quote:Op donderdag 22 november 2012 10:46 schreef gogosweden het volgende:
wanneer stopt de sale in nederlandse tijd/datum?
Hoezo de TS veranderen? Wat heeft hij er mee te maken?quote:Op donderdag 22 november 2012 10:49 schreef fwokker het volgende:
19.00
whoops verkeerd gelezen
dubbeledit: verander de TS in dit aub
[ afbeelding ]
Ik wil graag dat hij zichzelf in die gif veranderd.quote:Op donderdag 22 november 2012 10:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hoezo de TS veranderen? Wat heeft hij er mee te maken?
Doet het spel het niet met een AMD videokaart?quote:Op donderdag 22 november 2012 11:44 schreef s0ul1991 het volgende:
Rage voor 5 euro. Helaas heb ik een AMD videokaart
Was toch al een driver patch voor?quote:Op donderdag 22 november 2012 11:44 schreef s0ul1991 het volgende:
Rage voor 5 euro. Helaas heb ik een AMD videokaart
Eigen schuldquote:Op donderdag 22 november 2012 11:48 schreef Lillian_88 het volgende:
[..]
Doet het spel het niet met een AMD videokaart?
Framerate en texture pop-up issues vooral.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:48 schreef Lillian_88 het volgende:
[..]
Doet het spel het niet met een AMD videokaart?
Nog steeds?quote:Op donderdag 22 november 2012 11:58 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Framerate en texture pop-up issues vooral.
Was met Nvidia kaarten ook zo, geen idee of dat ondertussen gefixt is hahaquote:Op donderdag 22 november 2012 11:58 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Framerate en texture pop-up issues vooral.
quote:Op donderdag 22 november 2012 10:49 schreef fwokker het volgende:
19.00
whoops verkeerd gelezen
[ afbeelding ]
Qua replayvalue is dat de moeite wel, vooral de multiplayer is er enorm goed.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:22 schreef Salt_Seafood het volgende:
Vanavond om 7 uur even kijken of er wat leuks tussen zit, zo niet dan denk ik toch Age of Empires 3 te gaan kopen
Zit hier hardop te lachen in de studieruimtequote:Op donderdag 22 november 2012 10:49 schreef fwokker het volgende:
19.00
whoops verkeerd gelezen
[ afbeelding ]
Tuurlijk niet, dit is ter ere van thanksgiving in de VSquote:Op donderdag 22 november 2012 14:49 schreef SillyWalks het volgende:
Betekent dit dat er geen Kerst/Nieuwjaarssale komt?
Kerstsale start op 20 dec en loopt door tot 4 janquote:Op donderdag 22 november 2012 14:49 schreef SillyWalks het volgende:
Betekent dit dat er geen Kerst/Nieuwjaarssale komt?
Ach wat is nou 5 euroquote:Op donderdag 22 november 2012 15:15 schreef rubbels het volgende:
Heb Rage al voor de PS3.
Is ie het waard voor die modding tools die komen om em nu voor 5 euro voor de pc te kopen of niet?
Haha, das waar.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:28 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ach wat is nou 5 euro2 a 3 biertjes drinken en je hebt ook 5 euro uitgegeven.
soms drink ik liever bier dan dat ik een game speel.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:28 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Niet toen ik in de Irish Pub was, 1 biertje was 5,40quote:Op donderdag 22 november 2012 15:28 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
zo goedkoop, ik heb wel eens 9,40 betaalt voor een biertje (halve liter)quote:Op donderdag 22 november 2012 18:33 schreef Morthill het volgende:
[..]
Niet toen ik in de Irish Pub was, 1 biertje was 5,40
En ik wel eens dertien euro. En nu?quote:Op donderdag 22 november 2012 19:37 schreef cool15 het volgende:
[..]
zo goedkoop, ik heb wel eens 9,40 betaalt voor een biertje (halve liter)
das duurquote:Op donderdag 22 november 2012 19:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
En ik wel eens dertien euro. En nu?
jongeuhh ben je gek ofzo?quote:Op donderdag 22 november 2012 19:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
En ik wel eens dertien euro. En nu?
Kleintje pils?quote:Op donderdag 22 november 2012 19:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja geen normale pils, hé.
De koningin had erin gepist?quote:Op donderdag 22 november 2012 19:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja geen normale pils, hé.
Mweh, dure tent en speciaalbier. Zou het niet aanraden en zijn geld was het niet waard.quote:
Wait for the daily deals, kan best dattie 75% off wordt deze periode.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:49 schreef Justinn het volgende:
Shogun 2: Fall of the Samurai voor 15 euro klinkt wel aantrakkelijk. Heb Shogun 2 erg veel gespeeld, maar ben de kaart toch wel zat geworden. Is deze dan nog wel de moeite waard?
kaart is weinig veranderd. als je napoleon tof vond kan je deze wel halen. het is een soort combo van swords en gunplay maar uiteindelijk zijn de facties die voor modernisering (guns, cannons) kiezen toch wel een stuk beter dan de facties die klassiek blijven. Beetje unbalanced imo. Qua campaign is er niet zo heel veel nieuws, je kan wel naval bombards doen, niet zo spannend en train stations bouwen, wat het niet waard is... Maar uiteraard wel een solide TW expension.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:49 schreef Justinn het volgende:
Shogun 2: Fall of the Samurai voor 15 euro klinkt wel aantrakkelijk. Heb Shogun 2 erg veel gespeeld, maar ben de kaart toch wel zat geworden. Is deze dan nog wel de moeite waard?
Is dan ook een gouden regel bij steam salesquote:Op donderdag 22 november 2012 21:28 schreef gogosweden het volgende:
Bedankt voor diegene die me liet wachten op de portal 2 daily deal. Nu 2x portal 2 voor 9 euro
omgerekend naar sek is dat nog goedkoper
Ik vond 1 misschien nog wel leuker dan 2.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:44 schreef Kptelmo het volgende:
Ik heb juist Portal 1 gescoord, 2 had ik al en dat smaakte naar meer. Tevens Droplitz en Pokernight at the inventory van de wishlist naar de library geschoven.
Mn broertje kreeg ook out of the blue weer 2 dota2 codes zonder melding of wat dan ook, dat hoort dusquote:Op donderdag 22 november 2012 22:08 schreef gogosweden het volgende:
weten jullie wat hier aan de hand is?
mijn broertje zegt dat hij zomaar dota2 in zijn game inventory had. Dat hij in de steam store keek of de dota 2 keys in de aanbieding waren en dat er ineens stond dat hij het in z'n inventory had en dus gewoon kon spelen.
Ik vind het raar klinken eigenlijk. Hij zegt geen gift code gehad te hebben oid.
Sleeping Dogs is vrij kort, dus als je het spel alleen zou spelen om zijn storyline zit het wel goed. Overigens wel goedkoper (15 - 20 euro) te krijgen op andere sites (g2play, direct2play etc. etc.)quote:Op donderdag 22 november 2012 21:44 schreef Kptelmo het volgende:
Ik heb juist Portal 1 gescoord, 2 had ik al en dat smaakte naar meer. Tevens Droplitz en Pokernight at the inventory van de wishlist naar de library geschoven.
Twijfel over Sleeping Dogs, ik heb teveel andere spellen die mijn tijd opslokken.
Goed nieuwsquote:Op donderdag 22 november 2012 22:08 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik vond 1 misschien nog wel leuker dan 2.
Bedankt voor de tip, laat ik die nog even liggen.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:11 schreef Metonae het volgende:
[..]
Sleeping Dogs is vrij kort, dus als je het spel alleen zou spelen om zijn storyline zit het wel goed. Overigens wel goedkoper (15 - 20 euro) te krijgen op andere sites (g2play, direct2play etc. etc.)
dat het gewoon in je library staat? Dat vond ik zelf wel een beetje raarquote:Op donderdag 22 november 2012 22:11 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Mn broertje kreeg ook out of the blue weer 2 dota2 codes zonder melding of wat dan ook, dat hoort dus.
Is die leuk?quote:Op donderdag 22 november 2012 23:00 schreef Necrodeath het volgende:
Afgelopen maandag na het free weekend Awesomenauts gehaald, is ie nu nóg goedkoper.
Niet dat die anderhalve euro nou zo'n verschilt maakt, maar daar had ik nu wel bijvoorbeeld de Binding of Isaac DLC van kunnen kopen
Die daily deals zijn toch pas aan t eind van kerst?quote:Op donderdag 22 november 2012 20:58 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Wait for the daily deals, kan best dattie 75% off wordt deze periode.
Daily deals zijn zoals de naam al zegt dagelijkse aanbiedingen. Iedere dag van een sale (dus ook nu tijdens de sale, niet alleen met de kerst-sale) zijn er daily deals. Kwestie van iedere dag (vanaf 19uur) even checken of je game niet extra goedkoop is.quote:Op vrijdag 23 november 2012 06:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die daily deals zijn toch pas aan t eind van kerst?
Ik vond de game goed te doen door gewoon 1 of 2 cases op te lossen per speelsessiequote:Op vrijdag 23 november 2012 01:28 schreef djkoelkast het volgende:
Net voor het eerst in tijden LA Noire opgestart, ik kom er maar niet doorheen met al die onderbrekingen.
Ik kan hem waarderenquote:
Hetzelfdequote:Op donderdag 22 november 2012 22:50 schreef shaderon het volgende:
Hoe is prototype 2 vergeleken met 1 ?
Had 1 voor de xbox maar nooit uit kunnen spelen, dus wil die nu graag kopen, maar als 2 leuker is koop ik die.
Ik vind em helemaal geweldigquote:Op vrijdag 23 november 2012 08:36 schreef Morthill het volgende:
Max Payne 3, leuk voor singleplayer?
[..]
Ik vond de game goed te doen door gewoon 1 of 2 cases op te lossen per speelsessie
Spectator-mode.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:08 schreef gogosweden het volgende:
weten jullie wat hier aan de hand is?
mijn broertje zegt dat hij zomaar dota2 in zijn game inventory had. Dat hij in de steam store keek of de dota 2 keys in de aanbieding waren en dat er ineens stond dat hij het in z'n inventory had en dus gewoon kon spelen.
GOTY 2012, serieus.quote:
Ik heb tot de kerstvakantie toch geen tijd om die nieuwe aankopen te spelen en in de kerst is er weer een sale.quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:17 schreef SpankmasterC het volgende:
Opvallend hoe weinig er gekocht als ik naar m'n friends overzicht kijk, zal ook wel komen omdat het bijna allemaal Steam-veteranen zijn die eigenlijk alles al hebben
ooohquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Spectator-mode.
Kun je dus niet mee spelen, alleen matches mee kijken.
[..]
GOTY 2012, serieus.
Yep dan wel.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:36 schreef gogosweden het volgende:
[..]
oooh
maar als ik hem dus een beta key geef kan hij wel al spelen?
quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Yep dan wel.
Ik had precies hetzelfde een maand geleden, was superblij dat Dota 2 ineens in mijn library stond, maar dat bleek dus die spectator-mode te zijn. Gelukkig daarna een key gekregen.
Hij is nog net iets goedkoper bij gog dankzij de 5 spellen voor $10 actie (wat dus neerkomt op ¤1,6 per spel)*. Ik denk dat ik pas. Op zich lees ik er wel goede dingen over maar ik hou niet zo van dat soort contemplatieve spellen die het vooral van het verhaal moeten hebben.quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:47 schreef eQuaL het volgende:
To the Moon voor 2,71. Als je van goede verhalen houdt: aanrader
Dan is het zeker geen spel voor jou iddquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:23 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Hij is nog niet iets goedkoper bij gog dankzij de 5 spellen voor $10 actie (wat dus neerkomt op ¤1,6 per spel). Ik denk dat ik pas. Op zich lees ik er wel goede dingen over maar ik hou niet zo van dat soort contemplatieve spellen die het vooral van het verhaal moeten hebben.
Haha, dat is waar, maar ik heb ook nog games van de vorige summersale waarin ik me een beetje heb laten gaan... die ik nog niet eens geïnstalleerd heb.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:31 schreef JimmyJames het volgende:
Het is vaak maar een chocoladetaartje minder en je wordt er tenminste niet dik van![]()
Stukje herkenning, precies hier.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:43 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Haha, dat is waar, maar ik heb ook nog games van de vorige summersale waarin ik me een beetje heb laten gaan... die ik nog niet eens geïnstalleerd heb.
herkenbaarquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:43 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Haha, dat is waar, maar ik heb ook nog games van de vorige summersale waarin ik me een beetje heb laten gaan... die ik nog niet eens geïnstalleerd heb.
Ben ook druk bezig met stage en moet zuinig aandoen. Misschien dat ik maar een limiet van 10 euro afspreek met mezelf, dat kan wel, toch?quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:44 schreef eQuaL het volgende:
[..]
herkenbaar![]()
Tegenwoordig laat ik me niet meer zo gaan. Leef nu puur op een lening en ben aan het afstuderen. Dan kan het echt niet meer, toch?
Als je je daar aan kan houden, lijkt me prima dealquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:46 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ben ook druk bezig met stage en moet zuinig aandoen. Misschien dat ik maar een limiet van 10 euro afspreek met mezelf, dat kan wel, toch?
Lol lijkt me niet doordat die gedownload is. Dan is het spel gewoon niets voor je.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:32 schreef gogosweden het volgende:
skyrim - 50%
heb het eventjes cracked gespeeld, toen vond ik het niet zoveel aan. Maar ik weet niet of dat kwam omdat het cracked was?
wat vinden jullie van het spel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |