tsja, dan weet je ook dat 't patroon niet meer verspreid mag worden.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:13 schreef Mirjam het volgende:
Over dat vaasje gesproken, ik zou graag het patroon ontvangen. Is er iemand die me hem wil sturen? Ben bekend met het verhaal
Nope, enkel van het hier plaatsenquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:46 schreef trui het volgende:
[..]
tsja, dan weet je ook dat 't patroon niet meer verspreid mag worden.
ik vind rico creative cotton best fijn haken. het zit een beetje tussen drops paris en drops cotton light in als ik 't me goed herinner. dus wel iets dikker dan catania enzo.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:50 schreef B.ertha het volgende:
Is dat fijn spul? Ik moet nog garen hebben voor Heather.
als het goed is gaan die niet los.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:57 schreef trui het volgende:
heel leuk, ty(g)ler girl!alleen die losse draadjes opzij, ben je niet bang dat dat snel verder losraakt?
quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:34 schreef Tyler-Girl het volgende:
ik heb Roary the tiger af! ging erg snel...maar hij is dan ook best klein.
Angel, jij vond het hoofd van Johnny the monkey toch zo groot? nou deze heeft nog een groter hoofd, voornamelijk in combinatie met zijn lijf en armen en benen....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.ravelry.com/projects/Tyler-girl/roary-the-tiger
hahaha ik heb drie kleine kinderenquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:25 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
als het goed is gaan die niet los.
ze komen van het zwarte randje van het oor en daarna heb ik ze onder aan het hoofd vastgezet (waar je nu ook niet meer bij kunt omdat het lijf daar zit)
alleen moet ik dus weer iets gaan verzinnen om te maken.....
Haha ik ben erachter gekomen dat het toch niet zo handig is om zomaar voor iemand/iedereen te maken (zoals dat dekentje voor hellebonjour).quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:47 schreef CREADO het volgende:
[..]
hahaha ik heb drie kleine kinderen, hihihi
Ligt eraan wie het is. Als het familie/goede vrienden zijn dan niet, bij iemand die je iets minder goed kent vind ik wel dat je iets mag vragen.. Maar als het bijv. een sjaal is mogen ze het garen wel zelf kopen natuurlijk. Stel ze willen iets kleins waarvoor ik toch al wol heb liggen dan boeit het me nietquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:22 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Haha ik ben erachter gekomen dat het toch niet zo handig is om zomaar voor iemand/iedereen te maken (zoals dat dekentje voor hellebonjour).
Mare jij kan toch zelf hakenkun je zelf toch iets maken voor je kinderen?
(Verkopen jullie wel eens iets / vragen jullie er geld voor als je iets voor iemand maakt?)
Ik heb nu nog 12 opdrachten staan en daar vraag ik inderdaad geld voor. Men wil vaak veel meer geven, maar dat wil ik dan weer niet! Ik koop het garen sowieso zelf, dan weet ik zeker dat ik het goede heb haha.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:22 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
(Verkopen jullie wel eens iets / vragen jullie er geld voor als je iets voor iemand maakt?)
Dat doe ik ook. kadootjes en kleine dingetjes voor niks, 1x materiaalkosten voor verzoeken van vrienden en 2x materiaalkosten voor 'overigen'quote:Op zaterdag 24 november 2012 07:35 schreef trui het volgende:
meestal maak ik cadeautjes dus daar vraag ik dan geen geld voor. als het in opdracht is dan vraag ik2x de prijs van het materiaal.
Ik merkte zelf dat 1 maat groter weinig verschil maakte. Ik ben zelf 2 maten groter gegaan, ipv naald 6 heb ik de foundation chain met 7 gemaakt. 7.5 zou ook kunnen. Toen pas trok hij niet meer bij mij.quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:49 schreef MarinaJozina het volgende:
Wat een leuke muts!
Ik ben begonnen met een proeflapje voor een granny stripe deken:
[ afbeelding ]
M'n foundation chain moet wat losser, dus daar pak ik bij het deken straks een haaknaald groter voor. Verder ben ik nog niet uit het kleurenschema, dus daar moet ik nog over nadenken.
Hendig!quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik had 6 bolletjes rico katoen besteld, krijg ik er 5
En er zou een patroon bij moeten zitten voor mijn neon shawl maar die zit er ook niet bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu met model in actie
Ik maak ook wel es wat, soms als kadootje, soms vraag ik er wel wat voor. Maar prijs varieert gewoon, ligt er aan wie het is en wat.
Ik heb mijn deken opgezet met 5 en haak verder met 4 en dat werkt prima.quote:Op zaterdag 24 november 2012 09:31 schreef kirsten. het volgende:
[..]
Ik merkte zelf dat 1 maat groter weinig verschil maakte. Ik ben zelf 2 maten groter gegaan, ipv naald 6 heb ik de foundation chain met 7 gemaakt. 7.5 zou ook kunnen. Toen pas trok hij niet meer bij mij.
quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:03 schreef Lijnloos het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu met model in actie
Ik maak ook wel es wat, soms als kadootje, soms vraag ik er wel wat voor. Maar prijs varieert gewoon, ligt er aan wie het is en wat.
Ik haak alleen maar af en toe wat als een cadeautje voor anderen, echt in opdracht haken doe ik niet aan want dat trekken mijn handen/armen/schouders niet.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
Je kunt weer even voort.quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zo! Action leeg gekocht
Haakboek, 12mm bamboe haaknaalden, 12mm breinaalden en 3 bollen zpagetti. Nu ga ik denk ik mijn mand weer uittrekken en de onderkant met de action garen doen zodat ie groter wordt
Ik wil ook boos op Scheepjeswol worden.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik was boos op scheepjeswol, krijg ikeen zak met 10 bollen wol opgestuurd. En een mok, en een boek met patronen![]()
Ik was een keer boos op bakpau broodjes, want ik had een tand in een broodje gevonden... Kreeg ik een hele doos vol broodjesquote:Op zaterdag 24 november 2012 15:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik wil ook boos op Scheepjeswol worden.
Of op je kattenvoerfabrikant...krijg je een hele doos vol tinnetjes kattenvoer terwijl er eentje bedorven was.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:11 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik was een keer boos op bakpau broodjes, want ik had een tand in een broodje gevonden... Kreeg ik een hele doos vol broodjesalsof ik dat nog wilde hebben!!
Kun je beter boos worden op Scheepjeswol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |