quote:Op donderdag 22 november 2012 10:46 schreef gogosweden het volgende:
wanneer stopt de sale in nederlandse tijd/datum?
Hoezo de TS veranderen? Wat heeft hij er mee te maken?quote:Op donderdag 22 november 2012 10:49 schreef fwokker het volgende:
19.00
whoops verkeerd gelezen
dubbeledit: verander de TS in dit aub
[ afbeelding ]
Ik wil graag dat hij zichzelf in die gif veranderd.quote:Op donderdag 22 november 2012 10:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hoezo de TS veranderen? Wat heeft hij er mee te maken?
Doet het spel het niet met een AMD videokaart?quote:Op donderdag 22 november 2012 11:44 schreef s0ul1991 het volgende:
Rage voor 5 euro. Helaas heb ik een AMD videokaart
Was toch al een driver patch voor?quote:Op donderdag 22 november 2012 11:44 schreef s0ul1991 het volgende:
Rage voor 5 euro. Helaas heb ik een AMD videokaart
Eigen schuldquote:Op donderdag 22 november 2012 11:48 schreef Lillian_88 het volgende:
[..]
Doet het spel het niet met een AMD videokaart?
Framerate en texture pop-up issues vooral.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:48 schreef Lillian_88 het volgende:
[..]
Doet het spel het niet met een AMD videokaart?
Nog steeds?quote:Op donderdag 22 november 2012 11:58 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Framerate en texture pop-up issues vooral.
Was met Nvidia kaarten ook zo, geen idee of dat ondertussen gefixt is hahaquote:Op donderdag 22 november 2012 11:58 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Framerate en texture pop-up issues vooral.
quote:Op donderdag 22 november 2012 10:49 schreef fwokker het volgende:
19.00
whoops verkeerd gelezen
[ afbeelding ]
Qua replayvalue is dat de moeite wel, vooral de multiplayer is er enorm goed.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:22 schreef Salt_Seafood het volgende:
Vanavond om 7 uur even kijken of er wat leuks tussen zit, zo niet dan denk ik toch Age of Empires 3 te gaan kopen
Zit hier hardop te lachen in de studieruimtequote:Op donderdag 22 november 2012 10:49 schreef fwokker het volgende:
19.00
whoops verkeerd gelezen
[ afbeelding ]
Tuurlijk niet, dit is ter ere van thanksgiving in de VSquote:Op donderdag 22 november 2012 14:49 schreef SillyWalks het volgende:
Betekent dit dat er geen Kerst/Nieuwjaarssale komt?
Kerstsale start op 20 dec en loopt door tot 4 janquote:Op donderdag 22 november 2012 14:49 schreef SillyWalks het volgende:
Betekent dit dat er geen Kerst/Nieuwjaarssale komt?
Ach wat is nou 5 euroquote:Op donderdag 22 november 2012 15:15 schreef rubbels het volgende:
Heb Rage al voor de PS3.
Is ie het waard voor die modding tools die komen om em nu voor 5 euro voor de pc te kopen of niet?
Haha, das waar.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:28 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ach wat is nou 5 euro2 a 3 biertjes drinken en je hebt ook 5 euro uitgegeven.
soms drink ik liever bier dan dat ik een game speel.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:28 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Niet toen ik in de Irish Pub was, 1 biertje was 5,40quote:Op donderdag 22 november 2012 15:28 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
zo goedkoop, ik heb wel eens 9,40 betaalt voor een biertje (halve liter)quote:Op donderdag 22 november 2012 18:33 schreef Morthill het volgende:
[..]
Niet toen ik in de Irish Pub was, 1 biertje was 5,40
En ik wel eens dertien euro. En nu?quote:Op donderdag 22 november 2012 19:37 schreef cool15 het volgende:
[..]
zo goedkoop, ik heb wel eens 9,40 betaalt voor een biertje (halve liter)
das duurquote:Op donderdag 22 november 2012 19:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
En ik wel eens dertien euro. En nu?
jongeuhh ben je gek ofzo?quote:Op donderdag 22 november 2012 19:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
En ik wel eens dertien euro. En nu?
Kleintje pils?quote:Op donderdag 22 november 2012 19:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja geen normale pils, hé.
De koningin had erin gepist?quote:Op donderdag 22 november 2012 19:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja geen normale pils, hé.
Mweh, dure tent en speciaalbier. Zou het niet aanraden en zijn geld was het niet waard.quote:
Wait for the daily deals, kan best dattie 75% off wordt deze periode.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:49 schreef Justinn het volgende:
Shogun 2: Fall of the Samurai voor 15 euro klinkt wel aantrakkelijk. Heb Shogun 2 erg veel gespeeld, maar ben de kaart toch wel zat geworden. Is deze dan nog wel de moeite waard?
kaart is weinig veranderd. als je napoleon tof vond kan je deze wel halen. het is een soort combo van swords en gunplay maar uiteindelijk zijn de facties die voor modernisering (guns, cannons) kiezen toch wel een stuk beter dan de facties die klassiek blijven. Beetje unbalanced imo. Qua campaign is er niet zo heel veel nieuws, je kan wel naval bombards doen, niet zo spannend en train stations bouwen, wat het niet waard is... Maar uiteraard wel een solide TW expension.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:49 schreef Justinn het volgende:
Shogun 2: Fall of the Samurai voor 15 euro klinkt wel aantrakkelijk. Heb Shogun 2 erg veel gespeeld, maar ben de kaart toch wel zat geworden. Is deze dan nog wel de moeite waard?
Is dan ook een gouden regel bij steam salesquote:Op donderdag 22 november 2012 21:28 schreef gogosweden het volgende:
Bedankt voor diegene die me liet wachten op de portal 2 daily deal. Nu 2x portal 2 voor 9 euro
omgerekend naar sek is dat nog goedkoper
Ik vond 1 misschien nog wel leuker dan 2.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:44 schreef Kptelmo het volgende:
Ik heb juist Portal 1 gescoord, 2 had ik al en dat smaakte naar meer. Tevens Droplitz en Pokernight at the inventory van de wishlist naar de library geschoven.
Mn broertje kreeg ook out of the blue weer 2 dota2 codes zonder melding of wat dan ook, dat hoort dusquote:Op donderdag 22 november 2012 22:08 schreef gogosweden het volgende:
weten jullie wat hier aan de hand is?
mijn broertje zegt dat hij zomaar dota2 in zijn game inventory had. Dat hij in de steam store keek of de dota 2 keys in de aanbieding waren en dat er ineens stond dat hij het in z'n inventory had en dus gewoon kon spelen.
Ik vind het raar klinken eigenlijk. Hij zegt geen gift code gehad te hebben oid.
Sleeping Dogs is vrij kort, dus als je het spel alleen zou spelen om zijn storyline zit het wel goed. Overigens wel goedkoper (15 - 20 euro) te krijgen op andere sites (g2play, direct2play etc. etc.)quote:Op donderdag 22 november 2012 21:44 schreef Kptelmo het volgende:
Ik heb juist Portal 1 gescoord, 2 had ik al en dat smaakte naar meer. Tevens Droplitz en Pokernight at the inventory van de wishlist naar de library geschoven.
Twijfel over Sleeping Dogs, ik heb teveel andere spellen die mijn tijd opslokken.
Goed nieuwsquote:Op donderdag 22 november 2012 22:08 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik vond 1 misschien nog wel leuker dan 2.
Bedankt voor de tip, laat ik die nog even liggen.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:11 schreef Metonae het volgende:
[..]
Sleeping Dogs is vrij kort, dus als je het spel alleen zou spelen om zijn storyline zit het wel goed. Overigens wel goedkoper (15 - 20 euro) te krijgen op andere sites (g2play, direct2play etc. etc.)
dat het gewoon in je library staat? Dat vond ik zelf wel een beetje raarquote:Op donderdag 22 november 2012 22:11 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Mn broertje kreeg ook out of the blue weer 2 dota2 codes zonder melding of wat dan ook, dat hoort dus.
Is die leuk?quote:Op donderdag 22 november 2012 23:00 schreef Necrodeath het volgende:
Afgelopen maandag na het free weekend Awesomenauts gehaald, is ie nu nóg goedkoper.
Niet dat die anderhalve euro nou zo'n verschilt maakt, maar daar had ik nu wel bijvoorbeeld de Binding of Isaac DLC van kunnen kopen
Die daily deals zijn toch pas aan t eind van kerst?quote:Op donderdag 22 november 2012 20:58 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Wait for the daily deals, kan best dattie 75% off wordt deze periode.
Daily deals zijn zoals de naam al zegt dagelijkse aanbiedingen. Iedere dag van een sale (dus ook nu tijdens de sale, niet alleen met de kerst-sale) zijn er daily deals. Kwestie van iedere dag (vanaf 19uur) even checken of je game niet extra goedkoop is.quote:Op vrijdag 23 november 2012 06:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die daily deals zijn toch pas aan t eind van kerst?
Ik vond de game goed te doen door gewoon 1 of 2 cases op te lossen per speelsessiequote:Op vrijdag 23 november 2012 01:28 schreef djkoelkast het volgende:
Net voor het eerst in tijden LA Noire opgestart, ik kom er maar niet doorheen met al die onderbrekingen.
Ik kan hem waarderenquote:
Hetzelfdequote:Op donderdag 22 november 2012 22:50 schreef shaderon het volgende:
Hoe is prototype 2 vergeleken met 1 ?
Had 1 voor de xbox maar nooit uit kunnen spelen, dus wil die nu graag kopen, maar als 2 leuker is koop ik die.
Ik vind em helemaal geweldigquote:Op vrijdag 23 november 2012 08:36 schreef Morthill het volgende:
Max Payne 3, leuk voor singleplayer?
[..]
Ik vond de game goed te doen door gewoon 1 of 2 cases op te lossen per speelsessie
Spectator-mode.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:08 schreef gogosweden het volgende:
weten jullie wat hier aan de hand is?
mijn broertje zegt dat hij zomaar dota2 in zijn game inventory had. Dat hij in de steam store keek of de dota 2 keys in de aanbieding waren en dat er ineens stond dat hij het in z'n inventory had en dus gewoon kon spelen.
GOTY 2012, serieus.quote:
Ik heb tot de kerstvakantie toch geen tijd om die nieuwe aankopen te spelen en in de kerst is er weer een sale.quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:17 schreef SpankmasterC het volgende:
Opvallend hoe weinig er gekocht als ik naar m'n friends overzicht kijk, zal ook wel komen omdat het bijna allemaal Steam-veteranen zijn die eigenlijk alles al hebben
ooohquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Spectator-mode.
Kun je dus niet mee spelen, alleen matches mee kijken.
[..]
GOTY 2012, serieus.
Yep dan wel.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:36 schreef gogosweden het volgende:
[..]
oooh
maar als ik hem dus een beta key geef kan hij wel al spelen?
quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Yep dan wel.
Ik had precies hetzelfde een maand geleden, was superblij dat Dota 2 ineens in mijn library stond, maar dat bleek dus die spectator-mode te zijn. Gelukkig daarna een key gekregen.
Hij is nog net iets goedkoper bij gog dankzij de 5 spellen voor $10 actie (wat dus neerkomt op ¤1,6 per spel)*. Ik denk dat ik pas. Op zich lees ik er wel goede dingen over maar ik hou niet zo van dat soort contemplatieve spellen die het vooral van het verhaal moeten hebben.quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:47 schreef eQuaL het volgende:
To the Moon voor 2,71. Als je van goede verhalen houdt: aanrader
Dan is het zeker geen spel voor jou iddquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:23 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Hij is nog niet iets goedkoper bij gog dankzij de 5 spellen voor $10 actie (wat dus neerkomt op ¤1,6 per spel). Ik denk dat ik pas. Op zich lees ik er wel goede dingen over maar ik hou niet zo van dat soort contemplatieve spellen die het vooral van het verhaal moeten hebben.
Haha, dat is waar, maar ik heb ook nog games van de vorige summersale waarin ik me een beetje heb laten gaan... die ik nog niet eens geïnstalleerd heb.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:31 schreef JimmyJames het volgende:
Het is vaak maar een chocoladetaartje minder en je wordt er tenminste niet dik van![]()
Stukje herkenning, precies hier.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:43 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Haha, dat is waar, maar ik heb ook nog games van de vorige summersale waarin ik me een beetje heb laten gaan... die ik nog niet eens geïnstalleerd heb.
herkenbaarquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:43 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Haha, dat is waar, maar ik heb ook nog games van de vorige summersale waarin ik me een beetje heb laten gaan... die ik nog niet eens geïnstalleerd heb.
Ben ook druk bezig met stage en moet zuinig aandoen. Misschien dat ik maar een limiet van 10 euro afspreek met mezelf, dat kan wel, toch?quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:44 schreef eQuaL het volgende:
[..]
herkenbaar![]()
Tegenwoordig laat ik me niet meer zo gaan. Leef nu puur op een lening en ben aan het afstuderen. Dan kan het echt niet meer, toch?
Als je je daar aan kan houden, lijkt me prima dealquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:46 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ben ook druk bezig met stage en moet zuinig aandoen. Misschien dat ik maar een limiet van 10 euro afspreek met mezelf, dat kan wel, toch?
Lol lijkt me niet doordat die gedownload is. Dan is het spel gewoon niets voor je.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:32 schreef gogosweden het volgende:
skyrim - 50%
heb het eventjes cracked gespeeld, toen vond ik het niet zoveel aan. Maar ik weet niet of dat kwam omdat het cracked was?
wat vinden jullie van het spel?
geen idee. De hele opleving was een beetje "mwah"quote:
ok tof, doe ik het toch niet dus.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dat is de bedoeling. Het spel is niks voor jou
Fuck me voor die prijs wil ik hem zelfs hebbenquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:38 schreef JimmyJames het volgende:
Skyrim heb ik vandaag nog voor 10¤ gezien op een andere site.
Hier dus: http://www.gamefly.co.uk/(...)02231/#axzz2D4Z0ZJwG
Met deze coupon NOV20OFFUK is hij 8 pond.
Tempting..quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:14 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Fuck me voor die prijs wil ik hem zelfs hebben
Ik heb zojuist Dishonered op die site gekocht met de kortingscode voor 12 pond (15 euro), dat spel is pas net uitquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:38 schreef JimmyJames het volgende:
Oh nice, die leek me wel een mooi spel.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:25 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ik heb zojuist Dishonered op die site gekocht met de kortingscode voor 12 pond (15 euro), dat spel is pas net uit
Edit: oh volgens mij werktie alleen niet op steam
Kut dat je een CC daarvoor nodig hebtquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:38 schreef JimmyJames het volgende:
Ze heeft mooie heupen en een prachtige boezem.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.katten zijn lief
http://www.metacritic.com/game/pc/annaquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:18 schreef Xaryna het volgende:
Jullie zijn zo behulpzaam.
http://store.steampowered.com/app/217690/
Ja, zag ik. Maar sommige spelletjes met een lage score vind ik alsnog wel leuk.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:24 schreef VelitoX het volgende:
[..]
http://www.metacritic.com/game/pc/anna
metascore van 55
Ik heb nooit problemen gehad met GTA IV op de pc, heb het gespeeld, de uitbreidingen gespeeld en vind het nog steeds super tof.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:40 schreef Vault-Boy het volgende:
Damn ik snap al meteen waarom ik GTA niet meer op de pc wilde spelen.
Ik start GTA IV op en druk mijn gamepad aan, en meteen maakt Steam superveel screenshotsWat een faal is GTA IV op de pc zeg. En dan heb ik het nog niet over GFWL etc gehad
Nou ik vraag me dan echt af waarom Steam honderden screenshots maakt. Dat doet ie echt alleen bij GTA IVquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb nooit problemen gehad met GTA IV op de pc, heb het gespeeld, de uitbreidingen gespeeld en vind het nog steeds super tof.
Kortom: het ligt aan jou.
Alsof je voor GTA super precies moet zijn met aimen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:48 schreef VelitoX het volgende:
GTA IV met de gamepad spelen als je muis hebt om te aimen..... zucht.
Lekker spel, maar ga het morgen eens met mijn xbox 360 controller proberen te spelen, denk dat je dan nog net iets betere controle hebt.quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:54 schreef Metonae het volgende:
Dishonored ook maar aangeschaft met een 25% kortingscode op GMG.
GMG25-G4VDR-0ZL4Q <- Thanks, Mr. Biscuit.
Da's toch een 3D-shooter? Dan lijkt een controller mij juist bagger...quote:Op zaterdag 24 november 2012 01:06 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Lekker spel, maar ga het morgen eens met mijn xbox 360 controller proberen te spelen, denk dat je dan nog net iets betere controle hebt.
15,2MB/s hierquote:Op zaterdag 24 november 2012 10:08 schreef Morthill het volgende:
Kingdom of Amalur voor 10 euro
En downloaden op Origin gaat nu gewoon met 5,1 MB/s
Dat trekt mijn verbinding nietquote:
Hier is Origin nu ook sneller met downloaden dan Steam. Blijft alleen een nadeel dat de meeste Origin spellen daarna nog geinstalleerd moeten wordenquote:Op zaterdag 24 november 2012 10:56 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat trekt mijn verbinding nietMijn ijkpunt is Steam en dat komt nooit aan de 5MB.
Ik speel alles met toetsenbord en muisquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:45 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Nou ik vraag me dan echt af waarom Steam honderden screenshots maakt. Dat doet ie echt alleen bij GTA IV![]()
Hoe speel jij GTA IV dan? Gewoon met muis en toetsenbord?
Vaag, ik trek met Steam gewoon mijn verbinding dicht... Niet met sales uiteraard, maar de rest van het jaar wel.quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:56 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat trekt mijn verbinding nietMijn ijkpunt is Steam en dat komt nooit aan de 5MB.
Er wordt nauwelijks geschotenquote:Op zaterdag 24 november 2012 07:49 schreef Verbal het volgende:
[..]
Da's toch een 3D-shooter? Dan lijkt een controller mij juist bagger...
V.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aangeschaft, hoopte al dat die langs zou komen.quote:
Ik ook!quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:13 schreef beelz het volgende:
[..]
Aangeschaft, hoopte al dat die langs zou komen.
Hmmm hij werkt niet...quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:13 schreef beelz het volgende:
[..]
Same goes for mequote:Op zaterdag 24 november 2012 18:13 schreef beelz het volgende:
[..]
DirectX 9 installeren?quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:36 schreef beelz het volgende:
[..]
Hmmm hij werkt niet...
Ik krijg helemaal geen beeld, wel geluid. Iemand een idee hoe dit op te lossen?
Weer niks boeiends.quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:59 schreef Salt_Seafood het volgende:
Nog 5 minuten en dan weten we wat de nieuwe daily deals zijn
Mark of the Ninja is geweldig, rest boeit me niet.quote:
Da's weer zo'n 2D platformer anno nu, ik heb daar echt niks mee. Ik heb er wat van in Steam door alle Humble Bundles maar ik speel ze echt nooit. Het heeft ook eigenlijk niets van een 2D platformer meer.quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:05 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Mark of the Ninja is geweldig, rest boeit me niet.
Het is maar 5 euro..quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:11 schreef gogosweden het volgende:
is er nog een kans dat hl1 in de daily / flash komt?
Wanner is de sale trouwens over in nederlandse tijd/datum?
Even mijn glazen bol pakken, momentje.quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:11 schreef gogosweden het volgende:
is er nog een kans dat hl1 in de daily / flash komt?
quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Even mijn glazen bol pakken, momentje.
De magische schelp heeft gesproken.quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Even mijn glazen bol pakken, momentje.
DirectX 9 op nieuw geinstalleerd, drivers opnieuw geinstalleerd, c++ redistributable opnieuw geinstalleerd. Nietsquote:
Het is pas de beste game van het jaar als je mijn exemplaar weet te repafixen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:38 schreef Wessiej het volgende:
4 uro 23 mensen, beste spel van het jaar. komt aljen. Hotline Miami
Thanks. Heb de hele Fall of the Samurai collectie nu voor ¤ 8,74.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:58 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Wait for the daily deals, kan best dattie 75% off wordt deze periode.
Mijn huisdieren laat ik sowieso thuisquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:41 schreef Wessiej het volgende:
Oh hold your horses down. De beste XBLA-game Mark of the Ninja ook op steam en in de aanbieding. Doe het snel en laat je huisdieren thuis.
Op ome L. kan ik altijd rekenenquote:Op zaterdag 24 november 2012 20:24 schreef Morthill het volgende:
Mark of the Ninja wilde ik toch al uit de sale hebben en Miami kan ook nog wel
Leveren zij ook physical copy of alleen digitaal?quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:15 schreef Ame_thyst het volgende:
Dishonored ¤ 18.75
bij greenmangaming
1 en 2 stonden lang op mijn verlanglijstje om dezelfde reden maar ik heb ze vandaag toch maar gekochtquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:38 schreef Vault-Boy het volgende:
Vind het echt jammer dat Mass Effect 3 niet op Steam te krijgen is. Anders had ik alle delen even gekocht, nu deel 1 en 2 in de aanbieding zijn
Ik zie dat eigenlijk nooit gebeuren.quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:51 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
1 en 2 stonden lang op mijn verlanglijstje om dezelfde reden maar ik heb ze vandaag toch maar gekocht
Hoop dat 3 nog een keer op Steam komt.
bij gamefly 15 euro als je de kortingscode gebruikt, je hebt wel een CC nodig.quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:15 schreef Ame_thyst het volgende:
Dishonored ¤ 18.75
bij greenmangaming
Tsja, de afweging tussen het pushen van je eigen platform en omzet is een lastige.quote:Op zondag 25 november 2012 00:46 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik zie dat eigenlijk nooit gebeuren.EA wil dat natuurlijk gewoon op origin
houden
Ik heb wel interesse evt.quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:54 schreef BurnaBoy het volgende:
Ik kan nog 2 mensen gebruiken voor een chivalry pack ?
Iemand, stuur een pm of reageer op dit bericht
en hoe lang duurt de singleplayer campain ongeveer dan?quote:Op zondag 25 november 2012 11:48 schreef Ame_thyst het volgende:
is geweldig, linear dus je hoeft het geen 2x te doen maar de sfeer is fantastisch
Oke dan moet ik nog 1 persoon.quote:
npquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:57 schreef Justinn het volgende:
[..]
Thanks. Heb de hele Fall of the Samurai collectie nu voor ¤ 8,74.
Thnx! Snel ff kopenquote:Op zaterdag 24 november 2012 09:12 schreef gogosweden het volgende:
nu is left4dead 2 wel 75% korting in de flash sale
Helaas ie is het dubbele.quote:
BurnaBoy zoekt nog 1 persoon voor een 4-pack, misschien interessant voor jou? Denk eerlijk gezegd niet dat hij voor lager dan 11 de deur uit gaat.quote:
ik vind em best goed, en voor die prijs is het imho een prima deal als je em nog niet hebt..quote:Op zondag 25 november 2012 13:10 schreef lipjes het volgende:
metro 2033 voor 2.49....
is die een beetje goed ?
meh, gad guns of icarus ook al gekocht. Beetje miskoop tbh.quote:Op zondag 25 november 2012 13:10 schreef Chef_M het volgende:
[..]
BurnaBoy zoekt nog 1 persoon voor een 4-pack, misschien interessant voor jou? Denk eerlijk gezegd niet dat hij voor lager dan 11 de deur uit gaat.
In 4pack is het 8.75, maar miss dat het nog goedkoper kan door dollars te doen, ik ga samen kopen met een vriend die in isreal woont en hij betaalt geen euro's dus miss kan het goedkoper.quote:
Ik heb hem ook ooit voor die prijs gekocht, 3x geprobeerd te spelen maar nooit echt wat aan gevonden.quote:Op zondag 25 november 2012 13:10 schreef lipjes het volgende:
metro 2033 voor 2.49....
is die een beetje goed ?
ik heb eerdere edities van cities xl, en om eerlijk te zijn vind ik dat echt weggegooid geld geweestquote:Op zondag 25 november 2012 13:17 schreef lipjes het volgende:
Metro gekocht en citys xl ook gekocht :p
uurtje of 9quote:Op zondag 25 november 2012 11:49 schreef gogosweden het volgende:
[..]
en hoe lang duurt de singleplayer campain ongeveer dan?
zie paar blz. terug in dit topic.quote:
Dat moet Wessiej wel zijn geweest, die krijgt bij beide games een spontane orgasme lijkt het wel.quote:
w000t! Oplossing uitgevonden! Awesome gamequote:Op zondag 25 november 2012 16:06 schreef beelz het volgende:
Pfff ik krijg Hotline Miami nog niet aan de praat. Ik start de game op en het enige wat ik zie is de splash screen, daarna zwart beeld. Soms hoor ik muziek, maar meestal niets.
Ik heb .net opnieuw geïnstalleerd, directx opnieuw geïnstalleerd, de game zelf opnieuw geïnstalleerd, printer spooler uitgezet omdat die volgens steamforums problemen kan opleveren, geprobeerd de game te runnen als admin, de game maar op 1 core laten draaien, niets helpt
Misschien even delen hoe je het opgelost hebt? Wel handig als iemand anders hetzelfde probleem ervaartquote:Op zondag 25 november 2012 16:33 schreef beelz het volgende:
[..]
w000t! Oplossing uitgevonden! Awesome game
Hehehe, goed puntquote:Op zondag 25 november 2012 16:53 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Misschien even delen hoe je het opgelost hebt? Wel handig als iemand anders hetzelfde probleem ervaart
Dishonored is voor 18 euro te krijgen op GMG met die 25% off coupon.quote:Op zondag 25 november 2012 19:19 schreef Morthill het volgende:
hmmm dishonored, mar ik heb Skyrim ook al gelaten, dus dat komt met de Kerst wel
Die is al in de flash geweest!quote:Op zondag 25 november 2012 17:46 schreef Marnixos het volgende:
Oke fuck it, ik ga ook Hotline Miami kopen als ie straks in de flash komt
Dan kan ie nog een keer inde flash komen volgens mij.quote:
http://www.pconly.nl/reviews/1019/Torchlight_II/quote:Op zondag 25 november 2012 19:51 schreef gogosweden het volgende:
Iemand hier die torchlight 2 heeft en die zou willen zeggen hoe hij/zij het vind?
quote:Op zondag 25 november 2012 20:36 schreef Salt_Seafood het volgende:
Deux Ex voor die prijs gaat nergens meer over, maar of ik het nou zou moeten kopen puur om het kopen.. want spelen ga ik het waarschijnlijk toch niet
Ik vond 'm erg kortquote:Op zondag 25 november 2012 20:44 schreef RickoKun het volgende:
[..]ik hoop dat ie kort is. Kan ik hem tenminste uitspelen voor ik hem saai vind worden
Leuk, stuk beter dan Arkham Asylum (als je hem gespeeld hebt), leuk als je van batman houdt.quote:Op zondag 25 november 2012 22:35 schreef bijdehand het volgende:
Twijfel trouwens over Arkham City, hoe is die?
heel erg vet, nog beter dan AA met nog meer te doen en vrijheid.quote:Op zondag 25 november 2012 22:35 schreef bijdehand het volgende:
Twijfel trouwens over Arkham City, hoe is die?
Deus Ex is wel vet hoor Rickoquote:Op zondag 25 november 2012 20:44 schreef RickoKun het volgende:
[..]ik hoop dat ie kort is. Kan ik hem tenminste uitspelen voor ik hem saai vind worden
Hoeveel uur heb je erin gestoken? Tweede playthrough waard?quote:Op zondag 25 november 2012 23:14 schreef JimmyJames het volgende:
Hotline Miami net uitgespeeld. Beslist een kandidaat voor GOTY wat mij betreft. Enig minpunt vind ik de tussenstukjes die nogal overbodig zijn (naar de telefoon en vervolgens naar je auto lopen).
ik vond asylum leukerquote:Op zondag 25 november 2012 22:37 schreef Salamando het volgende:
[..]
Leuk, stuk beter dan Arkham Asylum (als je hem gespeeld hebt), leuk als je van batman houdt.
Net DE effe 2 uur gespeeld, is inderdaad prima te pruimen! Morgen na het werk misschien maar ff batman uitchecken!quote:Op zondag 25 november 2012 22:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Deus Ex is wel vet hoor Ricko
Ik moet hem trouwens nog steeds uitspelen bedenk ik me net
Net 5 afgerond.quote:Op maandag 26 november 2012 01:02 schreef Salt_Seafood het volgende:
Overigens zojuist episode 4 gedaan in Walking Dead en omg wat speelt dat lekker weg zeg
Voor mij ook, hoop dat het tweede seizoen niet al te lang op zich laat wachten.quote:Op maandag 26 november 2012 01:55 schreef PirE het volgende:
[..]
Net 5 afgerond.
Blijft voor mij de beste aankoop in de summersale.
ik unlock nu nog elk level een masker, dat wordt moeilijker?quote:Op maandag 26 november 2012 00:08 schreef JimmyJames het volgende:
6 uur en het is zeker de moeite waard de levels overnieuw te spelen aangezien het gewoon ontzettend fijn speelt en bovendien kun je nieuwe maskers unlocken door je scores te verbeteren.
G2Play heeft hem volgens mij wel voor een leuk prijsje.quote:Op maandag 26 november 2012 09:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Is de Season Pass van Borderlands 2 nog ergens voor een prijsje op te pikken? Kom hem alleen nog maar voor de volle mep tegen, maar ik zou zweren dat ik hem wel eens voor minder voorbij heb zien komen.
community ligt op z'n gat. CS en CSS worden allebei meer gespeeld.quote:Op maandag 26 november 2012 09:13 schreef Casino.Bob het volgende:
kom op CS:GO, 75% korting je kan het!!
Was ook mijn eerste ingeving, maar ze hebben hem daar niet. Wel de premiere club DLC, maar die heb ik al.quote:Op maandag 26 november 2012 09:31 schreef rubbels het volgende:
[..]
G2Play heeft hem volgens mij wel voor een leuk prijsje.
Ik dacht zelfs extra korting tot 10 uur.
Oow, ik dacht dat dat de season pass was : Pquote:Op maandag 26 november 2012 09:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Was ook mijn eerste ingeving, maar ze hebben hem daar niet. Wel de premiere club DLC, maar die heb ik al.
wanneer stopt die sale nou nederlandse tijd?quote:Op maandag 26 november 2012 09:53 schreef Salt_Seafood het volgende:
Vanavond nog 1 keer nieuwe daileys, kom op Anno
Morgen 19:00quote:Op maandag 26 november 2012 10:03 schreef gogosweden het volgende:
[..]
wanneer stopt die sale nou nederlandse tijd?
Tof, even in de gaten houden dus en de laatste flash deal afwachten voor hl1quote:
Ik heb er nog 2, maar ik denk dat ik die gewoon naar random mensen ga sturen...quote:Op maandag 26 november 2012 11:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik heb nog 4 Dota2 invites over.
Worms is Worms niet meer wat mij betreft. Worms World Party was de beste, daarna is het niks meer, ook de nieuwe niet.quote:Op maandag 26 november 2012 12:51 schreef lipjes het volgende:
Zit nog even te twijfelen over Worms & Killing floor in de flash deals,.
Gij vlerk, Vlegel dat je er bent!quote:Op maandag 26 november 2012 13:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Worms is Worms niet meer wat mij betreft. Worms World Party was de beste, daarna is het niks meer, ook de nieuwe niet.
WWP was echt briljant, armageddon was ook leuk; maar heb mij veel meer vermaakt met WWP..quote:Op maandag 26 november 2012 13:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Worms is Worms niet meer wat mij betreft. Worms World Party was de beste, daarna is het niks meer, ook de nieuwe niet.
World Party was een vervolg op Armageddon. Kon je ook mee online, ik heb tot 2006 ofzo dat spel online gespeeld en het was briljant.quote:Op maandag 26 november 2012 13:16 schreef lipjes het volgende:
[..]
Gij vlerk, Vlegel dat je er bent!
Worms Armageddon
En dat betekent dat je het ook kunt gaan spelen ipv kijken? Wil mijn Valve games namelijk wel compleet houdenquote:Op maandag 26 november 2012 11:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik heb nog 4 Dota2 invites over.
Zag gisteravond in een vlug Dota2 ineens in mijn lijst staan.quote:Op maandag 26 november 2012 15:04 schreef Verbal het volgende:
[..]
En dat betekent dat je het ook kunt gaan spelen ipv kijken? Wil mijn Valve games namelijk wel compleet houden
cc_verbal
V.
Maakt vrij weinig uit, HR speelt zich voor het eerste deel af maar er zijn maar weinig verhaaldingen die doorlopen, een cameo of 2, 3 en daar houdt t wel mee op.quote:Op maandag 26 november 2012 12:04 schreef Xaryna het volgende:
Als ik nu Deus Ex: Human Revolutions koop (volgens wiki de prequel van Deus Ex), kan ik dan beter eerst Deus Ex spelen of eerst Human Revolutions?
CS:GO wordt telkens meer gespeeld. Het is heel eenvoudig en snel om een match te vinden en ook de grotere organisaties zijn vrijwel allemaal over naar CS:GO. Zeker de moeite waardquote:Op maandag 26 november 2012 09:32 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
community ligt op z'n gat. CS en CSS worden allebei meer gespeeld.
best een leuke deal iddquote:Op maandag 26 november 2012 17:18 schreef Morthill het volgende:
Tropico 4 met 80% korting, hoe kan ik dat nou laten liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |