iemand nog een tip voor een cadeau voor mn moeder en haar vriend?
Ze zijn 10 jaar samen, hebben eigenlijk alles al, houden niet van de standaard verwenpakketjes of luxe etentjes.... en ik heb bij god geen idee meer wat ik ze nou moet geven
quote:
Voor wie is het, hoe lang moet het zijn en wat is het cadeau?quote:Op donderdag 22 november 2012 23:37 schreef Whiteguy het volgende:
Oh kut. Ik moet nog een sinterklaasgedicht maken.
De Sint zat te denken...
Lengte: alles wat niet onacceptabel kort en karig isquote:Op donderdag 22 november 2012 23:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voor wie is het, hoe lang moet het zijn en wat is het cadeau?
Dat vraagt om een verwijzing naar een dikkige witte vloeistof, speciaal van de Sintquote:Op donderdag 22 november 2012 23:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Lengte: alles wat niet onacceptabel kort en karig is
voor de vriendin van een vriend van mij
cadeau: een of andere huidcreme ofzo
Of van al zijn pieten.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat vraagt om een verwijzing naar een dikkige witte vloeistof, speciaal van de Sint
quote:Op donderdag 22 november 2012 23:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Alstublieft, zes strofen. Meer dan ik normaal schrijf voor mijn eigen gedichten
quote:
Het was niet de bedoeling je naar bed te sturen hoorquote:Op vrijdag 23 november 2012 00:57 schreef Mark het volgende:
Nope, gelukkig nietMaar ik ga ook zo slapen, hoor
Waarom zou je die troep opnieuw op je computer willen hebben?quote:Op vrijdag 23 november 2012 01:01 schreef Mark het volgende:
Ja, die houdt hele andere tijden aan. Van 22:00 tot 01:00 kan ik mooi nog even wat nuttige dingen doen, zoals Norton herinstalleren.
avast! Gratis, valt me niet constant lastig met updates en volgens mij best snelquote:Op vrijdag 23 november 2012 01:08 schreef Mark het volgende:
Norton is toch best een goed product? Vind het toch wel prettig een virusscanner te hebben die regelmatig bijgewerkt wordt. Gebruik jij dan?
hier ook Avastquote:Op vrijdag 23 november 2012 01:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
avast! Gratis, valt me niet constant lastig met updates en volgens mij best snel
Edit: avast! update wel (automatisch zelf), maar ik bedoel dat ik niet om de drie dagen een melding krijg dat het programma een update nodig heeft van versie 7.0.1.2.135 naar 7.0.1.2.136 om een of andere volstrekt onzinnige reden
ik ga vanavond even kijken PS. Eerst nog even werkenquote:Op vrijdag 23 november 2012 06:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hier de compilatie van mijn werk van dit trimester, voor de geļnteresseerdenal hebben jullie het vrijwel allemaal al gezien denk ik
https://plus.google.com/p(...)/5813870251584023361
quote:Op vrijdag 23 november 2012 08:45 schreef Etcetera het volgende:
Is het niet makkelijker om ze persoonlijk aan te spreken?
Ik werd gebeld en kon mezelf niet verstaanbaar maken. Ben even in de tuin gaan staan.quote:Op vrijdag 23 november 2012 08:51 schreef Etcetera het volgende:
Wat wil je dan met een telefoongesprek bereiken?
Goeiemorgen, lekker geslapen? Heeft die neger je nog lang wakker gehouden?quote:Op vrijdag 23 november 2012 08:53 schreef Etcetera het volgende:
![]()
![]()
Ik las het compleet anders zie ik nu
Ik las iets van 'ik ga zo maar eens bellen'
Goed, tijd om wakker te worden
Da's wel heel fijnquote:Op vrijdag 23 november 2012 08:50 schreef Soempie het volgende:
En ze houden aan een kant wel rekening met M. als we dat vragen. Bijvoorbeeld vorige week toen ze 's avonds laat in de muur naast zijn slaapkamer gingen boren. Dan stoppen ze ook wel als we dat vragen.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Goeiemorgen, lekker geslapen? Heeft die neger je nog lang wakker gehouden?
Euh, kaartjes voor een theatervoorstelling?quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:28 schreef LadyBlack het volgende:
Goeiemorgen ochtendploeg
Jullie nog cadeautips voor mn moeder + vriend?
Een weekend weg? Heb je tegenwoordig van die doosjes van, kunnen ze zelf kiezen waarheen enzoquote:Op vrijdag 23 november 2012 09:28 schreef LadyBlack het volgende:
Goeiemorgen ochtendploeg
Goedemorgen damesquote:Op vrijdag 23 november 2012 09:28 schreef LadyBlack het volgende:
Goeiemorgen ochtendploeg
Dat je nog een TAN lijst gebruiktquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:15 schreef B.ertha het volgende:
Kut
Ticketmaster kan alleen met ideal en creditcard. Dat laatste heb ik niet (en mijn vader neemt niet op) en ik heb mijn TAN codes niet bij de hand
Die gaat nog naar mijn oude nummer en mijn mobiel ligt thuisquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat je nog een TAN lijst gebruiktbij ING kun je het al jaren laten sms'en hč? Stukken handiger. Maarre, hoe had je dan willen betalen
Wel balen natuurlijk
Ik ben ook nog niet zo lang opquote:
Ik had gisteren en vandaag vrij, omdat ik afgelopen weekend gewerkt hebquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:16 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik was vannacht om kwart voor twee thuis, dus vandaag een vrije dag leek me een goed plan
quote:
Dat zou wel handig zijn ja. Dat kan wel via 9292ov toch? Min of meer.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:30 schreef B.ertha het volgende:
Weet je wat ik nou mis in google maps? De optie om stukken met verschillende vervoersmogelijkheden af te leggen. "Ik wil rijden naar P+R westraven, hoe lang ben ik daarna nog aan het lopen?" Dat idee.
quote:Het programma van FortaRock XL begint steeds meer vorm aan te nemen, naast Rammstein zijn de volgende bands bevestigd voor de komende editie: Volbeat, Motörhead, Hatebreed, Enslaved en Delain.
Tja, ben nog niet enthousiast over de vandaag aangekondigde bandsquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mark, goed nieuws! Motorhead komt naar Fortarock!
Ik was er al enige tijd van op de hoogtequote:Op vrijdag 23 november 2012 11:39 schreef Etcetera het volgende:
Hoe is hier trouwens het nieuws ontvangen dat de F1 achter de decoder gaat? De rechten gaan naar Sport 1 de komende 3 seizoenen.
Op Motorhead na zegt het me ook niks, maar nu kan ik dus op een dag naar Motorhead en Rammsteinquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:41 schreef Mark het volgende:
[..]
Tja, ben nog niet enthousiast over de vandaag aangekondigde bands
Interesseert me helemaal niets, vind het dus prima...quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:39 schreef Etcetera het volgende:
Hoe is hier trouwens het nieuws ontvangen dat de F1 achter de decoder gaat? De rechten gaan naar Sport 1 de komende 3 seizoenen.
Maar je kaarten had je in principe voor Rammstein gekocht?quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:47 schreef Mark het volgende:
Heb ik allebei al eerder gezien. Even afwachten of er (voor mij) wat leuks bijkomt
Matig, en de BBC zendt ook al niet alle races meer uit.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:39 schreef Etcetera het volgende:
Nee, ten tijde van de early early bird (speciale actie voor bezoekers uit eerdere jaren) was alleen Rammstein bekend. Ik heb de gok genomen dat er nog wel leuke bands komen, maar tot nog toe valt dat wat tegen. Ik kan natuurlijk wel makkelijk mijn kaartje zonder verlies verkopen, omdat ik er minder voor betaald heb (67,50 inclusief servicekosten) mocht het nodig zijn. Ik wacht dus nog maar even af.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar je kaarten had je in principe voor Rammstein gekocht?
quote:
I know, ik heb die early bird aanbieding ook gehad. Maar ik heb de gok niet genomen, jij dus kennelijk wel.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:57 schreef Mark het volgende:
[..]
Nee, ten tijde van de early early bird (speciale actie voor bezoekers uit eerdere jaren) was alleen Rammstein bekend. Ik heb de gok genomen dat er nog wel leuke bands komen, maar tot nog toe valt dat wat tegen. Ik kan natuurlijk wel makkelijk mijn kaartje zonder verlies verkopen, omdat ik er minder voor betaald heb (67,50 inclusief servicekosten) mocht het nodig zijn. Ik wacht dus nog maar even af.
dat is best jammer, al heb ik dit seizoen weinig live gekeken omdat ik dan vaak zelf aan het voetballen benquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:39 schreef Etcetera het volgende:
sz 1 tm 5 ligt hier op de keukentafelquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:37 schreef Etcetera het volgende:
Beetje traag, maar het kijkt wel fijn wegEn de traagheid hoort echt zo bij de look en feel die de serie probeert uit te stralen dat het niet stoort - mij niet in elk geval.
prima, ik volgde het tot een jaar of 7 terug. Tegenwoordig vind ik het geen hol meer aan.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:39 schreef Etcetera het volgende:
quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:10 schreef Etcetera het volgende:
Conclusie na 3 minuten: wįt een scherm![]()
en ik had al ruzie met het klepje op de achterkant natuurlijk
quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:05 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
![]()
Hier ook goed nieuws. Het contract van Wiebel wordt met een jaar verlengd.
Mooi zo!quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:05 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
![]()
fijnquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:05 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
![]()
SR is pas in December.quote:
Hij heeft zojuist m'n duim tussen de deur weten te krijgen en verdorie een kattenbrokje opgegeten, dus ik twijfel nog.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi zo!
En M. mag ook van jou blijven?'
[..]![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij heeft zojuist m'n duim tussen de deur weten te krijgen en verdorie een kattenbrokje opgegeten, dus ik twijfel nog.
Er moet in elk geval goed gekeken worden naar de voorwaarden!
waarom heb je er 5 gekocht danquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:44 schreef Soempie het volgende:
En ik heb voor 31 euro voor 5 kindjes cadeautjes gekocht.Het was een enorme drukte bij toys XL, omdat het drie halen 2 betalen was.
Dat is HELEMAAL SCHANDALIG! Een beetje kinderen voortrekkenquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:56 schreef B.ertha het volgende:
Wie zegt dat? Ze heeft voor vijf kindjes cadeaus gekocht. Misschien heeft een kind wel twee kleine cadeautjes gehad. Wijsneuzen
Doet 'ie nou nooit als ķk kookquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij heeft zojuist m'n duim tussen de deur weten te krijgen en verdorie een kattenbrokje opgegeten, dus ik twijfel nog.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Damn. Dit uit de context is echt he-le-maal foutquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:32 schreef Etcetera het volgende:
@MaJo: The Comforter is best huge inderdaadDat wordt minimaal 2x in bad volgend weekend geloof ik
Maar jij kookt eigenlijk altijd en hebt zo zijn culinaire standaard bepaald. Nu zie je wat daar van komt.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:16 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Doet 'ie nou nooit als ķk kook.
Red, verdommequote:Op vrijdag 23 november 2012 15:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Damn. Dit uit de context is echt he-le-maal fout![]()
quote:
quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Damn. Dit uit de context is echt he-le-maal fout![]()
Wil jij daarmee zeggen dat M.'s culinair niveau is bepaald door het koken van Wiebel? En dat hij daarom maar hondenbrokken eet?quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:23 schreef Soempie het volgende:
Maar jij kookt eigenlijk altijd en hebt zo zijn culinaire standaard bepaald. Nu zie je wat daar van komt.
Kattenbrokken.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wil jij daarmee zeggen dat M.'s culinair niveau is bepaald door het koken van Wiebel? En dat hij daarom maar hondenbrokken eet?![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:48 schreef LadyBlack het volgende:
Oh en Soemp, wat een goed nieuws!!
Kusje op je vinger
Ah, sorryquote:
Oeh, doe eens postenquote:Ik heb een Sinterklaasgedicht geschreven voor m'n babyneefje.
Dat heb ik ook wel eens, leuk winkelcentrum, alleen jammer dat er zoveel mensen rondlopenquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:56 schreef LadyBlack het volgende:
We zijn wegens het rotweer met de auto naar winkelcentrum Paddepoel gekacheld, ideaalalleen jammer van al dat volk
In de afsluiter komt z'n naam voor, dus die heb ik weggelaten. En rijmen is niet m'n sterkste punt.quote:In het grote boek van de lieve Sint
Staat nu ook jouw naam geprint
En als je dan een liedje zingt
en papa snel met mama swingt
Dan krijg jij natuurlijk ook een cadeautje
maar zeker nog geen pepernootje
Dus zing van boe boe boe en ba ba baaaat
Zodat de Sint het goed verstaat
Maak maar lekker veel geluid
en pak daarna het cadeautje uit
Papa en mama helpen je wel
want dat is geen kinderspel
Volgend jaar kun je het selluf doen
Vergeet dan zeker niet je schoen
Nu bepaal jij zijn literaire standaard en leest hij straks alleen nog maar pulp en stripboeken...quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
In de afsluiter komt z'n naam voor, dus die heb ik weggelaten. En rijmen is niet m'n sterkste punt.![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:04 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Nu bepaal jij zijn literaire standaard en leest hij straks alleen nog maar pulp en stripboeken...
Dus aan jou de schone taak om het jochie wat bij te brengenquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:04 schreef Wiebelkont het volgende:
Nu bepaal jij zijn literaire standaard en leest hij straks alleen nog maar pulp en stripboeken...
En Soempie de schuld geven als dat niet lukt.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dus aan jou de schone taak om het jochie wat bij te brengen
quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:07 schreef Cobra4 het volgende:
En Soempie de schuld geven als dat niet lukt.
belachelijk. Al die mensen die overdag tijd hebben om boodschappen te doen....quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:56 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, mijn moeder en haar vriend krijgen zo'n cadeauboekje waarmee ze lekker ergens een high tea of gewoon koffie met een lekker zoet arrangement kunnen krijgen.
We zijn wegens het rotweer met de auto naar winkelcentrum Paddepoel gekacheld, ideaalalleen jammer van al dat volk
Dit waren voornamelijk mensen die sinterklaascadeautjes aan het kopen waren enzo.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
belachelijk. Al die mensen die overdag tijd hebben om boodschappen te doen....
Dat Etcetera hier nog niet op gereageerd heeft...quote:En als je dan een liedje zingt
en papa snel met mama swingt
Ah dat zal vriend niet erg vinden, we hebben toch sport 1quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:39 schreef Etcetera het volgende:
quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat Etcetera hier nog niet op gereageerd heeft...
je bent laat, vortquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:44 schreef iamredleader het volgende:
Kwart voor negen, zal ik al naar bed gaan?
Ik zou het wel willen, ben echt doodquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:44 schreef iamredleader het volgende:
Kwart voor negen, zal ik al naar bed gaan?
Nu nog een intocht?quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:11 schreef TradeMarkie het volgende:
Nomineer mij maar voor vrijwilliger van het jaar. De hele avond geholpen met opbouwen voord de plaatselijke Sint intocht van morgen. En morgen nog de laatste dingen opbouwen en naderhand weer afbouwen.
de week na de echte. Dat gebeurt op veel plaatsen. En de echte komt aankoop de eerste zaterdag na 11 november, dus later dan dit jaar kan bijna niet idd. Maar dat zal die kinderen worst wezen.quote:
quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:11 schreef TradeMarkie het volgende:
Nomineer mij maar voor vrijwilliger van het jaar. De hele avond geholpen met opbouwen voord de plaatselijke Sint intocht van morgen. En morgen nog de laatste dingen opbouwen en naderhand weer afbouwen.
We waren om kwart over 8 thuis en toen moest er nog gekookt worden dus ja dan wordt het wel laatquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:47 schreef LadyBlack het volgende:
Nu nog eten MaJo?![]()
Wij waren erg vroeg voor de vrijdag, maar nu nog.... oef, da's mij echt te laat na een gewone dag.
Eet lekker though
Klinkt als een druk weekendquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:03 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb zojuist cadeautjes ingepakt en kaartjes geschreven voor 3 mensen, voel me ook wel een goed mens nu![]()
Morgen gaan we op kraamvisite bij ons nichtje, naar de verjaardag van mn schoonvader, en zondag naar de verjaardag van mn 'stiefvader' waar dus ook het jubileum van hem en mijn moeder wordt gevierd. Ohja, en tussendoor nog een reünie van mn jeugdkoor. Wat een weekend
Wat zijn jullie plannen?
Leeft hij dan nog?quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klinkt als een druk weekendmijn plan is om vooral veel te slapen
en zondag naar Boudewijn de Groot
Hij is momenteel bezig met een afscheidstournee door Nederland, zondag staat ie in Utrechtquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:09 schreef LadyBlack het volgende:
Oh echt? Dat lijkt me heel mooi om die een keer live te zien!
Waar treedt ie op?
Hij is pas 67 ofzoquote:
Leeftijd staat toch redelijk los van leven of dood.quote:
Dat is helemaal mooiquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij is momenteel bezig met een afscheidstournee door Nederland, zondag staat ie in Utrecht
Ik zou er zes jaar geleden heen gaan maar toen was mijn vader zo zieknu ga ik er heen met mijn moeder én mijn vader
Ik mag hopen van wel jaquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Leeftijd staat toch redelijk los van leven of dood.
Maar hij leeft dus nog?
Dat wordt wel een bijzonder momentjequote:
Ik heb vandaag ontdekt dat autobanden net duikflessen zijn: als ze geen lucht meer vasthouden wordt het tijd voor een nieuwe. Ik zal morgen dus even langs de bandenboer moeten. Mogelijk ga ik die dag ook nog kijken naar een mogelijke Carbagerunner (in Utrecht, aardig stukkie dus) en morgenavond een ijshockeywedstrijd kijkenquote:
ik vond het erg tegenvallen livequote:Op vrijdag 23 november 2012 23:09 schreef LadyBlack het volgende:
Oh echt? Dat lijkt me heel mooi om die een keer live te zien!
Waar treedt ie op?
Je bent niet de enige.quote:Op zaterdag 24 november 2012 08:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ik vond het erg tegenvallen live![]()
precies. Ik vond het geel saai en de setlist vond ik echt niet leuk.quote:Op zaterdag 24 november 2012 09:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bent niet de enige.
Meeste songs doen het nog goed, maar BdG zelf straalt weinig meer uit...
van die mooie knipperende die steeds van kleur veranderenquote:Op zaterdag 24 november 2012 09:05 schreef MadMaster het volgende:
![]()
Shoppen zo, want visite en diner bij ons vanavond.
En kerstboomverlichting halen. Vorige week een nieuwe denneboom gekocht voor in de tuin, maar die is wat groter dan de vorige, die opgevreten was door de rupsen.
De huidige kerstverlichting is daardoor nauwelijks terug te vinden, meer lampjes moeten we hebben...
die lenen we heel soms van m'n schoonoudersquote:Op zaterdag 24 november 2012 09:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zijn jullie daar al? Ook al plannen voor een Golden Retriever
over 4 weken heb ik een skoda fabia stationquote:Op zaterdag 24 november 2012 09:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wel raar dat je die volvo dan weg hebt gedaan
quote:Op zaterdag 24 november 2012 09:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
over 4 weken heb ik een skoda fabia station
Wat was de aanklacht?quote:
Nee, 320 witte ledlampjes sieren nu onze kerstboom buiten, 365/24/7 of zolang de rupsen opnieuw beginnen te knagen...quote:Op zaterdag 24 november 2012 09:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
van die mooie knipperende die steeds van kleur veranderen![]()
Overweeg je ook nog een kerstman met arrenslee voor in de tuin?
ik mocht het model niet zelf uitkiezen, dat is wel een verzachtende omstandigheid tochquote:Op zaterdag 24 november 2012 13:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]oh dear...
Veel plezier bij de intocht!
Idem (TuneIn app), maar nu ik die BB over heb, heeft 'ie een permanente plek in de huiskamer gekregen. Ik luister graag naar KX radio en dat zit is uitsluitend via internet te beluisteren...quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
als ik op reis ben en ik heb wifi gebruik ik mijn telefoon daar ook regelmatig voor
Heb je nu al een kerstboom staan?quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, 320 witte ledlampjes sieren nu onze kerstboom buiten, 365/24/7 of zolang de rupsen opnieuw beginnen te knagen...
Geen kerstman en dat soort beelden, alleen lichtjes dus...
Niks nada noppes.quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
iemand nog grootse plannen vanavond?
Ik ben op zoek naar een leuke film om te kijken. En ondertussen kijk ik naar een programma over de NS uit de tijd dat je nog in de treinen mocht roken.quote:
Jij bent flauwquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:12 schreef Etcetera het volgende:
Nee,MM heeft altijd een kerstboom. In de tuin, met lampjes
mooi he, psychologiequote:Op zaterdag 24 november 2012 19:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jij bent flauwik vind het gewoon zo vroeg
Gisteren trouwens ook eens gezwicht voor het Sint snoepgoed, alleen een beetje jammer dat Tony chocolonely de pure letters in een blauwe verpakking doet en melkchocolade in een rodeik hou niet van puur en drie keer raden welke ik gekocht heb
Same herequote:
Gezellig.quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Same here![]()
Beetje jammer alleen dat de achterburen een feestje hebben en de muziek zo hard staat dat we de tv niet normaal kunnen horen
Zekerquote:
Het klinkt wel gezelligquote:
ze staan erom bekend dat ze mensen graag na willen laten denkenquote:Op zaterdag 24 november 2012 20:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zekerecht niet eens over nagedacht dat een blauwe verpakking wel eens een andere smaak zou kunnen zijn
of het slim is is weer een ander verhaal, er zullen vast meer mensen dezelfde fout maken
Maar dan heb je dus wel even tijd voor géén saffie?quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het klinkt wel gezelligmaar een beetje irritant is het wel. Ik ga er verder niet moeilijk over doen zolang het maar niet te lang door gaat. Maar ze zijn al om vijf uur begonnen dus ik verwacht dat het zo wel ophoudt.
Mooie training dus. Dit 3 x per weken blijven doen en het komt goed.quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:19 schreef iamredleader het volgende:
In de categorie vrijwilligerswerk: vandaag samen met broer DiabloSam en broer D. stenen voor de oprit bij broer D. opgehaald. In Nootdorp. 2 auto's met aanhangers. Heen: geen probleem. Aldaar: flinke klus, 600 (!) tegels van 20x30 cm, ik schat zo'n drie kilo per stuk, dus dat ging niet in 1 keer. Te zwaar beladen leek ons niet veilig... Dus twee keer moeten rijden, de hele dag bezig geweest. Ik denk dat ik meer dan 2.000 kilo aan stenen heb getild, versjouwd en weer heb neegelegd
Morgen spierpijn, ik heb nu al aardig zere armen, benen en onderrug.
Overigens mijn definitieve inschrijving voor de Strongmanrun ook gedaan
quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:22 schreef Cobra4 het volgende:
Mooie training dus. Dit 3 x per weken blijven doen en het komt goed.
Slim. Ben je wel sneller klaar met tegels sjouwen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Morgen overleven, en dan komende tijd meer lopen/rennen.
quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:25 schreef Cobra4 het volgende:
Slim. Ben je wel sneller klaar met tegels sjouwen.
quote:
Schrijf jij je ook maar in voor de Strongmanrun, kerelquote:
MevrouwBart is dan ook een bikkel.quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:28 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Schrijf jij je ook maar in voor de Strongmanrun, kerel
Bart durft niet, maar mevrouwBart wil wel in 2014 meedoen
Absoluutquote:Op zaterdag 24 november 2012 20:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar dan heb je dus wel even tijd voor géén saffie?
Mazzel.quote:
Oeh.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en aan de
[ afbeelding ]
bacon invasie is in Nederland ook begonnen
Ga ik zeker doen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
de moeite van het proberen zou ik zeggen. Ze smaken niet super maar zijn zeker niet vies. Dus zelf even testen
Nou dan mag je de mijne ook niet hebbenquote:Op zaterdag 24 november 2012 20:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Absoluut
En tinu de chocoladeletter is al opgeėist door G
Welke leverde het meeste problemen op? De oudste?quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:35 schreef Tinuviel het volgende:
Wat een stilte in huis. Mijn 3 kids slapen al
Rood, dus melkquote:
en wat is het geworden? Een lambo, Corvette of een Hummer?quote:
Gek genoeg de middelste van bijna 4. De oudste en de jongste gingen zonder problemen slapen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Welke leverde het meeste problemen op? De oudste?
De auto mag maar ¤500 zijn, he. Dus ik denk dat geen van deze in aanmerking komtquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
en wat is het geworden? Een lambo, Corvette of een Hummer?
goeie doel chocolade. Er zijn in deze chocolade geen kinderen en slaven verwerkt.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:47 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Gek genoeg de middelste van bijna 4. De oudste en de jongste gingen zonder problemen slapen.
Hawaii- tim, fijn van die Carbage runner!
Wat is er dan zo bijzonder aan die Tony Chocolonely chocolade behalve dat zij de kleuren verkeerd hebben?
Slaafvrije fairtrade chocolaquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:47 schreef Tinuviel het volgende:
Wat is er dan zo bijzonder aan die Tony Chocolonely chocolade behalve dat zij de kleuren verkeerd hebben?
Een Thunderbirdquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
en wat is het geworden? Een lambo, Corvette of een Hummer?
Je weet wat voor auto's dat zijn of heb je het opgezocht?quote:
Deze wist ik toevallig.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je weet wat voor auto's dat zijn of heb je het opgezocht?
quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
voor de liefhebbers. Zometeen QI op BBC2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |