ik werk idd ook met 5 kleuren in de dekenquote:Op zondag 25 november 2012 23:27 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
goed bezig!
en dottey, waar twijfel jij over dan?
ik ben aant twijfelen over een nieuwe deken en heb ook al een mooie kleurencombi gevonden, maar dat zijn maar 5kleuren en vraag me af of dat dat genoeg is/leuk wordt......(en niet te duur....maar ja een deken is niet echt goedkoop volgens mij)
die onderste is toch gewoon steeds 2 stokjes, 1 lossen, 2 stokjesquote:Op maandag 26 november 2012 12:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoi! Straks even een foto posten van mijn muts en sjaal
Weet iemand toevallig een (gratis) alternatief voor dit patroon?
[ afbeelding ]
http://www.etsy.com/listing/111840899/kerstbal-haakpatroon
En dan het liefste om om een bestaande bal heen te haken?
Het patroon is toch gratis?quote:Op maandag 26 november 2012 12:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoi! Straks even een foto posten van mijn muts en sjaal
Weet iemand toevallig een (gratis) alternatief voor dit patroon?
[ afbeelding ]
http://www.etsy.com/listing/111840899/kerstbal-haakpatroon
En dan het liefste om om een bestaande bal heen te haken?
Ik zag het al ja.. Laats was er ook iemand kerstballen aan het maken in het topic.. Misschien heeft die een patroontje?quote:Op maandag 26 november 2012 12:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee, 2.75, via haar eigen webshop 2.50 zag ik later
Ja dat is mijn vraag dus, maar ik weet niet meer wie het wasquote:Op maandag 26 november 2012 12:30 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik zag het al ja.. Laats was er ook iemand kerstballen aan het maken in het topic.. Misschien heeft die een patroontje?
Ja denk dat ik het daar maar bij hou.....had er net 15 geselecteerd...werd een duur grapje...quote:Op maandag 26 november 2012 12:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik werk idd ook met 5 kleuren in de deken
Ja ik maak ze voor iemand anders en die wil echt ballen iddquote:Op maandag 26 november 2012 12:33 schreef J0ycie88 het volgende:
je wilt echt ballen hebben ik heb nog wel ergens een patroontje voor dennenappels?
Moet zeggen dat ik het ook echt een heel leuk patroontje vind! Alleen weet niet of het ook leuk is met alleen bruintinten. Hier is huis staan kleurtjes echt niet. Dan word ik na 3 dagen gillend gek van de boom haha!quote:Op maandag 26 november 2012 12:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik maak ze voor iemand anders en die wil echt ballen idd![]()
Ik heb het patroontje maar besteld. Kan ik deze week met oud katoen het alvast uitproberen
Degene waarvoor ik ze maak wil de kleurtjes, creme, khaki, chocoladebruin en fuchsia geloof ikquote:Op maandag 26 november 2012 12:42 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik het ook echt een heel leuk patroontje vind! Alleen weet niet of het ook leuk is met alleen bruintinten. Hier is huis staan kleurtjes echt niet. Dan word ik na 3 dagen gillend gek van de boom haha!
Die ga ik een paar erbij maken als ik katoen over heb.quote:Op maandag 26 november 2012 12:57 schreef trui het volgende:
ik vind Lucy's 'Baubles' ook nog steeds leuk trouwens.
Je wordt bedankt, nu wil ik die ook makenquote:Op maandag 26 november 2012 12:57 schreef trui het volgende:
ik vind Lucy's 'Baubles' ook nog steeds leuk trouwens.
Dat wordt een mooi dekentje denk ik!quote:Op maandag 26 november 2012 14:15 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik heb een keuze gemaakt en bestelling geplaatst....hopelijk snel binnen zodat ik ook snel kan beginnen
[ afbeelding ]
geen heel duidelijk plaatje zo te zien. Maar de foto heb ik als inspiratie gebruikt en daarna kleuren uitgezocht via woolly en op ravelry gebruikersfotos gezocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
3 katten en 1 hond en dus wellicht straks 2 katten en 1 hond.quote:Op maandag 26 november 2012 14:26 schreef trui het volgende:
tjee trovey, 't is wel een heftig jaar voor jou zo. sterkte. hoeveel huisdieren heb je ook alweer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |