Ik ook niet en ik maak al 4 sjaals maar GOEDKOOP LEUKE KLEURTJESquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:11 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezien.... NIET!!!
Heb al een paar vaasjes met dat spul gemaakt, ik vind het heerlijk. En zeker voor deze prijs... maar ik mag niks meer bestellen.
tsja, dan weet je ook dat 't patroon niet meer verspreid mag worden.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:13 schreef Mirjam het volgende:
Over dat vaasje gesproken, ik zou graag het patroon ontvangen. Is er iemand die me hem wil sturen? Ben bekend met het verhaal
Nope, enkel van het hier plaatsenquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:46 schreef trui het volgende:
[..]
tsja, dan weet je ook dat 't patroon niet meer verspreid mag worden.
ik vind rico creative cotton best fijn haken. het zit een beetje tussen drops paris en drops cotton light in als ik 't me goed herinner. dus wel iets dikker dan catania enzo.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:50 schreef B.ertha het volgende:
Is dat fijn spul? Ik moet nog garen hebben voor Heather.
als het goed is gaan die niet los.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:57 schreef trui het volgende:
heel leuk, ty(g)ler girl!alleen die losse draadjes opzij, ben je niet bang dat dat snel verder losraakt?
quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:34 schreef Tyler-Girl het volgende:
ik heb Roary the tiger af! ging erg snel...maar hij is dan ook best klein.
Angel, jij vond het hoofd van Johnny the monkey toch zo groot? nou deze heeft nog een groter hoofd, voornamelijk in combinatie met zijn lijf en armen en benen....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.ravelry.com/projects/Tyler-girl/roary-the-tiger
hahaha ik heb drie kleine kinderenquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:25 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
als het goed is gaan die niet los.
ze komen van het zwarte randje van het oor en daarna heb ik ze onder aan het hoofd vastgezet (waar je nu ook niet meer bij kunt omdat het lijf daar zit)
alleen moet ik dus weer iets gaan verzinnen om te maken.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |