Omgaan met homo's ook al?quote:Op donderdag 22 november 2012 16:57 schreef Ang3l het volgende:
ONZ / Homoseksualiteit is een ziekte
Blijven zelfs anno 2012 nog heerlijke discussies
Nou ja, JUIST in 2012 omdat het nu NOG meer achterhaald is dan in 1940 of 1810.
Ja Jezus, heb je die memo niet gehad?!quote:Op donderdag 22 november 2012 16:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Omgaan met homo's ook al?Fuck i am doomed
![]()
Kom je nu mee?!?!
Nee!quote:Op donderdag 22 november 2012 17:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja Jezus, heb je die memo niet gehad?!
Ja absoluut. Men, als in "de hetero man met kei vette stoere macho vibe" die ziet jou nu als een overloper. Als een kasthomo. Dat is correct. Ik zou maar snel even een steen naar m'n hoogd gooien dan trekt dat t weer een beetje recht.quote:Op donderdag 22 november 2012 17:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee!Al die homo's vriendelijk! Kijk we kunnen ook met hetero's omgaan! Hiep hoi hiep hoi
En nu kijken ze mij er op aan?
Bier?quote:Op donderdag 22 november 2012 17:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja absoluut. Men, als in "de hetero man met kei vette stoere macho vibe" die ziet jou nu als een overloper. Als een kasthomo. Dat is correct. Ik zou maar snel even een steen naar m'n hoogd gooien dan trekt dat t weer een beetje recht.
Daarna samen een pilsje?
Iedereen is een beetje biquote:Op donderdag 22 november 2012 16:57 schreef Ang3l het volgende:
ONZ / Homoseksualiteit is een ziekte
Blijven zelfs anno 2012 nog heerlijke discussies
Nou ja, JUIST in 2012 omdat het nu NOG meer achterhaald is dan in 1940 of 1810.
Ja, een bietjequote:
Ik niet hoorquote:
Ik verzin wel iets om bubbels te drinken. Of niks en dan drink ik ze gewoon!quote:Op donderdag 22 november 2012 17:30 schreef Ang3l het volgende:
Ah, de dag van de donder, de machtige Thor. Goeie Godtje!
[ afbeelding ]
Sexy Thor ook
quote:
Nou, het is meer dat hij best verwijfd is enzoquote:Op donderdag 22 november 2012 17:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo een onbeschofte boer is perfect om het te verbloemen!
Ik heb eerlijk gezegd niet zo heel veel met champagne. Meer met de symboliek ervan dan met de smaak.quote:Op donderdag 22 november 2012 17:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik verzin wel iets om bubbels te drinken. Of niks en dan drink ik ze gewoon!
In de zomer Moet Ice![]()
[ afbeelding ]
Guuuurrrl, sit down. I need to tell ya sumtin' sumtin'.quote:Op donderdag 22 november 2012 17:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, het is meer dat hij best verwijfd is enzo
Ik hou wel van bubbels. Wel iets meer in de zomer.quote:Op donderdag 22 november 2012 17:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd niet zo heel veel met champagne. Meer met de symboliek ervan dan met de smaak.
Jaaaaaaaaa, vertelquote:Op donderdag 22 november 2012 17:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Guuuurrrl, sit down. I need to tell ya sumtin' sumtin'.
Geen kinderen willen is dan ook een afwijking volgens deze redenatiequote:Op donderdag 22 november 2012 18:08 schreef Tegan het volgende:
Homo zijn vind ik wel degelijk een afwijking. Begrijp me niet verkeerd. Het is imo namelijk niet de natuurlijke gang van zaken. Het doel van een soort is voortbestaan, en voor homo's is dat 'onmogelijk' (je weet wat ik bedoel). Net als mensen die geen kinderen willen. Het klopt niet met de oerinstincten die je eigenlijk zou moeten hebben.
Verder mag van mij iedereen neuken wie ze willen en mag iedereen de levensstijl kiezen die diegene wil, en heb ik daar helemaal geen problemen mee ofzo. Sterker nog, ik ga daar zelf ook flink tegenin
.
Dat zeg ik net toch ookquote:Op donderdag 22 november 2012 18:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Geen kinderen willen is dan ook een afwijking volgens deze redenatie.
De hele dag op FOK! bitchen dat je geen relatie wilt en de hele dag in je bed wil liggen is dan aardig volgens het FOK! gemiddelde.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Geen kinderen willen is dan ook een afwijking volgens deze redenatie.
Bij de meeste op Fok! blijft het bij de gedachte, een hand en een pak tissues.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
De hele dag op FOK! bitchen dat je geen relatie wilt en de hele dag in je bed wil liggen is dan aardig volgens het FOK! gemiddelde.
ik vond het altijd ranzig. Tot ik kennis maakte met goede champagne.quote:Op donderdag 22 november 2012 17:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd niet zo heel veel met champagne. Meer met de symboliek ervan dan met de smaak.
Ik bedoelde de namaak, eigen merk.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, M&M's smaken bij de lidl anders.
How are you doin'?quote:Op donderdag 22 november 2012 18:08 schreef Tegan het volgende:
Verder mag van mij iedereen neuken wie ze willen
Rhu!quote:Op donderdag 22 november 2012 19:34 schreef rhubarbje het volgende:
en hoe is het hier?
please tell me dat er een of andere crisis is waarbij mijn aandacht vereist is?
crisis genoeg!quote:Op donderdag 22 november 2012 19:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Rhu!![]()
T. is misselijk, is dat een crisis?
I'm working on that.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
crisis genoeg!
is ze al zwanger?
quote:Op donderdag 22 november 2012 19:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
crisis genoeg!
is ze al zwanger?
Picsquote:Op donderdag 22 november 2012 19:58 schreef KomtTijd... het volgende:
Als ik mijn stamppot helemaal opeet ben ik straks ook misselijk.
Ze werkt er aan!quote:Op donderdag 22 november 2012 19:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
crisis genoeg!
is ze al zwanger?
waarom? ga je ergens naar toe?quote:Op donderdag 22 november 2012 20:06 schreef Tegan het volgende:
Ik wil wel iets wat je in het Engels ook kan uitspreken.
he ja bah daar zou toch iedereen misselijk van worden!quote:Op donderdag 22 november 2012 20:15 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja. Hoewel het ook aan de liter chocomel kan liggen die meegegaan is.
Met een kind? Neequote:Op donderdag 22 november 2012 20:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom? ga je ergens naar toe?
Het doel mag dan voortbestaan zijn (wie heeft dat verzonnen?) maar omdat er zoveel gefokt wordt wordt dat voortbestaan bedreigd. Daarom maakt god ons. Geboortebeperking. En we zijn gezelliger dan een condoom.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:08 schreef Tegan het volgende:
Homo zijn vind ik wel degelijk een afwijking. Begrijp me niet verkeerd. Het is imo namelijk niet de natuurlijke gang van zaken. Het doel van een soort is voortbestaan, en voor homo's is dat 'onmogelijk' (je weet wat ik bedoel). Net als mensen die geen kinderen willen. Het klopt niet met de oerinstincten die je eigenlijk zou moeten hebben.
Verder mag van mij iedereen neuken wie ze willen en mag iedereen de levensstijl kiezen die diegene wil, en heb ik daar helemaal geen problemen mee ofzo. Sterker nog, ik ga daar zelf ook flink tegenin
.
Zeker weten van nietquote:
Daaromquote:Op vrijdag 23 november 2012 09:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, jij was er niet want ik heb nooit een foto van jou gezien
Vanavond uit etenquote:Op vrijdag 23 november 2012 09:01 schreef stbabylon het volgende:
Vanavond pokerenMorgenavond feestje
Zondagavond uit eten
Jaquote:
Oh, niet over mij dus.quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, jij was er niet want ik heb nooit een foto van jou gezien
Ik heb gedroomd dat ik een orale relatie had met mijn lesbische huisgenoot (die lijkt op een lesbo die ik ken). Er werd gelikt als Lassiequote:
En ik?quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
JaHet was heel stom, op het strand, en ik was er niet op voorbereid en vroeg aan rhu of ze misschien een scheermesje voor me had
quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
JaHet was heel stom, op het strand, en ik was er niet op voorbereid en vroeg aan rhu of ze misschien een scheermesje voor me had
quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb gedroomd dat ik een orale relatie had met mijn lesbische huisgenoot (die lijkt op een lesbo die ik ken). Er werd gelikt als Lassie
Jij was er welquote:
zie je wel, ik ben vergetenquote:Op vrijdag 23 november 2012 09:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij was er welEn rhu en Q en Angel en MissB
EN toen wilde ik een vriendin bellen en toen kreeg ik het kantoor van m'n oude studievereniging in Utrecht aan de lijn en werd er opgenomen door iemand van het Lush-forum
Sloeg echt helemaal nergens op.
This calls for a rimshot!quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb gedroomd dat ik een orale relatie had met mijn lesbische huisgenoot (die lijkt op een lesbo die ik ken). Er werd gelikt als Lassie
Ik doe niet aan meetsquote:Op vrijdag 23 november 2012 09:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
EN toen wilde ik een vriendin bellen en toen kreeg ik het kantoor van m'n oude studievereniging in Utrecht aan de lijn en werd er opgenomen door iemand van het Lush-forum
Yayquote:Op vrijdag 23 november 2012 09:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wie deed er wat met wie?quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
![]()
Klinkt wel als een Fok!meet ja.quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:33 schreef CherryLips het volgende:
Maar we zaten gewoon schaapachtig in een kringetje op het strand en ik kon jullie weer niet vinden dus ik raakte in paniek, want ik kan nooit iets vinden, en toen vroeg ik Rhu of ze een scheermesje had want ik had m'n oksels niet geschoren en ik wilde me niet in badpak vertonen en we zaten te wachten tot we op zo'n opblaasbare banaan over het water zouden sjezen
Echt te dom.
Sorry
Schaapachtig in m'n kringetje met z'n allen. Soudns like fun! Beeeeeehhh!quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:33 schreef CherryLips het volgende:
Maar we zaten gewoon schaapachtig in een kringetje op het strand en ik kon jullie weer niet vinden dus ik raakte in paniek, want ik kan nooit iets vinden, en toen vroeg ik Rhu of ze een scheermesje had want ik had m'n oksels niet geschoren en ik wilde me niet in badpak vertonen en we zaten te wachten tot we op zo'n opblaasbare banaan over het water zouden sjezen
Echt te dom.
Sorry
Op dat banaangebeuren na. Meestal blijft het bij schaapachtig zitten en oksels scherenquote:
Het enige juiste moment om in de Stairway te zijn is als ze Led Zeppelin draaien.quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:38 schreef Ang3l het volgende:
Komt er trouwens nog ooit een meet?
Ik ben nog nooooooit en te nimmer in de Stairway geweest
Ik moet meteen weer denken aan een fp-crew-meet die ik een keer per ongeluk tegenkwam op Utrecht Centraal, die stonden allemaal stil in een grote kring. Heel FOK.quote:
vergeten... expres er uit gelatenquote:
Vlak voor sluitingstijd dus.quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het enige juiste moment om in de Stairway te zijn is als ze Led Zeppelin draaien.
Ik denk dat ik op de 'verkeerde' FOK!meets geweest. Er was eigenlijk nooit schaapachtig gezit bij...quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op dat banaangebeuren na. Meestal blijft het bij schaapachtig zitten en oksels scheren
Preciesquote:
Zeker toekijken hoe jij ontmaagd werdquote:Op vrijdag 23 november 2012 09:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Schaapachtig in m'n kringetje met z'n allen. Soudns like fun! Beeeeeehhh!
In de tijd van smartphones en youtube is dat nooit verstandig!quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeker toekijken hoe jij ontmaagd werd
quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee precies. Ik weet ook niet of we het op film willen he.. dat gehuil enzo..quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In de tijd van smartphones en youtube is dat nooit verstandig!
Hoor ik daar de hit van sunchaser aankomen? ;'Dquote:Op vrijdag 23 november 2012 09:33 schreef CherryLips het volgende:
Echt te dom.
Sorry
Nee, wel een keer zoiets gezien toen er per ongeluk 2 meets tegelijk waren,1 crew, 1 singlesquote:Op vrijdag 23 november 2012 09:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat ik op de 'verkeerde' FOK!meets geweest. Er was eigenlijk nooit schaapachtig gezit bij...
Van je vent omdat ie dan ziet dat ik je beter kan behagen en zo?quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee precies. Ik weet ook niet of we het op film willen he.. dat gehuil enzo..
Daar is elke week wel een meet toch? Leef je uitquote:Op vrijdag 23 november 2012 09:38 schreef Ang3l het volgende:
Komt er trouwens nog ooit een meet?
Ik ben nog nooooooit en te nimmer in de Stairway geweest
Gered en daarna zwanger gemaakt?quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, wel een keer zoiets gezien toen er per ongeluk 2 meets tegelijk waren,1 crew, 1 singles. Dat was de meet waar ik Venco toen gered heb
.
Hell the fuck noquote:Op vrijdag 23 november 2012 09:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gered en daarna zwanger gemaakt?
Zijn er negers op de meet?quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hell the fuck no. Dat was een neger
.
Jamaar poesje, dat is toch niet hetzelfde? Als ik wil meeten dan wil ik wel de meet der meets hebben met geweldige persoonlijkheden zoals jullie!quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar is elke week wel een meet toch? Leef je uit
Zo schep je wel hoge verwachtingen he...quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Van je vent omdat ie dan ziet dat ik je beter kan behagen en zo?
Dus met de HOMO groep?quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:52 schreef Ang3l het volgende:
Jamaar poesje, dat is toch niet hetzelfde? Als ik wil meeten dan wil ik wel de meet der meets hebben met geweldige persoonlijkheden zoals jullie! EN met bubbels dan he
O ja, dat moet ik misschien maar niet doenquote:Op vrijdag 23 november 2012 09:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo schep je wel hoge verwachtingen he...
Ik zei geweldige persoonlijkheden!quote:
quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, dat moet ik misschien maar niet doen
Nou ja, qua zoenen wel. Die kan ik waarmaken. Dat weet ik zeker. Da's een van de weinige dingen waarbij ik zeker van m'n zaak ben. En nog eentje, maar dat gaat niet werken bij ons twee want je ehbt geen piemol.
Sorry je kwakje zat nog in mijn ogen!quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zei geweldige persoonlijkheden!LEES, hetero, LEESSSSS!!!!!!!!!!!!!!
Ja ik durfde het er niet uit te likken omdat ik bang was je contactlens mee te nemen. Bovendien, een pink eye is een leuk aandenken aan mequote:Op vrijdag 23 november 2012 09:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sorry je kwakje zat nog in mijn ogen!
Aan dat rozenknopje?quote:
Lenzen? Ik ben toch niet blind!quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik durfde het er niet uit te likken omdat ik bang was je contactlens mee te nemen. Bovendien, een pink eye is een leuk aandenken aan me
Owquote:
quote:
Ik heb altijd een soort van vuistregel:quote:
Neequote:Op vrijdag 23 november 2012 10:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb altijd een soort van vuistregel:
Als de piemel in erecte toestand met zijn kopje boven mijn vuist uitkomt, dan kan ik er wat mee en dan is t al goed hoor.
Ik weet niet wat voor freaky clit jij hebt, maar ik gok dat ie niet aan die eis voldoet!
Sieradenzakje/doosje gebruiken?quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:14 schreef CherryLips het volgende:
PoppetjesBestaan er doosjes of spoeltjes ofzo voor oordopjes van mp3-spelers? Ik heb volgens mij alweer een setje gemold gister.
Doosjes? Ik krijg er een doosje bij en ze zijn sterk.quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:14 schreef CherryLips het volgende:
aan er doosjes of spoeltjes ofzo voor oor
Dat doet FOK!quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:19 schreef stbabylon het volgende:
e jij raar de laatste tijd. Is dat bewust, of gaat er iet
Ik zoek meer een doosje waar je ze in kunt oprollen. Als ik ze opgerold in een zakje doe, komen ze er in de knup weer uitquote:
Ohquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:21 schreef KomtTijd... het volgende:
Mot je niet steeds de helft van een post selecteren voordat je op quote drukt.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vergeten... expres er uit gelaten
what's in a name
Ja dat viel me ook al op. Begin en eind van de tekst is vaak wegquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:19 schreef stbabylon het volgende:
Godtje, wat quote jij raar de laatste tijd. Is dat bewust, of gaat er iets fout?
O god ben je er zo eenquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
OhDat zou ook nog kunnen
Ben nogal neuroot met de muis. Zo lees ik vaak door te selecteren./
Ik doe dat ook.quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
OhDat zou ook nog kunnen
Ben nogal neuroot met de muis. Zo lees ik vaak door te selecteren./
Ah ja, hendig!quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:21 schreef KomtTijd... het volgende:
teeds de helft van een post selecteren voordat je
o ja, krijg je ditquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:32 schreef stbabylon het volgende:
e helft van een post selecteren voordat je
Ah ja, hendig!
Ik druk gewoon op het quote knoppie :$quote:
Kei hendig!quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:39 schreef CherryLips het volgende:
99s.gif Op vrijdag 23 november 2012 10:32 schreef stbabylon het volgende:
Ah ja, hendig!
o ja, krijg je dit
Super Tol!quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:41 schreef KomtTijd... het volgende:
ote:
Op vrijdag 23 november 2012 10:39 schreef CherryLips het volgende:
99s.gif Op vrijdag 23 november 2012 10:32 schreef stbabylon het volgende:
Ah ja, hendig!
o ja, krijg je dit
Kei hendig!
Topickiller, bats.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou dat weet ik zo net nog niet.
Hij heeft een paar weken anders geheten, bedoel je.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hij is pas een paar maand oud...
Goed punt.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hij heeft een paar weken anders geheten, bedoel je.
hmm verrek, je hebt gelijk. Valt me nu pas op. Ik zag dit nog steeds als Singles 3.0quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hij heeft een paar weken anders geheten, bedoel je.
Maar Natuuuuuuuuuuuuurlijk!quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:01 schreef CherryLips het volgende:
So Ang3l would, were he not Ang3l called, retain that dear perfection which he owes without that title
Het ging voornamelijk er om dat er 12 SC's dicht gingen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:45 schreef KomtTijd... het volgende:
Die naamsvervandering was ook onzin. Net alsof daardoor ineens ander mensen elkaar tof gaan vinden ofzo.
Afblijven! Die is leuk!quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:11 schreef stbabylon het volgende:
Helaas bestaat HVJJN nog steeds. Dat is mij een enorm doorn in mijn oog. Een discussieloos topic op een discussieforum
Is dat het topic waar ongeveer elke loser reageert met 'Ik wil wel met jou leuke dingen doenquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Afblijven! Die is leuk!![]()
Ga liever in KPD dat naakte dikke zeugen topic modden
Inderdaad. Ik haat gewoon iedereen. Altijd en eeuwig.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:45 schreef KomtTijd... het volgende:
Die naamsvervandering was ook onzin. Net alsof daardoor ineens ander mensen elkaar tof gaan vinden ofzo.
Kusje kroel modjes zien nu eindelijk in dat dat ook niet de gewenste weg is.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:15 schreef Anthraxx het volgende:
aar ongeveer elke loser reageert met 'Ik wil wel met jou
Vergeet de loser-PI niet:quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Is dat het topic waar ongeveer elke loser reageert met 'Ik wil wel met jou leuke dingen doen' ?
Het is je niet opgevallen dat dat topic dicht is?quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Afblijven! Die is leuk!![]()
Ga liever in KPD dat naakte dikke zeugen topic modden
En die arme Godtje maar F5'en.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is je niet opgevallen dat dat topic dicht is?
quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Vergeet de loser-PI niet: [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De geschiedenis herhaalt zich. Vroeger in het B&H forum had je ook zo'n topic. Die is ook herhaaldelijk gesloten (weet alleen de reden niet meer; waarschijnlijk hetzelfde gezeik).quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik antwoord van boven naar beneden
Breezer topic? Dat is naar PUB gegaanquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:19 schreef Anthraxx het volgende:
De geschiedenis herhaalt zich. Vroeger in het B&H forum had je ook zo'n topic. Die is ook herhaaldelijk gesloten (weet alleen de reden niet meer; waarschijnlijk hetzelfde gezeik)
Nee, Sexy & Gewaagd geloof ik. Iets in die strekking. Zeg maar het net niet porno-topic.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Breezer topic? Dat is naar PUB gegaan
Dat bestaat nog steeds volgens mij.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, Sexy & Gewaagd geloof ik. Iets in die strekking. Zeg maar het net niet porno-topic.
Die is er nog gewoon. Is in USquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:20 schreef Anthraxx het volgende:
Nee, Sexy & Gewaagd geloof ik. Iets in die strekking. Zeg maar het net niet porno-topic.
Oh dat zal wel, maar die is ook meerdere keren tijdelijk dichtgegooid dacht ik. Het breezer topic ook iddquote:
Best een idee. Stel het voor in KPDquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:21 schreef stbabylon het volgende:
Zo'n topic werkt alleen zonder commentaar. Gewoon alleen foto's. Ook een stuk makkelijker zoeken naar die paar foto's die wel rukwaardig zijn.
Dan gaan al die creeps DM'en.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Best een idee. Stel het voor in KPD
No needquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Best een idee. Stel het voor in KPD
Onzin is verderop.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:28 schreef Ang3l het volgende:
Ik wens een laat hier je dikke tampeloerus zien en alleen als het lijf wat er ana vast zit ook mooi is topic
Of hebben die bevestiging niet nodig van internet fappers dat ze iets zijnquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:34 schreef Ang3l het volgende:
Er bestaan heus wel mooie mensen met een mooi lijf EN een dikke tampeloerus!
Maar die zitten dan zeker weer niet op fokThey're too busy having sex.
Echt lastig ja, zo'n topic.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:11 schreef stbabylon het volgende:
Helaas bestaat HVJJN nog steeds. Dat is mij een enorm doorn in mijn oog. Een discussieloos topic op een discussieforum
Ffleamigquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of hebben die bevestiging niet nodig van internet fappers dat ze iets zijn
mwah, volgens mij gaat geen enkele vrouw nog foto's posten als het niet minstens 30 liter slijm per stuk oplevert hoorquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:21 schreef stbabylon het volgende:
Zo'n topic werkt alleen zonder commentaar. Gewoon alleen foto's. Ook een stuk makkelijker zoeken naar die paar foto's die wel rukwaardig zijn.
Die zit vooral in Sex. Helaas.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:47 schreef Ang3l het volgende:
Wie is ffleamig?
Ik kan niet in KPD hier
De "fapbare" vrouwen hebben dat toch niet nodig. Die krijgen aandacht genoeg, ook buiten het internet.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
mwah, volgens mij gaat geen enkele vrouw nog foto's posten als het niet minstens 30 liter slijm per stuk oplevert hoor
van wie?quote:
Een troll van wie? Wat is je vraag?quote:
Vrouwen die dat niet nodig hebben posten geen foto's.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De "fapbare" vrouwen hebben dat toch niet nodig. Die krijgen aandacht genoeg, ook buiten het internet.
Dat vroeg ze. Van wie de troll is. Of was.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een troll van wie? Wat is je vraag?
Sinds wanneer zijn trollen van iemand, of ben je in de war met kloon?quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat vroeg ze. Van wie de troll is. Of was.
trollen zijn bijna altijd van iemandquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn trollen van iemand, of ben je in de war met kloon?.
Ik heb ze wel, maar weet niet meer onder welke naam, laat staan het wachtwoord.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:51 schreef Ang3l het volgende:
Ik kan toch ook trollen? Ik ben geen kloon.
Ik heb ook geen kloons
Je bent wel een trollquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:51 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb ook geen kloons
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:51 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb ook geen kloons
NOEM JE ME NU DIK?!quote:
quote:
* stbabylon kijkt om zich heen, 2 testers, 1 product owner, geen managers, geen project leiders....quote:
Ja en dan met kans dat die kaken ineens dichtklappen zeker?quote:
Hmm, goed puntquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja en dan met kans dat die kaken ineens dichtklappen zeker?
daarom ook een wortel. een 'wortel' lijkt me wel pijnlijk.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja en dan met kans dat die kaken ineens dichtklappen zeker?
rood haar witte huid.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:30 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Tett'n.
Als er ooit een live action versie van Jessica Rabbit komt
met melk.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:48 schreef KomtTijd... het volgende:
Jij hebt ze liever zwart?
Of met melk?
Oi! White, red and beautiful.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:30 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Tett'n.
Als er ooit een live action versie van Jessica Rabbit komt
bel je verzekeraar en vraag wat je ha gedeclareerd heeft?quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:12 schreef rhubarbje het volgende:
weet iemand waarom dit is?
elk kwartaal worden er door mijn huisarts kosten in rekening gebracht bij mijn zorgverzekering, ook al ben ik niet geweest
betaal je gewoon per kwartaal om bij een huisarts ingeschreven te zijn of zo?
ik kan zelf ook zien wat die tjappies daar kunnen zien en er staat alleen 'huisartshulp'quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:13 schreef dawg het volgende:
[..]
bel je verzekeraar en vraag wat je ha gedeclareerd heeft?
Ohne maine matjs Tetteeeeen!quote:
gebeld? herhalingsrecept?quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:12 schreef rhubarbje het volgende:
weet iemand waarom dit is?
elk kwartaal worden er door mijn huisarts kosten in rekening gebracht bij mijn zorgverzekering, ook al ben ik niet geweest
betaal je gewoon per kwartaal om bij een huisarts ingeschreven te zijn of zo?
dan bel je je ha en vraag om uitleg.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik kan zelf ook zien wat die tjappies daar kunnen zien en er staat alleen 'huisartshulp'
Dat is toch geen taal voor een damequote:Op vrijdag 23 november 2012 16:28 schreef missbehavin het volgende:
Godverdomme, veel te veel gevreten
*burp*quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is toch geen taal voor een dame
"Potjandikkie".quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien probeert ze Ang3l te versierenquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja duhquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Misschien probeert ze Ang3l te versieren
Zou ik je adviseren juist niet te mannelijk te zijnquote:
Oh crapquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou ik je adviseren juist niet te mannelijk te zijn.
quote:
Klinkt goed!quote:
Jij miste Floris toch?quote:
Je bent eindelijk een normale browser gaan gebruiken ipv Internet Explorer misschien?quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:43 schreef MissMSX het volgende:
Heeft denou speed op of ben ik gewoon traag geworden?
quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:13 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je bent eindelijk een normale browser gaan gebruiken ipv Internet Explorer misschien?
Ik weet niet hoe dat tegenwoordig is maar in de tijd dat ik nog windows gebruikte scheelde dat serieusquote:
Ik bedoelde meer dat ik niet eens meer weet hoe IE eruit ziet en ik zwaar beledigd ben dat jij denkt dat ik dat wel zou wetenquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat tegenwoordig is maar in de tijd dat ik nog windows gebruikte scheelde dat serieus
quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat ik niet eens meer weet hoe IE eruit ziet
Het is de default browser op mn werk sinds mn herinstallatie en krijg Chromium (Chrome wordt geblokkeerd) niet zover dat ie default wordt.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat ik niet eens meer weet hoe IE eruit ziet
Ja, maar niet met jouquote:
Zoek een andere baan!quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is de default browser op mn werk sinds mn herinstallatie en krijg Chromium (Chrome wordt geblokkeerd) niet zover dat ie default wordt.
Dat schept vertrouwen, een functioneel beheerder die niet met software kan omgaan.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:43 schreef Q. het volgende:
Het is de default browser op mn werk sinds mn herinstallatie en krijg Chromium (Chrome wordt geblokkeerd) niet zover dat ie default wordt.
NIet erg functioneelquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat schept vertrouwen, een functioneel beheerder die niet met software kan omgaan.
Zeker mooi, helaas wel brakke geluidskwaliteit. Ook mooi, en speciaal omdat jij er zo'n fan van bent.quote:
quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:21 schreef KomtTijd... het volgende:
CL!
Foei!
Achttien ton chocola gestolen in Oostenrijk
quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Zeker mooi, helaas wel brakke geluidskwaliteit. Ook mooi, en speciaal omdat jij er zo'n fan van bent.[ afbeelding ]
Ik wel, de rest van de gebruikers niet.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat schept vertrouwen, een functioneel beheerder die niet met software kan omgaan.
Muse!quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Zeker mooi, helaas wel brakke geluidskwaliteit. Ook mooi, en speciaal omdat jij er zo'n fan van bent.[ afbeelding ]
Eigenlijk zouden fans (niet alleen van Muse maar ook van andere acts) de ArenA moeten boycotten.... Galmende snelkookpan....quote:
mijn moeder wou laatst een USB-case gaan kopen voor een 20gb harde schijf.quote:
quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:21 schreef KomtTijd... het volgende:
CL!
Foei!
Heb je nou niks geleerd van dat optreden in de Brabanthallen? Daarna is Muse qua muziek en hun optredens qua locaties alleen maar achteruit gegaan.quote:
Wat ga je in hemelsnaam doen met 18 ton chocola?quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:21 schreef KomtTijd... het volgende:
CL!
Foei!
opeten?quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat ga je in hemelsnaam doen met 18 ton chocola?
Ik heb een slecht geheugen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je nou niks geleerd van dat optreden in de Brabanthallen? Daarna is Muse qua muziek en hun optredens qua locaties alleen maar achteruit gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |