SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ditquote:Op donderdag 22 november 2012 23:14 schreef LadyBlack het volgende:
Iemand nog een tip voor een cadeau voor mn moeder en haar vriend?
Ze zijn 10 jaar samen, hebben eigenlijk alles al, houden niet van de standaard verwenpakketjes of luxe etentjes.... en ik heb bij god geen idee meer wat ik ze nou moet geven
3 kuub kachelhoutquote:Op donderdag 22 november 2012 23:14 schreef LadyBlack het volgende:
Iemand nog een tip voor een cadeau voor mn moeder en haar vriend?
Ze zijn 10 jaar samen, hebben eigenlijk alles al, houden niet van de standaard verwenpakketjes of luxe etentjes.... en ik heb bij god geen idee meer wat ik ze nou moet geven
quote:
Voor wie is het, hoe lang moet het zijn en wat is het cadeau?quote:Op donderdag 22 november 2012 23:37 schreef Whiteguy het volgende:
Oh kut. Ik moet nog een sinterklaasgedicht maken.
De Sint zat te denken...
Lengte: alles wat niet onacceptabel kort en karig isquote:Op donderdag 22 november 2012 23:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voor wie is het, hoe lang moet het zijn en wat is het cadeau?
Dat vraagt om een verwijzing naar een dikkige witte vloeistof, speciaal van de Sintquote:Op donderdag 22 november 2012 23:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Lengte: alles wat niet onacceptabel kort en karig is
voor de vriendin van een vriend van mij
cadeau: een of andere huidcreme ofzo
Of van al zijn pieten.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat vraagt om een verwijzing naar een dikkige witte vloeistof, speciaal van de Sint
quote:Op donderdag 22 november 2012 23:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Alstublieft, zes strofen. Meer dan ik normaal schrijf voor mijn eigen gedichten
quote:
Het was niet de bedoeling je naar bed te sturen hoorquote:Op vrijdag 23 november 2012 00:57 schreef Mark het volgende:
Nope, gelukkig nietMaar ik ga ook zo slapen, hoor
Waarom zou je die troep opnieuw op je computer willen hebben?quote:Op vrijdag 23 november 2012 01:01 schreef Mark het volgende:
Ja, die houdt hele andere tijden aan. Van 22:00 tot 01:00 kan ik mooi nog even wat nuttige dingen doen, zoals Norton herinstalleren.
avast! Gratis, valt me niet constant lastig met updates en volgens mij best snelquote:Op vrijdag 23 november 2012 01:08 schreef Mark het volgende:
Norton is toch best een goed product? Vind het toch wel prettig een virusscanner te hebben die regelmatig bijgewerkt wordt. Gebruik jij dan?
hier ook Avastquote:Op vrijdag 23 november 2012 01:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
avast! Gratis, valt me niet constant lastig met updates en volgens mij best snel
Edit: avast! update wel (automatisch zelf), maar ik bedoel dat ik niet om de drie dagen een melding krijg dat het programma een update nodig heeft van versie 7.0.1.2.135 naar 7.0.1.2.136 om een of andere volstrekt onzinnige reden
ik ga vanavond even kijken PS. Eerst nog even werkenquote:Op vrijdag 23 november 2012 06:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hier de compilatie van mijn werk van dit trimester, voor de geïnteresseerdenal hebben jullie het vrijwel allemaal al gezien denk ik
https://plus.google.com/p(...)/5813870251584023361
quote:Op vrijdag 23 november 2012 08:45 schreef Etcetera het volgende:
Is het niet makkelijker om ze persoonlijk aan te spreken?
Ik werd gebeld en kon mezelf niet verstaanbaar maken. Ben even in de tuin gaan staan.quote:Op vrijdag 23 november 2012 08:51 schreef Etcetera het volgende:
Wat wil je dan met een telefoongesprek bereiken?
Goeiemorgen, lekker geslapen? Heeft die neger je nog lang wakker gehouden?quote:Op vrijdag 23 november 2012 08:53 schreef Etcetera het volgende:
![]()
![]()
Ik las het compleet anders zie ik nu
Ik las iets van 'ik ga zo maar eens bellen'
Goed, tijd om wakker te worden
Da's wel heel fijnquote:Op vrijdag 23 november 2012 08:50 schreef Soempie het volgende:
En ze houden aan een kant wel rekening met M. als we dat vragen. Bijvoorbeeld vorige week toen ze 's avonds laat in de muur naast zijn slaapkamer gingen boren. Dan stoppen ze ook wel als we dat vragen.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Goeiemorgen, lekker geslapen? Heeft die neger je nog lang wakker gehouden?
Euh, kaartjes voor een theatervoorstelling?quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:28 schreef LadyBlack het volgende:
Goeiemorgen ochtendploeg
Jullie nog cadeautips voor mn moeder + vriend?
Een weekend weg? Heb je tegenwoordig van die doosjes van, kunnen ze zelf kiezen waarheen enzoquote:Op vrijdag 23 november 2012 09:28 schreef LadyBlack het volgende:
Goeiemorgen ochtendploeg
Goedemorgen damesquote:Op vrijdag 23 november 2012 09:28 schreef LadyBlack het volgende:
Goeiemorgen ochtendploeg
Dat je nog een TAN lijst gebruiktquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:15 schreef B.ertha het volgende:
Kut
Ticketmaster kan alleen met ideal en creditcard. Dat laatste heb ik niet (en mijn vader neemt niet op) en ik heb mijn TAN codes niet bij de hand
Die gaat nog naar mijn oude nummer en mijn mobiel ligt thuisquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat je nog een TAN lijst gebruiktbij ING kun je het al jaren laten sms'en hè? Stukken handiger. Maarre, hoe had je dan willen betalen
Wel balen natuurlijk
Ik ben ook nog niet zo lang opquote:
Ik had gisteren en vandaag vrij, omdat ik afgelopen weekend gewerkt hebquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:16 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik was vannacht om kwart voor twee thuis, dus vandaag een vrije dag leek me een goed plan
quote:
Dat zou wel handig zijn ja. Dat kan wel via 9292ov toch? Min of meer.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:30 schreef B.ertha het volgende:
Weet je wat ik nou mis in google maps? De optie om stukken met verschillende vervoersmogelijkheden af te leggen. "Ik wil rijden naar P+R westraven, hoe lang ben ik daarna nog aan het lopen?" Dat idee.
quote:Het programma van FortaRock XL begint steeds meer vorm aan te nemen, naast Rammstein zijn de volgende bands bevestigd voor de komende editie: Volbeat, Motörhead, Hatebreed, Enslaved en Delain.
Tja, ben nog niet enthousiast over de vandaag aangekondigde bandsquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mark, goed nieuws! Motorhead komt naar Fortarock!
Ik was er al enige tijd van op de hoogtequote:Op vrijdag 23 november 2012 11:39 schreef Etcetera het volgende:
Hoe is hier trouwens het nieuws ontvangen dat de F1 achter de decoder gaat? De rechten gaan naar Sport 1 de komende 3 seizoenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |