Omgaan met homo's ook al?quote:Op donderdag 22 november 2012 16:57 schreef Ang3l het volgende:
ONZ / Homoseksualiteit is een ziekte
Blijven zelfs anno 2012 nog heerlijke discussies
Nou ja, JUIST in 2012 omdat het nu NOG meer achterhaald is dan in 1940 of 1810.
Ja Jezus, heb je die memo niet gehad?!quote:Op donderdag 22 november 2012 16:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Omgaan met homo's ook al?Fuck i am doomed
![]()
Kom je nu mee?!?!
Nee!quote:Op donderdag 22 november 2012 17:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja Jezus, heb je die memo niet gehad?!
Ja absoluut. Men, als in "de hetero man met kei vette stoere macho vibe" die ziet jou nu als een overloper. Als een kasthomo. Dat is correct. Ik zou maar snel even een steen naar m'n hoogd gooien dan trekt dat t weer een beetje recht.quote:Op donderdag 22 november 2012 17:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee!Al die homo's vriendelijk! Kijk we kunnen ook met hetero's omgaan! Hiep hoi hiep hoi
En nu kijken ze mij er op aan?
Bier?quote:Op donderdag 22 november 2012 17:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja absoluut. Men, als in "de hetero man met kei vette stoere macho vibe" die ziet jou nu als een overloper. Als een kasthomo. Dat is correct. Ik zou maar snel even een steen naar m'n hoogd gooien dan trekt dat t weer een beetje recht.
Daarna samen een pilsje?
Iedereen is een beetje biquote:Op donderdag 22 november 2012 16:57 schreef Ang3l het volgende:
ONZ / Homoseksualiteit is een ziekte
Blijven zelfs anno 2012 nog heerlijke discussies
Nou ja, JUIST in 2012 omdat het nu NOG meer achterhaald is dan in 1940 of 1810.
Ja, een bietjequote:
Ik niet hoorquote:
Ik verzin wel iets om bubbels te drinken. Of niks en dan drink ik ze gewoon!quote:Op donderdag 22 november 2012 17:30 schreef Ang3l het volgende:
Ah, de dag van de donder, de machtige Thor. Goeie Godtje!
[ afbeelding ]
Sexy Thor ook
quote:
Nou, het is meer dat hij best verwijfd is enzoquote:Op donderdag 22 november 2012 17:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo een onbeschofte boer is perfect om het te verbloemen!
Ik heb eerlijk gezegd niet zo heel veel met champagne. Meer met de symboliek ervan dan met de smaak.quote:Op donderdag 22 november 2012 17:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik verzin wel iets om bubbels te drinken. Of niks en dan drink ik ze gewoon!
In de zomer Moet Ice![]()
[ afbeelding ]
Guuuurrrl, sit down. I need to tell ya sumtin' sumtin'.quote:Op donderdag 22 november 2012 17:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, het is meer dat hij best verwijfd is enzo
Ik hou wel van bubbels. Wel iets meer in de zomer.quote:Op donderdag 22 november 2012 17:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd niet zo heel veel met champagne. Meer met de symboliek ervan dan met de smaak.
Jaaaaaaaaa, vertelquote:Op donderdag 22 november 2012 17:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Guuuurrrl, sit down. I need to tell ya sumtin' sumtin'.
Geen kinderen willen is dan ook een afwijking volgens deze redenatiequote:Op donderdag 22 november 2012 18:08 schreef Tegan het volgende:
Homo zijn vind ik wel degelijk een afwijking. Begrijp me niet verkeerd. Het is imo namelijk niet de natuurlijke gang van zaken. Het doel van een soort is voortbestaan, en voor homo's is dat 'onmogelijk' (je weet wat ik bedoel). Net als mensen die geen kinderen willen. Het klopt niet met de oerinstincten die je eigenlijk zou moeten hebben.
Verder mag van mij iedereen neuken wie ze willen en mag iedereen de levensstijl kiezen die diegene wil, en heb ik daar helemaal geen problemen mee ofzo. Sterker nog, ik ga daar zelf ook flink tegenin
.
Dat zeg ik net toch ookquote:Op donderdag 22 november 2012 18:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Geen kinderen willen is dan ook een afwijking volgens deze redenatie.
De hele dag op FOK! bitchen dat je geen relatie wilt en de hele dag in je bed wil liggen is dan aardig volgens het FOK! gemiddelde.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Geen kinderen willen is dan ook een afwijking volgens deze redenatie.
Bij de meeste op Fok! blijft het bij de gedachte, een hand en een pak tissues.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
De hele dag op FOK! bitchen dat je geen relatie wilt en de hele dag in je bed wil liggen is dan aardig volgens het FOK! gemiddelde.
ik vond het altijd ranzig. Tot ik kennis maakte met goede champagne.quote:Op donderdag 22 november 2012 17:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd niet zo heel veel met champagne. Meer met de symboliek ervan dan met de smaak.
Ik bedoelde de namaak, eigen merk.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, M&M's smaken bij de lidl anders.
How are you doin'?quote:Op donderdag 22 november 2012 18:08 schreef Tegan het volgende:
Verder mag van mij iedereen neuken wie ze willen
Rhu!quote:Op donderdag 22 november 2012 19:34 schreef rhubarbje het volgende:
en hoe is het hier?
please tell me dat er een of andere crisis is waarbij mijn aandacht vereist is?
crisis genoeg!quote:Op donderdag 22 november 2012 19:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Rhu!![]()
T. is misselijk, is dat een crisis?
I'm working on that.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
crisis genoeg!
is ze al zwanger?
quote:Op donderdag 22 november 2012 19:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
crisis genoeg!
is ze al zwanger?
Picsquote:Op donderdag 22 november 2012 19:58 schreef KomtTijd... het volgende:
Als ik mijn stamppot helemaal opeet ben ik straks ook misselijk.
Ze werkt er aan!quote:Op donderdag 22 november 2012 19:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
crisis genoeg!
is ze al zwanger?
waarom? ga je ergens naar toe?quote:Op donderdag 22 november 2012 20:06 schreef Tegan het volgende:
Ik wil wel iets wat je in het Engels ook kan uitspreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |